Zijn daar nog beelden van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was Dinos, een vriend van Dimitri. Hij kwam 1 avondje met Dimnitri mee en dat was duidelijk niet om te butleren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:04 schreef Dementor het volgende:
Dellie kan echt niet eten, ze heeft zelfs moeite met die yoghurt.
Moet hij ze eerst nog maar eens onder ogen krijgen...wie gaat daar voor zorgen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef petraa het volgende:
Nog maar een keer, wat denken jullie hoe zou de trainer/coach nu nadat hij de filmpjes van Hans en Brian gisteren heeft gezien denken over het gevecht. Zou hij nog denken dat het er niet hard aan toe zou gaan of zou hij nu woest zijn op Hans en zijn opmerkingen!
Jezus was ook timmerman. Zou Brian zijn reïncarnatie zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu hoor ik hem weer zeggen dat hij timmerman wil worden, ons multi talent. Gek, stapelgek is hij.
Dat zou veel veklaren iig. Nu maar wachten op de kruisiging.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef avonne het volgende:
Jezus was ook timmerman. Zou Brian zijn reïncarnatie zijn?
Linkje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:15 schreef NG het volgende:
Varkenskop Hans wordt iig behoorlijk afgezeken op kickboxing.nl
Goede reacties daar inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:15 schreef NG het volgende:
Varkenskop Hans wordt iig behoorlijk afgezeken op kickboxing.nl
Oh, wat plezierig om te lezen. Niet alle kickboksers en fans zijn zo bloeddorstig als Nijman en Brian.quote:
Volgens Amanda is hij heeeeeel belangrijk, daar verhef je je stem niet tegen en zet je niet voor joker.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Waarom wil Huub Hans bellen,lijkt me beter dat Hans Huub belt.
Dellie mag alles.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Ziet het volgende:
mogen ze tegenwoordig kauwgom?
\quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Waarom wil Huub Hans bellen,lijkt me beter dat Hans Huub belt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |