Huub had Hans eerder ooit lacherig uitgedaagd. Daarom was Hans genoodzaakt hem een wijze les bij te brengen door zijn ribben te kneuzen. Dit alles uiteraard geheel tegen zijn eigen zin, want hij is een pacifist vol zelfbeheersing net als zijn pupil Sint Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Waarom wil Huub Hans bellen,lijkt me beter dat Hans Huub belt.
Het loopt Huub een beetje dun door de broek....? Niet altijd en niet tegen iedereen kun je een grote muil opzetten namelijk...., vroeg of laat kom je de verkeerde tegen....kwestie van tijd bij Huub.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub belt, die Hondenkop moet Huub excuses maken, gore crimineel.
Misschien is het handiger om je bericht te onderbouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Huub belt, die Hondenkop moet Huub excuses maken, gore crimineel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
die laffe kikkerbek belt met zijn slet.
letten we even op of er contactpunten worden betaald, want bij Brian en Amanda werd er ook zo op gelet.
Maar is dat zijn fout of die van die verkeerde?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het loopt Huub een beetje dun door de broek....? Niet altijd en niet tegen iedereen kun je een grote muil opzetten namelijk...., vroeg of laat kom je de verkeerde tegen....kwestie van tijd bij Huub.
Hondenharsesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van allebeiquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar is dat zijn fout of die van die verkeerde?
Als je de moeite zou nemen wat COS sen terug te lezen, zou je dit niet hoeven vragen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien is het handiger om je bericht te onderbouwen.
Waarom moet Hans zijn excuses maken?
Waarom is Hans een crimineel? (bron?)
Nu belt hij Hans weer, maar neemt niet op.
Zo stonden ze vroeger hier op de Keilewegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
Stijl en klasse personified!
[ afbeelding ]
Ik mis alleen het kroontje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
Stijl en klasse personified!
[ afbeelding ]
Dat vind ik dezelfde redeneertrant als:quote:
Daarmee suggereer je dat Huub goed zou zijn, dat maakt het lastig om je vraag te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen: Iedereen die daar binnen de poort z'n muil laat zien is per definitie niet helemaal ok. En daar waar het niet ok is, geldt het recht van de sterkste. Ik vind het wel grappig om te zien dat Huub het in z'n broek doet omdat hij weet dat hij tegen Hans een te grote muil heeft gehad. Toch een soort van respect zeg maar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar is dat zijn fout of dat van die verkeerde?
Ik heb niets gelezen over die actie, moet ik dan in een ander topic kijken of kan iemand me bijpraten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:08 schreef Verida het volgende:
Claire vond het ook niet helemaal noodzakelijk dat Huub zelf ging bellen naar Hans Hondenkop.
En heel subtiel waarschuwde Claire Huub nog even door aan het einde van het gesprek nogmaal te benadrukken dat Huub alleen moest spelen.
De actie van Eric, Sylvia en Ilona op de dam dinsdag is dan wel weer heel leuk. En misschien dat Claire daar ook nog bij gaat staan.
Ik vind Hans Nijman een belediging voor alle hondenkoppen in de wereld!quote:
Ja, ben ik ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb niets gelezen over die actie, moet ik dan in een ander topic kijken of kan iemand me bijpraten?
Hij wil volgens eigen zeggen in het telefoongesprek met Claire inderdaad benadrukken dat hij totaal geen respect heeft voor Brian, maar wel voor de inzet van Hans Hondekop.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat Huub goed zou zijn, dat maakt het lastig om je vraag te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen: Iedereen die daar binnen de poort z'n muil laat zien is per definitie niet helemaal ok. En daar waar het niet ok is, geldt het recht van de sterkste. Ik vind het wel grappig om te zien dat Huub het in z'n broek doet omdat hij weet dat hij tegen Hans een te grote muil heeft gehad. Toch een soort van respect zeg maar.
Als je het telefoongesprek met Claire beluisterd (staat ergens een linkje) kun je horen dat Eric, Sylvia, Ilona en misschien Claire dinsdag op de dam gaan staan en als een soort meet en greet idee de mensen willen overhalen om een sms-je voor Huub te versturen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik heb niets gelezen over die actie, moet ik dan in een ander topic kijken of kan iemand me bijpraten?
Claire vertelde dit net tegen Claire in het telefoongesprek. Een soort actie op de Dam om SMS'jes voor Huub te verzamelen en daarna voor deze mensen een Meet en Greet met Huub te organiseren, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef humberto.tan het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Hans Nijman een belediging voor alle hondenkoppen in de wereld!
Excuses aan alle honden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |