Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Het laat meer zien hoe die Hans is, een crimineel zoals zoveel van die kickboksers zijn.
Door mensen zoals hij heeft die sport zo'n slechte naam.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Huub. Mijn hobby's zijn lezen en piano spelen. Ik heb twee trainingen gehad
[ afbeelding ]
Ik ben Brian, ik train al bijna twee jaar. Ik heb totaal geen zelfbeheersing, en ben compleet psychotisch.
[ afbeelding ]
en terecht. Als we het dan over laf hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ilona is niet echt dol op Brian, de beautycase zit haar nog steeds dwars.
Ik lach er wel om maar het is wel de waarheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Huub. Mijn hobby's zijn lezen en piano spelen. Ik heb twee trainingen gehad
[ afbeelding ]
Ik ben Brian, ik train al bijna twee jaar. Ik heb totaal geen zelfbeheersing, en ben compleet psychotisch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Zullen we samen online gaan shoppen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kickboksers, rappers...... ik heb 'r niets mee, 't voelt niet goed
Klopt hoor, ze bevestigt toch dingetjes op een subtiele manier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt interessant om te horen wat Ilona te melden heeft, ook al mag ze niet veel zeggen ze komt toch veel te weten
Volgens achter zijn het de dagelijkse bezigheden van echte miljonairs.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kickboksers, rappers...... ik heb 'r niets mee, 't voelt niet goed
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Je moet er wel die agressie in gooien Brian.
Hans tegen Brian.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zullen we samen online gaan shoppen?
Hoe laat begint dit stoere gelul. Ik wil het niet eens lezen in de cos.
En waar zit Ilona dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ilona is ook bang dat Brian wint. Vindt het niet correct dat John de Mol heeft gezegd dat Brian zijn favoriet is.
Maar hoe kun je een levenslang spreekverbod vastleggen. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Dat is toch niet te doen over zoiets wat een behoorlijke impact zal hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt interessant om te horen wat Ilona te melden heeft, ook al mag ze niet veel zeggen ze komt toch veel te weten
Vreselijk toch!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Zorg dat je niet snel klaar bent Brian neem je tijd zegt Hans
Dit is echt je kans doe hem in ieder geval even flink pijn
Hans:flink trappen op zijn benen...gewoon door trappen
Een schande voor de sport, en een bevestiging van een vooroordeel. Fijne vent! Sportief ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Zorg dat je niet snel klaar bent Brian neem je tijd zegt Hans
Dit is echt je kans doe hem in ieder geval even flink pijn
Hans:flink trappen op zijn benen...gewoon door trappen
Ik vind het echt zoooo sneu dat dit moetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach zoiets valt of staat voor de rechterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je een levenslang spreekverbod vastleggen. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Dat is toch niet te doen over zoiets wat een behoorlijke impact zal hebben.
Er zijn wat rottende stenen opgetild, en daar is allerlei ongedierte onder vandaan komen kruipen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef Taurus het volgende:
Wat een mongool, dat Huub dit doet zeg. En dan nog iets: ik heb compleet gemist hoe er zoveel pro-Brian-debielen hier beland zijn?![]()
Al zou Huub dol worden... hij slaat geen deuk in een pakje boter. Completely harmless voor Brian, die houdt Huub wel van zich af.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over, Huub zei laatst aan tafel dat kickboxen helemaal niets voor hem is. Als hij een klap krijgt draait er een knop bij hem om en dan wordt het zwart voor z'n ogen. Tevens heeft Huub kenbaar gemaakt dat hij het smerig wou gaan spelen. Als er iemand te ver zal gaan is dat Huub denk ik.
Ik ook nietquote:
Ze zei het echt, ze hebben daar allemaal voor getekend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
Maar hoe kun je een levenslang spreekverbod vastleggen. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Dat is toch niet te doen over zoiets wat een behoorlijke impact zal hebben.
ja die smerige rat toen ilona in het gips zatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Dat radiostation van NowLife, via http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile valt het te beluisteren.quote:
Dit zijn nou zelf ook niet bepaald de mensen die zich inzetten om de sport uit de criminele sfeer te halen. Als Ernesto Hoost of bv Sem Schilt daar op bezoek zouden komen zou dat meer zeggen imo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef T-lex het volgende:
Toch prachtig dit...er riepen hier wat mensen. De vechtsport zit hier toch niet op te wachten. Hier staan ze nooit achter. En d'r zitten daar een paar grote mannen. En die zitten juist Brian aan te sporen los te gaan. Brian is nog erg terughoudend....en wil eerst ff aftasten. Hans, Melvin en Dick willen daar niks van weten.
Ik word al nerveus van jouw posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Moet je de kreten van Brian horen. Hij wordt helemaal gek gemaakt.
Precies, en dat zou ik riskeren. Lijkt me ook doodeng om te hebben overigens, een spreekverbod.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zoiets valt of staat voor de rechter
Oh, een jaar??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ilona, na een contract heb je max een jaar zwijgplicht
Huub had een grote mond gehad tegen Hans, hem voor de grap uitgedaagd. En Hans is net zo'n nobele held als Brian, dus die zag het als zijn taak om Huub een wijze les te leren. Met andere woorden: Hans is net zo'n onsportief agressief alfamannetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef elcastel het volgende:
Die keer dat Hans die rib van Huub toucheerde ... waarom was dat eigenlijk ? En is daar ook een YouTubeje van ?
Levenslang, zei ze.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ilona, na een contract heb je max een jaar zwijgplicht
Dan stinkt het Noekje, een moeras is er niets bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies, en dat zou ik riskeren. Lijkt me ook doodeng om te hebben overigens, een spreekverbod.
Doe toch normaal zeg. En waarom zou je mensen een verbod opleggen? Dan riekt er toch iets?
show show show....geloof er niets van. Mocht het wel zo zijn, dan ben ik de eerste om Brian voor eeuwig en altijd een echte lul te vinden. Ik denk echt dat hij het netjes gaat doen......gewoon wat spierpijn voor Huub morgen en een paar blauwe plekken......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Moet je de kreten van Brian horen. Hij wordt helemaal gek gemaakt.
Moet je op VOL lezen, is hier nog heilig, daar hopen ze zo ongeveer dat Huub dood geslagen wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wat rottende stenen opgetild, en daar is allerlei ongedierte onder vandaan komen kruipen.
Je scrollt je een ongeluk hier de laatste dagen
Het was 2 jaar, maar volgens mij hebben ze dat pas verkort naar 1 jaar.quote:
Ik had begrepen dat Peter Aerts de scheids zou zijn, ik las net dat Huub het niet doet? Verstandig met een Brian in this state of mind.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dit zijn nou zelf ook niet bepaald de mensen die zich inzetten om de sport uit de criminele sfeer te halen. Als Ernesto Hoost of bv Sem Schilt daar op bezoek zouden komen zou dat meer zeggen imo.
Bwian moet Held huub keihard in zijn lichaam trappen, dat wordt een kort partijtjequote:
Daarom kom ik ook niet op VOL.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moet je op VOL lezen, is hier nog heilig, daar hopen ze zo ongeveer dat Huub dood geslagen wordt
Zou Peter Aerts voor Breien klaar staan in de ring ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:31 schreef Verida het volgende:
goed zo, Huub gaat het niet doen
Maak je niet te druk, het uitgangspunt was sparren en ik ga er toch echt wel vanuit dat de scheids "vette" instructies heeft gehad (al wordt dit een wedstrijdje)quote:
ja ja de adrenaline staat lekker hoogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Brian is nu gigantisch opgefokt, als hij niet mag vechten word hij vanavond nog gek.
Nope, levenslang zei ze. Ze zitten nog 1 jaar aan Talpa vast als je uit dat hok stapt, presentaties en zo. Dat is allang bekend.quote:
ik ben een leek, maar misschien gaat het om "intellectueel eigendom" of "concurrentiebeding"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:
Hopelijk is dat waar mocht Huub het toch doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
huub zegt niet tegen brian te vechten want hij heeft volgende week een lifeshow. huub zal tegen brian zeggen dat ze al in een ring wonen en dit is al een sport maar kickboxen is een sport van brian en dus niet van huub. De coach probeert huub over te halen en zegt; je bent helemaal beschermd. Als Huub klaar is gaan ze
Een klapje heeft Held Huub ook wel verdientquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moet je op VOL lezen, is hier nog heilig, daar hopen ze zo ongeveer dat Huub dood geslagen wordt
Ja, Hans, Dick en Melvin Manhoef...niet de minste.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Eg_Wel het volgende:
Lekker stelletje wat Brian daar traint.. Is dat Dick Vrij?
Dat zegt veel over die 'fans' . Die hebben zo'n hekel aan Huub gekregen dat ze het hele hoofdstuk van sportiviteit uit het oog verliezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:32 schreef Lady-night het volgende:
Contractueel kun je alles vastleggen natuurlijk. Wil niet zeggen dat een rechter het ermee eens is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben een leek, maar misschien gaat het om "intellectueel eigendom" of "concurrentiebeding"
Dat ze niet mag vertellen hoe een programma gemaakt wordt omdat de concurrentie het anders kan kopieren.
Iets anders kan ik me ook niet voorstellen. Je mag verder toch alles vertellen wat je meegemaakt hebt.
Ow noes, ik ruik een script......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien blesseert zich al voor de wedstrijd
Klapje is niet erg, maar het gaat iets verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Een klapje heeft Held Huub ook wel verdient![]()
Bwian mag dan gelijk zijn pols ernstig breken
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Een klapje heeft Held Huub ook wel verdient![]()
Levenslang kan helemaal nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, levenslang zei ze. Ze zitten nog 1 jaar aan Talpa vast als je uit dat hok stapt, presentaties en zo. Dat is allang bekend.
weet je wel wat daar van komt he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
Dit is wel weer het moment om het bed van B en A vol te spuiten met ketchup, nog een beetje over het schilderij van nicky en het portret van B en A.
Kost een paar ton maar dan heb je wel wat, en dan vooral tijdens het feestje ervoor zorgen dat Brian het al aantreft.
Ik vind dat wel leuk. Brian is nu zo hitsig als maar kan, die kunnen ze maar beter met iemand anders laten afkoelen.quote:
Oh nee he, dit topje past ook al niet om haar siliconen, zou ze niet in de spieegel kijken oid?quote:
Brian gaat wel extreem los voor een gevecht dat niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef neehe het volgende:
Het gaat niet door, daarom komen er 2 K1 boksers naar de kooi.
We gaan naar een gevecht van die 2 kijken.
Allemaal gescript.
Dat hoorde ik dus ook op NL Radio.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef neehe het volgende:
Het gaat niet door, daarom komen er 2 K1 boksers naar de kooi.
We gaan naar een gevecht van die 2 kijken.
Allemaal gescript.
Klopt, bij de LOI.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef akveor het volgende:
Natasia doet een cursus binnenhuisarchitect volgens Ilona.
Ff met Amanda onder de (koude) douchequote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Brian is nu zo hitsig als maar kan, die kunnen ze maar beter met iemand anders laten afkoelen.
Huub zal ongetwijfeld een grote mond hebben gehad, maar een tijd daarvoor had Hans al aan Bart en Brian beloofd hem "aan te pakken". Dit na aanleiding van een nogal gekleurde versie over het "beledigen" van Nathanaels moeder.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:31 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub had een grote mond gehad tegen Hans, hem voor de grap uitgedaagd. En Hans is net zo'n nobele held als Brian, dus die zag het als zijn taak om Huub een wijze les te leren. Met andere woorden: Hans is net zo'n onsportief agressief alfamannetje.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
Hans doet ff een kleine peptalk. Heerlijke beelden dit....
Gatverdamme, wat een ontzettend goede redactie is er toch ook, zo verantwoord, zo verstandig, nee echt, toppie FEBO, kan niet beter......stelletje gekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
Lucien wist niet dat de ring geplaatst zou worden. Hij vindt het heel corrupt, hij dacht dat er ingegrepen zou gaan worden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Hans blijft maar benadrukken dat Brian niet moet vergeten wat Huub over zn moeder heeft gezegd.
Laat dat maar aan amanda over vanavondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Brian is nu zo hitsig als maar kan, die kunnen ze maar beter met iemand anders laten afkoelen.
Een spreekverbod op wat je meemaakt sowieso niet. Wil niet zeggen dat ze toch die afspraak hebben gemaakt. Je kunt een hoeveelheid zotheid in een contract zetten. Het zegt alleen niks over de rechtsgeldigheid. Dus trok ik mijn bek open en we zien elkaar in de rechtzaal ofzo.quote:
We zijn weer terug op het schoolplein.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:vergeet vooral niet wat hij over je moeder heeft gezegd
Daar kun je niks mee afspreken. Althans, het kan wel, maar het heeft geen nut.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Lucien heeft met de regisseur afgesproken dat er geen bloed mag vloeien.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Sensei zegt dat er geen bloed mag vloeien.....duhhhh.
Nisk pussy, zou jij willen vechten tegen iemand die 2 jaar ervaring heeft qua trainen enzo en jij hebt maar 2 trainingen gehad. Dan toont het juist lef om NEE te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef T-lex het volgende:
Huub wil al niet meer...pussy!
Ik geloof nooit dat het doorgaat, echt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef JackyO het volgende:
Heb ik streams gekocht durf ik GVD niet te kijken!
dan haal ik mijn broer erbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn weer terug op het schoolplein.
Klopt. Maar die Lucien is een man van eer, en die staat nu ineens tegenover gajes en leert de mentaliteit van het hokje kennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar kun je niks mee afspreken. Althans, het kan wel, maar het heeft geen nut.
Dat had hij eerder moeten bedenken de egotripper. Nou is het te laat. De ring in !quote:
Spreekt ie dan de naam Huub ook uit of gaan we sparren met iemand anders?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Nee. Gevaarlijk en onsportief. Die sensei is van heel ander hout gesneden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Plat gegooid door RTL.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
rising flow ligt plat? Ik krijg de radio niet meer gestart
Ditoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
Even opnieuw opstarten. Ik lees op NL dat Claire niet in de uitzending mag komen, wrs van de FEBO.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
quote:Vanavond in de radio uitzending van Nowlive Rozema zou Claire ons te woord staan. Echter op het moment dat Mark dit bekend maakte, werden er bepaalde dingen plat gegooid, zoals de website van RFR en de radio streams werden even platgelegd. Blijkbaar mag Claire ons niet te woord staan en is er een hogere macht die hier over kan beslissen.
Dan had Held Huub zich dat eerder moeten beseffen. Held Huub is eigenlijk net zo een eng mannetje als Bwian. Tegenover vrouwen een grote bek en ze de pestkanker schelden ongeacht of ze iets met het spel te maken hebben en nu puntje bij paaltje komt DURFT hij opeens nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nisk pussy, zou jij willen vechten tegen iemand die 2 jaar ervaring heeft qua trainen enzo en jij hebt maar 2 trainingen gehad. Dan toont het juist lef om NEE te zeggen.
Hallo! Dick Vrij en Hans Nijman staan daar! Als dat duo voor iemand staat betekent dat meestal dat ze niet weggaan voor er iets betaald is.. Volgens Endstra dan he..quote:
Ze is zeker in de war met interieurverzorgster.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef akveor het volgende:
Natasia doet een cursus binnenhuisarchitect volgens Ilona.
Mwoah, arme Yuri. Die heeft er een beker én een horloge aan overgehouden!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:44 schreef T-lex het volgende:
Hans nog een keer: "Net zo gefocust als utrecht"....Arme Yuri.
Misschien gokt Huub daarop.... fysiek geweld en exitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
Huub moet de ring niet in stappen ook al wil hij Brian verbaal de les lezen.
Zodra hij in de ring staat kan Brian tot fysiek geweld over gaan.
Neeee, dat is het nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan had Held Huub zich dat eerder moeten beseffen. Held Huub is eigenlijk net zo een eng mannetje als Bwian. Tegenover vrouwen een grote bek en ze de pestkanker schelden ongeacht of ze iets met het spel te maken hebben en nu puntje bij paaltje komt DURFT hij opeens niet
Leuk om je weer te zien!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Goedenavond.![]()
Jesses, het gaat nog gebeuren ook, ik kijk niet.![]()
Wat een agressie zit er in die Brian, en die hondekop mogen ze ook ophangen met z' n 'peptalk'.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub trekt zich terug.
Verstandige beslissing.
Dat heeft hij zelf geregeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:52 schreef Starlie het volgende:
SCRIPT Huub zou al niet vechten, heel toevallig dat hij in de ring z'n microfoon om moet houden..
Thxquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Leuk om je weer te zien!
Het is walgelijk.
Winkelen, iemand?
Toch zou ik graag nog een antwoord op mijn vraag hebben:quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf geregeld.
SMS Huub 5656
Huub zei net al dat ie nog wat wilde zeggen voor de wedstrijd, vandaar die microfoon.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:52 schreef Starlie het volgende:
SCRIPT Huub zou al niet vechten, heel toevallig dat hij in de ring z'n microfoon om moet houden..
Meldtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Leuk om je weer te zien!
Het is walgelijk.
Winkelen, iemand?
2 Vliegen in 1 klap, of eigenlijk 3. Febo staat voor lul, Brian staat voor lul en Hans is voor niks gekomen.quote:
Echt voorbeelden van topsporters, zo beheerst en professioneel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Te mooi al die opgefokte mannen rondom de ring, hans die over de rooie gaat.
Brian die als een mongool met een bitje in begint te bleren.
+ 1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf geregeld.
SMS Huub 5656![]()
Nu komt er een gedicht dat hij al 2 mensen heeft afgeslacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHHAHAHA Brian heeft gewonnen volgens hem.
Weer no contest gewonnen..... LMAO
Inderdaad, als hij direct nee had gezegd was er niet veel aan de hand geweest. Om op het laatste moment te beslissen om af te zeggen is wel zwak imo.quote:
Sjezusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Goedenavond.![]()
Jesses, het gaat nog gebeuren ook, ik kijk niet.![]()
Wat een agressie zit er in die Brian, en die hondekop mogen ze ook ophangen met z' n 'peptalk'.
Inderdaad, hij is een Huil Huub gewordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Hahahahahahah wat een zielig figuur is het ook, altijd een grote mond en het nu af laten weten. Zo ontzettend zielig
Hoef hem ook niet meer hoor, ben sinds 5 januari van dit jaar (tot mijn grote verdriet) irl ook geen kernvrijwilliger meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, een kernvrijwilliger.
Ik zie nu pas dat je hem nog niet hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |