Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Het laat meer zien hoe die Hans is, een crimineel zoals zoveel van die kickboksers zijn.
Door mensen zoals hij heeft die sport zo'n slechte naam.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Huub. Mijn hobby's zijn lezen en piano spelen. Ik heb twee trainingen gehad
[ afbeelding ]
Ik ben Brian, ik train al bijna twee jaar. Ik heb totaal geen zelfbeheersing, en ben compleet psychotisch.
[ afbeelding ]
en terecht. Als we het dan over laf hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ilona is niet echt dol op Brian, de beautycase zit haar nog steeds dwars.
Ik lach er wel om maar het is wel de waarheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ik ben Huub. Mijn hobby's zijn lezen en piano spelen. Ik heb twee trainingen gehad
[ afbeelding ]
Ik ben Brian, ik train al bijna twee jaar. Ik heb totaal geen zelfbeheersing, en ben compleet psychotisch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ilona is niet echt dol op Brian, de beautycase zit haar nog steeds dwars.
Zullen we samen online gaan shoppen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kickboksers, rappers...... ik heb 'r niets mee, 't voelt niet goed
Klopt hoor, ze bevestigt toch dingetjes op een subtiele manier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt interessant om te horen wat Ilona te melden heeft, ook al mag ze niet veel zeggen ze komt toch veel te weten
Volgens achter zijn het de dagelijkse bezigheden van echte miljonairs.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kickboksers, rappers...... ik heb 'r niets mee, 't voelt niet goed
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Je moet er wel die agressie in gooien Brian.
Hans tegen Brian.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zullen we samen online gaan shoppen?
Hoe laat begint dit stoere gelul. Ik wil het niet eens lezen in de cos.
En waar zit Ilona dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ilona is ook bang dat Brian wint. Vindt het niet correct dat John de Mol heeft gezegd dat Brian zijn favoriet is.
Maar hoe kun je een levenslang spreekverbod vastleggen. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Dat is toch niet te doen over zoiets wat een behoorlijke impact zal hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt interessant om te horen wat Ilona te melden heeft, ook al mag ze niet veel zeggen ze komt toch veel te weten
Vreselijk toch!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Zorg dat je niet snel klaar bent Brian neem je tijd zegt Hans
Dit is echt je kans doe hem in ieder geval even flink pijn
Hans:flink trappen op zijn benen...gewoon door trappen
Een schande voor de sport, en een bevestiging van een vooroordeel. Fijne vent! Sportief ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Zorg dat je niet snel klaar bent Brian neem je tijd zegt Hans
Dit is echt je kans doe hem in ieder geval even flink pijn
Hans:flink trappen op zijn benen...gewoon door trappen
Ik vind het echt zoooo sneu dat dit moetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach zoiets valt of staat voor de rechterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar hoe kun je een levenslang spreekverbod vastleggen. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Dat is toch niet te doen over zoiets wat een behoorlijke impact zal hebben.
Er zijn wat rottende stenen opgetild, en daar is allerlei ongedierte onder vandaan komen kruipen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef Taurus het volgende:
Wat een mongool, dat Huub dit doet zeg. En dan nog iets: ik heb compleet gemist hoe er zoveel pro-Brian-debielen hier beland zijn?![]()
Al zou Huub dol worden... hij slaat geen deuk in een pakje boter. Completely harmless voor Brian, die houdt Huub wel van zich af.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over, Huub zei laatst aan tafel dat kickboxen helemaal niets voor hem is. Als hij een klap krijgt draait er een knop bij hem om en dan wordt het zwart voor z'n ogen. Tevens heeft Huub kenbaar gemaakt dat hij het smerig wou gaan spelen. Als er iemand te ver zal gaan is dat Huub denk ik.
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |