Sparren he, sparren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
Je moet gewoon echt serieus doen, echt je frustraties eruit gooien.
Hans tegen Brian.
waarom?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
Ilona heeft een levenlang spreekverbod!!!!!!!
Dit laat gelijk zien hoe zo'n niet sport dit is. Eng gedoe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
Hans tegen Brian.
Dat hadden we tijdens de streamloze dagen voor de halve finale toch al voorspeld?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:13 schreef neehe het volgende:
Amandel moest zich ook omkleden, die zal wel de ronde miss worden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:15 schreef T-lex het volgende:
Hans...de eerste moet gewoon gelijk een keiharde spetter zijn.Kijk dat is duidelijk...
Dat is geen nieuws, Claire heeft dat zelf al toegegeven onstream.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef tipsch het volgende:
Claire hoorde eigenlijk bij de eerste kandidaten die DGK in zouden gaan, vertelt Ilona.
We zullen zien, ik zet mijn geld in op Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb eigenlijk 200 procent vertrouwen in Brian, gewoon een gevoel....dat hij echt niet te ver zal gaan.
In Huub heb ik dat nu juist niet......
Oh zo, voor mij is het nieuws.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws, Claire heeft dat zelf al toegegeven onstream.
Heeft Huub ook zo eentje gekregen?quote:
Fijne trainer, die zijn pupillen aanmoedigt ongetrainde amateurs pijn te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:10 schreef T-lex het volgende:
Hans: Je moet hem wel ff pijn doen...in ieder geval z'n been.![]()
![]()
Wat een gek....dit gaat toch serieus niet door hè, kan het me gewoon echt niet voorstellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Zorg dat je niet snel klaar bent Brian neem je tijd zegt Hans
Dit is echt je kans doe hem in ieder geval even flink pijn
Hans:flink trappen op zijn benen...gewoon door trappen
Misselijkmakend. Wat een sportman zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Zorg dat je niet snel klaar bent Brian neem je tijd zegt Hans
Dit is echt je kans doe hem in ieder geval even flink pijn
Hans:flink trappen op zijn benen...gewoon door trappen
Jij kickt nogal op geweld, of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:15 schreef T-lex het volgende:
Hans...de eerste moet gewoon gelijk een keiharde spetter zijn.Kijk dat is duidelijk...
Het laat meer zien hoe die Hans is, een crimineel zoals zoveel van die kickboksers zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit laat gelijk zien hoe zo'n niet sport dit is. Eng gedoe.
Ik denk er ook zo over, Huub zei laatst aan tafel dat kickboxen helemaal niets voor hem is. Als hij een klap krijgt draait er een knop bij hem om en dan wordt het zwart voor z'n ogen. Tevens heeft Huub kenbaar gemaakt dat hij het smerig wou gaan spelen. Als er iemand te ver zal gaan is dat Huub denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb eigenlijk 200 procent vertrouwen in Brian, gewoon een gevoel....dat hij echt niet te ver zal gaan.
eens een varken altijd een varkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
Hans tegen Brian.
Die heeft zijn lesje wel gehad met Yuri. Ik denk dat Huubje gaat maaien en dat werkt niet tegen iemand met 'wat' ervaringquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |