Nisk pussy, zou jij willen vechten tegen iemand die 2 jaar ervaring heeft qua trainen enzo en jij hebt maar 2 trainingen gehad. Dan toont het juist lef om NEE te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef T-lex het volgende:
Huub wil al niet meer...pussy!
Ik geloof nooit dat het doorgaat, echt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef JackyO het volgende:
Heb ik streams gekocht durf ik GVD niet te kijken!
dan haal ik mijn broer erbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn weer terug op het schoolplein.
Klopt. Maar die Lucien is een man van eer, en die staat nu ineens tegenover gajes en leert de mentaliteit van het hokje kennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar kun je niks mee afspreken. Althans, het kan wel, maar het heeft geen nut.
Dat had hij eerder moeten bedenken de egotripper. Nou is het te laat. De ring in !quote:
Spreekt ie dan de naam Huub ook uit of gaan we sparren met iemand anders?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Nee. Gevaarlijk en onsportief. Die sensei is van heel ander hout gesneden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Plat gegooid door RTL.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
rising flow ligt plat? Ik krijg de radio niet meer gestart
Ditoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
Even opnieuw opstarten. Ik lees op NL dat Claire niet in de uitzending mag komen, wrs van de FEBO.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
quote:Vanavond in de radio uitzending van Nowlive Rozema zou Claire ons te woord staan. Echter op het moment dat Mark dit bekend maakte, werden er bepaalde dingen plat gegooid, zoals de website van RFR en de radio streams werden even platgelegd. Blijkbaar mag Claire ons niet te woord staan en is er een hogere macht die hier over kan beslissen.
Dan had Held Huub zich dat eerder moeten beseffen. Held Huub is eigenlijk net zo een eng mannetje als Bwian. Tegenover vrouwen een grote bek en ze de pestkanker schelden ongeacht of ze iets met het spel te maken hebben en nu puntje bij paaltje komt DURFT hij opeens nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nisk pussy, zou jij willen vechten tegen iemand die 2 jaar ervaring heeft qua trainen enzo en jij hebt maar 2 trainingen gehad. Dan toont het juist lef om NEE te zeggen.
Hallo! Dick Vrij en Hans Nijman staan daar! Als dat duo voor iemand staat betekent dat meestal dat ze niet weggaan voor er iets betaald is.. Volgens Endstra dan he..quote:
Ze is zeker in de war met interieurverzorgster.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef akveor het volgende:
Natasia doet een cursus binnenhuisarchitect volgens Ilona.
Mwoah, arme Yuri. Die heeft er een beker én een horloge aan overgehouden!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:44 schreef T-lex het volgende:
Hans nog een keer: "Net zo gefocust als utrecht"....Arme Yuri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |