Ze zei het echt, ze hebben daar allemaal voor getekend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
Maar hoe kun je een levenslang spreekverbod vastleggen. Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Dat is toch niet te doen over zoiets wat een behoorlijke impact zal hebben.
ja die smerige rat toen ilona in het gips zatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Dank NMNS.
Ilona is niet echt dol op Brian, de beautycase zit haar nog steeds dwars.
Dat radiostation van NowLife, via http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile valt het te beluisteren.quote:
Dit zijn nou zelf ook niet bepaald de mensen die zich inzetten om de sport uit de criminele sfeer te halen. Als Ernesto Hoost of bv Sem Schilt daar op bezoek zouden komen zou dat meer zeggen imo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:23 schreef T-lex het volgende:
Toch prachtig dit...er riepen hier wat mensen. De vechtsport zit hier toch niet op te wachten. Hier staan ze nooit achter. En d'r zitten daar een paar grote mannen. En die zitten juist Brian aan te sporen los te gaan. Brian is nog erg terughoudend....en wil eerst ff aftasten. Hans, Melvin en Dick willen daar niks van weten.
Ik word al nerveus van jouw posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Moet je de kreten van Brian horen. Hij wordt helemaal gek gemaakt.
Precies, en dat zou ik riskeren. Lijkt me ook doodeng om te hebben overigens, een spreekverbod.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zoiets valt of staat voor de rechter
Oh, een jaar??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ilona, na een contract heb je max een jaar zwijgplicht
Huub had een grote mond gehad tegen Hans, hem voor de grap uitgedaagd. En Hans is net zo'n nobele held als Brian, dus die zag het als zijn taak om Huub een wijze les te leren. Met andere woorden: Hans is net zo'n onsportief agressief alfamannetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef elcastel het volgende:
Die keer dat Hans die rib van Huub toucheerde ... waarom was dat eigenlijk ? En is daar ook een YouTubeje van ?
Levenslang, zei ze.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ilona, na een contract heb je max een jaar zwijgplicht
Dan stinkt het Noekje, een moeras is er niets bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Precies, en dat zou ik riskeren. Lijkt me ook doodeng om te hebben overigens, een spreekverbod.
Doe toch normaal zeg. En waarom zou je mensen een verbod opleggen? Dan riekt er toch iets?
show show show....geloof er niets van. Mocht het wel zo zijn, dan ben ik de eerste om Brian voor eeuwig en altijd een echte lul te vinden. Ik denk echt dat hij het netjes gaat doen......gewoon wat spierpijn voor Huub morgen en een paar blauwe plekken......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
Moet je de kreten van Brian horen. Hij wordt helemaal gek gemaakt.
Moet je op VOL lezen, is hier nog heilig, daar hopen ze zo ongeveer dat Huub dood geslagen wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn wat rottende stenen opgetild, en daar is allerlei ongedierte onder vandaan komen kruipen.
Je scrollt je een ongeluk hier de laatste dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |