Contractueel kun je alles vastleggen natuurlijk. Wil niet zeggen dat een rechter het ermee eens is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben een leek, maar misschien gaat het om "intellectueel eigendom" of "concurrentiebeding"
Dat ze niet mag vertellen hoe een programma gemaakt wordt omdat de concurrentie het anders kan kopieren.
Iets anders kan ik me ook niet voorstellen. Je mag verder toch alles vertellen wat je meegemaakt hebt.
Ow noes, ik ruik een script......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien blesseert zich al voor de wedstrijd
Klapje is niet erg, maar het gaat iets verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Een klapje heeft Held Huub ook wel verdient![]()
Bwian mag dan gelijk zijn pols ernstig breken
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Een klapje heeft Held Huub ook wel verdient![]()
Levenslang kan helemaal nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, levenslang zei ze. Ze zitten nog 1 jaar aan Talpa vast als je uit dat hok stapt, presentaties en zo. Dat is allang bekend.
weet je wel wat daar van komt he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
Dit is wel weer het moment om het bed van B en A vol te spuiten met ketchup, nog een beetje over het schilderij van nicky en het portret van B en A.
Kost een paar ton maar dan heb je wel wat, en dan vooral tijdens het feestje ervoor zorgen dat Brian het al aantreft.
Ik vind dat wel leuk. Brian is nu zo hitsig als maar kan, die kunnen ze maar beter met iemand anders laten afkoelen.quote:
Oh nee he, dit topje past ook al niet om haar siliconen, zou ze niet in de spieegel kijken oid?quote:
Brian gaat wel extreem los voor een gevecht dat niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef neehe het volgende:
Het gaat niet door, daarom komen er 2 K1 boksers naar de kooi.
We gaan naar een gevecht van die 2 kijken.
Allemaal gescript.
Dat hoorde ik dus ook op NL Radio.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef neehe het volgende:
Het gaat niet door, daarom komen er 2 K1 boksers naar de kooi.
We gaan naar een gevecht van die 2 kijken.
Allemaal gescript.
Klopt, bij de LOI.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef akveor het volgende:
Natasia doet een cursus binnenhuisarchitect volgens Ilona.
Ff met Amanda onder de (koude) douchequote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Brian is nu zo hitsig als maar kan, die kunnen ze maar beter met iemand anders laten afkoelen.
Huub zal ongetwijfeld een grote mond hebben gehad, maar een tijd daarvoor had Hans al aan Bart en Brian beloofd hem "aan te pakken". Dit na aanleiding van een nogal gekleurde versie over het "beledigen" van Nathanaels moeder.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:31 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub had een grote mond gehad tegen Hans, hem voor de grap uitgedaagd. En Hans is net zo'n nobele held als Brian, dus die zag het als zijn taak om Huub een wijze les te leren. Met andere woorden: Hans is net zo'n onsportief agressief alfamannetje.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:39 schreef T-lex het volgende:
Hans doet ff een kleine peptalk. Heerlijke beelden dit....
Gatverdamme, wat een ontzettend goede redactie is er toch ook, zo verantwoord, zo verstandig, nee echt, toppie FEBO, kan niet beter......stelletje gekken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
Lucien wist niet dat de ring geplaatst zou worden. Hij vindt het heel corrupt, hij dacht dat er ingegrepen zou gaan worden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Hans blijft maar benadrukken dat Brian niet moet vergeten wat Huub over zn moeder heeft gezegd.
Laat dat maar aan amanda over vanavondquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Brian is nu zo hitsig als maar kan, die kunnen ze maar beter met iemand anders laten afkoelen.
Een spreekverbod op wat je meemaakt sowieso niet. Wil niet zeggen dat ze toch die afspraak hebben gemaakt. Je kunt een hoeveelheid zotheid in een contract zetten. Het zegt alleen niks over de rechtsgeldigheid. Dus trok ik mijn bek open en we zien elkaar in de rechtzaal ofzo.quote:
We zijn weer terug op het schoolplein.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Lobasca het volgende:vergeet vooral niet wat hij over je moeder heeft gezegd
Daar kun je niks mee afspreken. Althans, het kan wel, maar het heeft geen nut.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef Disana het volgende:
Lucien heeft met de regisseur afgesproken dat er geen bloed mag vloeien.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Sensei zegt dat er geen bloed mag vloeien.....duhhhh.
Nisk pussy, zou jij willen vechten tegen iemand die 2 jaar ervaring heeft qua trainen enzo en jij hebt maar 2 trainingen gehad. Dan toont het juist lef om NEE te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef T-lex het volgende:
Huub wil al niet meer...pussy!
Ik geloof nooit dat het doorgaat, echt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef JackyO het volgende:
Heb ik streams gekocht durf ik GVD niet te kijken!
dan haal ik mijn broer erbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn weer terug op het schoolplein.
Klopt. Maar die Lucien is een man van eer, en die staat nu ineens tegenover gajes en leert de mentaliteit van het hokje kennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Daar kun je niks mee afspreken. Althans, het kan wel, maar het heeft geen nut.
Dat had hij eerder moeten bedenken de egotripper. Nou is het te laat. De ring in !quote:
Spreekt ie dan de naam Huub ook uit of gaan we sparren met iemand anders?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Nee. Gevaarlijk en onsportief. Die sensei is van heel ander hout gesneden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
Dat hans zei "gewoon rammen op zijn lichaam, zijn lichaam stopt er vanzelf mee" is toch fucking niet normaal.
Plat gegooid door RTL.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
rising flow ligt plat? Ik krijg de radio niet meer gestart
Ditoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
Even opnieuw opstarten. Ik lees op NL dat Claire niet in de uitzending mag komen, wrs van de FEBO.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
quote:Vanavond in de radio uitzending van Nowlive Rozema zou Claire ons te woord staan. Echter op het moment dat Mark dit bekend maakte, werden er bepaalde dingen plat gegooid, zoals de website van RFR en de radio streams werden even platgelegd. Blijkbaar mag Claire ons niet te woord staan en is er een hogere macht die hier over kan beslissen.
Dan had Held Huub zich dat eerder moeten beseffen. Held Huub is eigenlijk net zo een eng mannetje als Bwian. Tegenover vrouwen een grote bek en ze de pestkanker schelden ongeacht of ze iets met het spel te maken hebben en nu puntje bij paaltje komt DURFT hij opeens nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Nisk pussy, zou jij willen vechten tegen iemand die 2 jaar ervaring heeft qua trainen enzo en jij hebt maar 2 trainingen gehad. Dan toont het juist lef om NEE te zeggen.
Hallo! Dick Vrij en Hans Nijman staan daar! Als dat duo voor iemand staat betekent dat meestal dat ze niet weggaan voor er iets betaald is.. Volgens Endstra dan he..quote:
Ze is zeker in de war met interieurverzorgster.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:37 schreef akveor het volgende:
Natasia doet een cursus binnenhuisarchitect volgens Ilona.
Mwoah, arme Yuri. Die heeft er een beker én een horloge aan overgehouden!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:44 schreef T-lex het volgende:
Hans nog een keer: "Net zo gefocust als utrecht"....Arme Yuri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |