Posters op laten sturen door het hele land met "Stem op Huub" en "plakken" in dorp of stadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef Kinga het volgende:
Poltie bellen.... Zucht.... doe toch eens normaal!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:46 schreef Dementor het volgende:
Lol die webradio de gekste.
Zal ik weer eens bellen als Brian
"ik ben in mijn motherfucking gezicht geslagen".
sjah ik kan mij echt geen goede actie van brian heugen eigenlijk......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:42 schreef BrainView het volgende:
Huub aanhangers zijn goed in de slechte acties van Brian breed uit te meten om ze vervolgens te blijven herhalen en alles wat Huub op zijn kerfstok heeft staan te bedekken met de mantel der liefde.
Sneu
Als ik zo een poster tegen zou komen zou ik me HE-LE-MAAL doodlachenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Posters op laten sturen door het hele land met "Stem op Huub" en "plakken" in dorp of stad
Behoorlijk triest als je geniet van fysiek geweld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:47 schreef BrainView het volgende:
Hopelijk geeft deel Brian 1 keiharde lowkick uit op de lucifersbeentjes van Huub.
Wedden dat ie meteen gestrekt gaat en het uitschreeuwt van de pijn
Zomaar een scenario
hoe ziek ditte!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:47 schreef BrainView het volgende:
Hopelijk geeft deel Brian 1 keiharde lowkick uit op de lucifersbeentjes van Huub.
Wedden dat ie meteen gestrekt gaat en het uitschreeuwt van de pijn
Zomaar een scenario
Moest je daar nou helemaal een kloon voor aanmaken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:42 schreef BrainView het volgende:
Huub aanhangers zijn goed in de slechte acties van Brian breed uit te meten om ze vervolgens te blijven herhalen en alles wat Huub op zijn kerfstok heeft staan te bedekken met de mantel der liefde.
Sneu
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:46 schreef Dementor het volgende:
Lol die webradio de gekste.
Zal ik weer eens bellen als Brian
"ik ben in mijn motherfucking gezicht geslagen".
En dan loop je voorbij en hoor je opeens tuut tuut bedankt voor je stem op Huub!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als ik zo een poster tegen zou komen zou ik me HE-LE-MAAL doodlachen![]()
![]()
Ik postte dat net al, wrs is het niemand opgevallen. Op NL Radio vertelde iemand dat er vanavond 2 K1 vechters komen, hij wist niet waarom.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk niet dat Huub gaat sparren, er zal wel iemand komen voor Brian...Toch onverantwoordelijk om ze tegen elkaar te zetten
Ik stel het kapsel in jouw PI voor, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:50 schreef elcastel het volgende:
Moet Brian niet nog zijn vlechtjes in doen ?
In vind het ziek dat je wil sparren met iemand die 20 kilo zwaarder is en bovendien getraind is in de kickboxsport. En nog zieker vind ik het als je iemand kanker toewenst of een hoer neuken voor de neus van je aanstaande en daar nog trots op zijn ook. Zo iemand is bedorven en verdient het om keihard naar de grond geslagen te wordenquote:
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.quote:
Ik ook niet, vind het walgelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.
Nah, ik ga vanavond ook niet kijken. Dat laat ik aan de stoere mannen over. Ik ben hier niet geschikt voor.
Ik geloof dat dat - ook bij Brian - vanzelf komt (, Amanda is ook hard op weg).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:51 schreef kahaarin het volgende:
Ik stel het kapsel in jouw PI voor, veel makkelijker.
Doe eens niet zo agressief. Jeuzus..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:52 schreef BrainView het volgende:
[..]
In vind het ziek dat je wil sparren met iemand die 20 kilo zwaarder is en bovendien getraind is in de kickboxsport. En nog zieker vind ik het als je iemand kanker toewenst of een hoer neuken voor de neus van je aanstaande en daar nog trots op zijn ook. Zo iemand is bedorven en verdient het om keihard naar de grond geslagen te worden. Let wel: In de ring, niet op straat natuurlijk!
Ja maar, nu heeft hij daar toch nog niets aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat - ook bij Brian - vanzelf komt (, Amanda is ook hard op weg).
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.
Nah, ik ga vanavond ook niet kijken. Dat laat ik aan de stoere mannen over. Ik ben hier niet geschikt voor.
Hooguit vliegt Huubs oog uit zijn kasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....
Nee? Ik luister gewoon nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal,
klopt het dat de webradio het niet doet nu?
Nee echt niet. Al zijn het 2 volslagen vreemden die te vuist gaan, ik hou er niet van. Vind het zo primitief allemaal. Ik hou van winkelen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....
Ze zullen ook wel met trainingshandschoenen sparren, van die zachtequote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:59 schreef T-lex het volgende:
3 rondes van 1,5 minuut...zal wel rustig aan zijn dan.
Want dat trekt Huub anders echt niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
oo die varkenskop is gearriveerd zie ik
Ik hoor het net, precies vanaf de aankondiging dat ze Claire gingen bellen, strange?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:00 schreef Kinga het volgende:
Okeeeeeee.... bijna alles ligt plat bij rising flow.... wat vaag!
Ze gaan het echt doen dus... Huub redt de 2e ronde niet eens, let maar op. Kansloos dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:59 schreef T-lex het volgende:
3 rondes van 1,5 minuut...zal wel rustig aan zijn dan.
Want dat trekt Huub anders echt niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
die slabek vindt het zoooooooo leukkkkkkkkk ,was wel wat anders toen Dino er was
quote:
Tja, nu kan haar mannetje zich bewijzen, die twee denken allebei net zo primitief.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
die slabek vindt het zoooooooo leukkkkkkkkk ,was wel wat anders toen Dino er was
Mail de basterds!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn IE crasht, moet opnieuw opstarten....en betalen....
Lekker ding zoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal nog even goed kijken![]()
VOOR:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Toch denk ik niet dat dit serieus doorgaat, kan het me gewoonweg niet voorstellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef SIRA het volgende:
Ik vind het zo walgelijk dat ik denk ik maar niet ga kijken. Aan de andere kant ben ik zo nieuwsgierig wat het trucje van Huub is..
what to do, what to do ?
Die komt met sirenes aan en word een nieuwe gastspeler.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn het belangrijkste vergeten volgens mij....een dokter.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn het belangrijkste vergeten volgens mij....een dokter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |