Ik geloof dat dat - ook bij Brian - vanzelf komt (, Amanda is ook hard op weg).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:51 schreef kahaarin het volgende:
Ik stel het kapsel in jouw PI voor, veel makkelijker.
Doe eens niet zo agressief. Jeuzus..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:52 schreef BrainView het volgende:
[..]
In vind het ziek dat je wil sparren met iemand die 20 kilo zwaarder is en bovendien getraind is in de kickboxsport. En nog zieker vind ik het als je iemand kanker toewenst of een hoer neuken voor de neus van je aanstaande en daar nog trots op zijn ook. Zo iemand is bedorven en verdient het om keihard naar de grond geslagen te worden. Let wel: In de ring, niet op straat natuurlijk!
Ja maar, nu heeft hij daar toch nog niets aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat - ook bij Brian - vanzelf komt (, Amanda is ook hard op weg).
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.
Nah, ik ga vanavond ook niet kijken. Dat laat ik aan de stoere mannen over. Ik ben hier niet geschikt voor.
Hooguit vliegt Huubs oog uit zijn kasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....
Nee? Ik luister gewoon nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal,
klopt het dat de webradio het niet doet nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |