Hooguit vliegt Huubs oog uit zijn kasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....
Nee? Ik luister gewoon nu.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal,
klopt het dat de webradio het niet doet nu?
Nee echt niet. Al zijn het 2 volslagen vreemden die te vuist gaan, ik hou er niet van. Vind het zo primitief allemaal. Ik hou van winkelen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....
Ze zullen ook wel met trainingshandschoenen sparren, van die zachtequote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:59 schreef T-lex het volgende:
3 rondes van 1,5 minuut...zal wel rustig aan zijn dan.
Want dat trekt Huub anders echt niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
oo die varkenskop is gearriveerd zie ik
Ik hoor het net, precies vanaf de aankondiging dat ze Claire gingen bellen, strange?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:00 schreef Kinga het volgende:
Okeeeeeee.... bijna alles ligt plat bij rising flow.... wat vaag!
Ze gaan het echt doen dus... Huub redt de 2e ronde niet eens, let maar op. Kansloos dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:59 schreef T-lex het volgende:
3 rondes van 1,5 minuut...zal wel rustig aan zijn dan.
Want dat trekt Huub anders echt niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
die slabek vindt het zoooooooo leukkkkkkkkk ,was wel wat anders toen Dino er was
quote:
Tja, nu kan haar mannetje zich bewijzen, die twee denken allebei net zo primitief.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
die slabek vindt het zoooooooo leukkkkkkkkk ,was wel wat anders toen Dino er was
Mail de basterds!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn IE crasht, moet opnieuw opstarten....en betalen....
Lekker ding zoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal nog even goed kijken![]()
VOOR:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Toch denk ik niet dat dit serieus doorgaat, kan het me gewoonweg niet voorstellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef SIRA het volgende:
Ik vind het zo walgelijk dat ik denk ik maar niet ga kijken. Aan de andere kant ben ik zo nieuwsgierig wat het trucje van Huub is..
what to do, what to do ?
Die komt met sirenes aan en word een nieuwe gastspeler.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn het belangrijkste vergeten volgens mij....een dokter.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn het belangrijkste vergeten volgens mij....een dokter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |