quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Ik moet vanavond zeker met flesjes bier rond en bitterballen ipv Rosé en wat kleine verfijnde hapjes?
Bier en bitterballen dus..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter "The Dutch Lumberjack" Aerts (born October 25, 1970) is a professional Dutch kickboxer, three time K-1 World Grand Prix and Muay Thai World Champion. Aerts is best known for his powerful strikes and high kicks.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts
Nee, maar ik ben bang dat die ook behoorlijk lang zal zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi lijstje... is er ook zo'n van Huub?
Leuke vrouwen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Claire en Ilona zijn zo op de radio.
Dat is dus juist het laffe. Huub daagt Brian altijd uit als hij weet dat Brian niets terug mag doen, want anders exit. Brian was daar flauw van en heeft Huub gevraagd om een keer in de ring zo stoer te doen tegen Brian. En dat gaat dus vanavond gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch vind ik dit onzin. Sorry! Huub heeft al meerdere malen boetes ontvangen omdat die Brian te lijf ging dus hoezo wordt hij steeds neergezet als laffe hond en het niet waarmaken van zijn grote bek. Dat hij een veuls te grote bek heeft, dat weten we maar zijn daden liegen er ook niet om.
Heb je iets meegekregen van toen de trainers voor Huub voor de deur stonden en hij van niets wist? De Febo wil een gevecht, er komt een gevecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:11 schreef BrainView het volgende:
Oow wat zijn sommige mensen sneu hiero
Wat denk je nou zelf??
Als Huub niet wil sparren dan gebeurt het ook niet
Hij wil het zelf, de klojooooooo!
Ik vind het juist te waarderen dat Brian hem wat wil leren.
Namelijk, soms moet je pas op de plaat doen en je eigen tekortkomingen kennen.
Erg nobel van Brian!!
Peter Aerts (25 oktober 1970) is een Nederlands vechtsporter, die het befaamde K-1 World Grand Prix toernooi in Japan drie keer (1994, 1995 en 1998) heeft gewonnen. In 1997 eindigde hij als derde bij het toernooi, dat als het 'Wimbledon' van de gevechtslust wordt beschouwd met een trap op het hoofd, een techniek waardoor de ruggegraat ernstig beschadigd kan worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Ik moet vanavond zeker met flesjes bier rond en bitterballen ipv Rosé en wat kleine verfijnde hapjes?
Oh, dan zie ik het waarschijnlijk anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Py het volgende:
thnx Disana
[..]
Dat is dus juist het laffe. Huub daagt Brian altijd uit als hij weet dat Brian niets terug mag doen, want anders exit. Brian was daar flauw van en heeft Huub gevraagd om een keer in de ring zo stoer te doen tegen Brian. En dat gaat dus vanavond gebeuren.![]()
Maar nu is Huub huilie
het gaat toch niet om ons, Brian wil ditquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Dementor het volgende:
Hoe komt achter eigenlijk op het idee dat wij uberhaupt zitten te wachten op een laffe vechtpartij.
genotskogel voor amanda dr anusquote:
Hij zou scheidsrechter zijn bij deze laffe oneerlijke vechtpartij.quote:
Daar ga je net als de FEBO de fout in.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
het gaat toch niet om ons, Brian wil dit
Oww ga je niet in hotpants, strak T-shirtje en hoge hakjes de rondemiss uithangen....?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Het zou erg leuk zijn om ze te horen, alleen moet de radio het wel doen.Hij geeft geen kick hier en heb ene vriendin op de msn en die hoort ook geen bal. Hebben er meer last van ??quote:
Geeft niks, je bent vrouw. Zijn de bitterballen al klaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dan zie ik het waarschijnlijk anders.
Naast Amanda?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
Thanks Disana
[..]
Oww ga je niet in hotpants, strak T-shirtje en hoge hakjes de rondemiss uithangen....?![]()
Peter Aerts ( ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf ) dat is een voormalig wereldkampioen kickboksen en die is er vanavond ook bij,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Thx voor de tip.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Claire en Ilona zijn zo op de radio.
Regel 1: Fysiek geweld is niet toegestaan. (die schijnt nog steeds te bestaan, ook al wordt hij niet nageleefd)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Py het volgende:
thnx Disana
[..]
Dat is dus juist het laffe. Huub daagt Brian altijd uit als hij weet dat Brian niets terug mag doen, want anders exit. Brian was daar flauw van en heeft Huub gevraagd om een keer in de ring zo stoer te doen tegen Brian. En dat gaat dus vanavond gebeuren.![]()
Maar nu is Huub huilie
het was sarcastischquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar ga je net als de FEBO de fout in.
Wij zijn de klanten, wij betalen zonder ons geen werk.
Maar goed daardoor is DGK gezien het budget en de inkomsten/kijkcijfers een flop.
Ze luisteren te weinig naar ons.
Ze las iets over de kredietcrisis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
wrom jankte die del net bij een brief
http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile doet het prima nu bij mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef janny50 het volgende:
[..]
Het zou erg leuk zijn om ze te horen, alleen moet de radio het wel doen.Hij geeft geen kick hier en heb ene vriendin op de msn en die hoort ook geen bal. Hebben er meer last van ??
Mag niet van Febo, mocht het toch gebeuren krijg je streamlockquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef neehe het volgende:
[..]
Peter Aerts ( ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf ) dat is een voormalig wereldkampioen kickboksen en die is er vanavond ook bij,
Hij staat dan bij Huub in de hoek.
Het plan van Huub kan wel eens zijn dat omdat hij geblesseerd is, Brian tegen die Peter mag sparren, en dan krijgt Brian flink op zijn donder.![]()
![]()
Jawel, maar pas met de bitterballen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
Thanks Disana
[..]
Oww ga je niet in hotpants, strak T-shirtje en hoge hakjes de rondemiss uithangen....?![]()
Brian kan dat op het laatste moment ook nog uitspreken.... : Huub stoer dat je het aandurfde maar je bent geen partij voor mij...(Half uur lange monoloog over hoe slecht en zielig Huub wel niet is) ...met sparren bedoelde ik de afgelopen week... bedankt voor het spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van toen de trainers voor Huub voor de deur stonden en hij van niets wist? De Febo wil een gevecht, er komt een gevecht.
Laat nobele Brian zichzelf maar eens een keer wat leren, hij kan de lessen beter gebruiken.
thx kaat, ik ben idd naar home gegaan en op mediaplayer doet ie het wel gelukkig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile doet het prima nu bij mij
Peter Aerts is wel een sportman hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnx disana
als peter aersss hier aan mee doet is hij geen sportman een beetje bokser en sportman kan dit niet goedkeuren
Kwam ter sprake vanmiddag, dellie wil investeren in een nieuwbouw huis, Jaap begon over de kredietcrisis, Dellie zei oooh maar ik ken iemand die het ook heeft gedaan en het pakte goed uit.quote:
Die kabouter heeft maanden met zijn losse handjes om Brian heen staan trampelen. 'Kom dan, kom dan'quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Regel 1: Fysiek geweld is niet toegestaan. (die schijnt nog steeds te bestaan, ook al wordt hij niet nageleefd)
Als Brian het niet kan redden zonder fysiek geweld dan moet hij de kooi uitstappen. Maar nee, in plaats daarvan krijgt hij 2 jaar lang kickbokstraining zodat hij wekelijks al zijn agressie eruit kan rossen . Kennelijk is dat nog niet genoeg want meneer moet ook nog de gelegenheid krijgen om Huub te kunnen slaan zonder dat het hem een exit oplevert.
Ze hadden hem die lessen al nooit moeiten geven, hij moet zich maar eens leren beheersen en zijn agressie een keer omzetten in positieve energie, maar nee dat kan hij niet, verstand op nul en rammen maar.
Amen.......en Brian te ver gaat is het voor de beeldvorming zo slecht dat hij de hoofdprijs wel kan schudden...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft goed door dat de Febo hem echt niet in elkaar laat trimmen. Dus zegt ie logisch: Bring it on...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Regel 1: Fysiek geweld is niet toegestaan. (die schijnt nog steeds te bestaan, ook al wordt hij niet nageleefd)
Als Brian het niet kan redden zonder fysiek geweld dan moet hij de kooi uitstappen. Maar nee, in plaats daarvan krijgt hij 2 jaar lang kickbokstraining zodat hij wekelijks al zijn agressie eruit kan rossen . Kennelijk is dat nog niet genoeg want meneer moet ook nog de gelegenheid krijgen om Huub te kunnen slaan zonder dat het hem een exit oplevert.
Ze hadden hem die lessen al nooit moeiten geven, hij moet zich maar eens leren beheersen en zijn agressie een keer omzetten in positieve energie, maar nee dat kan hij niet, verstand op nul en rammen maar.
Ik snap werkelijk niet waarom mensen zich zo druk maken om een partijtje sparren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hahaha, Brian zegt ok, in de ring? Hij heeft het vaak zat buiten de ring geprobeerd. Als de febo een beetje ballen had getoond zaten er nu 3 anderen in plaats van Amanda, Brian en Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:26 schreef Py het volgende:
[..]
Die kabouter heeft maanden met zijn losse handjes om Brian heen staan trampelen. 'Kom dan, kom dan'![]()
En Brian zegt ok, in de ring, Huub zegt ok.
So what's the problem. Ze willen het alletwee
Ik weet niet welke streams jij voorgeschoteld krijgt.. Maar dit is echt een uitspraak van Huub: 'ik ga nog liever dood dan dat ik een gevecht met Brian weiger' of iets van dezelfde strekking. En ze hebben er zelfs de hand op geschud. Huub is een kerel van 26 jaar en heeft weloverwogen zonder dwang ervoor gekozen om het 'sparpotje' met Brian door te laten gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van toen de trainers voor Huub voor de deur stonden en hij van niets wist? De Febo wil een gevecht, er komt een gevecht.
Laat nobele Brian zichzelf maar eens een keer wat leren, hij kan de lessen beter gebruiken.
Sem Schilt:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef Donnie29 het volgende:
Offtopic.. vorig jaar had Peter Aerts ook de K1 kunnen winnen, maar kreeg een blessure... hij had kunnen winnen tegen Semmy Schilt.. die echt totaal geen techniek bezit.. Wel redelijk goed, maar dat komt alleen maar door zn lengte en gewicht..
quote:JEROME LE BANNER
France / Le Banner X tream Team / Kickboxing
COUNTRY : France
DATE OF BIRTH : December 26, 1972
HEIGHT : 6 feet 3 inch
WEIGHT : 267 lbs
Kredietcrisis of niet, investeren in onroerende zaken is altijd goed, als je maar tijd van leven hebt. Amanda scoort 100 procent in deze.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam ter sprake vanmiddag, dellie wil investeren in een nieuwbouw huis, Jaap begon over de kredietcrisis, Dellie zei oooh maar ik ken iemand die het ook heeft gedaan en het pakte goed uit.
Toen kwam er even een discussie hier dat Dellie niet dom zou zijn omdat ze geen tv journaal kan kijken en dus niet zou kunnen weten wat de kredietcrisis inhoud.
Die krant die ze dagelijks binnen krijgen is schijnbaar om vliegtuigjes mee te vouwen.
Nee, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik denk dat hij zich niet KAN beheersen, zelfs al zou hij het willen. Ik heb namelijk nog nooit ook maar de kleinste glimp opgevangen van die geweldige zelfbeheersing waarom hij voortdurend geprezen wordt, met name door zichzelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef BrainView het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Brian voluit mag gaan
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, maar dellie denkt altijd alles te weten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kredietcrisis of niet, investeren in onroerende zaken is altijd goed, als je maar tijd van leven hebt. Amanda scoort 100 procent in deze.
Naar welke streams heb jij gekeken? Huub is degene die steeds achter Brian aan zat. Ik heb Brian nog nooit achter Huub aan zien zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hahaha, Brian zegt ok, in de ring? Hij heeft het vaak zat buiten de ring geprobeerd. Als de febo een beetje ballen had getoond zaten er nu 3 anderen in plaats van Amanda, Brian en Huub.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Naar welke streams heb jij gekeken? Huub is degene die steeds achter Brian aan zat. Ik heb Brian nog nooit achter Huub aan zien zitten.
Op sommige posten kun je eigenlijk niet eens reageren omdat ze totaal nergens op slaanquote:
Ach het zijn pogingen om nog net voor het einde Huub zwart te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op sommige posten kun je eigenlijk niet eens reageren omdat ze totaal nergens op slaan
Wat mij betreft is het probleem de laffe manier waarop Brian dit in touw heeft laten zetten. Als echte kerel ga je met zo iemand aan tafel zitten en spreek je eens even door wat er mogelijk is, zijnde de sterkere en meer getrainde. Maar dat deed Brian niet, hij was zelfs te achterbaks om Huub de datum te vertellen. Een echt sportman heeft geen lol aan zo'n zwakke tegenstander.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:26 schreef Py het volgende:
[..]
Die kabouter heeft maanden met zijn losse handjes om Brian heen staan trampelen. 'Kom dan, kom dan'![]()
En Brian zegt ok, in de ring, Huub zegt ok.
So what's the problem. Ze willen het alletwee
Met Huub als tegenstander in de ring word je zelfbeheersing nou niet bepaald op de proef gesteld..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik denk dat hij zich niet KAN beheersen, zelfs al zou hij het willen. Ik heb namelijk nog nooit ook maar de kleinste glimp opgevangen van die geweldige zelfbeheersing waarom hij voortdurend geprezen wordt, met name door zichzelf.
idd en zijn het niet eens waard om op te reageren, zonde van de energie.Lekker scrollen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op sommige posten kun je eigenlijk niet eens reageren omdat ze totaal nergens op slaan
Ach, daar is Huub zelf ook wel verantwoordelijk voor. Hij heeft genoeg op zijn kerfstok. Maar om nu te denken dat Brian echt een lijdzaam slachtoffer was... nèh.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het zijn pogingen om nog net voor het einde Huub zwart te maken.
Ik weiger constant te scrollen omdat anderen zich als trollen gedragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:35 schreef janny50 het volgende:
[..]
idd en zijn het niet eens waard om op te reageren, zonde van de energie.Lekker scrollen.
Peter Aerts is zeker een sportman daarom snap ik niet gezien ook wat hij Yuri heeft geflikt hier aan mee werkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peter Aerts is wel een sportman hoor.
Dat hij bij deze laffe partij aanwezig is zal heus wel een reden hebben.
Misschien is hij er wel om die rat een 'levenslesje' te leren.
En voor het geval hij de sportieve 'overwinning' van die rat gemist mocht hebben
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, Brian lijkt mij best wel zuinig op z'n spullen. Amanda is een ander verhaal, zes nullen op een rij met een 1 ervoor, vermoedelijk denkt ze dat ze bij de benen is genomen.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, maar dellie denkt altijd alles te weten.
En idd als je een lange adem hebt en hele diepe zakken dan red je het uiteindelijk wel.
In het geval van B en A mochten ze winnen zijn die zakken een stuk minder diep.
Waar komen al die relklonen ineens vandaan trouwens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het zijn pogingen om nog net voor het einde Huub zwart te maken.
Ze hebben allemaal genoeg op hun kerfstok alleen wat is acceptabel en wat niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach, daar is Huub zelf ook wel verantwoordelijk voor. Hij heeft genoeg op zijn kerfstok. Maar om nu te denken dat Brian echt een lijdzaam slachtoffer was... nèh.
Peter molt Brian, Peter molt Brian, Peter molt Brian, Peter molt Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
Oké klaar. Cos it is..
Mantraat: tiet van Palma, tiet van Palma...
Brian weet van wanten, geen twijfel mogelijk......de beelden waren lang niet altijd mooi....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach, daar is Huub zelf ook wel verantwoordelijk voor. Hij heeft genoeg op zijn kerfstok. Maar om nu te denken dat Brian echt een lijdzaam slachtoffer was... nèh.
Huub slipt straks hendig sjiek de ring uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef Kinga het volgende:
God god, wat een paniekerige mensen op de radio weer....mensen, kom op, is wel duidelijk dat dat hele sparren gescript is... wordt weer een sjiek tv moment
Als rat er geen moeite mee heeft om met een veel kleinere, onervaren, en veel lichtere en zwakkere tegenstander te sparren, dan geldt dat natuurlijk ook andersomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Peter Aerts is zeker een sportman daarom snap ik niet gezien ook wat hij Yuri heeft geflikt hier aan mee werkt.
kan goed kloppen wat je zegt dat er iets achter zit
Ja ben ik helemaal met je eens, en het gaat maar door.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
Vind het echt wel sneu dat Huub zelfs in deze laatste week nog de pineut is en Brian maar vakantie vieren met zijn vriendin en leuke feestjes organiseren met hun vrienden.
Op NL Radio. Een NL'er heeft een berichtje ontvangen dat er vanavond 2 K1 gasten in dat hok komen. Wat ze komen doen weet hij niet.quote:
Wat een selectief geneuzel. Andersom gebeurt dat ook en weet je, het heeft geen hol met de cos te maken en deze discussie is allang niet interessant meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:42 schreef BrainView het volgende:
Huub aanhangers zijn goed in de slechte acties van Brian breed uit te meten om ze vervolgens te blijven herhalen en alles wat Huub op zijn kerfstok heeft staan te bedekken met de mantel der liefde.
Sneu
Gezien de inhoudsloze reacties zal het dus wel kloppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Naar welke streams heb jij gekeken? Huub is degene die steeds achter Brian aan zat. Ik heb Brian nog nooit achter Huub aan zien zitten.
quote:
Noekje!quote:
Posters op laten sturen door het hele land met "Stem op Huub" en "plakken" in dorp of stadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef Kinga het volgende:
Poltie bellen.... Zucht.... doe toch eens normaal!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:46 schreef Dementor het volgende:
Lol die webradio de gekste.
Zal ik weer eens bellen als Brian
"ik ben in mijn motherfucking gezicht geslagen".
sjah ik kan mij echt geen goede actie van brian heugen eigenlijk......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:42 schreef BrainView het volgende:
Huub aanhangers zijn goed in de slechte acties van Brian breed uit te meten om ze vervolgens te blijven herhalen en alles wat Huub op zijn kerfstok heeft staan te bedekken met de mantel der liefde.
Sneu
Als ik zo een poster tegen zou komen zou ik me HE-LE-MAAL doodlachenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Posters op laten sturen door het hele land met "Stem op Huub" en "plakken" in dorp of stad
Behoorlijk triest als je geniet van fysiek geweld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:47 schreef BrainView het volgende:
Hopelijk geeft deel Brian 1 keiharde lowkick uit op de lucifersbeentjes van Huub.
Wedden dat ie meteen gestrekt gaat en het uitschreeuwt van de pijn
Zomaar een scenario
hoe ziek ditte!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:47 schreef BrainView het volgende:
Hopelijk geeft deel Brian 1 keiharde lowkick uit op de lucifersbeentjes van Huub.
Wedden dat ie meteen gestrekt gaat en het uitschreeuwt van de pijn
Zomaar een scenario
Moest je daar nou helemaal een kloon voor aanmaken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:42 schreef BrainView het volgende:
Sneu
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:46 schreef Dementor het volgende:
Lol die webradio de gekste.
Zal ik weer eens bellen als Brian
"ik ben in mijn motherfucking gezicht geslagen".
En dan loop je voorbij en hoor je opeens tuut tuut bedankt voor je stem op Huub!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als ik zo een poster tegen zou komen zou ik me HE-LE-MAAL doodlachen![]()
![]()
Ik postte dat net al, wrs is het niemand opgevallen. Op NL Radio vertelde iemand dat er vanavond 2 K1 vechters komen, hij wist niet waarom.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:49 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk niet dat Huub gaat sparren, er zal wel iemand komen voor Brian...Toch onverantwoordelijk om ze tegen elkaar te zetten
Ik stel het kapsel in jouw PI voor, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:50 schreef elcastel het volgende:
Moet Brian niet nog zijn vlechtjes in doen ?
In vind het ziek dat je wil sparren met iemand die 20 kilo zwaarder is en bovendien getraind is in de kickboxsport. En nog zieker vind ik het als je iemand kanker toewenst of een hoer neuken voor de neus van je aanstaande en daar nog trots op zijn ook. Zo iemand is bedorven en verdient het om keihard naar de grond geslagen te wordenquote:
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.quote:
Ik ook niet, vind het walgelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.
Nah, ik ga vanavond ook niet kijken. Dat laat ik aan de stoere mannen over. Ik ben hier niet geschikt voor.
Ik geloof dat dat - ook bij Brian - vanzelf komt (, Amanda is ook hard op weg).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:51 schreef kahaarin het volgende:
Ik stel het kapsel in jouw PI voor, veel makkelijker.
Doe eens niet zo agressief. Jeuzus..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:52 schreef BrainView het volgende:
[..]
In vind het ziek dat je wil sparren met iemand die 20 kilo zwaarder is en bovendien getraind is in de kickboxsport. En nog zieker vind ik het als je iemand kanker toewenst of een hoer neuken voor de neus van je aanstaande en daar nog trots op zijn ook. Zo iemand is bedorven en verdient het om keihard naar de grond geslagen te worden. Let wel: In de ring, niet op straat natuurlijk!
Ja maar, nu heeft hij daar toch nog niets aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat - ook bij Brian - vanzelf komt (, Amanda is ook hard op weg).
Noekje....., je kunt het, er gaat niets ergs gebeuren.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:53 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch kan ik hier nog steeds niet goed naar kijken.
Nah, ik ga vanavond ook niet kijken. Dat laat ik aan de stoere mannen over. Ik ben hier niet geschikt voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |