quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Ik moet vanavond zeker met flesjes bier rond en bitterballen ipv Rosé en wat kleine verfijnde hapjes?
Bier en bitterballen dus..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter "The Dutch Lumberjack" Aerts (born October 25, 1970) is a professional Dutch kickboxer, three time K-1 World Grand Prix and Muay Thai World Champion. Aerts is best known for his powerful strikes and high kicks.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Aerts
Nee, maar ik ben bang dat die ook behoorlijk lang zal zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi lijstje... is er ook zo'n van Huub?
Leuke vrouwen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Claire en Ilona zijn zo op de radio.
Dat is dus juist het laffe. Huub daagt Brian altijd uit als hij weet dat Brian niets terug mag doen, want anders exit. Brian was daar flauw van en heeft Huub gevraagd om een keer in de ring zo stoer te doen tegen Brian. En dat gaat dus vanavond gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch vind ik dit onzin. Sorry! Huub heeft al meerdere malen boetes ontvangen omdat die Brian te lijf ging dus hoezo wordt hij steeds neergezet als laffe hond en het niet waarmaken van zijn grote bek. Dat hij een veuls te grote bek heeft, dat weten we maar zijn daden liegen er ook niet om.
Heb je iets meegekregen van toen de trainers voor Huub voor de deur stonden en hij van niets wist? De Febo wil een gevecht, er komt een gevecht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:11 schreef BrainView het volgende:
Oow wat zijn sommige mensen sneu hiero
Wat denk je nou zelf??
Als Huub niet wil sparren dan gebeurt het ook niet
Hij wil het zelf, de klojooooooo!
Ik vind het juist te waarderen dat Brian hem wat wil leren.
Namelijk, soms moet je pas op de plaat doen en je eigen tekortkomingen kennen.
Erg nobel van Brian!!
Peter Aerts (25 oktober 1970) is een Nederlands vechtsporter, die het befaamde K-1 World Grand Prix toernooi in Japan drie keer (1994, 1995 en 1998) heeft gewonnen. In 1997 eindigde hij als derde bij het toernooi, dat als het 'Wimbledon' van de gevechtslust wordt beschouwd met een trap op het hoofd, een techniek waardoor de ruggegraat ernstig beschadigd kan worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Ik moet vanavond zeker met flesjes bier rond en bitterballen ipv Rosé en wat kleine verfijnde hapjes?
Oh, dan zie ik het waarschijnlijk anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Py het volgende:
thnx Disana
[..]
Dat is dus juist het laffe. Huub daagt Brian altijd uit als hij weet dat Brian niets terug mag doen, want anders exit. Brian was daar flauw van en heeft Huub gevraagd om een keer in de ring zo stoer te doen tegen Brian. En dat gaat dus vanavond gebeuren.![]()
Maar nu is Huub huilie
het gaat toch niet om ons, Brian wil ditquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Dementor het volgende:
Hoe komt achter eigenlijk op het idee dat wij uberhaupt zitten te wachten op een laffe vechtpartij.
genotskogel voor amanda dr anusquote:
Hij zou scheidsrechter zijn bij deze laffe oneerlijke vechtpartij.quote:
Daar ga je net als de FEBO de fout in.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
het gaat toch niet om ons, Brian wil dit
Oww ga je niet in hotpants, strak T-shirtje en hoge hakjes de rondemiss uithangen....?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Het zou erg leuk zijn om ze te horen, alleen moet de radio het wel doen.Hij geeft geen kick hier en heb ene vriendin op de msn en die hoort ook geen bal. Hebben er meer last van ??quote:
Geeft niks, je bent vrouw. Zijn de bitterballen al klaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dan zie ik het waarschijnlijk anders.
Naast Amanda?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
Thanks Disana
[..]
Oww ga je niet in hotpants, strak T-shirtje en hoge hakjes de rondemiss uithangen....?![]()
Peter Aerts ( ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf ) dat is een voormalig wereldkampioen kickboksen en die is er vanavond ook bij,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is dat nu weer?
Thx voor de tip.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Claire en Ilona zijn zo op de radio.
Regel 1: Fysiek geweld is niet toegestaan. (die schijnt nog steeds te bestaan, ook al wordt hij niet nageleefd)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Py het volgende:
thnx Disana
[..]
Dat is dus juist het laffe. Huub daagt Brian altijd uit als hij weet dat Brian niets terug mag doen, want anders exit. Brian was daar flauw van en heeft Huub gevraagd om een keer in de ring zo stoer te doen tegen Brian. En dat gaat dus vanavond gebeuren.![]()
Maar nu is Huub huilie
het was sarcastischquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar ga je net als de FEBO de fout in.
Wij zijn de klanten, wij betalen zonder ons geen werk.
Maar goed daardoor is DGK gezien het budget en de inkomsten/kijkcijfers een flop.
Ze luisteren te weinig naar ons.
Ze las iets over de kredietcrisis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
wrom jankte die del net bij een brief
http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile doet het prima nu bij mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef janny50 het volgende:
[..]
Het zou erg leuk zijn om ze te horen, alleen moet de radio het wel doen.Hij geeft geen kick hier en heb ene vriendin op de msn en die hoort ook geen bal. Hebben er meer last van ??
Mag niet van Febo, mocht het toch gebeuren krijg je streamlockquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef neehe het volgende:
[..]
Peter Aerts ( ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf ) dat is een voormalig wereldkampioen kickboksen en die is er vanavond ook bij,
Hij staat dan bij Huub in de hoek.
Het plan van Huub kan wel eens zijn dat omdat hij geblesseerd is, Brian tegen die Peter mag sparren, en dan krijgt Brian flink op zijn donder.![]()
![]()
Jawel, maar pas met de bitterballen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
Thanks Disana
[..]
Oww ga je niet in hotpants, strak T-shirtje en hoge hakjes de rondemiss uithangen....?![]()
Brian kan dat op het laatste moment ook nog uitspreken.... : Huub stoer dat je het aandurfde maar je bent geen partij voor mij...(Half uur lange monoloog over hoe slecht en zielig Huub wel niet is) ...met sparren bedoelde ik de afgelopen week... bedankt voor het spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van toen de trainers voor Huub voor de deur stonden en hij van niets wist? De Febo wil een gevecht, er komt een gevecht.
Laat nobele Brian zichzelf maar eens een keer wat leren, hij kan de lessen beter gebruiken.
thx kaat, ik ben idd naar home gegaan en op mediaplayer doet ie het wel gelukkig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile doet het prima nu bij mij
Peter Aerts is wel een sportman hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnx disana
als peter aersss hier aan mee doet is hij geen sportman een beetje bokser en sportman kan dit niet goedkeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |