Ik snap werkelijk niet waarom mensen zich zo druk maken om een partijtje sparren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Regel 1: Fysiek geweld is niet toegestaan. (die schijnt nog steeds te bestaan, ook al wordt hij niet nageleefd)
Als Brian het niet kan redden zonder fysiek geweld dan moet hij de kooi uitstappen. Maar nee, in plaats daarvan krijgt hij 2 jaar lang kickbokstraining zodat hij wekelijks al zijn agressie eruit kan rossen . Kennelijk is dat nog niet genoeg want meneer moet ook nog de gelegenheid krijgen om Huub te kunnen slaan zonder dat het hem een exit oplevert.
Ze hadden hem die lessen al nooit moeiten geven, hij moet zich maar eens leren beheersen en zijn agressie een keer omzetten in positieve energie, maar nee dat kan hij niet, verstand op nul en rammen maar.
Hahaha, Brian zegt ok, in de ring? Hij heeft het vaak zat buiten de ring geprobeerd. Als de febo een beetje ballen had getoond zaten er nu 3 anderen in plaats van Amanda, Brian en Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:26 schreef Py het volgende:
[..]
Die kabouter heeft maanden met zijn losse handjes om Brian heen staan trampelen. 'Kom dan, kom dan'![]()
En Brian zegt ok, in de ring, Huub zegt ok.
So what's the problem. Ze willen het alletwee
Ik weet niet welke streams jij voorgeschoteld krijgt.. Maar dit is echt een uitspraak van Huub: 'ik ga nog liever dood dan dat ik een gevecht met Brian weiger' of iets van dezelfde strekking. En ze hebben er zelfs de hand op geschud. Huub is een kerel van 26 jaar en heeft weloverwogen zonder dwang ervoor gekozen om het 'sparpotje' met Brian door te laten gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van toen de trainers voor Huub voor de deur stonden en hij van niets wist? De Febo wil een gevecht, er komt een gevecht.
Laat nobele Brian zichzelf maar eens een keer wat leren, hij kan de lessen beter gebruiken.
Sem Schilt:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:22 schreef Donnie29 het volgende:
Offtopic.. vorig jaar had Peter Aerts ook de K1 kunnen winnen, maar kreeg een blessure... hij had kunnen winnen tegen Semmy Schilt.. die echt totaal geen techniek bezit.. Wel redelijk goed, maar dat komt alleen maar door zn lengte en gewicht..
quote:JEROME LE BANNER
France / Le Banner X tream Team / Kickboxing
COUNTRY : France
DATE OF BIRTH : December 26, 1972
HEIGHT : 6 feet 3 inch
WEIGHT : 267 lbs
Kredietcrisis of niet, investeren in onroerende zaken is altijd goed, als je maar tijd van leven hebt. Amanda scoort 100 procent in deze.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam ter sprake vanmiddag, dellie wil investeren in een nieuwbouw huis, Jaap begon over de kredietcrisis, Dellie zei oooh maar ik ken iemand die het ook heeft gedaan en het pakte goed uit.
Toen kwam er even een discussie hier dat Dellie niet dom zou zijn omdat ze geen tv journaal kan kijken en dus niet zou kunnen weten wat de kredietcrisis inhoud.
Die krant die ze dagelijks binnen krijgen is schijnbaar om vliegtuigjes mee te vouwen.
Nee, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik denk dat hij zich niet KAN beheersen, zelfs al zou hij het willen. Ik heb namelijk nog nooit ook maar de kleinste glimp opgevangen van die geweldige zelfbeheersing waarom hij voortdurend geprezen wordt, met name door zichzelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef BrainView het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Brian voluit mag gaan
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, maar dellie denkt altijd alles te weten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kredietcrisis of niet, investeren in onroerende zaken is altijd goed, als je maar tijd van leven hebt. Amanda scoort 100 procent in deze.
Naar welke streams heb jij gekeken? Huub is degene die steeds achter Brian aan zat. Ik heb Brian nog nooit achter Huub aan zien zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hahaha, Brian zegt ok, in de ring? Hij heeft het vaak zat buiten de ring geprobeerd. Als de febo een beetje ballen had getoond zaten er nu 3 anderen in plaats van Amanda, Brian en Huub.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Naar welke streams heb jij gekeken? Huub is degene die steeds achter Brian aan zat. Ik heb Brian nog nooit achter Huub aan zien zitten.
Op sommige posten kun je eigenlijk niet eens reageren omdat ze totaal nergens op slaanquote:
Ach het zijn pogingen om nog net voor het einde Huub zwart te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op sommige posten kun je eigenlijk niet eens reageren omdat ze totaal nergens op slaan
Wat mij betreft is het probleem de laffe manier waarop Brian dit in touw heeft laten zetten. Als echte kerel ga je met zo iemand aan tafel zitten en spreek je eens even door wat er mogelijk is, zijnde de sterkere en meer getrainde. Maar dat deed Brian niet, hij was zelfs te achterbaks om Huub de datum te vertellen. Een echt sportman heeft geen lol aan zo'n zwakke tegenstander.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:26 schreef Py het volgende:
[..]
Die kabouter heeft maanden met zijn losse handjes om Brian heen staan trampelen. 'Kom dan, kom dan'![]()
En Brian zegt ok, in de ring, Huub zegt ok.
So what's the problem. Ze willen het alletwee
Met Huub als tegenstander in de ring word je zelfbeheersing nou niet bepaald op de proef gesteld..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik denk dat hij zich niet KAN beheersen, zelfs al zou hij het willen. Ik heb namelijk nog nooit ook maar de kleinste glimp opgevangen van die geweldige zelfbeheersing waarom hij voortdurend geprezen wordt, met name door zichzelf.
idd en zijn het niet eens waard om op te reageren, zonde van de energie.Lekker scrollen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op sommige posten kun je eigenlijk niet eens reageren omdat ze totaal nergens op slaan
Ach, daar is Huub zelf ook wel verantwoordelijk voor. Hij heeft genoeg op zijn kerfstok. Maar om nu te denken dat Brian echt een lijdzaam slachtoffer was... nèh.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het zijn pogingen om nog net voor het einde Huub zwart te maken.
Ik weiger constant te scrollen omdat anderen zich als trollen gedragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:35 schreef janny50 het volgende:
[..]
idd en zijn het niet eens waard om op te reageren, zonde van de energie.Lekker scrollen.
Peter Aerts is zeker een sportman daarom snap ik niet gezien ook wat hij Yuri heeft geflikt hier aan mee werkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peter Aerts is wel een sportman hoor.
Dat hij bij deze laffe partij aanwezig is zal heus wel een reden hebben.
Misschien is hij er wel om die rat een 'levenslesje' te leren.
En voor het geval hij de sportieve 'overwinning' van die rat gemist mocht hebben
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, Brian lijkt mij best wel zuinig op z'n spullen. Amanda is een ander verhaal, zes nullen op een rij met een 1 ervoor, vermoedelijk denkt ze dat ze bij de benen is genomen.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, maar dellie denkt altijd alles te weten.
En idd als je een lange adem hebt en hele diepe zakken dan red je het uiteindelijk wel.
In het geval van B en A mochten ze winnen zijn die zakken een stuk minder diep.
Waar komen al die relklonen ineens vandaan trouwens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach het zijn pogingen om nog net voor het einde Huub zwart te maken.
Ze hebben allemaal genoeg op hun kerfstok alleen wat is acceptabel en wat niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach, daar is Huub zelf ook wel verantwoordelijk voor. Hij heeft genoeg op zijn kerfstok. Maar om nu te denken dat Brian echt een lijdzaam slachtoffer was... nèh.
Peter molt Brian, Peter molt Brian, Peter molt Brian, Peter molt Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
Oké klaar. Cos it is..
Mantraat: tiet van Palma, tiet van Palma...
Brian weet van wanten, geen twijfel mogelijk......de beelden waren lang niet altijd mooi....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach, daar is Huub zelf ook wel verantwoordelijk voor. Hij heeft genoeg op zijn kerfstok. Maar om nu te denken dat Brian echt een lijdzaam slachtoffer was... nèh.
Huub slipt straks hendig sjiek de ring uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef Kinga het volgende:
God god, wat een paniekerige mensen op de radio weer....mensen, kom op, is wel duidelijk dat dat hele sparren gescript is... wordt weer een sjiek tv moment
Als rat er geen moeite mee heeft om met een veel kleinere, onervaren, en veel lichtere en zwakkere tegenstander te sparren, dan geldt dat natuurlijk ook andersomquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Peter Aerts is zeker een sportman daarom snap ik niet gezien ook wat hij Yuri heeft geflikt hier aan mee werkt.
kan goed kloppen wat je zegt dat er iets achter zit
Ja ben ik helemaal met je eens, en het gaat maar door.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
Vind het echt wel sneu dat Huub zelfs in deze laatste week nog de pineut is en Brian maar vakantie vieren met zijn vriendin en leuke feestjes organiseren met hun vrienden.
Op NL Radio. Een NL'er heeft een berichtje ontvangen dat er vanavond 2 K1 gasten in dat hok komen. Wat ze komen doen weet hij niet.quote:
Wat een selectief geneuzel. Andersom gebeurt dat ook en weet je, het heeft geen hol met de cos te maken en deze discussie is allang niet interessant meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:42 schreef BrainView het volgende:
Huub aanhangers zijn goed in de slechte acties van Brian breed uit te meten om ze vervolgens te blijven herhalen en alles wat Huub op zijn kerfstok heeft staan te bedekken met de mantel der liefde.
Sneu
Gezien de inhoudsloze reacties zal het dus wel kloppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Naar welke streams heb jij gekeken? Huub is degene die steeds achter Brian aan zat. Ik heb Brian nog nooit achter Huub aan zien zitten.
quote:
Noekje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |