Laat hem het maar bewijzen zondag.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:42 schreef BonJovi het volgende:
Beter dan Urby is hij sowieso wel en hij wil zich bewijzen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goh, verbazingwekkend. De media heeft gewoon weer tegen Ajax gespeeld. N'Kufo zou niet meedoen, Koster in verband gebracht met Twente.
Wat een toeval.
Dat van N'Kufo niet nee, maar het gezeik dat Koster naar Twente zou gaan is wel door de media de wereld in geholpen.quote:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor die dude in je avatarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef Black-Death het volgende:
De komst van Kuffour was gewoon niets anders dan het tevreden houden van fans en ranzige vriendjespolitiek van Van Geel
Dat kan nu dus helemaal anders zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef MaxC het volgende:
Ben benieuwd voor Zondag, ik heb er wel vertrouwen in. Vorig jaar verloren we ook 2x de uitwedstrijd in de play-offs en maakte we het simpel goed thuis
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
Donovan Slijngard is toch aanvoerder bij jong-ajax?
Wat een Calimero uitspraakquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goh, verbazingwekkend. De media heeft gewoon weer tegen Ajax gespeeld. N'Kufo zou niet meedoen, Koster in verband gebracht met Twente.
Wat een toeval.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef behangplakker het volgende:
Donovan Slijngard is toch aanvoerder bij jong-ajax?
Ik ben gewoon trots dat wij in matige tijden nog altijd worden gezien als nummer 1 van Nederlandquote:
Zo zie je het zelf misschien, maar wie ziet Ajax nog meer dan nummer 1 van Nederland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots dat wij in matige tijden nog altijd worden gezien als nummer 1 van Nederland.
Bijvoorbeeld het interview met Berg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo zie je het zelf misschien, maar wie ziet Ajax nog meer dan nummer 1 van Nederland?
Beetje kromme zin.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo zie je het zelf misschien, maar wie ziet Ajax nog meer dan nummer 1 van Nederland?
En diegene met het mooiste voetbal, de beste spelers, het mooiste shirt, de stoerste naam, de meest schattige supporters én het hoogste aantal topics op VBL!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Beetje kromme zin.
Maar degene met de meeste titels is gewoon numero uno
Nope, maar je kunt er drie per CC halen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Is er trouwens nog vrije verkoop voor zondag, mijn maatje is zijn clubcard kwijt
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Zondag is trouwens ook de laatste wedstrijd in de ArenA waar je nog een peuk mag opsteken, mocht je roker zijn. Vanaf 1 juli is het overal in de Arena verboden om te roken.
Zal dat serieus gecontroleerd gaan worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nope, maar je kunt er drie per CC halen.
Zondag is trouwens ook de laatste wedstrijd in de ArenA waar je nog een peuk mag opsteken, mocht je roker zijn. Vanaf 1 juli is het overal in de Arena verboden om te roken.
Your loss!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
Even foto wezen maken voor uitkaart, volgend jaar definitief Zuid 1. Heb zin in komend seizoen!
Wat is dat voor triest forum?quote:
PSV uit was het belangrijkste duel van het jaar lulquote:Koster: 'Duel met FC Twente belangrijkste van het jaar'
'Iedereen beseft waarom het gaat. De spelers weten hoe de belangen liggen.' Ajax-trainer Adrie Koster constateert dat zijn spelersgroep op scherp staat.
Zondag spelen de Amsterdammers de terugwedstrijd van de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League. FC Twente won de eerste wedstrijd in Enschede met 2-1.
Koster: 'De spelers weten hoe de belangen liggen. De voorrondes moeten worden gehaald. Daarom is dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.' In de drie eerdere wedstrijden tegen FC Twente kwam Ajax niet verder dan een gelijkspel en twee nederlagen.
'Het wordt tijd dat we winnen', aldus Koster. '1-0 is voldoende. FC Twente is een lastige tegenstander, dat heeft het laten zien. In de laatste uitwedstrijd vond ik dat we een uur goed hebben gespeeld en een half uur ging het minder. Aan dat uur goed voetbal moeten we vasthouden en dat negentig minuten zien vol te houden.'
'Het is zaak ze niet te laten voetballen', vervolgt de coach van Ajax. 'Hun middenveld is uitzonderlijk goed, maar wij hebben eveneens een goed middenveld. Wij zullen zoals altijd het initiatief nemen. Het ligt niet onze aard afwachtend te spelen.'
quote:
Lucky fuck. Maar ja, ik ben ook wel benieuwd hoe 410 zich ontwikkeld komen seizoen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
Even foto wezen maken voor uitkaart, volgend jaar definitief Zuid 1. Heb zin in komend seizoen!
Vind ze echt lijp en onzinnigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Die foto's van Johnny![]()
![]()
Ook de andere foto's van spelers door Erwin Olaf zijn trouwens erg gaaf
bron?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voetbal kijken zonder te rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
Denk je werkelijk dat die kerel gescout is? Een of ander zaakwaarnemervriendje van Van Geel had hem toevallig nog liggen en dus kwam ie maar naar Ajax..quote:
Ik denk dat je verder moet kijken dan je neus lang is, met vriendjespolitiek zal het echt niks te maken hebben hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Denk je werkelijk dat die kerel gescout is? Een of ander zaakwaarnemervriendje van Van Geel had hem toevallig nog liggen en dus kwam ie maar naar Ajax..
Ik zal er met mijn afwezigheid weinig aan kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lucky fuck. Maar ja, ik ben ook wel benieuwd hoe 410 zich ontwikkeld komen seizoen.
Omg wat triestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
omgquote:
Idd. Nieuwe Slavia-stadion geldt ook een rookverbod en dat heeft niet eens een dak.quote:
Nee.. kan alleen bij een directe rode kaartquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Loran ondanks zijn rode prent zondag tegen NEC waarschijnlijk wel mee kan spelen omdat NAC niet akkoord gaat met het schikkinsvoorstel, waardoor de zaak later voorkomt. Heeft iemand een idee of dit ook niet op Vertonghen toepasbaar is?
Precies, ik rook zelf niet en vind het smerig om in de rook te zitten maar toch vind ik het nogal overdreven in de Arena.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef Black-Death het volgende:
Lang leve het rookverbod in de horeca
Maar in de ArenA vind ik het wat overdreven, zeker als het dak open is. Dan kun je toch gewoon vakken creeëren waar niet gerookt mag worden?
Dat weet ik, maar het is gewoon geen realistische gedachten vanuit de regering. Kom op zeg hoe wil je 50.000 man controleren?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:
Het moet ook gewoon van de wet he, het is niet dat Ajax het ineens verzint.
Ben alleen benieuwd hoe ze dat op Zuid-1 bijv. denken te handhaven.
Ik heb het ook niet over Ajax. Ik heb het over het feit dat het hele anti-rookbeleid ovetrokken isquote:
Wat denk je van al die kroegen en discotheken dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is gewoon geen realistische gedachten vanuit de regering. Kom op zeg hoe wil je 50.000 man controleren?
Ze implementeren gewoon EU-regelgeving, en ook nog 'n stuk later dan de overige lidstaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Ajax. Ik heb het over het feit dat het hele anti-rookbeleid ovetrokken is
Klink
Heeft Klink weinig mee te maken hoor. We zijn hier al vrij laat vergeleken met andere landen. En toen ik overigens bij Vitesse-PSV (quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Ajax. Ik heb het over het feit dat het hele anti-rookbeleid ovetrokken is
Klink
Dikgedrukte=eensquote:Rommedahl: 'Er waren te veel wisselingen'
Dennis Rommedahl kende bij Ajax een wisselvallig seizoen. De Deen kwam dit jaar weliswaar ruimschoots aan bod, maar diktevreden is hij niet over zijn eerste periode in Amsterdamse dienst. Ook heeft hij een verklaring waarom de club uit de hoofdstad geen landskampioen is geworden. “Ik heb bijna alles gespeeld”, zegt de buitenspeler in een vraaggesprek met Sportweek. Toch vindt Rommedahl dat zijn vorm er niet altijd was. “Die ging in pieken en dalen. Bovendien zijn de ambities er niet helemaal uitgekomen. We wilden kampioen worden, ons direct plaatsen voor de Champions League. Dat is er niet uitgekomen, terwijl we daarvoor wel de kwaliteit hebben.”
De vele mutaties binnen het elftal van Adrie Koster ziet hij als grootste mankement waarom de landstitel niet naar Amsterdam ging. “Te weinig ritme, te veel wisselingen in alle geledingen. Op die manier komt geen rust en vorm”, vindt de Deens Speler van het Jaar 2007.
Ook is de Scandinaviër op de hoogte dat Ajax Miralem Sulejmani wil halen. Wat voor hem een extra concurrent betekent. “Tsja, dat is Ajax. De concurrentie is groot”, beseft Rommedahl. “Toen ik de Sulejmani bij PSV was, zeg maar, had ik ook veel concurrentie. Dat is in die acht jaar dat ik daar heb gespeeld, zo gebleven. Dat maakte me alleen maar beter.”
Valt nou wel weer mee vind ik. Alleen met de 3de spits was het zo dat er steeds iemand anders stond. Voor de rest was er gewoon een vast team wat bijna niet veranderde (blessure's en schorsingen daar gelaten)quote:
Waar is dat nieuwe stadion? Was ruim een jaar geleden nog bij Slavia - Plzenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Nieuwe Slavia-stadion geldt ook een rookverbod en dat heeft niet eens een dak.
quote:Afscheid van Adrie
"1-0 thuis is voldoende. We zijn nog volop in de race. Het gaat over twee wedstrijden."
Er is maar één man die zulke fraaie drietrapsraketten van voetbalclichés kan knutselen, en dat is Adrie Koster. De gemiddelde Nederlander zou niet eens zoiets saais kúnnen zeggen, denk ik (voor je het weet mors je er één of twee woordjes tussendoor die
niet plat als een dubbeltje zijn), maar Adrie Koster verheft het tot kunst. Ik kan me werkelijk geen enkele memorabele uitspraak van de beste man herinneren.
Ik was in zijn eerste weken als hoofdtrainer wel blij met Koster, maar dat was vooral omdat ik zijn kalmte als een verademing ervoer na ruim een seizoen opportunistisch proletengezwatel van Henk ten Cate. Daar werd ik pas écht gek van. Als er persconferenties met Ten Cate op televisie waren, sprong ik soms schuimbekkend van onmacht en frustratie door de woonkamer ("Hou je bek! Hou je bek! Hou je bek!").
Nu, onder Adrie Koster, heb ik bijna het punt bereikt dat ik heimwee krijg naar de losse flodders van zijn voorganger. Na persconferenties van Adrie Koster sta ik óók elke zondagavond van frustratie tegen de muur te hengsten ("Zeg eens iets! Zeg eens iets! Zeg eens iets!").
Wat dat betreft kan ik niet wachten tot Marco van Basten begint. Eindelijk weer eens een intelligente, scherpzinnige man aan het roer, die zich niet laat opnaaien (zoals Ten Cate), geen wandelende clichéfabriek is (zoals Koster), gevoel voor understatement heeft en ook nog wel eens op een tongue in cheek formulering te betrappen valt. Nu alleen nog vertrouwen krijgen in zijn trainerscapaciteiten.
"1-0 is genoeg..." Het is een waarheid als een koe, maar het probleem is nou juist dat Ajax nooit de nul houdt. De kans dat Ajax in de ArenA twee of drie tegengoals krijgt (7x gebeurd) is bijna twee keer zo groot als de kans dat Ajax in eigen huis de nul houdt (4x gebeurd), dus we kunnen er gerust van uit gaan dat Ajax zondag drie of vier doelpunten nodig zal hebben, en met twee goals verschil zal moeten winnen om zonder penaltyschieten de play-offs te winnen. Enig idee hoe vaak Twente dit seizoen met twee goals verschil verloren heeft? Welgeteld twee keer - en van Ajax verloren ze in drie duels nog helemáál niet.
Als ik naar het spel kijk, word ik nog ongeruster. Ajax heeft er dit seizoen ruim 270 minuten voetbal op zitten tegen FC Twente, ruim voldoende om vast te stellen dat Twente gewoon de beter voetballende ploeg is. Ajax heeft meer individuele klasse en een bredere selectie, maar qua positiespel is Twente gewoon een beter elftal - en dat vind ik écht onthutsend. Bij Twente zie je patronen die je bij Ajax al jaren niet meer ziet: je ziet de ruit op het middenveld, je ziet de backs op het juiste moment starten, je ziet de driehoekjes, de looplijnen; je ziet - samenvattend gezegd - een eenheid. Bij Ajax, daarentegen, zie je niks: geen structuur, geen plan, geen verzorgd positiespel. Ajax speelt momentenvoetbal, angstvallig speculerend op een bevlieging voorin - en dat is eigenlijk al vijf jaar zo.
En Adrie Koster? Die serveert na elke wedstrijd zijn traditionele bordje lauwe pap: we stonden in de eerste helft goed, de 1-0 viel op een lekker moment, maar daarna vergaten we de kansen af te maken. Maak je ze wél, dan speel je een heel andere wedstrijd, maar nu gaven we onnodig een goal weg en maakten we het onszelf moeilijk. Van je bla-di-bla en van je hopseflops, dikke lul, drie bier. Ik kan het niet aanhoren.
Hallooooooo!? Twente heeft een begroting van 17 miljoen euroooo! Wij hebben vier keer zo veee-heeeeel, en we trainen minstens even vaaa-haaaaaak, maar toch voetballen we gewoon slechter dan hunnie, en niet zo"n beetje ooo-hoook!! Is er dan echt helemaal niemand bij Ajax die dat ziet en zich er een driedubbele zonnesteek aan ergert?
Ik ben blij dat het tijdperk Koster erop zit. Dit seizoen hadden we gezien de zwakke concurrentie kampioen móeten worden, maar het is wéér uitgelopen op een afgang, mede omdat we in oktober al besloten dat de trainer van het tweede de rest van het seizoen wel hoofdtrainer mocht zijn. Dat was ook wel goed genoeg.
En dat noemt zich dan een topclub. Ongelooflijk.
quote:Hallooooooo!? Twente heeft een begroting van 17 miljoen euroooo! Wij hebben vier keer zo veee-heeeeel, en we trainen minstens even vaaa-haaaaaak, maar toch voetballen we gewoon slechter dan hunnie, en niet zo"n beetje ooo-hoook!! Is er dan echt helemaal niemand bij Ajax die dat ziet en zich er een driedubbele zonnesteek aan ergert?
Dan nog is het geen verplichting. Fact is dat sinds meneer Klink minister van volksgezondheid is geworden het anti-rookbeleid in een stroomversnelling is gekomen. En dat trek ik behoorlijk slecht.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ze implementeren gewoon EU-regelgeving, en ook nog 'n stuk later dan de overige lidstaten.
Net alsof begroting alles zegt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]Had hem al gelezen, is wel een goeie column
Joh, waarom denk je dat het een column is ?quote:
Laat me raden, je rookt zelf?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan nog is het geen verplichting. Fact is dat sinds meneer Klink minister van volksgezondheid is geworden het anti-rookbeleid in een stroomversnelling is gekomen. En dat trek ik behoorlijk slecht.....
Maar een column die gebaseerd is op onzin is wel debiel (alleen doelent op dat stukje over begroting aangezien ik de rest niet gelezen heb)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat het een column is ?
Hij deelt gewoon zijn kijk erop op een leuke manier.
Hehe, toevallig is dat het enige stukje wat echt "onzin" is.Voor de rest is hij redelijk serieus met enkele grappen erin.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar een column die gebaseerd is op onzin is wel debiel (alleen doelent op dat stukje over begroting aangezien ik de rest niet gelezen heb)
Nog niet "100%" zeker zegt Rutten, maar ga er maar gewoon van uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef vliegende_olifant het volgende:
En weet iemand al of N'kufo mee kan doen zondag?
Als Sjon nou verdedigend een puike wedstrijd speelt, scoort Twente eens een keer niet !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog niet "100%" zeker zegt Rutten, maar ga er maar gewoon van uit.
Zou goed nieuws betekenen, maar je hebt er beste kans van inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
Zo ik heb zin in zondag niet normaalEn stiekem hoop ik dat Bassie verliefd word op Boulah en hij hem naar Ajax haalt
Uitgaan van je eigen kwaliteiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef vliegende_olifant het volgende:
En weet iemand al of N'kufo mee kan doen zondag?
Stamquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verdedigend gezien , mogen we blij zijn met een gelijkspel dan
quote:Scheidsrechtersbaas Uilenberg: "Huntelaar is een vervuiler"
Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is niet te spreken over de handelswijze van Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar binnen de krijtlijnen. Tijdens een besloten centrale bijeenkomst noemde de oud-arbiter Huntelaar een 'vervuiler', dat schrijft voetbalanalist Hugo Borst in zijn column die morgen in het Algemeen Dagblad zal verschijnen.
Tijdens de bijeenkomst, waarbij een groot deel van het Nederlandse scheidsrechterscorps aanwezig was, toonde Uilenberg twee fragmenten waarin Huntelaar zich volgens hem misdroeg. Volgens Uilenberg moeten de hedendaagse scheidsrechters beter op de 'voetbalvervuilers' letten.
Bij diezelfde bijeenkomst uitte Uilenberg zijn tevredenheid over de prestaties van de arbitrage tijdens de play-offs. Ondanks de vele rode kaarten en discutabele strafschoppen werd er volgens de scheidsrechtersbaas 'uitstekend gepresteerd'.
Ik vind dat je spelers vertrouwen moet geven. Dat doe je niet door ze de ene week op te stellen en de andere week op d ebank te zetten en dan te zeggen dat je per week kijkt wat je nodig hebt ( maw je past je aan aan de tegenstander) . Als je spelers in ritme komen dan kan je altijd nog gaan schuiven beperkt. Ik zie totaal geen patronen bij Ajax. Helemaal NIKS en toch vinden een hele boel het spel goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Valt nou wel weer mee vind ik. Alleen met de 3de spits was het zo dat er steeds iemand anders stond. Voor de rest was er gewoon een vast team wat bijna niet veranderde (blessure's en schorsingen daar gelaten)
haha joh, vind je het gek dat die scheidsen zo slecht zijn als ze allemaal denken dat ze het uitstekend doen..quote:
Schandalig. Net voor de laatste wedstrijd van het seizoen nog even tegen je scheidsrechters zeggen dat de spits van Ajax beter in de gaten gehouden moet worden. Moet je net Vink hebben..quote:
Idd...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Schandalig. Net voor de laatste wedstrijd van het seizoen nog even tegen je scheidsrechters zeggen dat de spits van Ajax beter in de gaten gehouden moet worden. Moet je net Vink hebben..
quote:Huntelaar: 'Ik ben geen pinguïn'
Geschreven op zaterdag, 17 mei om 09:49
Jaap Uilenberg heeft voor de nodige consternatie gezorgd. De scheidsrechtersbaas van de KNVB heeft de arbiters vrijdag tijdens een centrale bijeenkomst op het hart gedrukt geen verwijtbare fouten te maken. "Anders zullen jullie de consequenties merken in het aanstellingsbeleid", zo citeerde De Telegraaf op uit de mond van het bestuurslid. Klaas-Jan Huntelaar werd werd met televisiebeelden nadrukkelijk als voorbeeld gesteld door de Twent. "Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust."
"Zo gaat het ook bij het EK", vervolgde Uilenberg. "Wie een verwijtbare fout maakt, moet naar huis en die lijn volgen we volgend seizoen ook in Nederland." De scheidsrechtersbaas moet persoonlijk de selecties van Turkije, Zwitserland en Nederland op de hoogte stellen van de scheidsrechtersrichtlijnen op het EK in Oostenrijk en Zwitserland.
Huntelaar reageert in de ochtendkrant verbaasd op de instructies van Uilenberg en het feit dat uitgerekend hij als voorbeeld wordt gesteld. "Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd."
"Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen", verdedigt de Dremptenaar zich. "Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen."
Ook het tijdstip waarop zijn springgedrag ter discussie wordt gesteld roept vraagtekens op bij de spits. "Hij zoekt duidelijk dingen die er niet zijn. We zullen zien hoe Pieter Vink hier morgen tegen FC Twente mee omgaat. Maar laat mij alsjeblieft buiten zulke discussies. Ik kan me voorstellen dat de scheidsrechters na de boodschap van Uilenberg bevooroordeeld het veld instappen en dat mag toch niet de bedoeling zijn?"
quote:
Uhhhm Uilenberg... Enschede... Iemand???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Welke teringmongool verzint het om het de dag voor zo'n belangrijke wedstrijd de wereld in te helpen.![]()
quote:
Ja je kunt 3 stuks kopen met een SCCquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:00 schreef Noshiba het volgende:
Kan je met een scc tot 3 kaartjes halen voor zuid of alleen 1 per scc?
Maar ajax kan maar beter vooruit voetballen want de verdediging is niet veel waard morgen waarschijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef Ruiseart het volgende:
Slijngard mee naar het EK!!
Hugo B.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:28 schreef vliegende_olifant het volgende:
Welke teringmongool verzint het om het de dag voor zo'n belangrijke wedstrijd de wereld in te helpen.![]()
HAHAHAquote:Ondanks de vele rode kaarten en discutabele strafschoppen werd er volgens de scheidsrechtersbaas 'uitstekend gepresteerd'.
Gister deze wedstrijd live zitten bekijken en ik moet zeggen dat ik wel vertrouwen in hem heb. Nu moet ik zeggen dat San Martin ook wel een behoorlijke offday had maar hij had een aantal sterke dribbels en toch weer twee doelpunten erbij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef Silenus het volgende:
Cvitanic heeft er weer twee ingelegd gisteren.
Ik las zonet deze post nogmaals en bedacht me dat het wellicht een goed plan is om een petitie te houden iets in de richting van "Houd je handen thuis en verwond niemand meer!!!" en deze aan Klaas Jan te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat niemand ingaat op het belangrijkste: dat Huntelaar met zijn acties andere spelers verwond, daar gaat het uiteindelijk om en horen sancties ook op gericht te zijn. Hij mag dan geen pinguin zijn, hij hoeft toch ook niet voor wandelende bermbom te spelen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef TiMPiN het volgende:
KJH moet zijn 3 goals morgen vieren als een pinguin
Wat een held, dat juichen ookquote:
uilenbergs uitspraak zegt toch eigenlijk genoeg aangezien hij deze doet terwijl er dit seizoen nog maar zon 3 wedstrijden gespeeld worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:45 schreef Houniet het volgende:
Dat wordt wat als Klaas morgen rood krijgt.
quote:Wormgoor vervangt Kuffour in selectie
Adrie Koster kan voor het duel met FC Twente wederom een streep halen door de naam van een verdediger. Samuel Kuffour heeft hamstringklachten en kan zondag niet spelen. Koster heeft Jong Ajax-verdediger Vito Wormgoor bij de selectie gehaald als vervanger. De lange centrumverdediger zat eerder uit bij NEC al op de bank.
Ligt er aan hoe.. maar discutabele kaarten zou natuurlijk triest zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:45 schreef Houniet het volgende:
Dat wordt wat als Klaas morgen rood krijgt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef TiMPiN het volgende:
KJH moet zijn 3 goals morgen vieren als een pinguin
He FP, dat is lang geleden.quote:
quote:Donovan Slijngard en Vito Wormgoor maken deel uit van de selectie voor het beslissende play-offduel met FC Twente. De twee Jong Ajax-spelers zijn erbij gehaald vanwege personele problemen in de Ajax-defensie.
Aan het rijtje niet fitte Ajax-verdedigers werd zaterdag opnieuw iemand toegevoegd: Sammy Kuffour. De Ghanees kampt met hamstringklachten en moet de ontknoping van de play-offs missen. Omdat ook Thomas Vermaelen (blessure), Urby Emanuelson (blessure) Gregory van der Wiel (nog niet fit) en Jan Vertonghen (geschorst) zondag niet inzetbaar zijn, heeft trainer Adrie Koster de twee Jong Ajacieden bij de groep gehaald. Slijngard (spelend met rugnummer 32) is een optie voor de linksbackpositie, Wormgoor (nummer 39) kan het beste uit de voeten als centrale verdediger.
De selectie voor Ajax – FC Twente (zondag 14.30 uur):
Stekelenburg
Gentenaar
Heitinga
Silva
Kennedy
Urzaiz
Huntelaar
Davids
Suarez
Gabri
Rommedahl
Ogararu
Lindgren
Sarpong
Perez
De Jong
Slijngard
Wormgoor
Volgens mij is hij al een jaar of 35.quote:
Als je het nu na 8 maanden bekijkt dan blijkt toch dat die Koster zn rare trekjes heeft hoor. Wat je zegt, Luque is gewoon verdwenen lijkt wel. Colin heeft aanvaringen met Koster gehad (ook al is Colin wel echt bagger) en ook Kuffour wordt gewoon bewust niet opgesteld. We gaan notabene een jongen laten debuteren terwijl de druk morgen enorm zal zijn.quote:
Ben er ook bang voor helaasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef Nashje het volgende:
We kunnen dus zwaaien naar voorronde Champions League. Dit gaan we echt nooit redden tegen Twente.
Colin is verbannen door Koster na zijn interview.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
6 verdedigers waaronder 2 uit Jong Ajax en dan nog Ogararu die alleen kan voetballen op de plek van Silva.
Is Colin trouwens geblesseerd? En waar is Kuffour, de speler die is gehaald vanwege de defensieve problemen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Veel fokkers op Zuid volgens mij morgen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef Nashje het volgende:
We kunnen dus zwaaien naar voorronde Champions League. Dit gaan we echt nooit redden tegen Twente.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou doei. Jonge jonge zeg, lig niet zo te janken.
100% verwacht dit, thuis gewoon afmaken.
precies, Luque heeft in die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld toch aardig wat laten zien qua techniek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je het nu na 8 maanden bekijkt dan blijkt toch dat die Koster zn rare trekjes heeft hoor. Wat je zegt, Luque is gewoon verdwenen lijkt wel. Colin heeft aanvaringen met Koster gehad (ook al is Colin wel echt bagger) en ook Kuffour wordt gewoon bewust niet opgesteld. We gaan notabene een jongen laten debuteren terwijl de druk morgen enorm zal zijn.
Zelfs al is Kuffour minder, die gast heeft wel 8 jaar bij Bayern gespeeld en tig topwedstrijden gespeeld. Maar ja, nog 1 wedstrijd en dan zijn we van Adri af. Ben benieuwd of Van Basten Luque wel een serieuze kans gaat geven, want ik blijf erbij dat die gast het waar kan maken.
Tweede ringquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor helaas![]()
Inderdaad, hier ook tweede ringquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor helaas![]()
Winnen doen we wel, de vraag is met welke uitslag...quote:Op zondag 18 mei 2008 03:27 schreef Jasza het volgende:
Spuug maar op een dude met een Wit petje, kijken of je de goede te pakken hebt.
Ga om kwart voor 1, moet ff kaarten halen voor iemand bij de wedstrijdkassa die ik via i-net had besteld en dan ff een uur beetje bieren en dan maar een wedstrijdje kijken.
Hopelijk winnen we.
quote:'Real Madrid stalt Huntelaar bij Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 18-mei-2008 01:21
De Spaanse krant AS meldde eerder al dat er mogelijk een constructie tussen Ajax en Real Madrid op handen is rond Klaas-Jan Huntelaar (foto). De niet eens zo onwaarschijnlijke theorie: Real koopt Huntelaar en stalt hem nog een extra jaar bij Ajax. De spits kan dan een seizoen later landgenoot Ruud van Nistelrooy eventueel opvolgen als blijkt dat de jaren bij hem gaan tellen.
De constructie tussen Ajax en Real krijgt eenzelfde vorm als de deal die PSV met Chelsea maakte rond de Braziliaanse verdediger Alex. (RR)
hmm, weet niet of ik er blij van moet worden...quote:
Als je er een leuk bedrag voor krijgt? Waarom niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hmm, weet niet of ik er blij van moet worden...
Als je gewoon goed geld krijgt is er geen beter optiequote:Op zondag 18 mei 2008 09:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je er een leuk bedrag voor krijgt? Waarom niet.
Dat is inderdaad niet genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:36 schreef GieJay het volgende:
Maar iedereen heeft het over gewoon even winnne thuis.. Als ik het goed bereken is 3-2 toch niet genoeg?
Ajax moet met 1-0 winnen of met twee goals verschil. Bij elke andere uitslag is FC Twente door en bij 2-1 is het verlengen.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:36 schreef GieJay het volgende:
Maar iedereen heeft het over gewoon even winnne thuis.. Als ik het goed bereken is 3-2 toch niet genoeg?
Optimistisch blijven LUL!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef Nashje het volgende:
Verlengen, dat trek ik niet hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 10:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ajax moet met 1-0 winnen of met twee goals verschil. Bij elke andere uitslag is FC Twente door en bij 2-1 is het verlengen.
Over optimisme gesproken, je laatste zinquote:Op zondag 18 mei 2008 10:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Optimistisch blijven LUL!
Dit moet goed komen en anders is het seizoen hierop ook zo goed als verneukt, ik wil weer graag naar CL wedstrijden kijken waar Ajax aan meedoet
Financieel gezien moeten we CL halen, maar sportief gezien hebben we niks te zoeken daar. Krijg je weer van die Bayern-uit wedstrijdenquote:Op zondag 18 mei 2008 10:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Over optimisme gesproken, je laatste zinKijk ik zie ze vanmiddag ook het liefst winnen. Maar het is geen drama als we de CL mis zouden lopen. En als we iets in de CL te zoeken zouden hebben dan kunnen we daarmee in de UEFA-cup net zo ver of misschien wel verder komen. Ikzelf zie volgend seizoen vooral als een (en ik haat de term, maar toch) overgangsjaar. Van Basten zal zijn team opnieuw vorm moeten geven, er moeten vastigheden ingeslepen worden enz.
Maar we zullen zien vanmiddag.
Ik ook niet, ik kan me nog een zekere bekerfinale herinneren. Slecht voor je hart zoietsquote:
Financieel juist niet, als er één club is die dat niet nodig heeft dan is Ajax het. In de begroting is ook altijd UEFA-cup deelname opgenomen dus in dat opzicht maakt het niks uit. Enige waar CL-deelname nu goed voor zou zijn is de uitstraling naar potentiele spelers. Maar als je naar de huidige selectie kijkt dan kun je maar 1 conclusie trekken en dat is dat we daar gewoon niet het materiaal voor hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Financieel gezien moeten we CL halen, maar sportief gezien hebben we niks te zoeken daar. Krijg je weer van die Bayern-uit wedstrijden
Het is financieel misschien niet noodzakelijk, maar uiteraard wel mooi meegenomenquote:Op zondag 18 mei 2008 11:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Financieel juist niet, als er één club is die dat niet nodig heeft dan is Ajax het. In de begroting is ook altijd UEFA-cup deelname opgenomen dus in dat opzicht maakt het niks uit. Enige waar CL-deelname nu goed voor zou zijn is de uitstraling naar potentiele spelers. Maar als je naar de huidige selectie kijkt dan kun je maar 1 conclusie trekken en dat is dat we daar gewoon niet het materiaal voor hebben.
Ik zou dat wel bijna drama willen noemen. ajax moet gvd CL spelen. heb genoeg van die UEFA cup.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Over optimisme gesproken, je laatste zinKijk ik zie ze vanmiddag ook het liefst winnen. Maar het is geen drama als we de CL mis zouden lopen. En als we iets in de CL te zoeken zouden hebben dan kunnen we daarmee in de UEFA-cup net zo ver of misschien wel verder komen. Ikzelf zie volgend seizoen vooral als een (en ik haat de term, maar toch) overgangsjaar. Van Basten zal zijn team opnieuw vorm moeten geven, er moeten vastigheden ingeslepen worden enz.
Maar we zullen zien vanmiddag.
quote:Van Basten volgt Ognjen Vukojevic
Ajax is druk doende de selectie samen te stellen voor het komende seizoen. In de diverse media worden meerdere spelers in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Amsterdam. Nu is het de beurt aan Ognjen Vukovic.
De 24-jarige middenvelder staat, volgens de Italiaanse krant Calciomercato, in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club krijgt echter wel te maken met de concurrentie van onder andere Celtic en Fiorentina.
Vukojevic komt momenteel uit voor Dinamo Zagreb en wordt in zijn geboorteland vergeleken met de Italiaanse middenvelder Gattuso. De middenvelder kwam tot dusver tweemaal uit voor het nationale elftal en maakt deel uit van de selectie van Kroatië voor het komende EK.
Vukojevics zaakwaarnemer wenste echter geen uitspraken te doen ten aanzien van de toekomst van zijn pupil. "Er zijn grote clubs in Vukojevic geïnteresseerd. Maar een beslissing over zijn toekomst heeft hij nog niet genomen", aldus Danko Dikic.
Denk het wel, is in de Uefa cup toch ook zo.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
tellen de doelunten van fct dan niet dubbel of nog wel?
En toch deed ik het een fractie van een secondequote:Op zondag 18 mei 2008 12:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
Huysegems vol vertrouwen naar Ajax![]()
niet schrikken
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
IIk ook niet, dan mis ik een stuk van de bekerfinale anderlecht-gent
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef Breach het volgende:
[..]
En toch deed ik het een fractie van een seconde
quote:Ajax in de bres voor 'vervuiler' Huntelaar
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 18-mei-2008 12:41
Ajax heeft bij KNVB-directeur Henk Kesler aan de bel getrokken vanwege Jaap Uilenberg. De scheidsrechtersbaas heeft Klaas-Jan Huntelaar (foto) woensdag tijdens de centrale arbiterbijeenkomst een 'vervuiler van het voetbal' genoemd. De voormalige scheidsrechter verwijt de Ajax-spits dat hij op onbehoorlijke wijze luchtduels aangaat. 'Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler,' aldus Uilenberg. 'Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust.'
'Het is vervelend dat hij zó is neergezet,' luidt het verweer van Ajax in De Telegraaf. 'Als topscorer van de eredivisie en international is Klaas-Jan een sieraad voor het Nederlandse voetbal, en zeker geen vervuiler.' Ook de spits zelf snapt niet waarom hij door Uilenberg zo is neergezet. 'Ik ben geen pinguïn,' stelt Huntelaar. 'Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Alleen pinguïn kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen.'
De KNVB heeft inmiddels gereageerd op het protest van de Amsterdammers. 'Bij het onderwerp ellebogen tijdens de recente bijeenkomst is onder andere nader gebruik gemaakt van beelden van Huntelaar, maar ook van situaties in andere wedstrijden. Het is suggestief te veronderstellen dat er hierbij 'jacht' gemaakt wordt op individuele spelers. De KNVB wijst die stellingname met kracht van de hand,' aldus de bond.
Kesler kwam zelf ook met een reactie. ‘Dit verhaal over Uilenberg is echt helemaal opgeblazen,’ aldus de KNVB-directeur. ‘Tijdens de bijeenkomst zijn er niet alleen kopduels van Huntelaar getoond. Er zijn ook acties van andere spelers als voorbeeld gegeven. Het is ook niet zo dat Huntelaar door Uilenberg de vervuiler van het voetbal is genoemd. Ik ben ook heel benieuwd wie dit naar buiten heeft gebracht. Voor de KNVB is de zaak klaar. We gaan het aanstellingsbeleid van scheidsrechters ook zeker niet wijzigen.’ (DH)
Uilenberg zal eens niet een hand boven het hoofd gehouden worden. Die man mag een potje falen zeg..quote:
Het ergste is dat hijniet eens inziet dat het niveau van de scheidsrechter om van te janken is. geef dit gewoon toe en zoek naar een oplossing voor de toekomst in plaats van ontkennen en er niks aan doen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Uilenberg zal eens niet een hand boven het hoofd gehouden worden. Die man mag een potje falen zeg..
Waarom schat je de kansen zo hoog in?quote:Op zondag 18 mei 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
Jezus man, ik heb er veel vertrouwen in, schat de kansen 65-70% voor Ajax.
omdat de druk bij Ajax veel hoger is dan bij Twente.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom schat je de kansen zo hoog in?
Was dat de vorige wedstrijd ook niet het geval?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
omdat de druk bij Ajax veel hoger is dan bij Twente.
het nadeel aan geen CL voor Ajax is dat ze al die spelers waar ze interesse in hebben wel kunnen vergeten als ze vandag niet de vr CL pakken.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:06 schreef Wooldoor het volgende:
Ben zenuwachtig, aan de ene kant moet Ajax natuurlijk Champions league spelen maar aan de andere kant heb ik ook het idee dat het mischien eens een seizoen beter zou zijn als niet al in augustus vol de druk erop ligt. De laatste 2 jaar was het seizoen in augustus al mislukt en kut :S
Ajax - FC Twente #2quote:Op zondag 18 mei 2008 15:34 schreef JeroenV het volgende:
Iemand een link naar het live topic?
Fok laat het weer eens afweten bij mij, dus kom amper VBL op en zie het topic niet staan.
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Longmen het volgende:
Wat een klote wedstrijd Ajax
KJH gaat weg nu, dat lijkt me duidelijk.
Net alsof feyenoorders dat recht hebbenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:28 schreef Luco het volgende:
En laat al die boeren, kakkerlakken en lampen maar langskomen om te trollen...
Nee ik ook niet, dat had ik al voordat de uitwedstrijd gespeeld was.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Tja geen moment het idee gehad dat we het zouden halen
What else is newquote:Op zondag 18 mei 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een figuren zaten er allemaal in de arena zeg, iedereen stilletjes zittend met zijn handen voor zijn mond...
Ajax had vandaag het publiek nodig maar de Twente supporters waren telkens overheersend met schreeuwen en lam zijn.
Ach hou toch op. Als je tonnen per jaar verdient om een potje te voetballen mag dat niet van het publiek afhangen. De spelers en een weer heel matige trainer zijn hier debet aan. Niemand andersquote:Op zondag 18 mei 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een figuren zaten er allemaal in de arena zeg, iedereen stilletjes zittend met zijn handen voor zijn mond...
Ajax had vandaag het publiek nodig maar de Twente supporters waren telkens overheersend met schreeuwen en lam zijn.
Lul niet, we zijn gewoon 2e geworden, dat kan Feyenoord al jaren niet meer zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
We zijn feyenoord hard achterna aan het gaan
Met deze 2e plek hebben we net zoveel als feyenoord, en financieel gaat het natuurlijk ook hard achteruit.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Lul niet, we zijn gewoon 2e geworden, dat kan Feyenoord al jaren niet meer zeggen.
Maar dan heb je nog het zelfde.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Lul niet, we zijn gewoon 2e geworden, dat kan Feyenoord al jaren niet meer zeggen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Kennedy, Leonardo, Ogararu, Urzaiz, Luque, wat moeten we zonderquote:
Jorien kom nou niet de man uithangen met je eerste prijs in 5 jaar zowatquote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog het zelfde.
en die andere heeft zelfs de beker gewonnen.
Boeiend, ik meet de kwaliteit van mn club af aan de stand in de ranglijst. En volgens mij hadden wij de afgelopen jaren de beker...quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog het zelfde.
en die andere heeft zelfs de beker gewonnen.
ajax is geen 2e gewordenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Boeiend, ik meet de kwaliteit van mn club af aan de stand in de ranglijst. En volgens mij hadden wij de afgelopen jaren de beker...
Minder, Feyenoord heeft nog een mooi bekertjequote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Met deze 2e plek hebben we net zoveel als feyenoord, en financieel gaat het natuurlijk ook hard achteruit.
Hoezo-ik-sta-vrij-om-een-voorzet-te-geven-maar-wil-eerst-mijn-man-passeren-wat-ik-niet-kan-en-verpest-het-voor-iedereen-dus-ik-verdien-een-pijnlijke-doodquote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:
nou dat was het danOranje maar jezus Rommedahl die probeert spelers voor bij te gaan OPROTTEN man geef een voorzet idiiot je hebt geen techniek en kan er niet voorbij.
Gast, iedereen zit altijd te janken dat die gozer eens moet gaan rennen. Probeert ie het een keer, is het nog niet goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:
nou dat was het danOranje maar jezus Rommedahl die probeert spelers voor bij te gaan OPROTTEN man geef een voorzet idiiot je hebt geen techniek en kan er niet voorbij.
Zodat van Basten jullie nog een kutseizoen kan bezorgen? Huntelaar vertrekt nu, Davids stopt en Heitinga is al weg. Die spelers kun je niet vervangen in 1 zomer.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef dronkeykong het volgende:
Blij dat het kkseizoen afgelopen is.
met van Basten aan het roer zekerquote:
als je na 34 wedstrijden 2e staat ben je 2e klaar!quote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
Jezus man, ik heb er veel vertrouwen in, schat de kansen 65-70% voor Ajax.
Nee hoor, kijk zometeen de eindstand maar naquote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ze hebben er achteraf niets aan gehad, dat is een heel ander verhaal.
Dat hij iets te optimistisch was.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef toma het volgende:
[..]
het is dus die andere 35-30% geworden? Wat wil je met deze post bereiken?
Helemaal mee eens, wat dacht je van de vrije trappen en corners van Perez. Ik gooide bijna mijn afstandsbediening door de tv nadat hij weer zo'n kanker bal veel te hoog over schoot of recht in de voeten van een twente spelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik stel em nog maar eens: wat doet Ajax in vredesnaam op de training? want een goed ingespeeld team is nergens te bekennen geweest. patronen idem dito.
rot op man huilie hier stoer doen maar toen het zo was van je ma enzo gelijk janken en was je wegquote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk zometeen de eindstand maar na
Is wel erg vroeg om iemand af te schrijvenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook fijn om te weten dat Slijngard direct verkocht kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |