What else is newquote:Op zondag 18 mei 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een figuren zaten er allemaal in de arena zeg, iedereen stilletjes zittend met zijn handen voor zijn mond...
Ajax had vandaag het publiek nodig maar de Twente supporters waren telkens overheersend met schreeuwen en lam zijn.
Ach hou toch op. Als je tonnen per jaar verdient om een potje te voetballen mag dat niet van het publiek afhangen. De spelers en een weer heel matige trainer zijn hier debet aan. Niemand andersquote:Op zondag 18 mei 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een figuren zaten er allemaal in de arena zeg, iedereen stilletjes zittend met zijn handen voor zijn mond...
Ajax had vandaag het publiek nodig maar de Twente supporters waren telkens overheersend met schreeuwen en lam zijn.
Lul niet, we zijn gewoon 2e geworden, dat kan Feyenoord al jaren niet meer zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
We zijn feyenoord hard achterna aan het gaan
Met deze 2e plek hebben we net zoveel als feyenoord, en financieel gaat het natuurlijk ook hard achteruit.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Lul niet, we zijn gewoon 2e geworden, dat kan Feyenoord al jaren niet meer zeggen.
Maar dan heb je nog het zelfde.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Lul niet, we zijn gewoon 2e geworden, dat kan Feyenoord al jaren niet meer zeggen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Kennedy, Leonardo, Ogararu, Urzaiz, Luque, wat moeten we zonderquote:
Jorien kom nou niet de man uithangen met je eerste prijs in 5 jaar zowatquote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog het zelfde.
en die andere heeft zelfs de beker gewonnen.
Boeiend, ik meet de kwaliteit van mn club af aan de stand in de ranglijst. En volgens mij hadden wij de afgelopen jaren de beker...quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog het zelfde.
en die andere heeft zelfs de beker gewonnen.
ajax is geen 2e gewordenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Boeiend, ik meet de kwaliteit van mn club af aan de stand in de ranglijst. En volgens mij hadden wij de afgelopen jaren de beker...
Minder, Feyenoord heeft nog een mooi bekertjequote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Met deze 2e plek hebben we net zoveel als feyenoord, en financieel gaat het natuurlijk ook hard achteruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |