Hoezo-ik-sta-vrij-om-een-voorzet-te-geven-maar-wil-eerst-mijn-man-passeren-wat-ik-niet-kan-en-verpest-het-voor-iedereen-dus-ik-verdien-een-pijnlijke-doodquote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:
nou dat was het danOranje maar jezus Rommedahl die probeert spelers voor bij te gaan OPROTTEN man geef een voorzet idiiot je hebt geen techniek en kan er niet voorbij.
Gast, iedereen zit altijd te janken dat die gozer eens moet gaan rennen. Probeert ie het een keer, is het nog niet goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef BonJovi het volgende:
nou dat was het danOranje maar jezus Rommedahl die probeert spelers voor bij te gaan OPROTTEN man geef een voorzet idiiot je hebt geen techniek en kan er niet voorbij.
Zodat van Basten jullie nog een kutseizoen kan bezorgen? Huntelaar vertrekt nu, Davids stopt en Heitinga is al weg. Die spelers kun je niet vervangen in 1 zomer.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef dronkeykong het volgende:
Blij dat het kkseizoen afgelopen is.
met van Basten aan het roer zekerquote:
als je na 34 wedstrijden 2e staat ben je 2e klaar!quote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:50 schreef behangplakker het volgende:
Jezus man, ik heb er veel vertrouwen in, schat de kansen 65-70% voor Ajax.
Nee hoor, kijk zometeen de eindstand maar naquote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ze hebben er achteraf niets aan gehad, dat is een heel ander verhaal.
Dat hij iets te optimistisch was.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef toma het volgende:
[..]
het is dus die andere 35-30% geworden? Wat wil je met deze post bereiken?
Helemaal mee eens, wat dacht je van de vrije trappen en corners van Perez. Ik gooide bijna mijn afstandsbediening door de tv nadat hij weer zo'n kanker bal veel te hoog over schoot of recht in de voeten van een twente spelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik stel em nog maar eens: wat doet Ajax in vredesnaam op de training? want een goed ingespeeld team is nergens te bekennen geweest. patronen idem dito.
rot op man huilie hier stoer doen maar toen het zo was van je ma enzo gelijk janken en was je wegquote:Op zondag 18 mei 2008 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk zometeen de eindstand maar na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |