Prima hier, net droog seizoen gewordenquote:Op vrijdag 16 mei 200815:18 schreef DaMart het volgende:
Hoe is het weer in den verre?
quote:Op vrijdag 16 mei 200815:18 schreef DaMart het volgende:
Is dit genoeg voor een multiquote? [afbeelding]
Primaquote:
Hier regent het ook niet meer...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima hier, net droog seizoen geworden
Ik heb het geprobeerd...quote:
wat is lekkerquote:
ja, mijn kwartjes waren op.quote:Op vrijdag 16 mei 200815:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima [afbeelding].
[..]
Hier regent het ook niet meer... [afbeelding].
[..]
Ik heb het geprobeerd... [afbeelding]
Nu wel even het goede voorbeeld geven, natuurlijk! [afbeelding]
Alsjeblieft: voor de volgende keerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat is lekker
[..]
ja, mijn kwartjes waren op.
Anders hadden wij het ook wel voor je kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt eraan zak hooi, Fok!Wiki werkt hier nooit goed
Goede oude tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: voor de volgende keer.
[ afbeelding ]
Dank je! Wel een ouwe, maar goed genoeg...quote:Op vrijdag 16 mei 200815:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: voor de volgende keer [afbeelding].
[afbeelding]
Het is gelukt, want jij kan het toch niet namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 200815:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Anders hadden wij het ook wel voor je kunnen doen hoor [afbeelding]
Ja en amen.quote:Op vrijdag 16 mei 200815:24 schreef Houniet het volgende:
Jezus mensen.
alweer dik 6 jaar geleden...quote:
wasda?quote:Op vrijdag 16 mei 200815:27 schreef JortK het volgende:
Hou, ik ga vanavond ook naar de kapper [afbeelding]
Ga je morgen nog naar Outland?
Nee, morgen die fantastische verjaardag ouwequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:27 schreef JortK het volgende:
Hou, ik ga vanavond ook naar de kapper
Ga je morgen nog naar Outland?
ja, van Indonesische makelij, dus ik weet niet of er 300 posts in kunnen. Misschien issie bij 200 al wel kapot.quote:
Heb ik gister gedaanquote:
quote:
Gaan we gewoon proberenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, van Indonesische makelij, dus ik weet niet of er 300 posts in kunnen. Misschien issie bij 200 al wel kapot.
Hij is wel snel voor een indahnessischeschischescheizequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, van Indonesische makelij, dus ik weet niet of er 300 posts in kunnen. Misschien issie bij 200 al wel kapot.
Moet jij niet werkwerkwerken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij is wel snel voor een indahnessischeschischescheize
Je wilt in de top500?quote:
ja, het valt inderdaad meequote:Op vrijdag 16 mei 200815:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij is wel snel voor een indahnessischeschischescheize [afbeelding]
preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we zien wel waar het vliegtuig neerstort, de boot zinkt het schip strandt
oi, en ik danquote:Op vrijdag 16 mei 200815:53 schreef MPG het volgende:
#333 Papierversnipperaar 29424
#337 OA 29271
#338 Muck 29262
#348 MPG 28642
#357 DaMart 28240
ze zijn niet altijd even leuk.... deze is niet geslaagdquote:
en als we het niet zien zetten we gewoon de tv aan voor de live-uitzendingen.quote:
Papier gaat er dus ook weer virtueel aan!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
#337 OA 29271
#338 Muck 29262
#348 MPG 28642
#357 DaMart 28240
Dan moet je over een dikke 400 postpostposts stoppenquote:
Als jij zo doorgaat welquote:
Whehe.... 300 op een dag tijdens jouw afwezigheid werkt welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:57 schreef OA het volgende:
Zo, even gewerkt!![]()
M, jij hebt de laatste tijd wel erg veel gespamd hoor. Begin van het jaar stond jij nog minstens 5.000 posts achter...Alle M's trouwens.
quote:Op vrijdag 16 mei 200815:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: voor de volgende keer [afbeelding].
[afbeelding]
Papier postpostpost te weinig door zijn nieuwe werkwerkwerk...quote:
Mja... Maar ik ben natuurlijk niet continue afwezig...quote:[..]
Whehe.... 300 op een dag tijdens jouw afwezigheid werkt wel![]()
![]()
quote:
Valt nog best mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Papier postpostpost te weinig door zijn nieuwe werkwerkwerk...![]()
Maar je was laatst wel op vakantie. Toen hebben Mart en ik even flink gepostpostpostquote:[..]
Mja... Maar ik ben natuurlijk niet continue afwezig...
Ik lust wel een bakje koffie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:53 schreef MPG het volgende:
#337 OA 29271
#338 Muck 29262
#348 MPG 28642
#357 DaMart 28240
Hij ruikt lontquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik lust wel een bakje koffie.
jammerjammerjammerquote:Op vrijdag 16 mei 200815:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je over een dikke 400 postpostposts stoppen [afbeelding]
Straks neem ik wel een bakkiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik lust wel een bakje koffie.
ik kan beter gewoon meer posten i.p.v. zo'n scriptje maken denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 200816:02 schreef JortK het volgende:
Tijd voor automatisch postscript zeg ik [afbeelding]
Whehequote:
Zou wel te lachwekkend zijn, script wat iedere 10 seconden post, en ook zelf nieuwe topics aan kan makenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kan beter gewoon meer posten i.p.v. zo'n scriptje maken denk ik.
Als je mij maar niet bedoelt... begin dit jaar stond jij er namelijk een paarduizend achter op mij... jij spOAmmerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:57 schreef OA het volgende:
Zo, even gewerkt!![]()
M, jij hebt de laatste tijd wel erg veel gespamd hoor. Begin van het jaar stond jij nog minstens 5.000 posts achter...Alle M's trouwens.
Zullen ze hier blij mee zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou wel te lachwekkend zijn, script wat iedere 10 seconden post, en ook zelf nieuwe topics aan kan maken
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou wel te lachwekkend zijn, script wat iedere 10 seconden post, en ook zelf nieuwe topics aan kan maken
Sterf!!!quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Whehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Of gewoon aan de lopende band KLB topics aanmaken met 20 verschillende klonen
quote:
dat moet niet moeilijk zijn hoor, maar het valt een beetje op, iedere minuut een nieuw topic.. wat moet je er in kwijt ook??quote:Op vrijdag 16 mei 200816:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Zou wel te lachwekkend zijn, script wat iedere 10 seconden post, en ook zelf nieuwe topics aan kan maken [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je mij maar niet bedoelt... begin dit jaar stond jij er namelijk een paarduizend achter op mij... jij spOAmmer.
Zou m wezenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Moet je het zo maken dat t sneller is dan de mods kunnen slotten. En dan random IPs en steeds andere useraccounts
Jaja, jullie zien het al voor je he?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Moet je het zo maken dat t sneller is dan de mods kunnen slotten. En dan random IPs en steeds andere useraccounts
jah, da's een droom van menig spammer denk ik zoquote:Op vrijdag 16 mei 200816:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Moet je het zo maken dat t sneller is dan de mods kunnen slotten. En dan random IPs en steeds andere useraccounts [afbeelding]
Eigen forum? Link!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hier.
Whehequote:
tuurlijk bestaan die al, maar ook voor fok???quote:Op vrijdag 16 mei 200816:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hier [afbeelding].
op je hoofd of opgedronken?quote:Op vrijdag 16 mei 200816:37 schreef Houniet het volgende:
Wat een leipe shit heb ik op.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, da's een droom van menig spammer denk ik zo
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hier.
Wat heb je op dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:37 schreef Houniet het volgende:
Wat een leipe shit heb ik op.
Ik ontken noch bevestig iets.:Pquote:
Dat zal wel ja. Linkmi(e)chelquote:
quote:
En dat is?quote:
Pwndquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:42 schreef OA het volgende:
SchoonOA staat in de file... ik ben hier dus nog wel even...
Muziek, DJ'squote:
erkeerd gedacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Pwnd![]()
Ik dacht dat jij op vrijdag altijd met de eigen wagen was
Je moest toch nog werken?quote:
Maak je geen zorgen Papier!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb pas 2 koppen koffie gehad vandaag. Ik hoop dat het vanaf nu wat rustiger is op mn werk![]()
posten jullie wel een beetje door?
Text-only.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe maar niet de moeite, ik zie ze toch niet
Neuh, niet echt... iets van 4 uur vliegen naar het noorden of zo.quote:Op vrijdag 16 mei 200817:09 schreef JortK het volgende:
Is dat bij jou in de buurt eigenlijk Myanmar ?
Geen last van gehad dus?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, niet echt... iets van 4 uur vliegen naar het noorden of zo.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Officieel dodental Myanmar op 77.738
Tering he... en nog eens dk 55.000 vermisten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, niet echt... iets van 4 uur vliegen naar het noorden of zo.
Ik heb het niet getekend...quote:
toen was ik nog in Nederland, maar die tsunami was dus in het uiterste noordwesten, 1.500 kilometer naar het noordwesten. Ik zit hier op 130 meter boven zeeniveau trouwens, dus nee..quote:Op vrijdag 16 mei 200817:23 schreef JortK het volgende:
Indah heb jij toen wel last gehad van die tsunami? [afbeelding]
Slimme jongen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had ik ook niet verwacht, vandaar slechts mijn mededeling
Ah kijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
toen was ik nog in Nederland, maar die tsunami was dus in het uiterste noordwesten, 1.500 kilometer naar het noordwesten. Ik zit hier op 130 meter boven zeeniveau trouwens, dus nee..
Handige info he? De meesten hebben namelijk geen idee wat voor afstanden het zijn. Jij nu dus welquote:
Tsjaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:34 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, ik zie nu op Google Earth dat ik in Jakarta beter had kunnen gaan lopen vanaf het treinstation naar het winkelcentrum waar ik moest zijn. Da'smaar 2 kilometer.. met het OV en dergelijke doe je er een half uur over... lopend dus ook...Nou ja, aldoende leert men!
maar ach, in de bus tegen een leuk grietje aangeplakt zitten is wel leuker als lopen natuurlijk. Maar als je gaat lopen heb je weer meer aanspraak... tja, moeilijke keuze altijd weer...quote:
Trusten Indah!quote:
Petatquote:
quote:
Toch maar effe nieuwe halen dan. Kost niet duur, 3 euro ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
MPG, je had gelijk... die nieuwe batterij doet helemaal niets meer.
Neem ik morgen wel mee als ik een printer ga halenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch maar effe nieuwe halen dan. Kost niet duur, 3 euro ofzo geloof ik.
preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem ik morgen wel mee als ik een printer ga halen.
Chorizoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Worst is ook lekker,
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef Aarti het volgende:
vandaag na 3 weken zonder weer koffie gehad!
En nu ben je helemaal hyper?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef Aarti het volgende:
vandaag na 3 weken zonder weer koffie gehad!
nee, superslaperig juistquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En nu ben je helemaal hyper?
Snel! Een caffeïne-nap!quote:
kost duur....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch maar effe nieuwe halen dan. Kost niet duur, 3 euro ofzo geloof ik.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
jullie hebben er weer een ouderwets tempo in zitten
Nee, heb geen idee wat het is...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen voelde zich aangesproken door 't filmpje?
Gij heiden!quote:
quote:
Whehequote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef OA het volgende:
Oh, dat ken ik écht niet.
Misschien heb je verkapte spamspamspam posts geplaatst?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Tss, ik, voorbeeldig non-spamz0r.
Dan zou jij allang gabanned zijn, schatjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze vonden dat je gewoon even je muil moest houden
Dan willen ze dus blijkbaar dat ik doorgaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou jij allang gabanned zijn, schatje
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan willen ze dus blijkbaar dat ik doorga
Touché.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou jij allang gabanned zijn, schatje
Dan doe ik het toch... Geleend uit een KPD-topic.quote:
Dat zijn twee toffe jongensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan doe ik het toch... Geleend uit een KPD-topic.
[ afbeelding ]
Mocht eens tijd worden zeg!quote:
Nu pas?quote:
Slaap/neuk/pieker/fap zequote:
Dank.quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef OA het volgende:
Oh, uiteraard ben ik blij voor je BX![]()
Mooi dat ie af is!
Feli!quote:
Een week, 300 pagina's. 1 spelfout gevonden, kutzooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
in nog geen anderhalve maand geschreven. Dat doen niet veel me na.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:17 schreef Pheno het volgende:
Maar je snapt mijn sarcasme wel, nu inbinden en inleveren die hap
quote:U levert de eindscriptie via een upload via uw persoonlijke E-connect omgeving aan bij het Examenbureau. Wij accepteren Word of Pdf bestanden. Ingebonden versies die per post worden toegestuurd, kunnen helaas niet worden geaccepteerd en beoordeeld.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor!
Oh en inbinden hoeft niet, alleen maar uploaden en klaar (reeds gedaan dus).
Er staat zelfs in het instructieboek staat letterlijk:
[..]
Zekers ouwe, morgen nog even en dan lekker weekendquote:
Leugens!!! Ik heb nog nooit een ijsbeer of iglo gezien op de zuidpool!quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens!!! Ik heb nog nooit een ijsbeer of iglo gezien op de zuidpool!
Je wordt dus afgebeuld door een immigrant...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugens!!! Ik heb nog nooit een ijsbeer of iglo gezien op de zuidpool!
En van wie is die trouwerij dan / familie van je? Zus Broer?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:36 schreef indahnesia.com het volgende:
hier prima, heb zo een trouwerij, maar da's dichtbij dus hoef ik er niet uren te zitten
Weer is prima, maar wel een beetje nevelig, de vulkaan was niet goed te zien daarstraks
de burenquote:Op zaterdag 17 mei 200803:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En van wie is die trouwerij dan / familie van je? Zus Broer?
En hoe warm is het klimaat denk je?
En de warmtegraad is?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de buren
Klimaatje hier? tropisch!
Hier in Nederland op dit moment nu:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
's nachts graadje of 19-20, overdag 32-37
Nou ja, dat kan hier ook als ik de vulkaan op rijdt... is maar een half uurtje of zo.quote:Op zaterdag 17 mei 200803:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hier in Nederland op dit moment nu:
Is het maar zo'n 12 graden celsius!
Wat is hier maar een half uurtje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan hier ook als ik de vulkaan op rijdt... is maar een half uurtje of zo.
ja, dat frissere weerquote:Op zaterdag 17 mei 200803:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is hier maar een half uurtje?
Voor de koudere temperaturen?
jij blijquote:Op zaterdag 17 mei 200803:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tja.. dat is hier in Nederland overal gelijk!
fluit zequote:Op zaterdag 17 mei 200808:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar het sportveld, kids fluiten [afbeelding]
Had ik een paar dagen terug ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:00 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik word steeds uitgelogd op een of andere manier
Ik weet niet wat het is.quote:
Ik moet zo ook maar eens een ferme kop koffie zetten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:10 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een flinke bak zetten.
Daarna afdrogen, wassen, naar de markt, naar de kapper en het tuincentrum...
Das ook raar. Ik hoef nooit opnieuw in te loggen. Ok, inloggen gaat automatisch, maar zowel thuis als op de zaak heb ik hier nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is.
Moest opnieuw inloggen wegens andere IP, en toen begon het gezeik.
Lijkt nu wel redelijk stabiel overigens.
quote:[..]
Ik moet zo ook maar eens een ferme kop koffie zetten.
quote:
quote:#337 OA 29314
#338 Muck 29263
viel te verwachten na 2 dgaen geen internet te hebben gehadquote:
Waarschijnlijk iets heel specifieks? Jij wilde toch enkel ook geluid (muziek) in flac/losless formaat oid?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
Zo, even een torent aanzetten
Kut als je iets moet hebben wat nergens anders te vinden is
niet missen als in "boehoehoe, geen pinguin" maar meer als in "hé, geen pinguin?"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
Yeah right.
Het zou zo maar kunnen gebeuren. Ik mag pas in augustus naar het Radboud, eerder hebben ze geen tijd (om een intake + bloedprik te doen). Tof landquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
niet missen als in "boehoehoe, geen pinguin" maar meer als in "hé, geen pinguin?"
ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook raar. Ik hoef nooit opnieuw in te loggen. Ok, inloggen gaat automatisch, maar zowel thuis als op de zaak heb ik hier nooit problemen mee.
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook via wifi geen last.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook niet.
Op de zaak doet ie het meteen, hier bij ouders ook, alleen mijn laptop heeft er moeite mee.
In utrecht logt ie zonder moeite in, maar als ik hier kom via de wifi breekt de hel los
Maar goed, het werkt weer
AH?quote:Weet iemand waar je Illy koffie kan kopen?
Ik kan het godverdomme nergens vinden op internet.
Moet gewoon bonen of filtermaling hebben
wtf....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen gebeuren. Ik mag pas in augustus naar het Radboud, eerder hebben ze geen tijd (om een intake + bloedprik te doen). Tof land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |