Carebearquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
eerst deed hij het wel![]()
[ afbeelding ]
In de herhaling
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
stoken in andere relaties is imo not done..
Is ook wel gemeenquote:uhm, vast wel.. maar ik kan dat niet maken.. verdient ze niet.
Weet je hoe hip?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
sorry voor de vertraging..
ennuh, carebears zijn alleen voor jou leuk.. niet voor ons
Is ook. Tenzij je elkaars liefde van het leven bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Moest die uil nog uit zn ei komen ofzo![]()
![]()
[..]
Eens
Tenzij zij begint
ach zo heb jij ook weer wat te doen in de avond urenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
En nu zal het wel misgaan met de stats omdat er een spatie in de TT mist
+1!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zullen we dat voetbal typ eruit gooien en een lijstje maken van wie waar stage loopt? of wat de reden is van andere mensen om hier rond te hangen?
Ze is er al over begonnen he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Moest die uil nog uit zn ei komen ofzo![]()
![]()
[..]
Eens
Tenzij zij begint
Ik zal de OP even aanpassen, als iedereen even plaats waar hij of zij stage loopt kets ik dat even in een lijstje in de OP!quote:
Reclamebureau als management assistente / manusje van alles / duaal studente.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal de OP even aanpassen, als iedereen even plaats waar hij of zij stage loopt kets ik dat even in een lijstje in de OP!
+2quote:
Welke opleiding doe je dan?:Pquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Reclamebureau als management assistente / manusje van alles / duaal studente.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:13 schreef Bravebart het volgende:
Nou val ik door de mand, met mn niet stage lopen
quote:Zullen we dat voetbal typ eruit gooien en een lijstje maken van wie waar stage loopt? of wat de reden is van andere mensen om hier rond te hangen?
wat denk je van mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:13 schreef Bravebart het volgende:
Nou val ik door de mand, met mn niet stage lopen
Anders doe je gewoon de icoontjes erbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en als er nog mensen met een plaatje bij willen meld het dan ook even, dan neem ik dat gelijk mee!
Leinonlein studeert af bij een online bedrijf dat vakantie appartementen verhuurt door heel Europa vanuit Barcelona. Studeer af in het kader van website usability en zoekmachine marketing.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal de OP even aanpassen, als iedereen even plaats waar hij of zij stage loopt kets ik dat even in een lijstje in de OP!
Between afstudeerstagesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zullen we dat voetbal typ eruit gooien en een lijstje maken van wie waar stage loopt? of wat de reden is van andere mensen om hier rond te hangen?
Was het maar waarquote:
Wat komt volgens haar wel een keer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het maar waar
Alleen zegt ze wel hetzelfde als jullie: "het komt wel een keer". Auw
Goover loopt een afstudeer stage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een vriendinquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef Jipje het volgende:
Wat komt volgens haar wel een keer?
En omdat ik zeurdequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Bravebart het volgende:
Oki! Ik kwam hier omdat ik me verveelde
Zo goed?
en hoe kwam ze aan haar vriend?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin
En toen kwam het verhaal hoe zij aan haar vriend kwam.
Wat interesseert mij dat nou, ik wil weten hoe ze van m af komt
Je kan nog altijd een Joegoslavische hitman in hurenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin
Ja maar dat doe je nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Stage bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles / duaal studente
Jipje -> Afstudeerstage bij DHV BV in Eindhoven, Afdeling Bouwfysica en Akoestiek
littledevilSC -> Afstudeerstage bij Woonstichting Stromenland in Oisterwijk, afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Wie is doet niets maar komt toch iedere keer weer langs:
Kuno_van_dijk -> Jaartje studeren in Zweden, hiervoor stage in Berlijn
Iets in deze richting?
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Stage bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles / duaal studente
Jipje -> Afstudeerstage bij DHV BV in Eindhoven, Afdeling Bouwfysica en Akoestiek
littledevilSC -> Afstudeerstage bij Woonstichting Stromenland in Oisterwijk, afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Iets in deze richting?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Goover loopt een afstudeer stage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Wie loopt waar stage:
PieterBas -> Between afstudeerstages
Iets in deze richting?
Prima, lijkt me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Iets in deze richting?
Ja. En haar dan gaan troostenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan nog altijd een Joegoslavische hitman in hurenWerkt perfect in de onderwereld
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Stage Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Iets in deze richting?
Wie loopt waar stage:
Bravebart -> zit hier gewoon omdat het kan
Iets in deze richting?
Ikke nogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dit staat nu in de OP opgeslagen, iedereen die na deze post nog iets plaats kan het er zelf bij zetten. Iedereen die hiervoor nog iets gepost heeft, plaats ik er nog bij
Ook goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Bravebart -> Verveelde zich en vond zn hoop in de SC
Dit staat nu in de OP opgeslagen, iedereen die na deze post nog iets plaats kan het er zelf bij zetten. Iedereen die hiervoor nog iets gepost heeft, plaats ik er nog bij
Hehe, dat lijkt me echt vreselijk. Een oogje hebben op een chick die bezet is maar wel "hintjes" weg geeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin
Ik heb een oogje op haar, maar zij ging mij moed in zitten praten dat ik ooit wel een vriendin zou krjigenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:30 schreef Leinonlein het volgende:
Hehe, dat lijkt me echt vreselijk. Een oogje hebben op een chick die bezet is maar wel "hintjes" weg geeft. Of begrijp ik het nu verkeerd, las maar een klein stukje mee.
ja Dean enzo missen ook nog, maar die kunnen het zelf er bij zettenquote:
Goedemiddagquote:
Ah dat zijn altijd leuke dingen om te horen... Maar misschien is "genoeg vissen in de zee" of hoe gaat dat spreekwoord, nog wel ergerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een oogje op haar, maar zij ging mij moed in zitten praten dat ik ooit wel een vriendin zou krjigen
quote:
Het standaardverhaal, dus jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:47 schreef Houniet het volgende:
Is hier nog wat spannends gebeurd?
Vertel het mijquote:
Duitserquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leest maar lekker terug
Of niet natuurlijk
Heb je aan 1 niet genoeg ofzoquote:
Ja, laat ons maar alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef littledevilSC het volgende:
Tijd om eens te gaan...![]()
Succes voor alle hardwerkende stagiaires!Straks weekend
Dat ken ik, zo'n gesprek heb ik ook met mijn huidige vriend gevoerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een oogje op haar, maar zij ging mij moed in zitten praten dat ik ooit wel een vriendin zou krjigen
Voor de stats hoeft het nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
houniet.. kan je aub een spatie verwerken in de TT? (tussen het #-je en de getallen..)
Verhaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
]
Dat ken ik, zo'n gesprek heb ik ook met mijn huidige vriend gevoerd![]()
En hoelang duurde het toen nogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Jipje het volgende:
Dat ken ik, zo'n gesprek heb ik ook met mijn huidige vriend gevoerd![]()
Nou...quote:
ow. ok.. ach, voor de sier dan..quote:
quote:
Euhm, ongeveer 2 maanden, maar dat kwam met name omdat ik toen nog een vriend had, het uit moest maken, op vakantie ging en toch nog even wilde nadenken... (eigenlijk zoiets van, laatmeevennadenkenjaquote:
Zo zie je maar, het kan bestquote:
Ik zit thuis, telt dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
houniet.. kan je aub een spatie verwerken in de TT? (tussen het #-je en de getallen..)
Tot hoelangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wachten duurt lang
[..]
Het lijkt er op
Tot hoelang moet jij nog?
Ben al thuisquote:
Waarom dat dan???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben al thuis.. zou graag op stage willen zijn
Gelukkig, ben ik iig niet alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeps
[..]
Ik ook
We maken het wel gezellig hier toch![]()
Om een lang verhaal kort te maken.. ik moest op aan raden van school na 13 weken stoppen met mijn afstudeerstage en dat advies heb ik opgevolgd.quote:
Ghehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
tenzij het een pizza is die sliertjes heeft dan
Als het maar niet NSFW isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben ook nog van de partij..
zullen we leuke plaatjes gaan spammen..?
Ow... Das balen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken.. ik moest op aan raden van school na 13 weken stoppen met mijn afstudeerstage en dat advies heb ik opgevolgd.
Nu bezig met een e-mail naar een bedrijf sturen, maar ik zit een beetje met een writers block...![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, lekker NSFS spulquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben ook nog van de partij..
zullen we leuke plaatjes gaan spammen..?
Afkortingalert!quote:
Not Suitable For Workquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Afkortingalert!
is er niet ergens een lijstje waar ze allemaal uitgelegd staan?
Not Suitable For Work.. (zeg maar 18+ etc)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Afkortingalert!
is er niet ergens een lijstje waar ze allemaal uitgelegd staan?
Dat was het zeker, maar misschien wel de beste beslissing..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Bravebart -> Verveelde zich en vond zn hoop in de SC
quote:
Hejquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
iemand een mooi plaatje van Liz hurley?
Als Yesse sportmannen gaat plaatsen... en dan plaats ik constant foto's van Susanna Kallurquote:
Wat hij zegtquote:
Nee. Kan niet zeggen dat er erg charmante foto's naar voren komen bij google...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb hongerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Is er niemand anders die over z'n problemen wil praten, of was ik de enige
op drijfzand.com staan wel een paar mooie geloof ik..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Kan niet zeggen dat er erg charmante foto's naar voren komen bij google...
Ik heb een pesthekel aan mn anticonceptie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Is er niemand anders die over z'n problemen wil praten, of was ik de enige
Zo praat je niet over mijn favoriete Zweedse atlete..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook niet echt waar wij advies in kunnen geven denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan mn anticonceptie.
Maar dat wordt al besproken in andere topics
Zo'n laptop op je schoot en een telefoon in je broekzak is ook slecht voor je zaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet echt waar wij advies in kunnen geven denk ik
Met dat dode zaad van ons is geen anticonceptie nodig
Botox alertquote:
got milk?quote:
Jij balenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:11 schreef Jipje het volgende:
Shit!!!
Nou mag ik naar de open dag van een TBS kliniek... Zit in op Ameland die dag....
Dat schijnt jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:11 schreef PieterBas het volgende:
Zo'n laptop op je schoot en een telefoon in je broekzak is ook slecht voor je zaad
alsof liz hurley fout is...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat schijnt ja
Kunnen jullie geen spoilers gebruiken, er kunnen hier mensen meekijken
Jullie niet nee... Misschien moet mijn vriend zich eens laten testen of zijn zaad misschien ook dood is...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet echt waar wij advies in kunnen geven denk ik
Met dat dode zaad van ons is geen anticonceptie nodig
Ag voor de vrijdagmiddagquote:
Ja.quote:
Misschien een beter idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat schijnt ja
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat schijnt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik adopteer wel kinderen als ik ze wilquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot een bepaald moment ja
Of voor altijd?
Succes ouwe!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:en ik moet nog wel een uurtje over 6 typen vandaag...
Nu de pil. Hiervoor de Nuvaring. Wil van al die zooi af, zat te denken aan de Mirena (5 jaar zonder ergens aan te hoeven denken) maar na alle horrorverhalen hier op internet over contiue menstruatie (bloedingen) en buikpijnen ben ik toch wel een beetje heel erg gaan twijfelen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
jipje.. wat slik/spuit/doe je dan als anti-conceptie?
Wat zegt je arts ervan dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nu de pil. Hiervoor de Nuvaring. Wil van al die zooi af, zat te denken aan de Mirena (5 jaar zonder ergens aan te hoeven denken) maar na alle horrorverhalen hier op internet over contiue menstruatie (bloedingen) en buikpijnen ben ik toch wel een beetje heel erg gaan twijfelen...![]()
Verder heb ik met de pil en had ik met de nuvaring last van bijwerkingen... Tis gewoon rotzooi.
Niks. Kan niet zeggen dat het allemaal ernstig genoeg is om aan te kaarten. Maar ik wil wel gaan praten over de mirena en alle verhalen die ik nu gehoord heb. Eens kijken wat ze ervan zeggen...quote:
Welke pil heb je?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nu de pil. Hiervoor de Nuvaring. Wil van al die zooi af, zat te denken aan de Mirena (5 jaar zonder ergens aan te hoeven denken) maar na alle horrorverhalen hier op internet over contiue menstruatie (bloedingen) en buikpijnen ben ik toch wel een beetje heel erg gaan twijfelen...![]()
Verder heb ik met de pil en had ik met de nuvaring last van bijwerkingen... Tis gewoon rotzooi.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening en ervaringen erover. Ik denk dat je het beste kan praten met je arts etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Niks. Kan niet zeggen dat het allemaal ernstig genoeg is om aan te kaarten. Maar ik wil wel gaan praten over de mirena en alle verhalen die ik nu gehoord heb. Eens kijken wat ze ervan zeggen...
Kersjesquote:
Wij hebben het nog niet zo slechtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
gelukkig heb ik al die problemen niet
moet er niet aan denken..
tack tack Hou!quote:
Microgynon 30quote:
Nee. Wees maar blij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Kersjes?quote:
Die heb ik ook gehad, maar heb ondertussen een andere.. Met een veel te moeilijke naam
Fuck the EBU![]()
de 1e is een kikker lieve yesse... maar goed.
mannen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Mannenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
mannen
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....![]()
Ik vind de nuvaring echt een fantastische uitvindingMaargoed, daar ben ik volgens mij alleen in
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
mannen
Fuck the EBU![]()
Nee, nu staat er niks meer in.quote:
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable![]()
Bij mij niet, gewoon helemaal leeg.Vows are spoken to be broken
Nee hoor, dat is het ook. Alleen als je er niet helemaal tegen kunt houdt het op hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind de nuvaring echt een fantastische uitvindingMaargoed, daar ben ik volgens mij alleen in
(ik vond em zo erg stinken dat ik al misselijk werd bij de gedachte dat ik em moest plaatsen... toen was ik het zat
)
Loesje
same here.quote:Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij mij niet, gewoon helemaal leeg.
hier ook niet, alleen als ik eigenschappen oproep, zegt ie yesse metalcaffe ofzoquote:
Leer spaties gebruiken!
Ach, dat is goed hoor, maar het resultaat blijft hetzelfde.quote:Vows are spoken to be broken
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
Had ik nog nooit van gehoordDoet me een beetje denken aan die softups (vervangers voor tampons) die bij mij gewoon totaal niet werkte
![]()
Ben blij met mn witte pilletjeDoet zn werk
Fuck the EBU![]()
Mja ok, dat verandert de zaakquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het ook. Alleen als je er niet helemaal tegen kunt houdt het op he(ik vond em zo erg stinken dat ik al misselijk werd bij de gedachte dat ik em moest plaatsen... toen was ik het zat
)
Had jij nog nooit van de nuvaring gehoord?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Had ik nog nooit van gehoordDoet me een beetje denken aan die softups (vervangers voor tampons) die bij mij gewoon totaal niet werkte
![]()
Metalcafé.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier ook niet, alleen als ik eigenschappen oproep, zegt ie yesse metalcaffe ofzo
Jesse Metcalfequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier ook niet, alleen als ik eigenschappen oproep, zegt ie yesse metalcaffe ofzo
Fuck the EBU![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier ook niet, alleen als ik eigenschappen oproep, zegt ie yesse metalcaffe ofzoIs mijn browser Yesse-proof ofso
Hahahahaquote:
Softups? Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Loesje
Nee,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had jij nog nooit van de nuvaring gehoord?
Fuck the EBU![]()
Of jij hebt het plaatje in je cache en wij niet.quote:Vows are spoken to be broken
Wel als je er ergens een c tussen zet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Softups? Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordVows are spoken to be broken
Hoe zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of jij hebt het plaatje in je cache en wij niet.
Ojaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel als je er ergens een c tussen zet?
Softcups
RotdingenFuck the EBU![]()
Zouden die alles op moeten vangen tijdens je menstruatie? Bah.quote:
Nuvaring werkt heel anders
Loesje
Doordat jij het al eens geladen hebt en wij niet.quote:Vows are spoken to be broken
Ik dacht dat softcups die dingen (ze lijken heel erg hier op) waren die je in kon doen wanneer je ongesteld bent. Ik dacht dat dit gewoon een vrouwencondoom was?quote:
Wat overigens allemaal rotzooi is, onhandig lijkt het me.
Levenswerk: Berlijn Blog.![]()
Nee op 1 dagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zouden die alles op moeten vangen tijdens je menstruatie? Bah.
Nuvaring werkt heel anders
Maar daar moet je dus ook seks mee kunnen hebben enzo.. Maar dat leek me een vies idee en het werkte toch niet..
En dat snap ikDie geeft gewoon hormonen af.
Fuck the EBU![]()
Dat dacht ik dus ook..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht dat softcups die dingen (ze lijken heel erg hier op) waren die je in kon doen wanneer je ongesteld bent. Ik dacht dat dit gewoon een vrouwencondoom was?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Dit is de softcupquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht dat softcups die dingen (ze lijken heel erg hier op) waren die je in kon doen wanneer je ongesteld bent. Ik dacht dat dit gewoon een vrouwencondoom was?
Fuck the EBU![]()
Ja dat snap ik, maar dat was niet zo, dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doordat jij het al eens geladen hebt en wij niet.
Heb je ook kersen gehad?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef Yesse het volgende:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vraag het dan niet.quote:Vows are spoken to be broken
Op advies van school.. opdracht was te vaag en te licht.. waardoor afstuderen lastig zou worden..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:04 schreef Goover het volgende:
PB wat lees ik nou? Stoppen met stage na 13 weken? ?whut?
die jaquote:
ik wil meer vrouwenplaatjes!! (SFW!!)
piet?Leer spaties gebruiken!
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Oh sorry hoorquote:Zal ik mn posts maar ff editten?
Doe dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh sorry hoorZal ik mn posts maar ff editten?
Ah oke, maar werkt het dan ook als anti conceptie middel net als het vrouwencondoom? Of is het zoals ik zei puur alleen een bloedvanger? Of beide?quote:
Ik denk alleen het laatste (bloedvanger) en dat het daarom van die rotdingen zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ah oke, maar werkt het dan ook als anti conceptie middel net als het vrouwencondoom? Of is het zoals ik zei puur alleen een bloedvanger? Of beide?
Nuvaring breng je voor drie weken in, is ook een rubberen ring alleen deze vouw je plat voordat je em je vagina induwt
Loesje
jezus waar gaat het weer over..
laten we het hebben over de terugreis.. waar bij mij een trein een heftruck heeft zitten bonken en het verkeer nu tot 19.00 uur vanavond is gestremd, of op zn minst vertraagd..Leer spaties gebruiken!
Hoe was het gisteren Leinonlein? Laat gemaakt? Lekker gegeten?
Ghehe, gelijk weer zo'n kutverhaal van 'Vivian' (quote:) om het allemaal wat persoonlijker te maken
Ja, dat gaat wel meevallen denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
laten we het hebben over de terugreis.. waar bij mij een trein een heftruck heeft zitten bonken en het verkeer nu tot 19.00 uur vanavond is gestremd, of op zn minst vertraagd..Ik keek net ff en het ziet er allemaal best wel weer normaal uit
Kan je het niet zelf opzoeken..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die ja
ik wil meer vrouwenplaatjes!! (SFW!!)
piet?
![]()
Ik ben je slaafje niet
Ok, die verliep zeer voorspoedig. Minuutje of 4 gefietst denk ik. Geen last gehad van overig verkeer en doordat ik wat langer doorging op het werk, had ik ook geen last van vervelende schoolkinderen, want die waren alweer binnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
laten we het hebben over de terugreis..Vows are spoken to be broken
op mijn trajectquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel meevallen denk ikIk keek net ff en het ziet er allemaal best wel weer normaal uit
Leer spaties gebruiken!
Pak gewoon de tram naar CS.. neem tram 4 richting de uithof pak 86 bij Leyenburg en je komt in Naaldwijk uit.. en daar stap je over op 128 richting Delft. Kom je ook thuisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
laten we het hebben over de terugreis.. waar bij mij een trein een heftruck heeft zitten bonken en het verkeer nu tot 19.00 uur vanavond is gestremd, of op zn minst vertraagd..
quote:.
Wat is jouw traject dan precies?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Terugreis:
Over ongeveer 1,5 uur
Hopelijk droog (zon begint een beetje door te komen hier)
ongeveer 25 min fietsen
Loesje
het is geen anticonceptie middel maar is alleen om bloed op te vangen inderdaad.. Maar het werkt bij mij niet omdat het bloed niet wordt opgevangenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk alleen het laatste (bloedvanger) en dat het daarom van die rotdingen zijn
Nuvaring breng je voor drie weken in, is ook een rubberen ring alleen deze vouw je plat voordat je em je vagina induwt
Dus ging ik maar weer over naar de OB pro comfort
Fuck the EBU![]()
jij heb geen stage..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je het niet zelf opzoeken..![]()
Ik ben je slaafje niet
![]()
Leer spaties gebruiken!
Niks mis met een leerzame middag. Al is het wel een bloederige dag met dit en die verhalen van vanochtendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
jezus waar gaat het weer over..![]()
![]()
scooter staat op delft...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pak gewoon de tram naar CS.. neem tram 4 richting de uithof pak 86 bij Leyenburg en je komt in Naaldwijk uit.. en daar stap je over op 128 richting Delft. Kom je ook thuis
zit te denken aan tram vanaf Den haag HS..
(moet dus naar station delft vanaf Laan van NOI)Leer spaties gebruiken!
Het is dat op rickrollen een ban staat.. maar anders had ik je keihard gerickrolled...quote:
Ja dat denk ik dus ook, maar waarom komt hij dan naar voren in een gesprek over anti conceptie, ben het spoor even kwijt geloof ik. Nou ja zal wel, het is iig erg vervelend als je niet tegen die hormonen in de pil kunt. Heb een vriendin die ook van de pil af moest, heeft nu een spiraaltje. Lijkt me ook niet echt ideaal...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk alleen het laatste (bloedvanger) en dat het daarom van die rotdingen zijn
Ja, das lastig jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
scooter staat op delft...
(moet dus naar station delft vanaf Laan van NOI)
Tram zal wel overvol zijn, zou ik denk ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
scooter staat op delft...
(moet dus naar station delft vanaf Laan van NOI)Net werden er ook al bij meerdere trams mensen geweigerd omdat hij vol zat...
Staat geen ban opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is dat op rickrollen een ban staat.. maar anders had ik je keihard gerickrolled...
Alleen die irritant die popups geven en je scherm vervormen enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks mis met een leerzame middag. Al is het wel een bloederige dag met dit en die verhalen van vanochtend
Gelukkig dat je het leerzaam vind
Loesje
Zeur nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
laten we het hebben over de terugreis.. waar bij mij een trein een heftruck heeft zitten bonken en het verkeer nu tot 19.00 uur vanavond is gestremd, of op zn minst vertraagd..
Ik heb zelfs te maken met 2 problemen
Rotterdam Centraal-Delft/Hoek van Holland Strand Vrijdag 16 Mei 12:14
Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Maassluis West rijden minder treinen door logistieke problemen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 16:00 uur verholpen.
Rotterdam Centraal-Den Haag HS Vrijdag 16 Mei 14:12
Oorzaak Tussen Rijswijk en Delft rijden minder treinen door een aanrijding.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 21:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Den Haag Centraal en Eindhoven/Tilburg reizen via Utrecht Centraal. Reizigers tussen Den Haag Centraal en Breda/Dordrecht reizen via Gouda. Reizigers tussen Leiden Centraal en Rotterdam Centraal reizen via Gouda.Fuck the EBU![]()
Ik wil graag een hormoonspiraal (deze geeft heel weinig hormonen af) maar hoor er allerlei horrorverhalen over hier op fok...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, maar waarom komt hij dan naar voren in een gesprek over anti conceptie, ben het spoor even kwijt geloof ik. Nou ja zal wel, het is iig erg vervelend als je niet tegen die hormonen in de pil kunt. Heb een vriendin die ook van de pil af moest, heeft nu een spiraaltje. Lijkt me ook niet echt ideaal...
Loesje
Ach, denk dat de meeste mannen in het topic dat ook al een tijdje zijn hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, maar waarom komt hij dan naar voren in een gesprek over anti conceptie, ben het spoor even kwijt geloof ik.Vows are spoken to be broken
Omdat ik zei dat die ring me deed denken aan die softcupquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, maar waarom komt hij dan naar voren in een gesprek over anti conceptie, ben het spoor even kwijt geloof ik. Nou ja zal wel, het is iig erg vervelend als je niet tegen die hormonen in de pil kunt. Heb een vriendin die ook van de pil af moest, heeft nu een spiraaltje. Lijkt me ook niet echt ideaal...
Fuck the EBU![]()
Eerst even een heerlijke wandeling gemaakt door de stad, toen bij de italiaan gegeten, daarna nog een ijsje halen (ja, dat kan hier nog gewoon om 12 uur ´s avonds, de stad is dan nog zo levendig!). Dus eerdat ik in bed lag was het weer eens 1:30. Ik ben deze week nog niet voor 1:00 in bed geweest haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe was het gisteren Leinonlein? Laat gemaakt? Lekker gegeten?
En nu komt dit weekend ook nog een ex collega over uit Berlijn dus dit weekend weer drukjes!
Vriend van mij werd gister telefonisch gerickrolledHij werd gebeld, nam op en kreeg alleen dat nummer te horen en na een seconde of 15: Heeeeee, ik ben dronkeeeeeen *piep* *piep*
Haha oke, ik ben er weer bij hoor mensen! Misschien heb ik echt een slaaptekortquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat die ring me deed denken aan die softcup
. Ik heb zo´n ding thuis liggen maar ik durf het niet te proberen
.
ja, zit er dik in. vorige keer waren er ook taxi's die een busje volpropte voor E5,- de man naar Delft. werkte ook goed, alleen heb je dan weer die tiefusspits doordat die tiefusbussen niet rijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tram zal wel overvol zijn, zou ik denk ik niet aan beginnenNet werden er ook al bij meerdere trams mensen geweigerd omdat hij vol zat...
![]()
![]()
![]()
Leer spaties gebruiken!
Gezellig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef Leinonlein het volgende:
En nu komt dit weekend ook nog een ex collega over uit Berlijn dus dit weekend weer drukjes!Vows are spoken to be broken
word elke dag al gerickrolled..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is dat op rickrollen een ban staat.. maar anders had ik je keihard gerickrolled...
staat er geen ban meer op? ook niet op de FP?Leer spaties gebruiken!
Ja over het spiraaltje ook geloof ik. Maar goed, misschien moet je er toch maar aan want een condoom vind ik wel zo vervelendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wil graag een hormoonspiraal (deze geeft heel weinig hormonen af) maar hoor er allerlei horrorverhalen over hier op fok...
.
(sorry mannen!)Levenswerk: Berlijn Blog.![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Vriend van mij werd gister telefonisch gerickrolledHij werd gebeld, nam op en kreeg alleen dat nummer te horen en na een seconde of 15: Heeeeee, ik ben dronkeeeeeen *piep* *piep*
![]()
Huh, rijden die bussen nog steeds niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja, zit er dik in. vorige keer waren er ook taxi's die een busje volpropte voor E5,- de man naar Delft. werkte ook goed, alleen heb je dan weer die tiefusspits doordat die tiefusbussen niet rijden![]()
![]()
![]()
ik vind een condoom ook veel minder.. al dat gekloot..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja over het spiraaltje ook geloof ik. Maar goed, misschien moet je er toch maar aan want een condoom vind ik wel zo vervelend.
(sorry mannen!)
met een spiraaltje kan je toch nog gewoon sex hebben..?
Leer spaties gebruiken!
dacht van niet iig..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, rijden die bussen nog steeds niet?
Leer spaties gebruiken!
Zag vanmiddag nog een aantal connexxion bussen rijden..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, rijden die bussen nog steeds niet?
voorstel nieuwe TT...
Waar het er bloederig aan toe gaat..Leer spaties gebruiken!
Bussen in de 4 grote steden rijden wel, andere CAO, aldus het journaal ofzo laatst.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zag vanmiddag nog een aantal connexxion bussen rijden..Vows are spoken to be broken
Godver tyfus. Dan is de enige mogelijkheid dat ik wegkom uit Delft met de tram naar HSquote:
Jawel, spiraaltje geeft gewoon hormonen af, maar in kleine beetjes, dus eigenlijk is het veel beter voor je lichaam dan de pil. Maar dat inbrengen schijnt een halve operatie te zijn, niet zo prettig dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik vind een condoom ook veel minder.. al dat gekloot..
met een spiraaltje kan je toch nog gewoon sex hebben..?
Nee, maar dan ben je toch wel een aardig poosje overal vanaf?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
Maar dat inbrengen schijnt een halve operatie te zijn, niet zo prettig dus![]()
![]()
Ik woon in een kleine stad..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bussen in de 4 grote steden rijden wel, andere CAO, aldus het journaal ofzo laatst.
Vandaag dus geen stakingquote:Aangekondigde stakingen/acties:
Er zijn acties aangekondigd op 20, 21 en 22 mei. En op 27, 28 en 29 mei.
tot 9.00u. 's ochtends: geen kaartcontrole en -verkoop, wel vervoer
van 9.00-16.00u.: staking, geen vervoer!
van 16.00 -19.00u.: geen kaartcontrole en -verkoop, wel vervoer
na 19.00u.: staking, geen vervoerOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik dacht dat die 48uursstaking gisteravond afgelopen wasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godver tyfus. Dan is de enige mogelijkheid dat ik wegkom uit Delft met de tram naar HS
Loesje
Zelfde manier als de nuvaring dus?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jawel, spiraaltje geeft gewoon hormonen af, maar in kleine beetjes, dus eigenlijk is het veel beter voor je lichaam dan de pil. Maar dat inbrengen schijnt een halve operatie te zijn, niet zo prettig dusOp donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
5 jaar, als je geen buikkrampen, afstotingsverschijnselen, cystes, doorboorde baarmoeder, continue menstruatie etc hebtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben je toch wel een aardig poosje overal vanaf?
Loesje
Ohja, de staking was woensdag en donderdag, het is vandaag vrijdag, dat is wel een aannemelijke verklaring voor het feit dat je bussen hebt zien rijden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik woon in een kleine stad..
Vandaag dus geen staking
[..]Vows are spoken to be broken
Och, details blijf je houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
5 jaar, als je geen buikkrampen, afstotingsverschijnselen, cystes, doorboorde baarmoeder, continue menstruatie etc hebtVows are spoken to be broken
Nuvaring is een fusie van de pil (3 weken en stopweek) en het spiraal (inbrengen via de vagina, lage hoeveelheid hormonen).quote:Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
ben je nu in delft dan..?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godver tyfus. Dan is de enige mogelijkheid dat ik wegkom uit Delft met de tram naar HS
Leer spaties gebruiken!
It's a dirty job, but someone has to do it..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
voorstel nieuwe TT...
Waar het er bloederig aan toe gaat..
Ja precies, zo bedoelde ik het jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nuvaring is een fusie van de pil (3 weken en stopweek) en het spiraal (inbrengen via de vagina, lage hoeveelheid hormonen).
Maar dat is alleen als je het allemaal tegelijk krijgt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
5 jaar, als je geen buikkrampen, afstotingsverschijnselen, cystes, doorboorde baarmoeder, continue menstruatie etc hebt![]()
![]()
Uuh ja, daar woon ik zegmaarquote:
Ik heb trouwens nog geen trein lansg horen komen de afgelopen uren (ondanks dat er 'beperkt treinverkeer' mogelijk zou zijn), of ze zijn tegenwoordig wel heeeel stil
Zin in morgen JEUJJ !!!!!! !
cool! wist ik niet.. ik woon dus in De Lier.. woon je vlakbij het station.?quote:Leer spaties gebruiken!
De Lierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
cool! wist ik niet.. ik woon dus in De Lier.. woon je vlakbij het station.?Vet
Uuh ja, ik woon praktisch op het station
Hier dus
Dat is inderdaad heel dichtbij jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De LierVet
Uuh ja, ik woon praktisch op het station
[ afbeelding ]
Hier dus
quote:
Ik heb morgen een verjaardag. Dat is opzich wel zo relaxed, alleen der komen drie exen van me.
ik scooter net de andere kant op... naar beneden en links op de foto zeg maar.
toch kan je wel mn scooter zien als je er langs fietst.. kan eigenlijk niet missen..
rood met witte scooter.. staat in die "put' zeg maar.. de enige scooter in de wijde omtrek. niemand wil dat ding hebben dus stelen ze em niet
Leer spaties gebruiken!
Doe je goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb morgen een verjaardag. Dat is opzich wel zo relaxed, alleen der komen drie exen van me.
Iddquote:Ach het heeft wel wat hoor, 24/7 mensen langs je huis
heb je je halve vriendengroep afgewerkt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Leer spaties gebruiken!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
ik scooter net de andere kant op... naar beneden en links op de foto zeg maar.
toch kan je wel mn scooter zien als je er langs fietst.. kan eigenlijk niet missen..
rood met witte scooter.. staat in die "put' zeg maar.. de enige scooter in de wijde omtrek. niemand wil dat ding hebben dus stelen ze em nietIk zal zo eens kijken als ik naar het station loop
Hele denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je je halve vriendengroep afgewerkt?
Wil je mijn buikkrampen overnemenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Och, details blijf je houden natuurlijk.
Vooral die van voor de pil zijn erg aan te raden
Fuck the EBU![]()
Neuh, het is aanhangsel wat in onze kroeg komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je je halve vriendengroep afgewerkt?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Rotjong.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
houniet, jij als moddereter....
wat zijn nou de regels rondom rickrollen..?Leer spaties gebruiken!
Sorry Hou, je weet dat ik het niet meenquote:
Ik ren ff naar het station om te kijken wat er allemaal rijdt enzo
Hangt er vanaf wat je er voor terugneemtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Wil je mijn buikkrampen overnemenVooral die van voor de pil zijn erg aan te raden
![]()
![]()
GRAAG!! hou me op de hoogte.. dus trein vanuit den haag laan van nieuw oost-indie naar breda dacht ik zo...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik ren ff naar het station om te kijken wat er allemaal rijdt enzo
Leer spaties gebruiken!
Rickroll, ban of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
houniet, jij als moddereter....
wat zijn nou de regels rondom rickrollen..?![]()
![]()
je dooie zaad?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er voor terugneemt
Leer spaties gebruiken!
Eh niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je er voor terugneemt
Fuck the EBU
Forum Opties Forumhop: Hop naar: