Carebearquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
eerst deed hij het wel![]()
[ afbeelding ]
In de herhaling
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
stoken in andere relaties is imo not done..
Is ook wel gemeenquote:uhm, vast wel.. maar ik kan dat niet maken.. verdient ze niet.
Weet je hoe hip?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
sorry voor de vertraging..
ennuh, carebears zijn alleen voor jou leuk.. niet voor ons
Is ook. Tenzij je elkaars liefde van het leven bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Moest die uil nog uit zn ei komen ofzo![]()
![]()
[..]
Eens
Tenzij zij begint
ach zo heb jij ook weer wat te doen in de avond urenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
En nu zal het wel misgaan met de stats omdat er een spatie in de TT mist
+1!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zullen we dat voetbal typ eruit gooien en een lijstje maken van wie waar stage loopt? of wat de reden is van andere mensen om hier rond te hangen?
Ze is er al over begonnen he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
Moest die uil nog uit zn ei komen ofzo![]()
![]()
[..]
Eens
Tenzij zij begint
Ik zal de OP even aanpassen, als iedereen even plaats waar hij of zij stage loopt kets ik dat even in een lijstje in de OP!quote:
Reclamebureau als management assistente / manusje van alles / duaal studente.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal de OP even aanpassen, als iedereen even plaats waar hij of zij stage loopt kets ik dat even in een lijstje in de OP!
+2quote:
Welke opleiding doe je dan?:Pquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Reclamebureau als management assistente / manusje van alles / duaal studente.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:13 schreef Bravebart het volgende:
Nou val ik door de mand, met mn niet stage lopen
quote:Zullen we dat voetbal typ eruit gooien en een lijstje maken van wie waar stage loopt? of wat de reden is van andere mensen om hier rond te hangen?
wat denk je van mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:13 schreef Bravebart het volgende:
Nou val ik door de mand, met mn niet stage lopen
Anders doe je gewoon de icoontjes erbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en als er nog mensen met een plaatje bij willen meld het dan ook even, dan neem ik dat gelijk mee!
Leinonlein studeert af bij een online bedrijf dat vakantie appartementen verhuurt door heel Europa vanuit Barcelona. Studeer af in het kader van website usability en zoekmachine marketing.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal de OP even aanpassen, als iedereen even plaats waar hij of zij stage loopt kets ik dat even in een lijstje in de OP!
Between afstudeerstagesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zullen we dat voetbal typ eruit gooien en een lijstje maken van wie waar stage loopt? of wat de reden is van andere mensen om hier rond te hangen?
Was het maar waarquote:
Wat komt volgens haar wel een keer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het maar waar
Alleen zegt ze wel hetzelfde als jullie: "het komt wel een keer". Auw
Goover loopt een afstudeer stage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Een vriendinquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef Jipje het volgende:
Wat komt volgens haar wel een keer?
En omdat ik zeurdequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Bravebart het volgende:
Oki! Ik kwam hier omdat ik me verveelde
Zo goed?
en hoe kwam ze aan haar vriend?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin
En toen kwam het verhaal hoe zij aan haar vriend kwam.
Wat interesseert mij dat nou, ik wil weten hoe ze van m af komt
Je kan nog altijd een Joegoslavische hitman in hurenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin
Ja maar dat doe je nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Stage bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles / duaal studente
Jipje -> Afstudeerstage bij DHV BV in Eindhoven, Afdeling Bouwfysica en Akoestiek
littledevilSC -> Afstudeerstage bij Woonstichting Stromenland in Oisterwijk, afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Wie is doet niets maar komt toch iedere keer weer langs:
Kuno_van_dijk -> Jaartje studeren in Zweden, hiervoor stage in Berlijn
Iets in deze richting?
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Stage bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles / duaal studente
Jipje -> Afstudeerstage bij DHV BV in Eindhoven, Afdeling Bouwfysica en Akoestiek
littledevilSC -> Afstudeerstage bij Woonstichting Stromenland in Oisterwijk, afdeling ICT en secretariaat
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Iets in deze richting?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Goover loopt een afstudeer stage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Wie loopt waar stage:
PieterBas -> Between afstudeerstages
Iets in deze richting?
Prima, lijkt me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Iets in deze richting?
Ja. En haar dan gaan troostenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan nog altijd een Joegoslavische hitman in hurenWerkt perfect in de onderwereld
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Stage Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Iets in deze richting?
Wie loopt waar stage:
Bravebart -> zit hier gewoon omdat het kan
Iets in deze richting?
Ikke nogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dit staat nu in de OP opgeslagen, iedereen die na deze post nog iets plaats kan het er zelf bij zetten. Iedereen die hiervoor nog iets gepost heeft, plaats ik er nog bij
Ook goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Bravebart -> Verveelde zich en vond zn hoop in de SC
PieterBas -> Between afstudeerstages
Dit staat nu in de OP opgeslagen, iedereen die na deze post nog iets plaats kan het er zelf bij zetten. Iedereen die hiervoor nog iets gepost heeft, plaats ik er nog bij
Hehe, dat lijkt me echt vreselijk. Een oogje hebben op een chick die bezet is maar wel "hintjes" weg geeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vriendin
Ik heb een oogje op haar, maar zij ging mij moed in zitten praten dat ik ooit wel een vriendin zou krjigenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:30 schreef Leinonlein het volgende:
Hehe, dat lijkt me echt vreselijk. Een oogje hebben op een chick die bezet is maar wel "hintjes" weg geeft. Of begrijp ik het nu verkeerd, las maar een klein stukje mee.
ja Dean enzo missen ook nog, maar die kunnen het zelf er bij zettenquote:
Goedemiddagquote:
Ah dat zijn altijd leuke dingen om te horen... Maar misschien is "genoeg vissen in de zee" of hoe gaat dat spreekwoord, nog wel ergerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een oogje op haar, maar zij ging mij moed in zitten praten dat ik ooit wel een vriendin zou krjigen
quote:
Het standaardverhaal, dus jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:47 schreef Houniet het volgende:
Is hier nog wat spannends gebeurd?
Vertel het mijquote:
Duitserquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leest maar lekker terug
Of niet natuurlijk
Heb je aan 1 niet genoeg ofzoquote:
Ja, laat ons maar alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef littledevilSC het volgende:
Tijd om eens te gaan...![]()
Succes voor alle hardwerkende stagiaires!Straks weekend
Dat ken ik, zo'n gesprek heb ik ook met mijn huidige vriend gevoerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een oogje op haar, maar zij ging mij moed in zitten praten dat ik ooit wel een vriendin zou krjigen
Voor de stats hoeft het nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
houniet.. kan je aub een spatie verwerken in de TT? (tussen het #-je en de getallen..)
Verhaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
]
Dat ken ik, zo'n gesprek heb ik ook met mijn huidige vriend gevoerd![]()
En hoelang duurde het toen nogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Jipje het volgende:
Dat ken ik, zo'n gesprek heb ik ook met mijn huidige vriend gevoerd![]()
Nou...quote:
ow. ok.. ach, voor de sier dan..quote:
quote:
Euhm, ongeveer 2 maanden, maar dat kwam met name omdat ik toen nog een vriend had, het uit moest maken, op vakantie ging en toch nog even wilde nadenken... (eigenlijk zoiets van, laatmeevennadenkenjaquote:
Zo zie je maar, het kan bestquote:
Ik zit thuis, telt dat ook?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
houniet.. kan je aub een spatie verwerken in de TT? (tussen het #-je en de getallen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |