abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58701657
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:33 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben het totaal niet eens met de (poging tot) vervolging van deze man, maar de hier gemaakte vergelijkingingen met Nazi-Duitsland geven blijk van een behoorlijk laag intelligentieniveau...
Niet als je daarmee Befehl ist Befehl redeneringen onderuit kunt halen, of was dat detail je ontgaan?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:59:58 #252
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58701678
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:39 schreef Pool het volgende:

Wat proportionaliteit betreft, snap ik de huiszoeking en vooral de arrestatie niet. Zoals Hans Teeuwen al zei: een dagvaarding had ook gewoon volstaan. Dan had GN misschien een kleine boete gehad of hij was vrijgesproken.
Maar daar haal je de krant niet mee. Het is gewoon een publiciteitsstunt. Wel een slechte dan, trouwens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58701784
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Niet als je daarmee Befehl ist Befehl redeneringen onderuit kunt halen, of was dat detail je ontgaan?
Dan vind ik het nog belachelijk om verbanden te gaan trekken met Nazi-Duitsland. Iemand die de wet anders interpreteert en de wet wil naleven te lijf gaan met drogredenen in plaats van echte argumenten lijkt me niet handig. Het punt van een discussie is juist dat je iemand anders probeert te overtuigen in plaats van hem in een hoek te plaatsen en/of te kwetsen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:07:36 #254
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58701834
Fijn ventje die Paul Velleman.
pi_58701949
quote:
De politie zou Nekschot hebben gezegd dat hij zijn anonimiteit nu wel kwijt is.
Gat-ver-damme. Wat een eng Stasi-volkje zijn we geworden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_58701956
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dan vind ik het nog belachelijk om verbanden te gaan trekken met Nazi-Duitsland. Iemand die de wet anders interpreteert en de wet wil naleven te lijf gaan met drogredenen in plaats van echte argumenten lijkt me niet handig. Het punt van een discussie is juist dat je iemand anders probeert te overtuigen in plaats van hem in een hoek te plaatsen en/of te kwetsen.
Het was een reactie op onderstaand.
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 23:35 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Nee.
In Nederland zijn er gewoon een aantal wetten. Mensen die langs die wetten opereren moeten niet raar opkijken als de politie een keer langskomt. Het is eigenlijk heel simpel.
Iemand die zo redeneert mag er best op gewezen worden dat hij een ordinaire Befehl ist Befehl mentaliteit heeft, en hoe doe je dat beter dan door een vergelijking te maken met de het Duitsland van '33-'45, waar dergelijke redeneringen ook schering en inslag waren. Het is prachtig rechtspositivisme, maar het zegt niks over de rechtvaardigheid van dergelijk blindelings en kritiekloos te volgen wetten, daar wijs ik op.
pi_58702007
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:39 schreef Pool het volgende:
Ik denk dat Gregorius wel de wet overtreden heeft met een aantal cartoons. Maar in Nederland gelden ook nog zoiets als opportuniteit voor het OM en proportionaliteit.

Wat opportuniteit betreft denk ik dat een team van 10 politieagenten in Amsterdam wel iets beters te doen heeft dan een matige cartoonist aanpakken. Genoeg échte problemen daar. Ik denk niet dat de burger dit bedoelt als ze roepen om meer blauw op straat.

Wat proportionaliteit betreft, snap ik de huiszoeking en vooral de arrestatie niet. Zoals Hans Teeuwen al zei: een dagvaarding had ook gewoon volstaan. Dan had GN misschien een kleine boete gehad of hij was vrijgesproken.
Dit.
pi_58702015
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie dat iemand al op het ludieke idee was gekomen. Je kunt deze reeks natuurlijk oneindig uitbreiden, waarbij je de Marokkaan aankleedt in Volendamse klederdracht. Ook met Wilders wel te doen. Neem gewoon een uitspraak van hem als hij weer in het nieuws is en steeds weer hetzelfde plaatje waarin hij een marokkaan in Volendamse klederdracht sodomeert. Want elke uitspraak van hem heeft tot doel de Marokkaan aldus aan te pakken

Of Verdonk sodomeert een in Volendamse klederdracht gestoken Marokkaan met daaronder de text: ik vrij met je, nu zul je me een hand geven ook!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 16-05-2008 11:20:11 ]
I´m back.
pi_58702094
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef Yildiz het volgende:
Laat ik 'm dan hier eens stellen.
[ afbeelding ]
Is dit vrijheid van expressie, onfatsoenlijk, of een aanhouding van de kunstenaar van dit werk waard?
Ja, ja wat mij betreft maar onfatsoenlijk betekekend niet dat het dan niet zou kunnen, nee
quote:
Als de politicus dan aangifte deed en de kunstenaar is aangehouden, is het dan een politiestaat?
Voor de duidelijkheid, dit is een nepgraf.
Niet automatisch wat mij betreft, uiteraard staat het de politicus vrij om aangifte te doen al zou ik het liever als civiele procedure zien dan als een strafrechtelijke.

De politie hoort natuurlijk nooit zo te reageren als ze gedaan hebben in het geval van GN.
pi_58702186
Goede reactie van politieke partijen, ze onderbreken het spel van Geert Wilders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702230
Waar zit je naar te luisteren?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:26:34 #262
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58702290
quote:
Ook de SP is boos over de arrestatie van de cartoonist. Net als de PVV en D66 wil ook deze partij opheldering van Hirsch Ballin.

SP-Kamerlid Jan de Wit noemt het ''volstrekt buiten proportie'' dat Nekschot anderhalve dag werd vastgehouden terwijl de politie thuis zijn computer en ander materiaal in beslag nam. De Wit: “Als iemand aangifte doet, moet die in behandeling worden genomen. Als het noodzakelijk is, nodig je de tekenaar dan uit voor een gesprek op het bureau. De intimiderende aanpak die nu is gehanteerd, vind ik kwalijk. Het gaat om een tekenaar, niet om een vermeende bommenlegger. Juist in kwesties die de vrijheid van meningsuiting raken is uiterste zorgvuldigheid op zijn plaats. Daarom zal ik Hirsch Ballin om opheldering vragen.”

De PvdA volgt de zaak ook met grote aandacht, zo liet Kamerlid Ton Heerts vanochtend weten: ''We nemen deze zaak hoog op. Een cartoonist vervolgen gaat vrij ver''. Het laatste nieuws is dat ook de VVD de minister om opheldering gaat vragen. Het ziet er dus naar uit dat er een (spoed)debat over de eerste arrestatie van een tekenaar na de Tweede Wereldoorlog gaat komen.
Ik ben benieuwd...
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:27:47 #263
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58702326
Ik vind het ziek dat dit kan in Nederland.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:28:09 #264
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58702334
Dat hij zo van z'n nest is getrokken dus.. alsof het een of andere terrorist is.
pi_58702361
Weet je wat ze moeten doen?
Die cartoons inlijsten en ophangen in het Stedelijk Museum. Als eerbetoon aan de vrijheidsstrijders all over the frigging world.
I´m back.
pi_58702366
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef Chewie het volgende:
Waar zit je naar te luisteren?
Ik doelde op D66, die nagenoeg tegelijk met de PVV haar onvrede liet zien over de gang van zaken. Het zorgt ervoor dat Wilders het welbekende spelletje niet kan spelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702370
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:46 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Omdat het punt van het OM is dat hij met zijn cartoons mensen beledigd, ongepubliceerde cartoons kunnen geen mensen beledigen. In een rechzaak zal dus worden aangegeven dat het OM geen zaken moet aandragen die voor de zaak van dat OM niet ter zake doen. Tevens zal men dan dus moeten cocluderen dat de gebruikte methode voor het verzamelen van het bewijs overbodig en mogelijk onnodig intimiderend was.
Ik kwam ook nog ergens tegen dat die man verdacht werd van haat zaaien. Misschien was de politie ook wel op zoek naar pamfletten die die klaar had liggen om te verspreiden ofzo.
Ik snap echt niet zo goed waarom je nou een probleem maakt van die huiszoeking. Het is misschien wat vreemd maar ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:29:59 #268
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_58702376
Wat een inspiratieloze, slappe cartoons zeg. Al je maar vaak genoeg een moslim tekent die iemand anders in zijn/haar reet neukt, dan ben je grappig .

Maar goed, het lijkt me niet gerechtvaardigd op basis van deze tekeningen van je bed gelicht te worden. Hoewel je misschien nog wel zou kunnen twijfelen aan zijn intenties. De cartoons lijken me (inhoudelijk) geen commentaar op de Islam als zodanig, maar slechts bedoeld om haar aanhangers belachelijk te maken. En dan nog overigens, slechte smaak/gevoel voor humor mag nooit een reden zijn voor arrestatie...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:30:46 #269
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_58702397
Is dit nou een actie vanuit het OM? Of heeft iemand een klacht tegen hem ingediend?

Trouwens, heeft die Nekschot een peniele fixatie of zo? Het lijkt wel of hij alleen maar neukende types kan tekenen (en dan gebruik ik 'kan tekenen' in de meest uitgerekte zin des woords)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58702400
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik doelde op D66, die nagenoeg tegelijk met de PVV haar onvrede liet zien over de gang van zaken. Het zorgt ervoor dat Wilders het welbekende spelletje niet kan spelen.
Dat is gunstig.

Dacht even dat er een debat gaande was hierover
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:32:13 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58702434
Wat zijn we toch een hypocriet kutvolk.
pi_58702470
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is gunstig.

Dacht even dat er een debat gaande was hierover
Nee, zo vroeg staan ze niet op, stelletje ambtenaren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702504
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:30 schreef Verbal het volgende:
Is dit nou een actie vanuit het OM? Of heeft iemand een klacht tegen hem ingediend?

Trouwens, heeft die Nekschot een peniele fixatie of zo? Het lijkt wel of hij alleen maar neukende types kan tekenen (en dan gebruik ik 'kan tekenen' in de meest uitgerekte zin des woords)

V.
Er is een klacht tegen hem ingediend door van der Ven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702524
quote:
Gaat om een aanklacht uit 2005 van Imam Abdul Jabbar van de Ven.

Zegt ook wel weer genoeg over de daadkracht van justitie
quote:

V.
Maakt dat wat uit in deze zaak? Als wansmaak het argument zou zijn ken ik nog wel een paar volkszangers.
pi_58702610
Deze las ik net op Depers.nl:
quote:
''Als de geschriften die een goddelijk ingrijpen aan het einde der tijden voorspellen gelijk hebben, zijn we (afhankelijk van de godsdienst die u aanhangt) verzekerd van een spannend en bijzonder kleurrijk einde der tijden, met monsters, engelen, vuurzuilen, blazoenstoten en meer van dat bovennatuurlijk gedoe. De leukste apocalyps is die van de hindoes: daarbij maak je mee hoe een bovennatuurlijke ridder genaamd Kalki ons één voor één het hoofd afhakt. Zelfs voor een goddelijk wezen nog een hele klus.''
Ik vraag me sterk af of je ook vanje bed gelicht wordt als je dagelijks cartoons maakt met ridders die hindoes in hun reet neukt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_58702649
Als reactie op PVV en D66 en andere partijen die moord en brand schreeuwen.
Dat vind ik ook wel een beetje makkelijk. Als niemand ooit aangehouden mag worden zul je ook nooit goed kunnen bepalen of die bezig was met oproepen tot haat en geweld. Het OM moet natuurlijk wel de mogelijkheid krijgen om goed te onderzoeken of iemand wel of niet te ver is gegaan.
Ze reageren (natuurlijk) weer alsof die al veroordeeld is en dat is niet zo.
pi_58702661
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef Jarno het volgende:
[..]

Ik vraag me sterk af of je ook vanje bed gelicht wordt als je dagelijks cartoons maakt met ridders die hindoes in hun reet neukt.
Ik zou zeggen ga het proberen. Als je de behoefte hebt om een bevolkingsgroep zo te portretteren....vooral doen!
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702682
quote:
[..]

Nou dat is weer een rake boodschap van De Pers.nl hoor. Afbeeldingen van sodomie plegende individuen moeten idd tot onze dagelijkse kost verheven worden. Dat zal ze leren!
I´m back.
pi_58702698
quote:
[..]

Als een Hindoe daar aanstoot aan neemt en een klacht over indiend bij het OM zal dat na 3 jaar vast wel gebeuren.
pi_58702722
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou dat is weer een rake boodschap van De Pers.nl hoor.
Het was een reactie van iemand op de site van DePers. Niet van DePers zelf, dus.

Maar goed, vraag blijft, niemand verwacht eigenlijk problemen als je de hindoes als mikpunt neemt. Waarom nu wel dan?
pi_58702794
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het was een reactie van iemand op de site van DePers. Niet van DePers zelf, dus.

Maar goed, vraag blijft, niemand verwacht eigenlijk problemen als je de hindoes als mikpunt neemt. Waarom nu wel dan?
Jij kan ruiken dat Hindoes geen aanklacht doen als er ipv een moslim een hindoe telkens te kak werd gezet? Laten we de Moslim eens vervangen door een Joods figuur, ter illustratie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702813
quote:

[..]

Ik denk dat je net zo goed problemen krijgt als je Hindoes of Joden of Christenen op een dergelijke manier speerpunt van spot maakt.
Na een tijd gaan deze tekeningen behoorlijk vervelen, van welk geloof je ook bent.
pi_58702894
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij kan ruiken dat Hindoes geen aanklacht doen als er ipv een moslim een hindoe telkens te kak werd gezet?
Mwoch, ik durf de gok wel redelijk aan. Ook zal de zaak, gezien de samenstelling van de Nederlandse bevolking, ook geen top-prio worden van het OM gok ik zo.
pi_58702959
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Wat zijn we toch een hypocriet kutvolk.
Dat is een belediging!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58702987
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwoch, ik durf de gok wel redelijk aan. Ook zal de zaak, gezien de samenstelling van de Nederlandse bevolking, ook geen top-prio worden van het OM gok ik zo.
Ik durf de gok ook wel aan hoor, dat er dus weldegelijk een aanklacht zou komen. Bovendien duidt een 3 jaar lang durend onderzoek ook niet echt op top-prio in deze zaak. Maar ik zie al waar jij naartoe wil, het ligt aan de moslims toch? Het gaat je helemaal niet om de vrijheid van meningsuiting, dat is slechts bijzaak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58702991
quote:

[..]

Joh, Jarno, er zijn gewoon individuen die niet begrijpen dat Vrijheid en plaatjes van sodomie plegende opponenten communicerende vaten zijn. Maar wij begrijpen dat gelukkig wel. .
Wij zijn nl. Westerlingen.
I´m back.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:05:03 #287
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_58703078
quote:
Volgens mij is Gregorius Nekschot gewoon een sluimerhomo en is ie daarom zo bang voor moslims.

Ik bedoel, piemels en kontneuken zijn een belangrijk thema in zijn werk.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:05:08 #288
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_58703080
quote:

"Verwachtingen" worden vertroebeld door vooroordelen, laten we dat niet als maatstaf nemen. Een plaatje waarin een hindoegod werd geassocieerd met een iPod bleek tegen de verwachting in ook al voldoende voor doodsbedreigingen door een paar gekken. En ja, het komt minder vaak voor en <insert grotere penissen in de penismeetwedstrijd>.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:07:06 #289
3542 Gia
User under construction
pi_58703128
Ik ben voor een kabinetscrisis. Allemaal naar de stembus.
pi_58703147
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Volgens mij is Gregorius Nekschot gewoon een sluimerhomo en is ie daarom zo bang voor moslims.

Ik bedoel, piemels en kontneuken zijn een belangrijk thema in zijn werk.
Anale fixatie noemen we dat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58703183
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Gia het volgende:
De rechterlijke macht beslist om iemand mogelijk te gaan vervolgen....en daarom moet er een kabinetscrisis komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58703309
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Gia het volgende:
Als Hirsch Ballin niet wil zeggen door hoeveel negers G. Nekschot anaal verkracht is tijdens die nacht in de cel dan acht ik een kabinetscrisis niet uitgesloten idd.
I´m back.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:22:35 #293
136 V.
pi_58703504
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gaat om een aanklacht uit 2005 van Imam Abdul Jabbar van de Ven.

Zegt ook wel weer genoeg over de daadkracht van justitie
Dan snap ik de ophef van de islamhaters niet. Altijd wordt er gezegd als er weer een cartoon-rel is: "Moslims moeten niet zeiken, en anders is er de gang naar de rechter".
Nou gebeurt dat... weer niet goed

Al is die arrestatie wel overdreven. Dagvaard die lul, klaar.
quote:
Maakt dat wat uit in deze zaak?
Zeg ik dat
quote:
Als wansmaak het argument zou zijn ken ik nog wel een paar volkszangers.
Och, onschuldige wansmaak waarmee je een paar josti's vermaakt, of perfide wansmaak waarmee je soppende islamhaters laat spritzen... Ik zie het verschil wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:24:07 #294
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58703544
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij kan ruiken dat Hindoes geen aanklacht doen als er ipv een moslim een hindoe telkens te kak werd gezet? Laten we de Moslim eens vervangen door een Joods figuur, ter illustratie.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als Joden net zo belachelijk gemaakt worden als andere gelovigen. Of zelfs als normale mensen. Maar jij denkt dat mensen die cartoons maken persé (pro-)Joods zijn? Lekker vooroordeel weer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58703582
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen moeite mee als Joden net zo belachelijk gemaakt worden als andere gelovigen. Of zelfs als normale mensen. Maar jij denkt dat mensen die cartoons maken persé (pro-)Joods zijn? Lekker vooroordeel weer.
Dat denkt die helemaal niet. Dat kan ik tenminste nergens in zijn woorden terugvinden.
pi_58703602
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Staat dat ergens? Blijkt dat ergens uit? Het is niet eens af te leiden uit een post, zelfs niet als je je best doet.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:27:56 #297
3542 Gia
User under construction
pi_58703642
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De rechterlijke macht beslist om iemand mogelijk te gaan vervolgen....en daarom moet er een kabinetscrisis komen.
Er is een verantwoordelijke minister, die toch op het matje moet komen.

Lijkt me goed voor het aantal stemmen voor Rita als tgv hiervan het kabinet valt.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:29:19 #298
136 V.
pi_58703678
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Lijkt me goed voor het aantal stemmen voor Rita als tgv hiervan het kabinet valt.
Om de treurnis nog erger te maken

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58703754
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom moet er iemand op het matje komen?
pi_58703847
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dan snap ik de ophef van de islamhaters niet. Altijd wordt er gezegd als er weer een cartoon-rel is: "Moslims moeten niet zeiken, en anders is er de gang naar de rechter".
Nou gebeurt dat... weer niet goed

Al is die arrestatie wel overdreven. Dagvaard die lul, klaar.
Volgens mij gaan de meeste reactie's hier over het politieoptreden en over de kwaliteit of het gebrek daaran van de cartoons
[..]
quote:
Zeg ik dat
Waarom noem je het dan het voegt niets toe aan deze discussie.
[..]
quote:
Och, onschuldige wansmaak waarmee je een paar josti's vermaakt, of perfide wansmaak waarmee je soppende islamhaters laat spritzen... Ik zie het verschil wel.
Wat betreft de vrijheid om beiden te maken niet wat mij betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')