abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58696564
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Oh ja, heb je telefonisch contact met Nekschot dan?
Uhm, hij heeft net het verhaal verteld bij P&W.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58696574
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:15 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Er zijn diverse voorbeelden waarbij de politie bij omroepen huiszoeking heeft gedaan naar banden van bijv. rellen. Of journalisten die vastgezet zijn om informatie uit te krijgen. Het is niet zo dat de beroepsgroepen die jij noemt boven de wet staan ofzo.

En denk je dat er bij die man thuis alleen maar werken lagen die nog niet gepubliceerd waren? Alles wat die ooit heeft gemaakt heeft die in jouw ogen allang weggegooid ofzo. Lijkt me niet.
Lees mijn post eens wat beter

Ik geef daarin al aan dat dat in bepaalde gevallen voor kan komen (bv voetbalrellen en dan nog met de nodige juridische bezwaren) Ik gaf daarbij ook al aan dat daarbij de mogelijke wetsovertredingen buiten de eigenaar van het materiaal liggen (bv de relschoppers).
pi_58696583
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet. Dat is dus het hele punt.
[..]

Het gaat niet zozeer om dit topic. Z'n cartoons (wat mij betreft verdienen ze die kwalificatie niet eens) zijn al regelmatig in POL voorbijgekomen, maar ik heb er nog nooit eentje gezien die wettelijk niet door de beugel kon.
[..]

Dat is dan wel niet aan jou of mij, maar ik vraag me af of er "cartoons" van hem zijn die daartoe aanleiding geven.
Het OM denkt dus van wel.
quote:
Volgens het OM is een aantal cartoons beledigend dan wel dicriminerend, aldus de woordvoerder.
pi_58696592
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:18 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Slecht argument
Het gaat hierbij tevens om een eerste verhoor, zou hij tijdens dat eerste verhoor ontkennen dat die tekeningen van zijn hand komen zou men in zeer uitzonderlijke gevallen over moeten/kunnen gaan tot huiszoeking,
Hoe weet jij dat de OVJ niet tot die beslissing is gekomen na de aanhouding? Overigens zijn huiszoekingen niet zo uitzonderlijk als je doet stellen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:22:25 #155
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696596
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm, hij heeft net het verhaal verteld bij P&W.
Ah, en welk bewijs heb je dat dat het complete verslag was van het hele gesprek tussen Teeuwen en Nekschot?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:23:32 #156
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696606
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent een idioot of een troll. Ik gok op beide.
Een rasechte Untertan. Mit dem Gesetz in der Hand...
pi_58696610
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat de OVJ niet tot die beslissing is gekomen na de aanhouding? Overigens zijn huiszoekingen niet zo uitzonderlijk als je doet stellen.
huiszoekingen niet nee, huiszoekingen in dit soort gevallen wel.
pi_58696612
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ah, en welk bewijs heb je dat dat het complete verslag was van het hele gesprek tussen Teeuwen en Nekschot?
Waarom zou Teeuwen (de verdediger van vrijheid van meningsuiting) dingen achterhouden, helemaal als deze in het voordeel zouden vallen van GN?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:24:32 #159
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696629
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:23 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou Teeuwen (de verdediger van vrijheid van meningsuiting) dingen achterhouden, helemaal als deze in het voordeel zouden vallen van GN?
Omdat jouw landgenoten nogal eens gewelddadig willen worden?
pi_58696632
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:23 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

huiszoekingen niet nee, huiszoekingen in dit soort gevallen wel.
Het komt inderdaad niet vaak voor dat een cartoonist van discriminatie beschuldigd word. Maar het is voor de rest een behoorlijk "normale" procedure.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58696637
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:21 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Lees mijn post eens wat beter

Ik geef daarin al aan dat dat in bepaalde gevallen voor kan komen (bv voetbalrellen en dan nog met de nodige juridische bezwaren) Ik gaf daarbij ook al aan dat daarbij de mogelijke wetsovertredingen buiten de eigenaar van het materiaal liggen (bv de relschoppers).
Dat er nog nooit een huiszoeking zou zijn gedaan bij een journalist, cartoonist of andere "booschapper" vind ik geen reden om het nu ook niet te doen.
De politie is gewoon op zoek naar bewijs. En het meeste bewijs zal toch echt te vinden zijn in zijn huis en niet in de stripwinkel.
pi_58696638
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Omdat jouw landgenoten nogal eens gewelddadig willen worden?
Ehm, wat is dat voor onlogische spaghetti-redenering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58696679
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Anders wel een geschreven meesterwerkje van een Oostenrijkse kunstschilder.
Gebroederlijk naast het bundeltje liedteksten met daarin o.a. de klassieke volzinnen

'Die Fahne hoch, die Reihen fest geschlossen etc.'.
pi_58696680
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je bent een idioot of een troll. Ik gok op beide.
En jij verweet mij dooddoeners te maken?
Het moet niet gekker worden...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:28:56 #165
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696699
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ehm, wat is dat voor onlogische spaghetti-redenering.
Het niveau bij rechten daalt zo te zien. Je denkt toch niet dat Teeuwen informatie naar buiten gaat brengen die de anonimiteit van Nekschot in gevaar zou kunnen gaan brengen?
pi_58696715
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het komt inderdaad niet vaak voor dat een cartoonist van discriminatie beschuldigd word. Maar het is voor de rest een behoorlijk "normale" procedure.
Nee dat is het niet, het materiaal waarvan een beledigende / discriminerende werking zou kunnen uitgaan had men al, want gepubliceerd en dus voor een ieder verkrijgbaar.
De zaken die hij thuis had liggen zijn niet van belang aangezien die zolang ze in zijn persoonlijke bezit, en met hem als enige aanschouwer ervan is nooit de door het OM vemeende beledigende / discriminerende werking kunnen hebben. Het hebben van discriminerende gedachten en uitingen daarvan op papier zijn op geen enkele manier verboden.

Pure intimidatie dus.
pi_58696722
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Dat er nog nooit een huiszoeking zou zijn gedaan bij een journalist, cartoonist of andere "booschapper" vind ik geen reden om het nu ook niet te doen.
Daar gaan we weer. Jouw idee van ethiek lijkt slechts beperkt te zijn tot wat de wet goed en slecht acht. Zeer zorgelijk.
quote:
De politie is gewoon op zoek naar bewijs. En het meeste bewijs zal toch echt te vinden zijn in zijn huis en niet in de stripwinkel.
Bewijs van wat? Gedachtenmisdaden?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:30:06 #168
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696723
quote:
Nee, Ordnung muss sein!
pi_58696731
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:21 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Het OM denkt dus van wel.
[..]
Dat had ik inmiddels ook wel begrepen. Ik vraag simpelweg om een voorbeeld dat volgens voorstanders als discriminerend of beledigend kan worden opgevat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_58696756
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Daar gaan we weer. Jouw idee van ethiek lijkt slechts beperkt te zijn tot wat de wet goed en slecht acht. Zeer zorgelijk.
[..]

Bewijs van wat? Gedachtenmisdaden?
Bewijs van belediging en discriminatie. Daar wordt die van verdacht.
Ik kan wel zeggen lees het artikel eens, maar uit jouw manier van discusieren kan ik niets anders concluderen dat jij veel moeite hebt met begrijpend lezen.
pi_58696788
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee dat is het niet, het materiaal waarvan een beledigende / discriminerende werking zou kunnen uitgaan had men al, want gepubliceerd en dus voor een ieder verkrijgbaar.
De zaken die hij thuis had liggen zijn niet van belang aangezien die zolang ze in zijn persoonlijke bezit, en met hem als enige aanschouwer ervan is nooit de door het OM vemeende beledigende / discriminerende werking kunnen hebben. Het hebben van discriminerende gedachten en uitingen daarvan op papier zijn op geen enkele manier verboden.

Pure intimidatie dus.
Dat lijkt mij dus ook. Zeer benieuwd wara het Om nu weer mee op de proppen komt. En ik heb ze al zo hoog zitten de laatste tijd.
pi_58696796
quote:

[..]

Voor zo ver ze al gepubliceerd waren had het OM zijn cartoons al (vooronderzoek e.d.).
Eventuele in zijn woning aangetroffen ongepubliceerde cartoons zullen in een rechtzaak nooit als bewijs geaccepteerd worden, waarmee het OM zijn eigen zaak dus zou verzwakken.
pi_58696824
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat had ik inmiddels ook wel begrepen. Ik vraag simpelweg om een voorbeeld dat volgens voorstanders als discriminerend of beledigend kan worden opgevat.
Ik zie ondertussen wel al een paar tekeningen in dit topic staan.
Daarbij denk ik ook niet dat het om 1 tekening gaat maar om meerdere tekeningen. Als een bepaalde groep mensen regelmatig onderwerp van belediging is, dan kan het uiteindelijk als racisme worden gezien.
En dat is toch wel het geval bij deze man. Hij laat in zijn tekeningen een duidelijke afkeer zien van allochtonen en moslims in het bijzonder.
pi_58696836
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het niveau bij rechten daalt zo te zien. Je denkt toch niet dat Teeuwen informatie naar buiten gaat brengen die de anonimiteit van Nekschot in gevaar zou kunnen gaan brengen?
Alsof dat noodzakelijk is bij het vertellen van het verhaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58696846
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:33 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Voor zo ver ze al gepubliceerd waren had het OM zijn cartoons al (vooronderzoek e.d.).
Eventuele in zijn woning aangetroffen ongepubliceerde cartoons zullen in een rechtzaak nooit als bewijs geaccepteerd worden, waarmee het OM zijn eigen zaak dus zou verzwakken.
Nou ja, voor uitgewerkte advocatentaps in het dossier deinzen ze ook niet terug hoor
pi_58696879
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Pure intimidatie dus.
Het gaat hier om gepubliceerde uittingen en niet slechts papier voor persoonlijk gebruik. Het papier diende om verder bedrukt en uitgegeven te worden, hetzij via internet, hetzij via boeken. Die spullen thuis waren dus niet slechts bedoeld voor persoonlijk gebruik, derhalve vervalt je argument.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58696887
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou ja, voor uitgewerkte advocatentaps in het dossier deinzen ze ook niet terug hoor
Het OM niet nee, toch zal het in veel gevallen vrijspraak bespoedigen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:38:21 #178
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696888
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof dat noodzakelijk is bij het vertellen van het verhaal.
Er zouden genoeg details los kunnen komen om hem te identificeren ja. Maar goed, jij hebt dus geen bewijs dat je het hele verhaal hebt, en daar ging het me om.
pi_58696900
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er zouden genoeg details los kunnen komen om hem te identificeren ja. Maar goed, jij hebt dus geen bewijs dat je het hele verhaal hebt, en daar ging het me om.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het hele verhaal heb. En ik zie niet in wat voor details hij los zou moeten laten om hem te te identificeren. Je kan gewoon vertellen wat er is gebeurd, waarom het OM heeft doorzocht, zonder enig verder detail.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58696907
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:33 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Waarom zullen ongepubliceerde cartoons nooit als bewijs worden geaccepteerd? En misschien waren ze niet eens op zoek naar cartoons, maar naar aantekeningen of wat dan ook wat hun zaak ondersteund.
Je weet het niet. Het OM wil natuurlijk een zo sterk mogelijke zaak en dan zul je met zoveel mogelijk bewijs moeten komen. Of dat nou bij hem thuis ligt kan het OM niet voorspellen en jij ook niet.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:40:45 #181
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696926
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:31 schreef SpaceSpiff het volgende:
Bewijs van belediging en discriminatie.
Wat een misdrijven! Heeft het OM echt geen moordenaars en verkrachters om aan te pakken?
pi_58696927
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ik zie ondertussen wel al een paar tekeningen in dit topic staan.
Daarbij denk ik ook niet dat het om 1 tekening gaat maar om meerdere tekeningen. Als een bepaalde groep mensen regelmatig onderwerp van belediging is, dan kan het uiteindelijk als racisme worden gezien.
En dat is toch wel het geval bij deze man. Hij laat in zijn tekeningen een duidelijke afkeer zien van allochtonen en moslims in het bijzonder.
"Kritiek" op een religie staat natuurlijk niet gelijk aan "kritiek" op gelovigen an sich.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_58696932
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Het OM niet nee, toch zal het in veel gevallen vrijspraak bespoedigen.
En gelukkig maar, alhoewel onze spacende vrind daar vast anders over denkt, die Polizei hat immer Recht oid.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:41:31 #184
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58696941
Ik ben het er VOLLEDIG mee eens. Iedereen die ook maar iets doet waar gelovigen zich aan kunnen ergeren, moet opgepakt worden en in de cel gesmeten worden. Als imams aanzetten tot haat, moet dat kunnen. Dat is cultuur!

Nederland, Naziland. Wanneer gaan we alle boeken van "rechtse" schrijvers verbranden? Misschien ook nog even de ruiten inkegelen van alle Wilders en Verdonk stemmers!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58696947
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gaat hier om gepubliceerde uittingen en niet slechts papier voor persoonlijk gebruik. Het papier diende om verder bedrukt en uitgegeven te worden, hetzij via internet, hetzij via boeken. Die spullen thuis waren dus niet slechts bedoeld voor persoonlijk gebruik, derhalve vervalt je argument.
Nee

Iets is gepubliceerd of niet.

Gepubliceerd----> zou eventueel beledigend / discriminerend kunnen zijn.

Ongepubliceerd----> kan niet beledigend / discriminerend zijn, eigen gedachten zijn vrij. Dat hij voornemens was deze werken in de toekomst te publiceren doet niet ter zake want zowel de werking als het voornemen zijn oncontroleerbaar.
pi_58696948
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En gelukkig maar, alhoewel onze spacende vrind daar vast anders over denkt, die Polizei hat immer Recht oid.
Je valt in herhaling. Een beetje maar hoor.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:43:12 #187
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58696970
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef SpaceSpiff het volgende:
Als een bepaalde groep mensen regelmatig onderwerp van belediging is, dan kan het uiteindelijk als racisme worden gezien.
Ah, de Gedankenpolizei. Ik zat er op te wachten.
pi_58696973
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je valt in herhaling. Een beetje maar hoor.
Je bent het niet met me eens?

Het was trouwens een uitermate ingenieuze verwijzing al zeg ik het zelf. Ik hoop dat het je niet ontgaan is.

[ Bericht 23% gewijzigd door Diederik_Duck op 16-05-2008 00:45:12 (toevoeging) ]
pi_58696986
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee

Iets is gepubliceerd of niet.

Gepubliceerd----> zou eventueel beledigend / discriminerend kunnen zijn.

Ongepubliceerd----> kan niet beledigend / discriminerend zijn, eigen gedachten zijn vrij. Dat hij voornemens was deze werken in de toekomst te publiceren doet niet ter zake want zowel de werking als het voornemen zijn oncontroleerbaar.
Denk jij dat het OM haar eigen ruiten in gaat gooien door ongepubliceerde tekeningen mee te nemen? Het ging mij erom dat jij er per definitie van uitging dat de tekeningen die in zijn huis liggen ongepubliceerd zijn of niet dienen ter publicatie/reproductie.. Zoals ik al eerder zij, ze mogen zich ontfermen over de originele reeds via kopieen gepubliceerde tekeningen. Al is het alleen maar om vast te stellen dat het daadwerkelijk van zijn hand komt.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:45:48 #190
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58697015
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:44 schreef Mutant01 het volgende:
Denk jij dat het OM haar eigen ruiten in gaat gooien door ongepubliceerde tekeningen mee te nemen?
Het OM geloofde ook in de sleeptheorie...
pi_58697023
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

[b]Waarom zullen ongepubliceerde cartoons nooit als bewijs worden geaccepteerd? En misschien waren ze niet eens op zoek naar cartoons, maar naar aantekeningen of wat dan ook wat hun zaak ondersteund.[/b]
Je weet het niet. Het OM wil natuurlijk een zo sterk mogelijke zaak en dan zul je met zoveel mogelijk bewijs moeten komen. Of dat nou bij hem thuis ligt kan het OM niet voorspellen en jij ook niet.

Omdat het punt van het OM is dat hij met zijn cartoons mensen beledigd, ongepubliceerde cartoons kunnen geen mensen beledigen. In een rechzaak zal dus worden aangegeven dat het OM geen zaken moet aandragen die voor de zaak van dat OM niet ter zake doen. Tevens zal men dan dus moeten cocluderen dat de gebruikte methode voor het verzamelen van het bewijs overbodig en mogelijk onnodig intimiderend was.
pi_58697040
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het OM geloofde ook in de sleeptheorie...
The thing is, ze zouden er niks aan hebben. Ze dekken de aangiftes niet eens en is in strijd met een aantal grondwettelijke beginselen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58697066
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Denk jij dat het OM haar eigen ruiten in gaat gooien door ongepubliceerde tekeningen mee te nemen? Het ging mij erom dat jij er per definitie van uitging dat de tekeningen die in zijn huis liggen ongepubliceerd zijn of niet dienen ter publicatie/reproductie.. Zoals ik al eerder zij, ze mogen zich ontfermen over de originele reeds via kopieen gepubliceerde tekeningen. Al is het alleen maar om vast te stellen dat het daadwerkelijk van zijn hand komt.
niet in herhaling vallen, scherp blijven

Zoals ik al zei:
De vraag of de tekeningen van zijn hand komen is helemaal niet aan de orde.

Het is OM is overigens heel goed instaat zin eigen ruiten in te gooien en doet dat dan ook met grote regelmaat, teveel volk met te veel ambitie en te weinig verstand.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:49:57 #194
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58697070
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:47 schreef Mutant01 het volgende:
The thing is, ze zouden er niks aan hebben. Ze dekken de aangiftes niet eens en is in strijd met een aantal grondwettelijke beginselen.
Grondwet? Daar veegde de regering in casu Fitna toch ook al de anus mee af?
pi_58697084
Sie hat uns alles gegeben,
Sonne und Wind und sie geizte nie.
Wo sie war, war das Leben,
Was wir sind, sind wir durch sie.
Sie hat uns niemals verlassen,
Fror auch die Welt, uns war warm.
Uns schützt die Mutter der Massen,
Uns trägt ihr mächtiger Arm.

Refrain: Die Partei, die Partei,
Sie hat immer recht
Und Genossen es bleibe dabei,
Wer da kämpft für das Recht,
Der hat immer recht
Gegen Lüge und Ausbeuterei.
Wer das Leben beleidigt,
Ist dumm oder schlecht,
Wer die Menschen verteidigt,
Hat immer recht.
So aus Lenin'schem Geist
Wächst von Stalin geschweißt
Die Partei, die Partei, die Partei.

Sie hat uns niemals geschmeichelt.
Sank uns im Kampfe auch manchmal der Mut,
Hat sie uns leis nur gestreichelt:
"Zagt nicht!" und gleich war uns gut.
Zählt denn noch Schmerz und Beschwerde,
Wenn uns das Gute gelingt,
Wenn man den Ärmsten der Erde,
Freiheit und Frieden erzwingt?

Refrain: Die Partei, die Partei . . .

Sie hat uns alles gegeben,
Ziegel zum Bau und den großen Plan.
Sie sprach: "Meistert das Leben,
Vorwärts Genossen, packt an."
Hetzen Hyänen zum Kriege,
Bricht euer Bau ihre Macht.
Zimmert das Haus und die Wiege,
Bauleute, seid auf der Wacht!

Refrain: Die Partei, die Partei . .

Ter educatie. Spacedinges kent 'm natuurlijk al.
pi_58697107
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:49 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

niet in herhaling vallen, scherp blijven

Zoals ik al zei:
De vraag of de tekeningen van zijn hand komen is helemaal niet aan de orde.

Het is OM is overigens heel goed instaat zin eigen ruiten in te gooien en doet dat dan ook met grote regelmaat, teveel volk met te veel ambitie en te weinig verstand.
Die vraag is altijd aan de orde natuurlijk, helemaal in het kader van een strafrechtelijk onderzoek. Hoe voor de hand liggend het ook is. Tenzij hij bij verhoor zelf heeft toegegeven daadwerkelijk het een en ander getekend te hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58697133
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Maar dat was dan ook wel heel erg zielig voor de moslims, dan kan je als politicus gewoonweg niet zo bureaucratisch zijn dat je je aan zoiets hards en koud als de grondwet houd.
pi_58697140
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Geen probleem, het doel heiligt de middelen, aldus Hirsch - IRT affaire- Ballin.
pi_58697152
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:53 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Maar dat was dan ook wel heel erg zielig voor de moslims, dan kan je als politicus gewoonweg niet zo bureaucratisch zijn dat je je aan zoiets hards en koud als de grondwet houd.
Laat de moslims erbuiten, die hadden niets met die beslissing te maken.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:56:31 #200
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58697162
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')