nipple fluffer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
En bij mij BBQ én tieten. Geen probleem mee.
Ben alleen nog op zoek naar een ervaren nipple fluffer.
Done.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:30 schreef Paramnesia het volgende:
Doe eens BBQ bij me.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GVD waarom doe je dat nouIk was de OP nog aan het optimaliseren
Paramnesiakl00n?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:41 schreef NieuwBijtje het volgende:
Ik kom ook! Zet mij maar erbij smatje
quote:
Hij zei dat jij zijn plek in zou nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Wat, geen RealZeus bij de meeting? Gaat het wel goed met hem?
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Doe maar gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:06 schreef iuvenis het volgende:
Zeggen dat ik zeker ga komen.. ik durf het gewoon niet...
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij zei dat jij zijn plek in zou nemen.
Onwaarschijnlijk of nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Done, alstu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk of nietdoe maar gewoon komen!
Gezellig!
Oh! En kan je even bij de komers achter Yildiz zetten (BBQ)
Ik zal het binnenkort even bevestigen dan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe maar gewoonen je komt ook op de BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
Nee, maar die van PDL welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:17 schreef enter het volgende:
De tieten van SickBitch gaan niet op de BBQ?
Ho hoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, maar die van PDL weldus dat maakt het weer goed
Mooi. Dan spreken we een uurtje voor het begin van de BBQ af en maken we uitgebreid kennis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Als er mensen komen die ik ken dan kom ik ook.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi. Dan spreken we een uurtje voor het begin van de BBQ af en maken we uitgebreid kennis.
Oke, leukquote:
Ik heb van de beste geleerdquote:
Is dat zo... ?quote:
Yesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef roooosje het volgende:
Arma en Foxy ook BBQ?
Stond net kabbeljauw te halen bij de Theresiastraat.quote:
Als je slim bent dan blijf jij lekker weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:26 schreef NieuwBijtje het volgende:
Mijn meet is geen succes geworden dus ik wil hier aanwezig zijn. Kan iemand ff de OP wijzigen? Ik ben erbij!
OF: ADODat pleuristuig hoort niet in de eredivisie thuis. Lowlife scum
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef RickoKun het volgende:
Laat eerst maar lekkere dushi's opdagen
]quote:
Lijkt me verstandig jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je slim bent dan blijf jij lekker weg.
Hehe iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je slim bent dan blijf jij lekker weg.
Kom je hier de nieuwste family guy aflevering kijken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mij opbeuren? Wat een kutdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepsknuffelquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
]
Yep ome arma, PDL, enter, paramnesie, hoipiepeloi zag ik er ook bij staan dus ik ben er dan ook
Het weer is ook om depri van te worden, we moeten trouwens een plan B maken, bij regen! Dat we ergens anders etenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mij opbeuren? Wat een kutdag
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kom je hier de nieuwste family guy aflevering kijken?
Heb je advies opgevolgd en kreeg een ijskoude doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kruip weer terug in mijn nerd-hol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Enter: ben je vandaag on-line? Kunnen we brainstormen.
Als Arma komt dan kom ik ookquote:Op zondag 18 mei 2008 02:04 schreef Armageddon het volgende:
Ja mensen, ik ga mijn ADO shirt uit de kast trekken en mezelf klaarmaken voor DDAY op het forepark. RKC here I come!
quote:Op zondag 18 mei 2008 02:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ach ja jong vuige gothic ga maar haten tegen de echte baas!
Ben benieuwd hoe ik me eigen wijk dit keer in en uit moet komenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:04 schreef Armageddon het volgende:
Ja mensen, ik ga mijn ADO shirt uit de kast trekken en mezelf klaarmaken voor DDAY op het forepark. RKC here I come!
Ik moest lachen!quote:Op zondag 18 mei 2008 11:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ik me eigen wijk dit keer in en uit moet komen
Goed idee!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen we bij regen, niet gaan wokken in het westbroekpark? is 15/20 euro onbeperkt eten exc drankjes
quote:
Jup, had hem al gevondenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier betreffende wokrestaurant http://www.westbroekpark.nl/
In dit geval is het 18,50 per persoon/bord (couvert)quote:Op zondag 18 mei 2008 14:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jup, had hem al gevondenmaar het is dan 18,50 neem ik aan? (moet je ff kijken in menu-kaart) Dat per couvert snap ik niet helemaal
Je denk dat het een grap is he.quote:
Je volgt het zeker niet hequote:Op zondag 18 mei 2008 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Leuk man, wokken met 30°C
Fucking bizarquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef enter het volgende:
[..]
Zijn wijk wordt serieus afgesloten als ado speelt!
Gastquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef Paramnesia het volgende:
Hoor ik hier nou protesten tegenover wokken.
Wokken is baaaws.
Met eten?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Competitie Slotwedstrijden, Bosbaan (28 juni)
28 Juni 2008
Dus 5 Juli kan
I Know.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef enter het volgende:
[..]
Zijn wijk wordt serieus afgesloten als ado speelt!
Wokken en ass, broeder, wokken en ass.quote:
Met jou wel beebquote:
Zon zonder regen is de baas!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Wat, geen RealZeus bij de meeting? Gaat het wel goed met hem?
Jij mag mij op andere manieren benutten hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 18:03 schreef enter het volgende:
[..]
![]()
Als je geen gitaar kan spelen, kan je zeker wel BBQen?
![]()
Ik wil Dark_Angelus goed benutten!
Leuk joh al die mongolen die hier toeterend langs rijdenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
I Know.
Feli met de 2-1 voor de hagenezen hier trouwens.
Ik heb braaf de poll aangehouden, BA blijkt ook niet te kunnen, dus express NEEquote:Op zondag 18 mei 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als er steeds data gekozen worden wanneer ik niet kan.(met dank aan Enter, die wist dat ik niet kon want ze had het nog gevraagd
)
Helaas voor jullie zit ik dan op een verjaardag. En niet zo'n lullige kringverjaardag maar één met een biertap waar het bier haske gratis is
Zolang het vlees maar niet rauw isquote:Op zondag 18 mei 2008 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij mag mij op andere manieren benutten hoor
Maar ik kan zeker goed het vlees omdraaien.
Ik zal alles lekker doorbakken totdat er een goede donkerbruine kleur op het vleesch zitquote:
Zit genoeg vleesch aanquote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, want dan hebben we D_A spareribs
Pwndquote:Op zondag 18 mei 2008 18:47 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb braaf de poll aangehouden, BA blijkt ook niet te kunnen, dus express NEE
Met wie ?quote:
http://www.dianessecret.nl/quote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
HALLO! HALLO!
met wie moet ik nu dan neuken zeg.![]()
![]()
quote:
Dan nog liever de 2 kipfilet methode. Even in de magnetron en het voelt als echt aan. Natuurlijk kun je ze achteraf dan ook lekker gesaust opeten.quote:
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan nog liever de 2 kipfilet methode. Even in de magnetron en het voelt als echt aan. Natuurlijk kun je ze achteraf dan ook lekker gesaust opeten.
Niet dat ik hier enige ervaring mee heb natuurlijk.
MouzurX?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebben
Ik zou het ook nog zo doen en dan me vinger ertussen stekenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebben
Nog niet eens een shemale?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zo een date met iemand uit Zwijndrecht incl dampies. En het is een vrouw!![]()
Doe je het nu toch een heel stuk beterquote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zo een date met iemand uit Zwijndrecht incl dampies. En het is een vrouw!![]()
lekkerdingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:33 schreef fraubitch het volgende:
teeveepee
Aan dat dampie?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:20 schreef TheSorrow het volgende:
Zuigen dat ze deed, tering!
timmmmmmmmmmquote:
Viel ook niet te verwachten ook.quote:
quote:Hoi_Piepeloi, haha, dode kat, week opbokken
En terecht. Dieren zijn lief en daar moet je niet mee spotten...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Paramnesia het volgende:
Heb hem al
[..]
Een week. Yvonne heeft wat tegen dr ofzeau.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:33 schreef fraubitch het volgende:
teeveepee
Dudequote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:30 schreef Paramnesia het volgende:
Heb hem al
[..]
Een week. Yvonne heeft wat tegen dr ofzeau.
Die quote plus jouw plus Nous deed me aan deze link denken:quote:
Waaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef TheSorrow het volgende:
Vrouwentopic... ik weet dat je no homo bent, maar nu heb ik toch wel wat vraagtekens Para
Ik ben white trash, homiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waaat.
Ofzeau is geenstijl-taal
Neger ben jij vanwege het haar.
En Piemels slaat op Nous, aangezien dat haar lievelingsgerecht is.
Leek me allemaal op elkaar passen. Gewoon een assiociatieding.![]()
No homo.
Je bedoelt piemelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:56 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waaat.
Ofzeau is geenstijl-taal
Neger ben jij vanwege het haar.
En Piemels slaat op Nous, aangezien dat haar lievelingsgerecht is.
Leek me allemaal op elkaar passen. Gewoon een assiociatieding.![]()
No homo.
Ik val bij iedereen in de smaakquote:
Voor deze keer is het je vergeven, omdat je vorige keer op mn schoot zatquote:
Ik ben er nog wel hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:36 schreef enter het volgende:
Nu Nous en PDL niet meer reageren en ik het heel druk heb, gaan jullie het bijelkaar zoeken, stelletje homoseksuele![]()
![]()
Doe eens je PM kijken en mij bellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor![]()
Druk enzo.
Kusje aan iedereen, behalve aan die n00b
Ben ik al wezen kijken. Niet veel soeps.quote:
Ripley en PDL?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:57 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is PDL overleden. Ik probeer haar al het hele weekend te bereiken.
RIP PDL
5 juliquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:36 schreef fraubitch het volgende:
wanneer is het nou?ik heb geen zin om te zoeken
tijd zat om af te vallen dusquote:
Ach zeik niet mens, met je afvallenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tijd zat om af te vallen dus![]()
als ik tegen die tijd minstens 5 kilo lichter ben (en dus om aan te zien in bikini) kom ik ook
dat is natuurlijk wel leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ach zeik niet mens, met je afvallen
En je hoeft toch niet in bikini?
* longinus traint ook 5 kilo erafquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tijd zat om af te vallen dus![]()
als ik tegen die tijd minstens 5 kilo lichter ben (en dus om aan te zien in bikini) kom ik ook
Is de line-up al volledig?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom niet, Waldrock!
Denk ;t niet, zoals ik al zei.quote:
Gewoon 12 uur gaan feesten met Berenanus, ben je gelijk 3 kilo kwijtquote:
Wehehehe moeten we het ophouden dan.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef Juicyhil het volgende:
Leuk, een meet![]()
* Juicyhil komt dan ook maar, tenzij er een mod gaat zeiken.
Ging ik maar met Dribbel terugquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:39 schreef cerror het volgende:
Och gut. En dan gaat FB met Dribbel mee terug. Dan moeten die stukjes hout ook weer terug in hun broek.
Niet overdrijven he?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het topic was overleden omdat ik een halfjaar gebanned was
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehehe moeten we het ophouden dan.![]()
Daar ging je poging om grappig te zijn LSquote:Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef Juicyhil het volgende:
Uhu, ik ben bang van jullie geworden.
Care.quote:Op maandag 2 juni 2008 05:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je poging om grappig te zijn LS![]()
![]()
Oh, en ik kan al heel de nacht niet slapendus ben maar weer uit me bed gekropen
Voor het geval mensen hier naar tijdstippen van posts kijken
Jij ook al? Ik lag tot ver na 5 uur wakkerquote:Op maandag 2 juni 2008 05:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je poging om grappig te zijn LS![]()
![]()
Oh, en ik kan al heel de nacht niet slapendus ben maar weer uit me bed gekropen
Voor het geval mensen hier naar tijdstippen van posts kijken
Dan kom ik niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry darling... De dames slapen bij elkaar![]()
Jawel je moet!quote:
Suc6 ermee mop!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:34 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb geen zin om te werken maar heb wel een deadline om 21.00. Epic Fail.
Vooruit!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jawel je moet!
Anders zijn Paramnesia en ik zo alleen
En aangezien jullie de enige zijn die ik tot nu toe ken hiero
quote:
Nee! Duurt lang hea?quote:
Ja mensen die in die oranje apepakkies lopen uitlachenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig begint het EK snel. Dan hebben we in de tussentijd wat te doen.
Fc den Haag is al gepromoveerd Arma, waar maak je je druk om.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Belachelijk? Belachelijk? Laat maar zitten die BBQ.
Aaah mietjuh! Jij laat je ook lekekr makkelijk uit het veld slaan! Je speelt zeker geen voetbal?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Belachelijk? Belachelijk? Laat maar zitten die BBQ.
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb koffie en kaas/ui broodjes. Weer een excuses om lekker niks te doen.
quote:
Zal je even onder het gras begraven de 5de.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aaah mietjuh! Jij laat je ook lekekr makkelijk uit het veld slaan! Je speelt zeker geen voetbal?
5 minutjes in de oven, pompidompidom.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de kaas/ui broodjes bevallen anders prima
Op het strand, dat is knap.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal je even onder het gras begraven de 5de.
We gaan werken, geen tijd om te voetballenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan voetballen. Dan zoeken we even een stukje gras.
wequote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We gaan werken, geen tijd om te voetballen
Zoals Bi0 ooit eens zei op een meet: werken is voor mensen die zittend plassen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We gaan werken, geen tijd om te voetballen
Kommaar op! Ik ben niet bangquote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal je even onder het gras begraven de 5de.
Ik ook maar ik werk niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Zoals Bi0 ooit eens zei op een meet: werken is voor mensen die zittend plassen.
Ik plas zittend.
pdl, ik mag toch nog wel naast je slapenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry darling... De dames slapen bij elkaar![]()
* Juicyhil schrijft zich dan maar uitquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mods eng zijn? Wacht maar tot je de FOK!kers ontmoet
Nou ik sliep dus pas vanmorgen rond 8 uurquote:Op maandag 2 juni 2008 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik lag tot ver na 5 uur wakker
Ejow, je zou toch naast mij slapen. Zie de legale betastings clausule in het contract.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef fraubitch het volgende:
ghighighgighighigighighighi ik slaap naast pdl
Maar ik wil bi0 er weer bijKan ie me weer in slaap aaien
Ik had dus vandaag examen, om 2 uur kon ik pas slapen, om half 8 stond m`n moeder alweer naast m`n bed dat ik wakker moest worden. Terwijl ik pas om 12 uur weg hoefde, niet meer kunnen slapenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou ik sliep dus pas vanmorgen rond 8 uur![]()
Al de zoveelste keer in 2 weken dat ik niet kan slapen
Of je gaat je wekelijkse portie aandacht ergens anders halenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:51 schreef Ladidadida het volgende:
Richt een fucking praatgroep op voor mensen die niet kunnen slapen
Ga eens dood, tiefusn00b.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:51 schreef Ladidadida het volgende:
quote:
Bitchfight!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 06:51 schreef Ladidadida het volgende:
Lijkt indd wel alsof heel Fokking Fok! er last van heeftquote:
met alle oudjes die er zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:40 schreef TheSorrow het volgende:
Hét gesprek op de meet: slaaperectieproblemen
Ik ben blij dat het iig wekelijks is hier, en niet dagelijks like yoursquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Of je gaat je wekelijkse portie aandacht ergens anders halen
Ga weg. NU!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het iig wekelijks is hier, en niet dagelijks like yours
Gewoon hun in 1 of ander chemisch toilet stoppen, hoppa geen last meerquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon hun in 1 of ander chemisch toilet stoppen, hoppa geen last meer
Nog gezelliger!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]en dan het chemisch toilet op slot doen en em dan omgooien
Ow dat word genieten!
Ik maak geen nutteloze posts die schreeuwen om reacties.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het iig wekelijks is hier, en niet dagelijks like yours
* Paramnesia pakt de popcornquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik maak geen nutteloze posts die schreeuwen om reacties.
Dus. What the hell are you talking about?
Aandachtshoer.
En tyft gewoon op uit dit topic.
We willen je hier niet.
Groetjes
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik maak geen nutteloze posts die schreeuwen om reacties.
Dus. What the hell are you talking about?
Aandachtshoer.
En tyft gewoon op uit dit topic.
We willen je hier niet.
Groetjes
quote:
quote:
Doe maar zo'n corissantje, nog nooit gegetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef Paramnesia het volgende:
Goedenmorgen, is iedereen weer een beetje relaxed/lief voor elkaar. Mooi zo.![]()
Ik heb koffie, thee, kaas/ui broodjes, tosti's, corissantjes. Kies maar uit.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef Red_Cat het volgende:
Ik was om 6 uur al wakker door de 58 jeukende (niet overdreven, heb ze geteld) muggenbulten op mn lichaam
Hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe maar zo'n corissantje, nog nooit gegeten
Je bent een schat!quote:
Oplossing:quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bent een schat!maar heb dat spul al liggen hier en het werkt voor geen meter.. Ja tien min
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:53 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Oplossing:
Elke 10 min opnieuw aanbrengen![]()
![]()
Nee? Oh
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hier
[ afbeelding ]
En gezellig bij het ontbijt met deze man:
[ afbeelding ]
Ik zie voor me: Een bad vol met afterbite. En dan onderdompelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:53 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Oplossing:
Elke 10 min opnieuw aanbrengen![]()
![]()
Nee? Oh
[/dreammode]quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kut
Anders verpest je de boel even kutspanjaardquote:
Je komt toch niet op de meet, kan je net zo goed ook uit dit topic blijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Anders verpest je de boel even kutspanjaard
[olieophetvuurmodus]of anders?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je komt toch niet op de meet, kan je net zo goed ook uit dit topic blijven.
Je weet niet eens hoe een aansteker werkt gastquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[olieophetvuurmodus]of anders?[/olieophetvuurmodus]
ik heb mijn wenbrauwen in de fik gezet met zon ding toen ik klein wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe een aansteker werkt gast
Anders:
[toughguymodus]Snij ik je fucking keel door, motherfucker![/toughguymodus]
Ik moest lachenquote:
Komen bij de meet, schallebijter...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:48 schreef MASD het volgende:
Ik ben toch wel tof genoeg om hier spuisels neer te zetten hae?
De meet gaat zo gezellig worden.... Heb er echt zo'n zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |