Gastquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef Paramnesia het volgende:
Hoor ik hier nou protesten tegenover wokken.
Wokken is baaaws.
Met eten?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Competitie Slotwedstrijden, Bosbaan (28 juni)
28 Juni 2008
Dus 5 Juli kan
I Know.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef enter het volgende:
[..]
Zijn wijk wordt serieus afgesloten als ado speelt!
Wokken en ass, broeder, wokken en ass.quote:
Met jou wel beebquote:
Zon zonder regen is de baas!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Wat, geen RealZeus bij de meeting? Gaat het wel goed met hem?
Jij mag mij op andere manieren benutten hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 18:03 schreef enter het volgende:
[..]
![]()
Als je geen gitaar kan spelen, kan je zeker wel BBQen?
![]()
Ik wil Dark_Angelus goed benutten!
Leuk joh al die mongolen die hier toeterend langs rijdenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
I Know.
Feli met de 2-1 voor de hagenezen hier trouwens.
Ik heb braaf de poll aangehouden, BA blijkt ook niet te kunnen, dus express NEEquote:Op zondag 18 mei 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als er steeds data gekozen worden wanneer ik niet kan.(met dank aan Enter, die wist dat ik niet kon want ze had het nog gevraagd
)
Helaas voor jullie zit ik dan op een verjaardag. En niet zo'n lullige kringverjaardag maar één met een biertap waar het bier haske gratis is
Zolang het vlees maar niet rauw isquote:Op zondag 18 mei 2008 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij mag mij op andere manieren benutten hoor
Maar ik kan zeker goed het vlees omdraaien.
Ik zal alles lekker doorbakken totdat er een goede donkerbruine kleur op het vleesch zitquote:
Zit genoeg vleesch aanquote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, want dan hebben we D_A spareribs
Pwndquote:Op zondag 18 mei 2008 18:47 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb braaf de poll aangehouden, BA blijkt ook niet te kunnen, dus express NEE
Met wie ?quote:
http://www.dianessecret.nl/quote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
HALLO! HALLO!
met wie moet ik nu dan neuken zeg.![]()
![]()
quote:
Dan nog liever de 2 kipfilet methode. Even in de magnetron en het voelt als echt aan. Natuurlijk kun je ze achteraf dan ook lekker gesaust opeten.quote:
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan nog liever de 2 kipfilet methode. Even in de magnetron en het voelt als echt aan. Natuurlijk kun je ze achteraf dan ook lekker gesaust opeten.
Niet dat ik hier enige ervaring mee heb natuurlijk.
MouzurX?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebben
Ik zou het ook nog zo doen en dan me vinger ertussen stekenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebben
Nog niet eens een shemale?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zo een date met iemand uit Zwijndrecht incl dampies. En het is een vrouw!![]()
Doe je het nu toch een heel stuk beterquote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zo een date met iemand uit Zwijndrecht incl dampies. En het is een vrouw!![]()
lekkerdingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:33 schreef fraubitch het volgende:
teeveepee
Aan dat dampie?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:20 schreef TheSorrow het volgende:
Zuigen dat ze deed, tering!
timmmmmmmmmmquote:
Viel ook niet te verwachten ook.quote:
quote:Hoi_Piepeloi, haha, dode kat, week opbokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |