http://www.dianessecret.nl/quote:Op maandag 19 mei 2008 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
HALLO! HALLO!
met wie moet ik nu dan neuken zeg.![]()
![]()
quote:
Dan nog liever de 2 kipfilet methode. Even in de magnetron en het voelt als echt aan. Natuurlijk kun je ze achteraf dan ook lekker gesaust opeten.quote:
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan nog liever de 2 kipfilet methode. Even in de magnetron en het voelt als echt aan. Natuurlijk kun je ze achteraf dan ook lekker gesaust opeten.
Niet dat ik hier enige ervaring mee heb natuurlijk.
MouzurX?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebben
Ik zou het ook nog zo doen en dan me vinger ertussen stekenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik durf serieus te wedden dat er Fokkers zijn die dat geprobeerd hebben
Nog niet eens een shemale?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zo een date met iemand uit Zwijndrecht incl dampies. En het is een vrouw!![]()
Doe je het nu toch een heel stuk beterquote:Op maandag 19 mei 2008 20:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zo een date met iemand uit Zwijndrecht incl dampies. En het is een vrouw!![]()
lekkerdingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:33 schreef fraubitch het volgende:
teeveepee
Aan dat dampie?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:20 schreef TheSorrow het volgende:
Zuigen dat ze deed, tering!
timmmmmmmmmmquote:
Viel ook niet te verwachten ook.quote:
quote:Hoi_Piepeloi, haha, dode kat, week opbokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |