quote:
quote:
Doe maar zo'n corissantje, nog nooit gegetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef Paramnesia het volgende:
Goedenmorgen, is iedereen weer een beetje relaxed/lief voor elkaar. Mooi zo.![]()
Ik heb koffie, thee, kaas/ui broodjes, tosti's, corissantjes. Kies maar uit.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef Red_Cat het volgende:
Ik was om 6 uur al wakker door de 58 jeukende (niet overdreven, heb ze geteld) muggenbulten op mn lichaam
Hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe maar zo'n corissantje, nog nooit gegeten
Je bent een schat!quote:
Oplossing:quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Je bent een schat!maar heb dat spul al liggen hier en het werkt voor geen meter.. Ja tien min
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:53 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Oplossing:
Elke 10 min opnieuw aanbrengen![]()
![]()
Nee? Oh
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hier
[ afbeelding ]
En gezellig bij het ontbijt met deze man:
[ afbeelding ]
Ik zie voor me: Een bad vol met afterbite. En dan onderdompelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:53 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Oplossing:
Elke 10 min opnieuw aanbrengen![]()
![]()
Nee? Oh
[/dreammode]quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kut
Anders verpest je de boel even kutspanjaardquote:
Je komt toch niet op de meet, kan je net zo goed ook uit dit topic blijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Anders verpest je de boel even kutspanjaard
[olieophetvuurmodus]of anders?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je komt toch niet op de meet, kan je net zo goed ook uit dit topic blijven.
Je weet niet eens hoe een aansteker werkt gastquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[olieophetvuurmodus]of anders?[/olieophetvuurmodus]
ik heb mijn wenbrauwen in de fik gezet met zon ding toen ik klein wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe een aansteker werkt gast
Anders:
[toughguymodus]Snij ik je fucking keel door, motherfucker![/toughguymodus]
Ik moest lachenquote:
Komen bij de meet, schallebijter...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:48 schreef MASD het volgende:
Ik ben toch wel tof genoeg om hier spuisels neer te zetten hae?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |