Nee! Duurt lang hea?quote:
Ja mensen die in die oranje apepakkies lopen uitlachenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig begint het EK snel. Dan hebben we in de tussentijd wat te doen.
Fc den Haag is al gepromoveerd Arma, waar maak je je druk om.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Belachelijk? Belachelijk? Laat maar zitten die BBQ.
Aaah mietjuh! Jij laat je ook lekekr makkelijk uit het veld slaan! Je speelt zeker geen voetbal?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Armageddon het volgende:
Belachelijk? Belachelijk? Laat maar zitten die BBQ.
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb koffie en kaas/ui broodjes. Weer een excuses om lekker niks te doen.
quote:
Zal je even onder het gras begraven de 5de.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aaah mietjuh! Jij laat je ook lekekr makkelijk uit het veld slaan! Je speelt zeker geen voetbal?
5 minutjes in de oven, pompidompidom.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de kaas/ui broodjes bevallen anders prima
Op het strand, dat is knap.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal je even onder het gras begraven de 5de.
We gaan werken, geen tijd om te voetballenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan voetballen. Dan zoeken we even een stukje gras.
wequote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We gaan werken, geen tijd om te voetballen
Zoals Bi0 ooit eens zei op een meet: werken is voor mensen die zittend plassen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We gaan werken, geen tijd om te voetballen
Kommaar op! Ik ben niet bangquote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal je even onder het gras begraven de 5de.
Ik ook maar ik werk niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Zoals Bi0 ooit eens zei op een meet: werken is voor mensen die zittend plassen.
Ik plas zittend.
pdl, ik mag toch nog wel naast je slapenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry darling... De dames slapen bij elkaar![]()
* Juicyhil schrijft zich dan maar uitquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mods eng zijn? Wacht maar tot je de FOK!kers ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |