nipple fluffer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
En bij mij BBQ én tieten. Geen probleem mee.
Ben alleen nog op zoek naar een ervaren nipple fluffer.
Done.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:30 schreef Paramnesia het volgende:
Doe eens BBQ bij me.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GVD waarom doe je dat nouIk was de OP nog aan het optimaliseren
Paramnesiakl00n?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:41 schreef NieuwBijtje het volgende:
Ik kom ook! Zet mij maar erbij smatje
quote:
Hij zei dat jij zijn plek in zou nemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Wat, geen RealZeus bij de meeting? Gaat het wel goed met hem?
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Doe maar gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:06 schreef iuvenis het volgende:
Zeggen dat ik zeker ga komen.. ik durf het gewoon niet...
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij zei dat jij zijn plek in zou nemen.
Onwaarschijnlijk of nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Done, alstu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk of nietdoe maar gewoon komen!
Gezellig!
Oh! En kan je even bij de komers achter Yildiz zetten (BBQ)
Ik zal het binnenkort even bevestigen dan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe maar gewoonen je komt ook op de BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
Nee, maar die van PDL welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:17 schreef enter het volgende:
De tieten van SickBitch gaan niet op de BBQ?
Ho hoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, maar die van PDL weldus dat maakt het weer goed
Mooi. Dan spreken we een uurtje voor het begin van de BBQ af en maken we uitgebreid kennis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Als er mensen komen die ik ken dan kom ik ook.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi. Dan spreken we een uurtje voor het begin van de BBQ af en maken we uitgebreid kennis.
Oke, leukquote:
Ik heb van de beste geleerdquote:
Is dat zo... ?quote:
Yesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef roooosje het volgende:
Arma en Foxy ook BBQ?
Stond net kabbeljauw te halen bij de Theresiastraat.quote:
Als je slim bent dan blijf jij lekker weg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:26 schreef NieuwBijtje het volgende:
Mijn meet is geen succes geworden dus ik wil hier aanwezig zijn. Kan iemand ff de OP wijzigen? Ik ben erbij!
OF: ADODat pleuristuig hoort niet in de eredivisie thuis. Lowlife scum
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:38 schreef RickoKun het volgende:
Laat eerst maar lekkere dushi's opdagen
]quote:
Lijkt me verstandig jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je slim bent dan blijf jij lekker weg.
Hehe iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je slim bent dan blijf jij lekker weg.
Kom je hier de nieuwste family guy aflevering kijken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mij opbeuren? Wat een kutdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepsknuffelquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
]
Yep ome arma, PDL, enter, paramnesie, hoipiepeloi zag ik er ook bij staan dus ik ben er dan ook
Het weer is ook om depri van te worden, we moeten trouwens een plan B maken, bij regen! Dat we ergens anders etenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mij opbeuren? Wat een kutdag
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kom je hier de nieuwste family guy aflevering kijken?
Heb je advies opgevolgd en kreeg een ijskoude doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kruip weer terug in mijn nerd-hol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Enter: ben je vandaag on-line? Kunnen we brainstormen.
Als Arma komt dan kom ik ookquote:Op zondag 18 mei 2008 02:04 schreef Armageddon het volgende:
Ja mensen, ik ga mijn ADO shirt uit de kast trekken en mezelf klaarmaken voor DDAY op het forepark. RKC here I come!
quote:Op zondag 18 mei 2008 02:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ach ja jong vuige gothic ga maar haten tegen de echte baas!
Ben benieuwd hoe ik me eigen wijk dit keer in en uit moet komenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:04 schreef Armageddon het volgende:
Ja mensen, ik ga mijn ADO shirt uit de kast trekken en mezelf klaarmaken voor DDAY op het forepark. RKC here I come!
Ik moest lachen!quote:Op zondag 18 mei 2008 11:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ik me eigen wijk dit keer in en uit moet komen
Goed idee!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen we bij regen, niet gaan wokken in het westbroekpark? is 15/20 euro onbeperkt eten exc drankjes
quote:
Jup, had hem al gevondenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier betreffende wokrestaurant http://www.westbroekpark.nl/
In dit geval is het 18,50 per persoon/bord (couvert)quote:Op zondag 18 mei 2008 14:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jup, had hem al gevondenmaar het is dan 18,50 neem ik aan? (moet je ff kijken in menu-kaart) Dat per couvert snap ik niet helemaal
Je denk dat het een grap is he.quote:
Je volgt het zeker niet hequote:Op zondag 18 mei 2008 16:50 schreef TheSorrow het volgende:
Leuk man, wokken met 30°C
Fucking bizarquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef enter het volgende:
[..]
Zijn wijk wordt serieus afgesloten als ado speelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |