Zie hierquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:46 schreef Geqxon het volgende:
Link?
Ik kan het via Google niet vinden. En dat voor de grootste kabelaanbieder...
Ik snap het niet. Bedoel je dat we met dit topic gerickrolled zijn (wat het ook precies in mag houden, wikipedia is ook niet zo duidelijk) en @Home helemaal geen Ziggo heet of..?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:57 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Bedoel je dat we met dit topic gerickrolled zijn (wat het ook precies in mag houden, wikipedia is ook niet zo duidelijk) en @Home helemaal geen Ziggo heet of..?
EDIT: Ik vind trouwens wel verschillende sites die zeggen dat het wel zo is. En hoe zit dat dan met www.ziggo.nl?
quote:
quote:Dus poets je schoenen, haal je feestpak uit de kast want 19 mei nadert, de dag van het ZIGGO retailevent. Een event waar alles in het teken staat van de start van ZIGGO én van de digitale sportzomer. Een avond waar we alle registers opentrekken en je een blik gunnen in de wereld van ZIGGO. Lekker eten en drinken, een spectaculaire openingshow en een mysteryguest die je meeneemt in de wereld van het onverklaarbare. Verder hebben we vele leuke activiteiten waar jij en je collega’s zich lekker kunnen uitleven.
Er is nu geen concurrentie meer, dus wat denk je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd het is niet bepaald een naam om warm van te worden.
Maarja als de kwaliteit maar hetzelfde blijft, of hoger, prima verder.
Bronquote:DEN HAAG - Het nieuwe kabeltelevisiebedrijf Ziggo, dat in vrijwel heel Brabant actief is, is donderdag na de officiële lancering in Den Haag meteen op de vingers getikt door diverse consumentenorganisaties.
Ziggo komt voort uit de fusie van Casema en @home, dat klanten voortaan vooraf laat betalen. Daardoor moeten de @home-abonnees in mei twee keer abonnementsgeld betalen.
Ziggo heeft dat niet vier weken van te voren aan de klanten laten weten, zoals de wet voorschrijft. Ook is de klanten niet verteld dat ze door deze verandering het recht hebben om op te zeggen.
ja want je bent alleen op hun aangewezen voor inetquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:02 schreef charon het volgende:
[..]
Er is nu geen concurrentie meer, dus wat denk je?
de constructie van casema en hun inet is ook wat vaagquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:12 schreef soapie het volgende:
Dit is al de 4e keer dat er wat veranderd. Begon met Wanadoo, toen Casema, toen Orange en nu dit weer....
Kijk, zo doe je aan pr voor een "nieuw" bedrijfquote:
De eerste communicatie die ik kreeg was:quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want je bent alleen op hun aangewezen voor inet_!
ja er zijn natuurlijk helemaal geen andere inet providers of wat dan ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:38 schreef charon het volgende:
[..]
De eerste communicatie die ik kreeg was:
We zijn gefuseerd! U betaald nu uw internetabo voor juni niet meer op 1 juni, maar op 1 mei, een maand vooruit!
Ze voegen dus van alle bedrijven de slechtste voorwaarden samen, en dat is het dan.
Als ik niet toch binnenkort ging verhuizen, had ik het nu al opgezegd.
Als je een beter alternatief gevonden hebt, laat je 't ons toch wel even weten, hé!?..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga ook eens kijken of ik geen beter alternatief kan vinden
Betalen voor een dienst waarvan ik niet eens weet of het die maand wel zijn beloftes na zal komen.. mooi niet.. Lekker makkelijk geld verdienen zo!
Tot wanneer kan ik opzeggen eigenlijk?
Op de kabel? Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er zijn natuurlijk helemaal geen andere inet providers of wat dan ook_!
dan zijn er dus wel alternatieven misschien snap je het nuquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef charon het volgende:
[..]
Op de kabel? Nee.
En ik heb geen vaste telefoonaansluiting, en die wil ik ook niet, misschien snap je het nu eindelijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:15 schreef Ab-Normaal het volgende:
Wordt alleen maar beter met Ziggo
Multikabel is als ik het zo begreep de hoofd holding, en daar onder vielen caiway,casema,@home etc.
Oftewel kwa installatie etc allemaal precies hetzelfde, dezelfde modems alleen verschillende bedrijven met hun eigen service.
De acties zijn ook precies gelijk voor de oplettende kijker op tv! de reclame met het busje.
Orange heb je in ADSL variant en Kabel variant, Casema die onderhield het Kabel gedeelte, dus bij een installatie kreeg een klant gewoon een Casema doos op zich wel leuk!
Mensen gelijk wegrennen is niet een meest slimme zet mischien wordt het beter voor je mischien niet maar dan kan je het altijd nog opzeggen.
Vanaf morgen is het Ziggo, maar de pakketten zijn nog niet klaar, die komen loop volgende week, maar de handleidingen worden morgen al wel via Ziggo verstrekt.
Wat ik er van begreep is dat het kwa service en handelswijze het meeste op Casema ging lijken nah en die gaan opzich goed de laatste tijd.
Alternatieven die ik niet wil zijn geen alternatieven. En moet je niet in bed liggen nu of komt Opstelten je ophalen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zijn er dus wel alternatieven misschien snap je het nu
wat een redenatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef charon het volgende:
[..]
Alternatieven die ik niet wil zijn geen alternatieven. En moet je niet in bed liggen nu of komt Opstelten je ophalen?
wat een redenatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef charon het volgende:
[..]
Alternatieven die ik niet wil zijn geen alternatieven. En moet je niet in bed liggen nu of komt Opstelten je ophalen?
Zeker zelf geinstalleerdquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
casema en goed_!
mja ik heb iets andere ervaringen, keer op keer
3x door een monteurquote:
Ahjah dan tref jij het net kan niet bij iedereen goed gaan, want dan kan je niet met groot geschreeuw weg gaan ben jij bij bv xs4all en dan heb je het daar toevallig goed maar daar heb je ook weer mensen die klagen oftewel blijft altijd wat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
3x door een monteur![]()
2 verhuizingen waarbij ze de ene keer 2x bij het verkeerde adres staan en de andere keer tot op 4x toe de goede wijkcentrale niet kunnen vinden
2x totaal verkeerd gefactureeerd worden voor astronomische bedragen en dat net na dat ik door hun toedoen weken zonder signaal zat
en er is nog wel meer, verkeerde pakketen bij zowel digi tv en inet
nee echt geweldig_!
ik tref het niet durf je dan ook nog te zeggen ook kom j emet het geweldige argument het kan niet bij iedereen goed gaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:51 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Ahjah dan tref jij het net kan niet bij iedereen goed gaan, want dan kan je niet met groot geschreeuw weg gaan ben jij bij bv xs4all en dan heb je het daar toevallig goed maar daar heb je ook weer mensen die klagen oftewel blijft altijd wat.
Meeste storingen komen door doe-het-zelfers, als je maar op de eerst binnenkomende kabel zit, geen splitters er tussen, nieuw aop, goed gestript en goede kabel van wijkcentrale naar de woning.
Maarja al woon je in een kut buurt ja dan tref je het slecht (H)
Tjah als jij ik weet niet hoeveel klanten had zou jij je dan kapot schamen al zou een bepaald percentage wat niet groot is problemen heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik tref het niet durf je dan ook nog te zeggen ook kom j emet het geweldige argument het kan niet bij iedereen goed gaan_!
ok een keer er iets kan gebeuren of misgaan maar lees wat ik heb meegemaakt (en dan laat ik nog een hoop weg, om over het call centre maar heelmaa te zwijgen) en bedenk dan dat je als bedrijf zo'n prestatie levert voor best een aardig maand bedrag dan moet je je ogen uit je kop schamen
nogmaals, 1x een probleem ala maar wat mij gebeurde is gewoon absurd en nooit goed te praten, hoeveel klanten je ook hebt..... :quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Tjah als jij ik weet niet hoeveel klanten had zou jij je dan kapot schamen al zou een bepaald percentage wat niet groot is problemen heeft.
Tjah het is kut maar zie ook veel goede dingen daar gebeuren.
Overigens zelf niet bij Casema hoor
Multikabel was klant bij ons (tot gister) en geloof me, je bent een Ziggo geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:25 schreef juztin_time het volgende:
Bij mij heet Multikabel nog steeds Multikabel.
Gelukkig!
(@ home, Casema en Multikabel zijn samen gegaan)
GVD!! Ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat ik mijn @home adres mag houden trouwens. Vul dat altijd in bij iets meer zakelijke dingen.. omdat gmail/hotmail iets minder professioneel zijn. Maar @ziggo.nl
quote:
Dat mag ik verdomme hopen ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat ik mijn @home adres mag houden trouwens. Vul dat altijd in bij iets meer zakelijke dingen.. omdat gmail/hotmail iets minder professioneel zijn. Maar @ziggo.nl
Als je het er niet mee eens bent dan je nu kosteloos opzeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:52 schreef Tism het volgende:
De shit begint trouwens al goed, deze maand zijn er al (wel eenmalig) dubbele abonnementskosten afgeschreven van mijn rekening, en de abonnees moeten voortaan voor de nog te leveren service van Ziggo () gaan betalen, ipv de geleverde service!!..
![]()
Lekker makkelijk voor Ziggo () Leveren ze niet de goede service, hebben ze iig de kosten al binnen!..
quote:Slechte start voor kabelreus Ziggo
Donderdag 15 mei 2008, 12:46 - Aan de vooravond van de pr-campagne van Ziggo is de kabelkolos op de vingers getikt door de Consumentenbond vanwege vervroeging van het betalingsmoment.
Ziggo is het nieuwe merk waarin de kabelinternetaanbieders @Home, Casema en Multikabel zijn verenigd. Vandaag is de officiële perspresentatie en morgen start de pr-campagne van het nieuwe bedrijf.
Telecommunicatiewet
Vanwege de fusie moeten klanten van @Home hun abonnementskosten vooraf gaan betalen, waardoor zij in mei twee afschrijvingen voor hun kiezen kregen. Volgens de Consumentenbond
is de internetaanbieder hierbij op twee punten in de fout gegaan. De informerende brief aan klanten is slechts één week vooraf verstuurd en verzuimt te melden dat klanten de mogelijkheid hebben om hun contract op te zeggen.
De handelwijze van Ziggo is in strijd met de Telecommunicatiewet die providers verplichting contractswijzigingen tenminste vier weken van te voren kenbaar te maken. Ook moeten zij de klant uitdrukkelijk wijzen op de mogelijkheid van opzeggen door die verandering.
Excuusbrief
Na overleg met de consumentenorganisatie heeft Ziggo toegezegd hun klanten alsnog een brief te sturen om dit recht te zetten. Klanten van @Home en Multikabel kunnen in het geval van betalingsproblemen contact opnemen met de Klantenservice. Indien zij niet akkoord gaan met de wijziging, kunnen zij hun abonnement binnen vier weken schriftelijk opzeggen, zo meldt belangenvereniging voor kabelinternetters Coax.
Verontwaardiging
Dankzij de strapatsen met de vervroegde betaling is @Home/Ziggo weer terug in de Klachten Top 3 van het consumententelevisieprogramma Kassa. Op het forum van Ziggo-gebruikers wordt verschillend gereageerd op de kwestie. Er klinkt enige verontwaardiging dat het bericht in de media is verschenen voordat de excuusbrief is verstuurd.
Ziggo was niet bereikbaar voor commentaar.
Ze hebben in ieder geval goede plannen, nu de uitwerking nog...quote:Ziggo: volgend jaar 100 Mbps over de kabel. Geen vol vertrouwen meer in WiMAX
Janneke Scheepers
15 mei 2008
@Home, Multikabel en Casema gaan vanaf morgen eindelijk officieel als Ziggo door het leven. Wat kunnen we van deze kabelreus verwachten? In ieder geval sneller internet en een HDTV-sportzomer. Maar een landelijk WiMAX-netwerk is allesbehalve zeker.
We meldden al eerder dat Ziggo een peut gas door zijn kabelnetwerk gaat sturen met Eurodocsis 3.0. Medio volgend jaar moet hiermee internet met een snelheid van 100 Mbps over de coaxkabel mogelijk zijn. Dat zei algemeen directeur Bernard Dijkhuizen vandaag tegen ZDNet, tijdens een perspresentatie. Volgens hem is daarvoor dan geen glasvezel naar de woning meer nodig.
Maar ook de komende maanden al gaat de internetsnelheid een stapje omhoog. 30 of 40 Mbps zit er dit jaar zeker al in, meent Ziggo-woordvoerder Gradus Vos en ook de uploadsnelheid wordt hoger. Momenteel gaat het snelste aanbod van Ziggo tot 22 Mbps downstream en 2 Mbps upstream.
EK Voetbal
Het bedrijf wil scoren met de op handen zijnde Olympische Spelen en het EK Voetbal. Die grote sportevenementen moeten een duw geven aan HD-televisie. Afspraken hierover zijn gemaakt met de publieke omroep, zo bleek begin april. Ziggo zal volgende week al "heel aanwezig zijn" in winkels en outlets met internet- en televisiepakketten, kondigt commercieel directeur Marcel Nijhoff aan.
Ziggo heeft vooral graag dat klanten triple play-pakketten kopen, met internet, televisie en vaste telefonie. Dit pakket heeft het bedrijf 'Alles-in-1' genoemd. Mobiele telefonie zit daar niet bij. Ziggo overweegt wel om deze dienst aan te gaan bieden, zegt Dijkhuizen. Dat zou kunnen door netwerkcapaciteit te huren. "We kijken serieus naar mobiele telefonie."
WiMAX
Over een andere optie, de aanleg van een landelijk WiMAX-netwerk, roept Ziggo vandaag een stuk minder hard. Fusiepartner Casema is altijd een groot voorvechter geweest van mobiel WiMAX en heeft geïnvesteerd in tests met deze technologie. Indien het bedrijf de benodigde licenties zou weten te bemachtigen, zou het direct starten met de uitrol van een landelijk draadloos breedbandnetwerk, benadrukte strategiedirecteur Mirko Mensink vorig jaar.
Maar Ziggo vraagt zich toch af of WiMAX de belofte wel zal kunnen inlossen, zegt Dijkhuizen nu. Er zijn vragen te stellen over de wereldwijde implementatie van de technologie, de voorwaarden van de veiling van licenties later dit jaar, de kosten en de terugverdienmogelijkheid van de investering. "Dat zijn veel vragen en we kijken daar serieus naar. We zitten nog midden in het besluit of wij eraan mee gaan doen", luidt het voorzichtig.
In het najaar wil Ziggo "nieuwe en grote dingen" gaan doen. Het bedrijf blijft wat vaag over de precieze plannen. Te denken is aan innovatie op het vlak van interactieve televisie (de klant meer touwtjes in handen geven) en gebruikergegenereerde content. Ook gaat Ziggo het nog te lanceren internetportaal Ziggo.nl breder uitbouwen. Klanten kunnen de extensie van hun huidige e-mailadres behouden, of vanaf morgen kiezen voor Ziggo.nl danwel een "fantasie-extensie".
inderdaad. als ik word gedwongen om mijn visitekaartjes opnieuw af te drukken, krijgen ze de rekening hiervan nog gepresenteerd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Prijs: 47.95quote:E-mail: 10 e-mailadressen
(250 MB per adres)
Ruimte voor homepage: 250 MB
Downloadsnelheid: 12.000 kilobit per seconde
Uploadsnelheid: 1.500 kilobit per seconde
Ik ben nu niet in Nederland dus ik kan niet eens checken of mijn internet het nog steeds doetquote:Helaas!
Wij kunnen onze producten (nog) niet leveren in het gebied waar je woont. Ga naar onze Klantenservice om contact op te nemen voor meer informatie of om je te laten terugbellen door 1 van onze medewerkers.
die van mij werkt nog steeds, wees maar gerustquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Wij hebben dus @Home, en doe ik net de postcode check op ziggo.nl, staat er:
[..]
Ik ben nu niet in Nederland dus ik kan niet eens checken of mijn internet het nog steeds doet
Het was idd een prima naam. Ik snap niet wat er mis was met @Home. Die Ziggo-site is trouwens ook geen vooruitgang vergeleken met die van @Home.quote:
"Goedemorgen Ziggo u spreekt met Maikuuul van FOK.nl" ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
Best ff wennen om te zeggen "Goedemorgen Ziggo u spreekt met ...."
Jij slaat de spijker op zijn kop kamaroad die je bent !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
"Goedemorgen Ziggo u spreekt met Maikuuul van FOK.nl" ?
Zit bij bij dat provisioning geneuzel in Den Haag? kan best zijn dat ik je dan wel een keer aan de lijn heb gehad.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad. Alle TV zenders werken nog en internet doet het ook nog. Straks staat er alleen een andere naam bij de maandelijkse afrekening. Big dealquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef Ab-Normaal het volgende:
Mensen mensen mensen, nog niks veranderd alleen een andere naam en iedereen gelijk wat een kut zooi ben weg dit dat zus zo, kindertjes toch
Ah, vandaar die 100 euro van mijn rekening.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:25 schreef MeneerMuis het volgende:
Dikke lul voor Ziggo, want voorlopig betaal ik dus mooi geen 2x deze maand
Ik ben ook benieuwd naar inkomende emails die naar ...@home.nl zijn verstuurd, nog wel binnenkomen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. skiczukie@ziggo.nl.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar inkomende emails die naar ...@home.nl zijn verstuurd, nog wel binnenkomen?
Zowiezo ...@ziggo.nl
Ziggoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. skiczukie@ziggo.nl.
Gokje: marcel.nijhoff@ziggo.nl?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Oksel het volgende:
Ben benieuwd welke marketingkneus dit heeft verzonnen! Zouden we dat kunnen uitvinden? En hem even kunnen wijzen op dit topic? Wij zijn tenslotte de ultieme doelgroep..
En over de mailadressen@home.nl:quote:Telecombedrijf Ziggo ziet het levenslicht
DEN HAAG (ANP) - Ziggo. De naam zegt de meeste mensen nu nog niets, maar vanaf vrijdag bedient het nieuwe bedrijf circa 3,3 miljoen huishoudens in Nederland van televisie, internet en telefonie.
De firma komt voort uit de fusie van @Home, Casema en Multikabel. Om uit te stralen dat zij samen een nieuw telecombedrijf vormen, is gekozen voor een compleet nieuwe naam.
Dat vertelde de bedrijfsleiding donderdag op de presentatie van de onderneming. Maar hoe kwam zij tot die nieuwe naam? ,,Daarvoor hebben we een adviesbureau in de arm genomen'', biecht commercieel directeur Marcel Nijhoff van de kabelreus op. ,,Met deze naam hebben we veel opmaakmogelijkheden. Ook heeft hij een plezierige, zachte en emotionele beeldklank.''
Nijhoff vervolgt: ,,Een naam zoeken is tegenwoordig niet makkelijk, want als je een keer of drie via Google uitzoekt of iemand anders die naam heeft dan wordt ìe al geclaimd. Ik geef toe dat je aan deze naam moet wennen, maar dat geldt voor elke nieuwe naam.''
Bronquote:Bestaande internetklanten van de drie gefuseerde bedrijven hoeven niet te vrezen dat hun bestaande mailadressen moeten worden aangepast. ,,De extensies die nu worden gebruikt, blijven bestaan'', verzekert Nijhoff. ,,Daarnaast bieden we voortaan de extensie @Ziggo.nl aan en komen we speciaal voor jeugdige internetgebruikers met fantasy-extensies. Uit onderzoek blijkt dat ze dat waarderen.''
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ben jij dat altijd die vindt dat zn router goed is, omdat die altijd heeft gewerkt, maar als die wordt herstart, dat het dan weer werkt?quote:
Soort vanquote:Op zondag 18 mei 2008 13:36 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Ben jij dat altijd die vindt dat zn router goed is, omdat die altijd heeft gewerkt, maar als die wordt herstart, dat het dan weer werkt?![]()
![]()
haha ik denk dat het ietswat verwarrend is wat ik bedoelde met Collega, Wat ik ermee bedoelde is dat maikuuul een collega is van mij, Bij Ziggo (Voormalige servicedesk @Home)quote:Op zondag 18 mei 2008 22:12 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Soort van
Gisteren ook weer zo sitecom dacht dat die van ons was, bleek dat die klant hem zelf had aangeschaft dik 3 kwartier lopen kutten, wel verbinding maar geen internet tering ding
Nee maar er is er 1tje bij Casema die altijd opneemt met Collega, met blabla dus dat moet jij zijn
Zit jij bij dat provisioning geneuzel of niet?
Anders heb ik je denk al meerdere malen aan de lijn gehad
Ah oke ik dacht meer aan het deel van Casemaquote:Op zondag 18 mei 2008 23:05 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
haha ik denk dat het ietswat verwarrend is wat ik bedoelde met Collega, Wat ik ermee bedoelde is dat maikuuul een collega is van mij, Bij Ziggo (Voormalige servicedesk @Home)
Zit je bij mij op de afdeling dan ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:05 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
haha ik denk dat het ietswat verwarrend is wat ik bedoelde met Collega, Wat ik ermee bedoelde is dat maikuuul een collega is van mij, Bij Ziggo (Voormalige servicedesk @Home)
Domme naam idd. Gelukkig ben ik er weg, zit ik er tenminste niet mee opgescheept.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:03 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ziggo. Nu volgt een opsomming van mijn gevoelens hierover:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken ik niet, maar mij doet het heel erg aan Orange denken.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ze hebben wel héél goed gekeken naar de Bizner tv-reclames btw, viel me op toen ik Ziggo voor 't eerst tijdens de commercials zag. D'r zitten echt 1 op 1 kopieën in.
Gelukkig ken ik dat niet, dat fluisterende gehijg om een bankje te promoten met als steekwoorden als 'de doener' , 'de dromer' en 'de denker'.quote:
Ik vind 'm erg mooi.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik dat niet, dat fluisterende gehijg om een bankje te promoten met als steekwoorden als 'de doener' , 'de dromer' en 'de denker'.En nee, nooit van gehoord.
Mooi? Dan mag je me uitleggen waarom. Het is trouwens wel erg voor een bepaalde doelgroep gemaakt, maar ik kom er maar niet achter welke.quote:
Ik had 't over Bizner, hm? En mooi omdat goeie muziek+toffe beelden+origineel gebracht (helemaal aangezien 't een bank is).quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mooi? Dan mag je me uitleggen waarom. Het is trouwens wel erg voor een bepaalde doelgroep gemaakt, maar ik kom er maar niet achter welke.
Ik vind het niks.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik had 't over Bizner, hm? En mooi omdat goeie muziek+toffe beelden+origineel gebracht (helemaal aangezien 't een bank is).
Daar zat ik een jaartje bij, bij henny. 'Goedemiddag, Prooooooooovisioning, met Peter'quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Zit bij bij dat provisioning geneuzel in Den Haag? kan best zijn dat ik je dan wel een keer aan de lijn heb gehad.
Nee, en ik denk dat dat precies de bedoeling is. Nu heeft iedereen het er over.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:04 schreef lucky_birdie het volgende:
snapt iemand die vage ads van ziggo die overal in de kranten staan?
maar niet op een positive manier..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, en ik denk dat dat precies de bedoeling is. Nu heeft iedereen het er over.
Klinkt als Ditzo/Datzo..hoe dat bedrijf ook heetquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:37 schreef tonks het volgende:
Ziggo.
Zo noem je een bedrijf toch niet? Hoe kan je zoiets ooit serieus nemen. De pakketten hebben ook allemaal hippe 2.0 namen gekregen
.
Ik heb vandaag een brief van @home gehad met exuses, een betalingregeling en als je geen Abonnee wilde zijn dat je je binnen 4 weken schriftelijk kunt afmelden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben aan het uitzoeken per wanneer ik me casema/ziggo abo kan opzeggen
zal vast gaan werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:34 schreef Cothen het volgende:
Maar je kan wel gratis internetten bij Ziggo:Sluit een nieuw abbo af (2 maanden gratis internet) Zeg dat abbo gelijk weer op na 2 maanden Sluit weer een nieuw abbo af (2 maanden gratis internet)
enz enz
In de voorwaarde is er namelijk geen sprake van een minimale tijdsduur én staat er geen voorwaarde in dat je niet meerdere abbo's achter elkaar mag afsluiten.
Heb je wel betaald?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ik de enige waar om klokslag 12 uur alle tv zenders op zwart zijn gegaan?
Geen probleem met de teevee!quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ik de enige waar om klokslag 12 uur alle tv zenders op zwart zijn gegaan?
Hehe mijne nu al 44 minutenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:44 schreef MissHobje het volgende:
Ow en mijn digitaal is nu uit de lucht >> kut ziggo nu al
Ja al met al al 2 uur ofzo.. maar thankgod nog analoog en internetquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hehe mijne nu al 44 minutenben blij dat me internet het wel nog doet
quote:,,Met deze naam hebben we veel opmaakmogelijkheden. Ook heeft hij een plezierige, zachte en emotionele beeldklank.''
..quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef Koewam het volgende:
Hey jongens, ik werk vor de ziggo klantenservice, en als je een storing hebt, geef dat dan even door. Wellicht is er sprake van een blokstoring en kunnen we het verhelpen.
En wat betreft dit:
ziggo
casema
alleen de naam is gewijzigd hoor. we hebben niet opeens nieuwe computers of personeel.
KUS
Ook geen gratis bellen na 20.00 en in het weekend?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef djkoelkast het volgende:
Het klinkt als Sicko, en sick zijn ze.
Ik heb het duurste abonnement maar opeens krijg ik lagere upload dan het bundelpakket, kan ik niet meer gratis onderling bellen etc. alleen omdat ze mijn internetabonnement a 70 euro per maand niet in een bundel willen doen. Krijg ik als advies: downgraden of opzeggen.sicko's daar.
Eigenlijk heb ik gewoon een bundel want ik heb analoge tv, digitale tv, telefonie en internet... maargoed, er is geen Z4 dus heb ik pech.
Ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:52 schreef Saekerhett het volgende:
Blijft het e-mailadres van @Home (@home.nl) wel gewoon geldig?
dat hebben wij hier nooit gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ook geen gratis bellen na 20.00 en in het weekend?
Als jij dat duurste abonnement had kon je sowieso in de weekenden gratis bellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat hebben wij hier nooit gehad.
Ohja de klantenservice was altijd 1 cent per minuut, nu 10 cent, een verhoging van 1000% !
Er is ook een gebruikers vereniging, die proberen wat te bereiken bij de hoge heren voor de normale man![]()
http://ziggo-gebruikers.nl/cms/
Nee, niet bij Multikabel. Daar was alleen onderling bellen gratis en nu dus niet meer omdat ik geen bundel heb.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als jij dat duurste abonnement had kon je sowieso in de weekenden gratis bellen.
je moet tegenwoordig met je e-mailadres inloggen en niet meer met een gebruikersnaam.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:25 schreef DJKoster het volgende:
Sinds die naamwijziging kan ik niets meer uploaden naar mijn webspace..
Anderen er ook last van?
Hoe en waar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je moet tegenwoordig met je e-mailadres inloggen en niet meer met een gebruikersnaam.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit als ik bijv bij casema op 4000 kb/s download zat en nu het ziggo is 800 of 8000 of 16000 kb/s. Gaat mijn snelheid nu aangepast worden naar de nieuwe snelheid van ziggo of blijf ik op de oude casema snelheid zitten?
Vreemd dat zij meer dan 10.000 klanten hebben in één jaar tijd dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:09 schreef skiczukie het volgende:
Ze doen alsof je een of ander geweldig persoon (misschien wel een artistiekeling) bent omdat je zo tof bent om bij hun een rekening te openen ofzo terwijl die bank niet eens bekend is. Ik snap het gewoon niet.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Bi wa cruise ya! Listening to tha bad ass Ziggo!
Dude, dan neem je toch gewoon een andere provider?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:20 schreef Lyzio het volgende:
Wat een pauperbedrijf is dat zeg. Twee weken geen internet, met hun debiele medewerkers.
Hebben we ook gedaan. Het zou geen twee weken duren. Eerst tussen de 24 uur en 4 dagen, toen een week en daarna zou het best wel eens uit kunnen lopen. Pauperesk bedrijfje is het geworden. Direct de betaling teruggeboekt. Stelletje rukkers met hun machtspositie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dude, dan neem je toch gewoon een andere provider?
Oude snelheid, wil je het abonnement dat op de ziggostite staat moet je bellen. Maar let op; als je bijboorbeeld multi had, kun je niet naar de z2 (omdat dat dezelfde stap is). Dan moet je eerst downgraden, en daarna upgraden (na een paar weken) (of andersom).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand hoe het nou zit als ik bijv bij casema op 4000 kb/s download zat en nu het ziggo is 800 of 8000 of 16000 kb/s. Gaat mijn snelheid nu aangepast worden naar de nieuwe snelheid van ziggo of blijf ik op de oude casema snelheid zitten?
Er is enige vertraging omdat veel in de soep is gelopen. Er wordt geprobeerd het te verhelpen maarja iedereen is afhankelijk van iedereen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hebben we ook gedaan. Het zou geen twee weken duren. Eerst tussen de 24 uur en 4 dagen, toen een week en daarna zou het best wel eens uit kunnen lopen. Pauperesk bedrijfje is het geworden. Direct de betaling teruggeboekt. Stelletje rukkers met hun machtspositie.
Dikke lul.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:06 schreef Koewam het volgende:
[..]
Er is enige vertraging omdat veel in de soep is gelopen. Er wordt geprobeerd het te verhelpen maarja iedereen is afhankelijk van iedereen.
Als je terugboekt heb je over een tijdje geen RTV meer.
Onzin, ik ben gewoon omgezet, maar niet via de normale weg, maar via oud collega bij Casema/Ziggoquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:05 schreef Koewam het volgende:
[..]
Oude snelheid, wil je het abonnement dat op de ziggostite staat moet je bellen. Maar let op; als je bijboorbeeld multi had, kun je niet naar de z2 (omdat dat dezelfde stap is). Dan moet je eerst downgraden, en daarna upgraden (na een paar weken) (of andersom).
je hebt zeker iemand lekker afgezogen hehquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Onzin, ik ben gewoon omgezet, maar niet via de normale weg, maar via oud collega bij Casema/Ziggo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt zeker iemand lekker afgezogen heh
geilquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]uuh ik had laatste weken zoveel shit met ziggo dat ik het zat werd en even oude interne bronnen ging opzoeken
en daar waren mijn problemen meteen mee verholpen
Geen idee wie er achter zit maar het spotje doet me erg denken aan Ben dus het zou me niet verbazen als dit hetzelfde marketing bureau is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Oksel het volgende:
Ben benieuwd welke marketingkneus dit heeft verzonnen! Zouden we dat kunnen uitvinden? En hem even kunnen wijzen op dit topic? Wij zijn tenslotte de ultieme doelgroep..
Huisstijl netjes? Vrijdag 16 mei vloog hier het internet eruit. Gebeld, en na fricking zes minuten (á 60 cent per minuut) krijg je zo'n ramkneus eraan die het gesprek overduidelijk aan het rekken is omdat ie waarschijnlijk met z'n gay-ass balls op commissie werkt. Anyway, na veel oeverloos geleuter wist ie me te melden dat ze even gingen kijken of er een storing was, die was er niet. Daarna komt dus 't alom bekende babbeltje dat je de stroom er eens 30 seconden moet afhalen (quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:17 schreef James1988 het volgende:
En toch blijft hun huisstijl netjes.
Alleen jammer dat hun website zo pauper is
Zaterdag werken de monteurs ook gewoon, woon je in zo kut hoek dan ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Huisstijl netjes? Vrijdag 16 mei vloog hier het internet eruit. Gebeld, en na fricking zes minuten (á 60 cent per minuut) krijg je zo'n ramkneus eraan die het gesprek overduidelijk aan het rekken is omdat ie waarschijnlijk met z'n gay-ass balls op commissie werkt. Anyway, na veel oeverloos geleuter wist ie me te melden dat ze even gingen kijken of er een storing was, die was er niet. Daarna komt dus 't alom bekende babbeltje dat je de stroom er eens 30 seconden moet afhalen (). Alsof we dat nog nooit geprobeerd hadden.
Dat was 't dus niet. Alles scheen volgens hun te kloppen, het signaal was alleen erg zwak. Nouja, ze gingen er wat aan doen. Het zou tussen de 24 uur en 4 (!!) dagen duren. Na 4 dagen natuurlijk nog steeds geen internet, weer gebeld (kassa, kassa). Ze gingen nu een monteur sturen, ze wisten alleen nog niet wanneerDat ging hij even navragen, of ik zo vriendelijk wou zijn aan de lijn te blijven (kassa, kassa). Gaylord zei dat de monteur vrijdag langs zou komen. Een tijd wist hij niet te vermelden.
Vrijdag totaal geen monteur gezien, weer gebeld, weer zo'n banaan eraan en die ging het wederom weer navragen natuurlijk. Meneer wist me doodleuk te vertellen dat er wel een monteur langs was geweest maar dat ik niet thuis wasIk had die dag gelukkig vrij en heb verdomme de hele dag zitten wachten en geen één monteur gezien. Ik wou de technische dienst zelf maar eens aan de telefoon hebben, maar om een of andere duistere reden mag dat niet.
Anyhows, ik vroeg dan maar uit alle beleefdheid die ik nog kon opbrengen wanneer de monteur morgen dan langs zou komen. Nee meneer, dat kan niet. Er moeten drie dagdelen tussen zitten, en het is ook nog weekend dus dat wordt op z'n vroegst dinsdag.
Wat een kankerbedrijf.
Van wie heb je dat gehoord???quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:12 schreef Ab-Normaal het volgende:
Goed nieuwe voor alle klanten van Ziggo, vandaag gehoord dat er problemen zijn met de e-mail dus alle klanten die al een e-mail adres hadden komen te vervallen rond deze dagen.
Ziggo is wel zo vriendelijk om een nieuwe aan te maken en die verzinnen ze zelf voor je dus iedereen gaat over op @ziggo
Tering, wie heeft die kleuren verzonnen.quote:
Dat is Zango. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind Ziggo echt klinken als zo'n bedrijf dat je hele pc volgooit met spyware en zo en van die kut videoplayers/toolsbars/etc. installeert. Blijkt het een fusie tussen kabelbedrijven te zijn.
quote:DEN HAAG - De Consumentenbond heeft dinsdag het meldpunt Ziggo geopend.
Sinds de telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema een kleine maand geleden zijn samengegaan als Ziggo, komen er bij de bond elke dag meer meldingen binnen van mensen die problemen hebben met bijvoorbeeld hun internetverbinding.
Met het meldpunt wil de bond inventariseren welke problemen mensen hebben en hoe groot die zijn.
Inzicht
De consumentenbond wil met het meldpunt ook inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met klachten omgaat. Het meldpunt is te bereiken op consumentenforum. Zowel leden als niet-leden van de bond kunnen er terecht.
Waar ergens ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef Metalfreak het volgende:
En er is een grote kabelbreuk bij Ziggo op dit moment in het zuiden... Telefonie en internet ligt er dus allemaal uit.
Figuren? Bedoel je fuseren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar ergens ?
Die klachtenlijn omdat er veel klachten binnenkomenalsof dat zo speciaal is als 3 bedrijven figuren > dus 3x zoveel klachten als 1 bedrijf
Regio Venlo, Roermond, Heerlen, Geleen enz zou eruit liggen, maar kan ook zijn dat het alleen de zakelijke verbindingen heeft getroffen... Die melding kregen we namelijk straks op het werk en aangezien er nogal wat klanten van ons op Ziggo zijn aangesloten... (vroeger @work)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar ergens ?
Die klachtenlijn omdat er veel klachten binnenkomenalsof dat zo speciaal is als 3 bedrijven figuren > dus 3x zoveel klachten als 1 bedrijf
Jahquote:
Jij zit nu nog te internetten dus zal wel niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahvolgens mij dacht ik ergens anders aan tijdens het typen
Oh @work, dus niet de "normale" lijnen dan ?
quote:'Uitzonderlijk veel klachten over Ziggo'
Uitgegeven: 11 juni 2008 11:38
Laatst gewijzigd: 11 juni 2008 12:27
DEN HAAG - De Consumentenbond is de afgelopen 24 uur overspoeld met klachten over Ziggo, de onderneming die ontstond door een fusie van de kabelbedrijven Casema, @Home en Multikabel.
Op het dinsdag geopende meldpunt kwamen al 2500 klachten binnen, "uitzonderlijk veel voor zo'n korte periode", aldus de Consumentenbond.
"Bijna alle klachten zijn ontstaan na de fusie van Multikabel, @Home en Casema op 16 mei 2008", aldus de belangenorganisatie van consumenten. "Het grootste probleem blijkt zich op dit moment te manifesteren op het gebied van de internetverbinding, het betreft 67 procent van de meldingen."
Wachttijden
Klanten met problemen moeten rekening houden met extreem lange wachttijden als ze bellen met de helpdesk van Ziggo. Ongeveer de helft van de klagers stond 20 minuten of langer in de wacht, terwijl een op de zes zelfs langer dan een uur geduld moest hebben.
Geen succes
Als klanten een Ziggo-medewerker te spreken krijgen, is dat nog geen garantie voor succes. Volgens de Consumentenbond blijkt dat 62 procent van de klachten niet verholpen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |