Zie hierquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:46 schreef Geqxon het volgende:
Link?
Ik kan het via Google niet vinden. En dat voor de grootste kabelaanbieder...
Ik snap het niet. Bedoel je dat we met dit topic gerickrolled zijn (wat het ook precies in mag houden, wikipedia is ook niet zo duidelijk) en @Home helemaal geen Ziggo heet of..?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:57 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Bedoel je dat we met dit topic gerickrolled zijn (wat het ook precies in mag houden, wikipedia is ook niet zo duidelijk) en @Home helemaal geen Ziggo heet of..?
EDIT: Ik vind trouwens wel verschillende sites die zeggen dat het wel zo is. En hoe zit dat dan met www.ziggo.nl?
quote:
quote:Dus poets je schoenen, haal je feestpak uit de kast want 19 mei nadert, de dag van het ZIGGO retailevent. Een event waar alles in het teken staat van de start van ZIGGO én van de digitale sportzomer. Een avond waar we alle registers opentrekken en je een blik gunnen in de wereld van ZIGGO. Lekker eten en drinken, een spectaculaire openingshow en een mysteryguest die je meeneemt in de wereld van het onverklaarbare. Verder hebben we vele leuke activiteiten waar jij en je collega’s zich lekker kunnen uitleven.
Er is nu geen concurrentie meer, dus wat denk je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd het is niet bepaald een naam om warm van te worden.
Maarja als de kwaliteit maar hetzelfde blijft, of hoger, prima verder.
Bronquote:DEN HAAG - Het nieuwe kabeltelevisiebedrijf Ziggo, dat in vrijwel heel Brabant actief is, is donderdag na de officiële lancering in Den Haag meteen op de vingers getikt door diverse consumentenorganisaties.
Ziggo komt voort uit de fusie van Casema en @home, dat klanten voortaan vooraf laat betalen. Daardoor moeten de @home-abonnees in mei twee keer abonnementsgeld betalen.
Ziggo heeft dat niet vier weken van te voren aan de klanten laten weten, zoals de wet voorschrijft. Ook is de klanten niet verteld dat ze door deze verandering het recht hebben om op te zeggen.
ja want je bent alleen op hun aangewezen voor inetquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:02 schreef charon het volgende:
[..]
Er is nu geen concurrentie meer, dus wat denk je?
de constructie van casema en hun inet is ook wat vaagquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:12 schreef soapie het volgende:
Dit is al de 4e keer dat er wat veranderd. Begon met Wanadoo, toen Casema, toen Orange en nu dit weer....
Kijk, zo doe je aan pr voor een "nieuw" bedrijfquote:
De eerste communicatie die ik kreeg was:quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want je bent alleen op hun aangewezen voor inet_!
ja er zijn natuurlijk helemaal geen andere inet providers of wat dan ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:38 schreef charon het volgende:
[..]
De eerste communicatie die ik kreeg was:
We zijn gefuseerd! U betaald nu uw internetabo voor juni niet meer op 1 juni, maar op 1 mei, een maand vooruit!
Ze voegen dus van alle bedrijven de slechtste voorwaarden samen, en dat is het dan.
Als ik niet toch binnenkort ging verhuizen, had ik het nu al opgezegd.
Als je een beter alternatief gevonden hebt, laat je 't ons toch wel even weten, hé!?..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga ook eens kijken of ik geen beter alternatief kan vinden
Betalen voor een dienst waarvan ik niet eens weet of het die maand wel zijn beloftes na zal komen.. mooi niet.. Lekker makkelijk geld verdienen zo!
Tot wanneer kan ik opzeggen eigenlijk?
Op de kabel? Nee.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er zijn natuurlijk helemaal geen andere inet providers of wat dan ook_!
dan zijn er dus wel alternatieven misschien snap je het nuquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:46 schreef charon het volgende:
[..]
Op de kabel? Nee.
En ik heb geen vaste telefoonaansluiting, en die wil ik ook niet, misschien snap je het nu eindelijk.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:15 schreef Ab-Normaal het volgende:
Wordt alleen maar beter met Ziggo
Multikabel is als ik het zo begreep de hoofd holding, en daar onder vielen caiway,casema,@home etc.
Oftewel kwa installatie etc allemaal precies hetzelfde, dezelfde modems alleen verschillende bedrijven met hun eigen service.
De acties zijn ook precies gelijk voor de oplettende kijker op tv! de reclame met het busje.
Orange heb je in ADSL variant en Kabel variant, Casema die onderhield het Kabel gedeelte, dus bij een installatie kreeg een klant gewoon een Casema doos op zich wel leuk!
Mensen gelijk wegrennen is niet een meest slimme zet mischien wordt het beter voor je mischien niet maar dan kan je het altijd nog opzeggen.
Vanaf morgen is het Ziggo, maar de pakketten zijn nog niet klaar, die komen loop volgende week, maar de handleidingen worden morgen al wel via Ziggo verstrekt.
Wat ik er van begreep is dat het kwa service en handelswijze het meeste op Casema ging lijken nah en die gaan opzich goed de laatste tijd.
Alternatieven die ik niet wil zijn geen alternatieven. En moet je niet in bed liggen nu of komt Opstelten je ophalen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zijn er dus wel alternatieven misschien snap je het nu
wat een redenatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef charon het volgende:
[..]
Alternatieven die ik niet wil zijn geen alternatieven. En moet je niet in bed liggen nu of komt Opstelten je ophalen?
wat een redenatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef charon het volgende:
[..]
Alternatieven die ik niet wil zijn geen alternatieven. En moet je niet in bed liggen nu of komt Opstelten je ophalen?
Zeker zelf geinstalleerdquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
casema en goed_!
mja ik heb iets andere ervaringen, keer op keer
3x door een monteurquote:
Ahjah dan tref jij het net kan niet bij iedereen goed gaan, want dan kan je niet met groot geschreeuw weg gaan ben jij bij bv xs4all en dan heb je het daar toevallig goed maar daar heb je ook weer mensen die klagen oftewel blijft altijd wat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
3x door een monteur![]()
2 verhuizingen waarbij ze de ene keer 2x bij het verkeerde adres staan en de andere keer tot op 4x toe de goede wijkcentrale niet kunnen vinden
2x totaal verkeerd gefactureeerd worden voor astronomische bedragen en dat net na dat ik door hun toedoen weken zonder signaal zat
en er is nog wel meer, verkeerde pakketen bij zowel digi tv en inet
nee echt geweldig_!
ik tref het niet durf je dan ook nog te zeggen ook kom j emet het geweldige argument het kan niet bij iedereen goed gaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:51 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Ahjah dan tref jij het net kan niet bij iedereen goed gaan, want dan kan je niet met groot geschreeuw weg gaan ben jij bij bv xs4all en dan heb je het daar toevallig goed maar daar heb je ook weer mensen die klagen oftewel blijft altijd wat.
Meeste storingen komen door doe-het-zelfers, als je maar op de eerst binnenkomende kabel zit, geen splitters er tussen, nieuw aop, goed gestript en goede kabel van wijkcentrale naar de woning.
Maarja al woon je in een kut buurt ja dan tref je het slecht (H)
Tjah als jij ik weet niet hoeveel klanten had zou jij je dan kapot schamen al zou een bepaald percentage wat niet groot is problemen heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik tref het niet durf je dan ook nog te zeggen ook kom j emet het geweldige argument het kan niet bij iedereen goed gaan_!
ok een keer er iets kan gebeuren of misgaan maar lees wat ik heb meegemaakt (en dan laat ik nog een hoop weg, om over het call centre maar heelmaa te zwijgen) en bedenk dan dat je als bedrijf zo'n prestatie levert voor best een aardig maand bedrag dan moet je je ogen uit je kop schamen
nogmaals, 1x een probleem ala maar wat mij gebeurde is gewoon absurd en nooit goed te praten, hoeveel klanten je ook hebt..... :quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Tjah als jij ik weet niet hoeveel klanten had zou jij je dan kapot schamen al zou een bepaald percentage wat niet groot is problemen heeft.
Tjah het is kut maar zie ook veel goede dingen daar gebeuren.
Overigens zelf niet bij Casema hoor
Multikabel was klant bij ons (tot gister) en geloof me, je bent een Ziggo geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:25 schreef juztin_time het volgende:
Bij mij heet Multikabel nog steeds Multikabel.
Gelukkig!
(@ home, Casema en Multikabel zijn samen gegaan)
GVD!! Ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat ik mijn @home adres mag houden trouwens. Vul dat altijd in bij iets meer zakelijke dingen.. omdat gmail/hotmail iets minder professioneel zijn. Maar @ziggo.nl
quote:
Dat mag ik verdomme hopen ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat ik mijn @home adres mag houden trouwens. Vul dat altijd in bij iets meer zakelijke dingen.. omdat gmail/hotmail iets minder professioneel zijn. Maar @ziggo.nl
Als je het er niet mee eens bent dan je nu kosteloos opzeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:52 schreef Tism het volgende:
De shit begint trouwens al goed, deze maand zijn er al (wel eenmalig) dubbele abonnementskosten afgeschreven van mijn rekening, en de abonnees moeten voortaan voor de nog te leveren service van Ziggo () gaan betalen, ipv de geleverde service!!..
![]()
Lekker makkelijk voor Ziggo () Leveren ze niet de goede service, hebben ze iig de kosten al binnen!..
quote:Slechte start voor kabelreus Ziggo
Donderdag 15 mei 2008, 12:46 - Aan de vooravond van de pr-campagne van Ziggo is de kabelkolos op de vingers getikt door de Consumentenbond vanwege vervroeging van het betalingsmoment.
Ziggo is het nieuwe merk waarin de kabelinternetaanbieders @Home, Casema en Multikabel zijn verenigd. Vandaag is de officiële perspresentatie en morgen start de pr-campagne van het nieuwe bedrijf.
Telecommunicatiewet
Vanwege de fusie moeten klanten van @Home hun abonnementskosten vooraf gaan betalen, waardoor zij in mei twee afschrijvingen voor hun kiezen kregen. Volgens de Consumentenbond
is de internetaanbieder hierbij op twee punten in de fout gegaan. De informerende brief aan klanten is slechts één week vooraf verstuurd en verzuimt te melden dat klanten de mogelijkheid hebben om hun contract op te zeggen.
De handelwijze van Ziggo is in strijd met de Telecommunicatiewet die providers verplichting contractswijzigingen tenminste vier weken van te voren kenbaar te maken. Ook moeten zij de klant uitdrukkelijk wijzen op de mogelijkheid van opzeggen door die verandering.
Excuusbrief
Na overleg met de consumentenorganisatie heeft Ziggo toegezegd hun klanten alsnog een brief te sturen om dit recht te zetten. Klanten van @Home en Multikabel kunnen in het geval van betalingsproblemen contact opnemen met de Klantenservice. Indien zij niet akkoord gaan met de wijziging, kunnen zij hun abonnement binnen vier weken schriftelijk opzeggen, zo meldt belangenvereniging voor kabelinternetters Coax.
Verontwaardiging
Dankzij de strapatsen met de vervroegde betaling is @Home/Ziggo weer terug in de Klachten Top 3 van het consumententelevisieprogramma Kassa. Op het forum van Ziggo-gebruikers wordt verschillend gereageerd op de kwestie. Er klinkt enige verontwaardiging dat het bericht in de media is verschenen voordat de excuusbrief is verstuurd.
Ziggo was niet bereikbaar voor commentaar.
Ze hebben in ieder geval goede plannen, nu de uitwerking nog...quote:Ziggo: volgend jaar 100 Mbps over de kabel. Geen vol vertrouwen meer in WiMAX
Janneke Scheepers
15 mei 2008
@Home, Multikabel en Casema gaan vanaf morgen eindelijk officieel als Ziggo door het leven. Wat kunnen we van deze kabelreus verwachten? In ieder geval sneller internet en een HDTV-sportzomer. Maar een landelijk WiMAX-netwerk is allesbehalve zeker.
We meldden al eerder dat Ziggo een peut gas door zijn kabelnetwerk gaat sturen met Eurodocsis 3.0. Medio volgend jaar moet hiermee internet met een snelheid van 100 Mbps over de coaxkabel mogelijk zijn. Dat zei algemeen directeur Bernard Dijkhuizen vandaag tegen ZDNet, tijdens een perspresentatie. Volgens hem is daarvoor dan geen glasvezel naar de woning meer nodig.
Maar ook de komende maanden al gaat de internetsnelheid een stapje omhoog. 30 of 40 Mbps zit er dit jaar zeker al in, meent Ziggo-woordvoerder Gradus Vos en ook de uploadsnelheid wordt hoger. Momenteel gaat het snelste aanbod van Ziggo tot 22 Mbps downstream en 2 Mbps upstream.
EK Voetbal
Het bedrijf wil scoren met de op handen zijnde Olympische Spelen en het EK Voetbal. Die grote sportevenementen moeten een duw geven aan HD-televisie. Afspraken hierover zijn gemaakt met de publieke omroep, zo bleek begin april. Ziggo zal volgende week al "heel aanwezig zijn" in winkels en outlets met internet- en televisiepakketten, kondigt commercieel directeur Marcel Nijhoff aan.
Ziggo heeft vooral graag dat klanten triple play-pakketten kopen, met internet, televisie en vaste telefonie. Dit pakket heeft het bedrijf 'Alles-in-1' genoemd. Mobiele telefonie zit daar niet bij. Ziggo overweegt wel om deze dienst aan te gaan bieden, zegt Dijkhuizen. Dat zou kunnen door netwerkcapaciteit te huren. "We kijken serieus naar mobiele telefonie."
WiMAX
Over een andere optie, de aanleg van een landelijk WiMAX-netwerk, roept Ziggo vandaag een stuk minder hard. Fusiepartner Casema is altijd een groot voorvechter geweest van mobiel WiMAX en heeft geïnvesteerd in tests met deze technologie. Indien het bedrijf de benodigde licenties zou weten te bemachtigen, zou het direct starten met de uitrol van een landelijk draadloos breedbandnetwerk, benadrukte strategiedirecteur Mirko Mensink vorig jaar.
Maar Ziggo vraagt zich toch af of WiMAX de belofte wel zal kunnen inlossen, zegt Dijkhuizen nu. Er zijn vragen te stellen over de wereldwijde implementatie van de technologie, de voorwaarden van de veiling van licenties later dit jaar, de kosten en de terugverdienmogelijkheid van de investering. "Dat zijn veel vragen en we kijken daar serieus naar. We zitten nog midden in het besluit of wij eraan mee gaan doen", luidt het voorzichtig.
In het najaar wil Ziggo "nieuwe en grote dingen" gaan doen. Het bedrijf blijft wat vaag over de precieze plannen. Te denken is aan innovatie op het vlak van interactieve televisie (de klant meer touwtjes in handen geven) en gebruikergegenereerde content. Ook gaat Ziggo het nog te lanceren internetportaal Ziggo.nl breder uitbouwen. Klanten kunnen de extensie van hun huidige e-mailadres behouden, of vanaf morgen kiezen voor Ziggo.nl danwel een "fantasie-extensie".
inderdaad. als ik word gedwongen om mijn visitekaartjes opnieuw af te drukken, krijgen ze de rekening hiervan nog gepresenteerd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef tonks het volgende:
Ik hoop dat ik mijn @home adres mag houden trouwens. Vul dat altijd in bij iets meer zakelijke dingen.. omdat gmail/hotmail iets minder professioneel zijn. Maar @ziggo.nl
Prijs: 47.95quote:E-mail: 10 e-mailadressen
(250 MB per adres)
Ruimte voor homepage: 250 MB
Downloadsnelheid: 12.000 kilobit per seconde
Uploadsnelheid: 1.500 kilobit per seconde
Ik ben nu niet in Nederland dus ik kan niet eens checken of mijn internet het nog steeds doetquote:Helaas!
Wij kunnen onze producten (nog) niet leveren in het gebied waar je woont. Ga naar onze Klantenservice om contact op te nemen voor meer informatie of om je te laten terugbellen door 1 van onze medewerkers.
die van mij werkt nog steeds, wees maar gerustquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Wij hebben dus @Home, en doe ik net de postcode check op ziggo.nl, staat er:
[..]
Ik ben nu niet in Nederland dus ik kan niet eens checken of mijn internet het nog steeds doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |