abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58734336
Lambiekje, even in jouw verdediging: dat filmpje waarin ze laten zien dat het vliegtuig er onbeschadigd aan de andere kant er weer uit vliegt, ziet er best geloofwaardig uit. Dat ziet er zo primitief uit dat het best in 15 seconden in elkaar geflanst kan zijn.

Alleen moet je de makers ervan dan wel op hun woord geloven dat dat ECHT de beelden zijn die men toen live heeft gezien.

@ Mindcontrol: kun je misschien vertellen hoe dat in z'n werk zou gaan, op zo'n grote schaal?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:51:01 #252
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58734507
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
@ Mindcontrol: kun je misschien vertellen hoe dat in z'n werk zou gaan, op zo'n grote schaal?
Inderdaad.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat als het al mogelijk is, hoe zorg je er dan voor dat je niet iemand vergeet?

Als het echt geen vliegtuigen waren, wil ik weleens bronnen zien waarin mensen beweren dat ze raketten hebben gezien.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_58734571
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:51 schreef TC03 het volgende:

[..]
Als het echt geen vliegtuigen waren, wil ik weleens bronnen zien waarin mensen beweren dat ze raketten hebben gezien.
En dan geen filmpjes van mensen die zeggen "It looked just like a rocket or something!"
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:00:25 #254
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58734711
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef ToT het volgende:

Ook uit een spel, dus dan moet het wel waar zijn.
Ik ga naar huis.
pi_58735004
Ik heb geen idee welk spel dat is!

Ik zat meer aan MIB te denken.

Maar misschien heeft Lambiekje nog een link naar sites die over theorieën daarover gaan? Trillingsgolven? Subliminal messages? Iets met lichtflitsen?
(Niet lullig bedoeld, gewoon interesse. )
pi_58735017
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:14 schreef ToT het volgende:
Trillingsgolven? Subliminal messages? Iets met lichtflitsen?
Stoplichtindoctrine, mond-op-mondmessaging, baksteenwerpen, enz?

zaterdag 17 mei 2008 @ 23:17:28 #257
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58735050
quote:
Red Alert 2.

ik denk trouwens dat de kans veel groter is dat Lambiekje is gemindcontrolled door de CIA en daardoor deze ridicule verhalen loopt te verspreiden, als afleiding voor het échte complot, over iets met aliens ofzo.
Ik ga naar huis.
pi_58735214
Ah vandaar! Ik vond Dune en Warcraft veel leuker. Red Alert sprak me niet zo aan.

Hehehe tja da's ook een theorie. Wat vaak ook gezegd wordt is dat de Amerikaanse overheid conspiracy-theoristen alleen maar geweldig vindt: het feit dat die mensen niet ineens "verdwijnen" bewijst uiteraard meteen dat de regering wel onschuldig moet zijn, want als de regering echt schuldig is en die mensen onthullen de waarheid, dan moet hen natuurlijk zo snel mogelijk het zwijgen opgelegd worden.
Ze laten de conspiracy-theoristen (theoretici? ) liever zichzelf belachelijk maken.

Ik denk ook echt wel dat er VEEL meer aan de hand is dan de meeste mensen denken, maar veel mensen die in die complotten geloven, brengen hun boodschap vaak zo onsamenhandend en paranoïde over, dat niemand ze meer gelooft.

Lambiekje: misschien is het handig om hier en daar wat gas terug te nemen als je mensen wil overtuigen. Overspoel iedereen niet met ladingen informatie. Doe het stapje voor stapje en leg per punt uit wat je bedoelt en hoe het in elkaar zit volgens jou, zonder one-liners en korte leuzen in H O O F D L E T T E R S M E T S P A T I E S !

Met in een woestijn roepen bereik je weinig. Ik begrijp dat je mensen wakker wil schudden, maar dat lukt beter door alle feiten rustig en overzichtelijk stapsgewijs door te nemen, met duidelijke achtergrondinformatie.
pi_58735380
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:26 schreef ToT het volgende:
Met in een woestijn roepen bereik je weinig. Ik begrijp dat je mensen wakker wil schudden, maar dat lukt beter door alle feiten rustig en overzichtelijk stapsgewijs door te nemen, met duidelijke achtergrondinformatie.
Het zou 'm nog beter lukken als 'ie eens wat feiten had.
pi_58735401
quote:
Ah vandaar! Ik vond Dune en Warcraft veel leuker.
Beide fantasygames, toeval?
pi_58735598
Ach ik hou best van fantasy. Ook qua films enzo.
pi_58735695
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 18 mei 2008 @ 00:36:45 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58736336
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Van die verf wist je toch wel het bestaan?
Natuurlijk. Die bestaat al redelijk lang.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 mei 2008 @ 00:42:37 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58736433
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het zou 'm nog beter lukken als 'ie eens wat feiten had.
Dat zou idd helpen ja.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 mei 2008 @ 10:16:23 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58739011
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:39 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Niet weer met loze termen gaan smijten he, die fase heb je nou toch wel gehad?

Wij hebben jaren gedacht dat Sinterklaas bestaat, maar daar komen we toch ook vroeg of laat achter?

(als jij dwaze vergelijkingen mag maken, mag ik dat ook)
och och och Sinterklaas heeft echt bestaan in tegenstelling van God en Jezus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58739064
Heb jij bewijs dat Jezus nooit bestaan heeft? Er zijn hier op Fok topics waaruit blijkt dat meerdere bronnen over Hem geschreven hebben.
Het is alleen niet te bewijzen dat Hij inderdaad die krachten had en de Zoon van God is.
Over Zijn goddelijkheid is op een later tijdstip een keer veraderd, maar dat er iemand is geweest die Jezus heette en die een vlotte babbel had en die in de ogen van de mensen uit die tijd wonderen zou kunnen verrichten, is moeilijk te ontkennen.

Wat God betreft: ikzelf geloof niet in een externe godheid die we moeten aanbidden, maar meer in het Oerbron principe. Ook hier is weer geen bewijs tegen te vinden.

Sint Nicolaas was geloof ik toch turks he?
  zondag 18 mei 2008 @ 10:23:40 #267
52357 Lambiekje
pi_58739074
quote:

Ik zat meer aan MIB te denken.

Maar misschien heeft Lambiekje nog een link naar sites die over theorieën daarover gaan? Trillingsgolven? Subliminal messages? Iets met lichtflitsen?
(Niet lullig bedoeld, gewoon interesse. )
Bekijk dit simpele voorbeeld hoe makkelijk we te beinvloeden zijn zonder dat je er bewust van bent.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 18 mei 2008 @ 10:38:06 #268
52357 Lambiekje
pi_58739205
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:22 schreef ToT het volgende:
Heb jij bewijs dat Jezus nooit bestaan heeft? Er zijn hier op Fok topics waaruit blijkt dat meerdere bronnen over Hem geschreven hebben.
Al het bewijs komt uit hetzelfde fantasieboek en geschriften. Geen van de andere schrijvers uit die tijd melden van een
dwaas die kan lopen op water of wonderen heeft verricht. Je hebt toch het eerste halfuur van Zeitgeist gezien. Dan weet je toch dat Jezus een samenraapsel is van allerlei oudere geloven en rituelen en weet ik veel.
Onze Bijbel, Jezus en God is gewoon pure plagiaat.
quote:
Het is alleen niet te bewijzen dat Hij inderdaad die krachten had en de Zoon van God is.
Over Zijn goddelijkheid is op een later tijdstip een keer veraderd, maar dat er iemand is geweest die Jezus heette en die een vlotte babbel had en die in de ogen van de mensen uit die tijd wonderen zou kunnen verrichten, is moeilijk te ontkennen.

Wat God betreft: ikzelf geloof niet in een externe godheid die we moeten aanbidden, maar meer in het Oerbron principe. Ook hier is weer geen bewijs tegen te vinden.
Why won't God heal amputees
Christelijk geloof is toch z'n walgelijke indoctrinatie. Je hebt Zeitgeist gezien dus dan heb je wel gehoord dat het geloof het smerigste wat de mens ooit heeft bedacht.
quote:
Sint Nicolaas was geloof ik toch turks he?
Ja turks, Myra.
pi_58739252
Er zijn wel andere bronnen die over Jezus praten, maar inderdaad niet over Zijn wonderen.
Zeitgeist zit overigens wel vol fouten, maar in principe geloof ik wel redelijk wat er in gezegd wordt.

Why God won't heal amputees ken ik al, maar dat gaat vooral op voor een externe godheid die je moet aanbidden om gunsten van te mogen krijgen, zoals de Christelijke God. Daar geloof ik ook niet echt in.

Toch valt het me op dat je dingen die tegen de gevestigde orde gericht zijn sneller accepteert dan dingen die de gevestigde orde zegt.
Niet alles wat de overheid of geestelijken zeggen, hoeven automatisch leugens te zijn. Ik denk dat er wel een kern van waarheid in de Bijbel zit, maar dat het allenaal wat in Jip en Janneke taal is omschreven.
pi_58739297
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bekijk dit simpele voorbeeld hoe makkelijk we te beinvloeden zijn zonder dat je er bewust van bent.

1e filmpje gegeken: interessant, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets ZO massaal werkt en zeker in zo'n extreme situatie.

Ik ga nu het 2e filmpje kijken.

Edit: 2e filmpje; in shock zijn mensen ontvankelijker voor wat je hen vertelt, okee, maar dan zouden ter plekke dus een aantal acteurs hebben moeten staan die geroepen zouden hebben dat het vliegtuigen waren die de Twin Towers in sloegen?

[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 18-05-2008 10:55:10 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2008 @ 11:18:57 #271
862 Arcee
Look closer
pi_58739656
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
Je hebt toch het eerste halfuur van Zeitgeist gezien. Dan weet je toch dat Jezus een samenraapsel is van allerlei oudere geloven en rituelen en weet ik veel.
Onze Bijbel, Jezus en God is gewoon pure plagiaat.
Geweldige docu idd.

Maar nu neem je wel makkelijk aan dat wat in Zeitgeist te zien is 100% waar is. Neem bijvoorbeeld deze post van koningdavid. Niet dat dat dan waar is, maar ik zou ook niet willen zeggen dat ik weet of alles wat er over die oude geloven verteld wordt waar is of weet jij meer?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 mei 2008 @ 11:51:44 #272
862 Arcee
Look closer
pi_58740122
Ah, ToT is ineens blauw geworden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58740175
Ja het is de afgelopen dagen ineens wat frisjes he?
pi_58740186
Zeitgeist
pi_58740192
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:56 schreef Hendrik_ het volgende:
Zeitgeist
Vertel!
  zondag 18 mei 2008 @ 12:07:24 #276
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58740382
Euh, gaan we het nu ineens hebben over Sinterklaas, of over het bestaan van God en Jezus? Vind de 911 verzinsels een stuk lachwekkender interessanter
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_58740488
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Vertel!
Laat maar, ander topic, andere discussie
pi_58740501
Terug naar Lambiekjes beledigende MINDCONTROL-theorie!
pi_58740527
Ik vond de wending op zich wel interessant om te kijken of Lambiekje inderdaad echt tegen de gevestigde orde is, maar je hebt gelijk: on topic blijven.
Er zijn genoeg topics in TRU over God en Jezus enzo, en Zeitgeist gaat er van uit dat er WEL vliegtuigen waren.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:30:13 #280
53267 TC03
pi_58740770
quote:

[..]

En dan nu de hamvraag: hoe pas je dat toe op tienduizenden (of misschien wel honderdduizenden) mensen in zo'n korte tijd?
pi_58740875
Als je die 2 filmpjes met elkaar zo samen ziet, zou ik zeggen: er voor zorgen dat er ter plekke zo veel mogelijk desinformatie komt.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:43:19 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58740952
quote:

[..]

Dat eerste filmpje lijkt me beetje twijfelachtig hoe relevant het is. Heeft zo te zien meer met culturele achtergrond (tekenfilms in je jeugd etc, het beeld dat mensen van de hemel hebben) te maken dan met reclame of mind controll. Ben benieuwd hoe je het voor je ziet dat duizenden mensen hierdoor denken een vliegtuig gezien te hebben.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 mei 2008 @ 12:59:06 #283
52357 Lambiekje
pi_58741211
quote:
Ah vandaar! Ik vond Dune en Warcraft veel leuker. Red Alert sprak me niet zo aan.

Hehehe tja da's ook een theorie. Wat vaak ook gezegd wordt is dat de Amerikaanse overheid conspiracy-theoristen alleen maar geweldig vindt: het feit dat die mensen niet ineens "verdwijnen" bewijst uiteraard meteen dat de regering wel onschuldig moet zijn, want als de regering echt schuldig is en die mensen onthullen de waarheid, dan moet hen natuurlijk zo snel mogelijk het zwijgen opgelegd worden.
Ze laten de conspiracy-theoristen (theoretici? ) liever zichzelf belachelijk maken.
Ridiculiseren is een fase naar de waarheid.
quote:
Ik denk ook echt wel dat er VEEL meer aan de hand is dan de meeste mensen denken, maar veel mensen die in die complotten geloven, brengen hun boodschap vaak zo onsamenhandend en paranoïde over, dat niemand ze meer gelooft.
Tja zo kwam het voor mezelf ook over onsamenhandend enzo. Totdat je op je eigen tempo wat artikelen leest, hier en daar een dot verbind, een docuutje bekijkt. vallen de puzzelstukjes op hun plaats.
quote:
Lambiekje: misschien is het handig om hier en daar wat gas terug te nemen als je mensen wil overtuigen. Overspoel iedereen niet met ladingen informatie. Doe het stapje voor stapje en leg per punt uit wat je bedoelt en hoe het in elkaar zit volgens jou, zonder one-liners en korte leuzen in H O O F D L E T T E R S M E T S P A T I E S !
Dat deed ik omdat ik al 5 keer antwoord op iets te hebben geven. Wat naar mijn mening door mindcontrol is veroorzaakt. Mensen lezen niet. En als het antwoord niet bevredigend is nog een keer vragen.
quote:
Tja het is soms lastig om aan te voelen waar iemand zich bevind qua kennis van zaken Ik merk wel dat een stortvloed aan info niet helemaal werkt .

Overigens geldt hier op TRU en BNW dat naar harde bewijzen vragen niet is toegestaan. Het is onmogelijk daar aan te voldoen als er zaken belicht worden waar het in het algemeen in de doofpot zit.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:09:31 #284
53267 TC03
pi_58741362
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overigens geldt hier op TRU en BNW dat naar harde bewijzen vragen niet is toegestaan. Het is onmogelijk daar aan te voldoen als er zaken belicht worden waar het in het algemeen in de doofpot zit.
pi_58741403
quote:

Dat deed ik omdat ik al 5 keer antwoord op iets te hebben geven. Wat naar mijn mening door mindcontrol is veroorzaakt. Mensen lezen niet. En als het antwoord niet bevredigend is nog een keer vragen.
Nogmaals, met loze benamingen gooien is geen antwoord, ik wil bewijzen zien DAT er mindcontrol op zo'n schaal is toegepast.
quote:
Zo maak je het wel heel makkelijk voor jezelf, in een discussie.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:18:38 #286
52357 Lambiekje
pi_58741470
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:43 schreef ToT het volgende:
Er zijn wel andere bronnen die over Jezus praten, maar inderdaad niet over Zijn wonderen.
Zeitgeist zit overigens wel vol fouten, maar in principe geloof ik wel redelijk wat er in gezegd wordt.
Nee Zeitgeist is meer dan waar. Als je hun website ziet werkt zomaar een term op Google zoeken niet. Je moet echt verder zoeken. Deze docu scratcht zaken alleen maar op de oppervlakte.

Middeleeuwen, geloof en kerk heeft onze ontwikkeling zeer ernstige stagnatie opgeleverd. Collective kennis van zaken is vernietigd. We leren sommige zaken nu dat eigenlijk 3000 geleden al bekend was. Plantenkennis dat is allemaal verdrongen, langzamerhand komt de druïde-kennis weer wat naar boven.

Overigens komt daar binnenkort een wet voor dat je geen plantenkennis mag uitdragen. Waar wat goed voor is waar het kan helpen bij genezing van wondjes, acne en dergelijke. Alleen bigpharma heeft alleenrecht er op. Codex Alimentarius, zoek dat maar uit en vraag je af waarom de reguliere media dit structureel negeert.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4555365073003895154
quote:
Why God won't heal amputees ken ik al, maar dat gaat vooral op voor een externe godheid die je moet aanbidden om gunsten van te mogen krijgen, zoals de Christelijke God. Daar geloof ik ook niet echt in.
God zit in jezelf
quote:
Toch valt het me op dat je dingen die tegen de gevestigde orde gericht zijn sneller accepteert dan dingen die de gevestigde orde zegt.
Dat klopt. Maar als je dus dieper in zaken zit. En keer op keer merk je dat de autoriteiten de negatieve, dissidente zaken keer op keer negeert en zaken heel rooskleurig voorschoteld. Heb ik algeheel geen fiducie meer in hun waardeoordeel. De haagse heren hebben over de vinger in en hebben dealtjes. Er is gewoon belangenverstrengeling. Vriendjespolitiek.

Kijk naar JanPeter je ziet toch dat het een pathologische leugenaar is.
quote:
Niet alles wat de overheid of geestelijken zeggen, hoeven automatisch leugens te zijn. Ik denk dat er wel een kern van waarheid in de Bijbel zit, maar dat het allenaal wat in Jip en Janneke taal is omschreven.
Nee tuurlijk zit er wel wat waarheid in de bijbel ... maar om die zaken te leren heb je toch geen bijbel voor nodig. En zeker geen kerk die predikt dat je alles letterlijk moet nemen en weet ik veel allemaal. Bijv voor respect voor andere heb ik geen bijbel voor nodig. Overigens leert de bijbel het tegen overgestelde. Hitler staat in schril contrast wat de christenen hebben gedaan in de middeleeuwen.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:37:52 #287
52357 Lambiekje
pi_58741723
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:12 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Nogmaals, met loze benamingen gooien is geen antwoord, ik wil bewijzen zien DAT er mindcontrol op zo'n schaal is toegepast.
[..]
quote:
Zo maak je het wel heel makkelijk voor jezelf, in een discussie.
Ik heb al eerder een filmpje gepost. Shockdoctrine. Klein beweert dus dat we in een soort van Shock gebracht zijn door de instorting en dergelijke.
pi_58741759
Als je Zeitgeist voor meer als waar beschouwt, hoe verklaar je dan dat ze in die film (docu) met geen woord reppen over dat er geen vliegtuig zou zijn?

Verder eens met dat de kerk actief extreem veel kennis heeft uitgewist in de mensheid.

God zit in jezelf, okee......maar als dat zo is, waarom maak je je dan zo extreem druk om dit soort zaken? Vrede zij met God.
  zondag 18 mei 2008 @ 14:13:44 #289
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58742240
quote:

[..]

Jij lijkt mindcontrol te zien als een allesomvattend antwoord voor alles wat jij niet op redelijke wijze kunt verklaren. Dat is natuurlijk niet zoals het werkt, zelfs niet in BNW of TRU waar je idd niet met harde bewijzen aan hoeft te komen zetten. Men mag toch wel verwachten dat je je standpunten kunt onderbouwen, en niet lastige vragen zomaar schaart onder de noemer mindcontrol zonder uit te leggen wie, wat, waar en hoe mindcontrol nou werkt.

Om even een analogie te maken met creationisten, zij antwoorden ook zo'n beetje alles wat zij met hun wereldbeeld niet kunnen verklaren met God's wegen zijn ondoorgrondelijk. In jouw geval kun je God vervangen door mindcontrol, en zo alle lastige vragen afdoen met die dooddoener. De ultieme vorm van cognitieve dissonantiereductie.
  zondag 18 mei 2008 @ 14:23:04 #290
52357 Lambiekje
pi_58742358
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:40 schreef ToT het volgende:
Als je Zeitgeist voor meer als waar beschouwt, hoe verklaar je dan dat ze in die film (docu) met geen woord reppen over dat er geen vliegtuig zou zijn?
wat je zei te veel info is ook weer schadelijk. Overigens is deze docu al uit voordat er een boost aan TV-fakery filmpjes verschenen. Maar min of meer wordt het wel aangestipt in de oneliner van de film Netwerk, over wat de rol van de TV is, Dat het niets anders is dan beinvloeding en manipulatie. Moet je nagaan dat een film uit 76 als zo haarscherp de boel aanvoelt. Voordat we hiv, aspartaam, mtv en internet (arpanet/gopher telt niet) hadden. Mindcontrol is nu zoveel verder door ontwikkeld.
quote:
Verder eens met dat de kerk actief extreem veel kennis heeft uitgewist in de mensheid.
Maar langzamerhand zijn we via inboorlingen weer kennis aan het terugwinnen. Maar ik denk dat we nog best wel wat boeken en geschriften te vinden valt in de kerkers van het Vaticaan. Echt kennis vernietiging is er niet gepleegd. zo dom was men nu ook weer niet .
quote:
God zit in jezelf, okee......maar als dat zo is, waarom maak je je dan zo extreem druk om dit soort zaken? Vrede zij met God.
We vernielen alles met onze waanideeën van beleidmakers. Geld en macht gaat boven alles en iedereen. Waarom zijn we zo extreem materialistisch in gesteld. Wat moeten we met al die rotzooi. Bijvoorbeel de WII. Alles is voor de brood en spelen. Entertainment. Pure afleiding dat is het.

Nou als we niet opletten zitten we over een jaar of wat met zn alle in concentratiekampen. Als je de docu Endgame hebt gezien, is het plan opgevat om 80% van de mens uit te roeien. FEMA heeft er al een paar (800) gebouwd overal en nergens in Amerika.

Mensen zijn nu net zo onwetend en laks als in jaren 30, aanloopjaren van Hitlers Rijk. Ook toen waren er complotters die waarschuwden voor de rampspoed en werd het afgedaan als quatsch. Mijn wakkergeschudegdrag hier is daarvoor, maar ik heb steeds meer de neiging om te denken van laat die depopulatie maar uitvoeren. Een wereld vol met hardnekkige idioten heb je toch niets aan.

Ja ook toen al tijdens WO2 was het depopulatie plan in zwang. Het volk werd alleen een beetje te mondig toen iedereen besefte dat het toch geen verzinsels waren van de complotters. Vanaf dat moment beseften ook UK, Canada en USA dat en heeft men het een halt toe te geroepen. Wat hunzelf 10 jaar eerder hebben aangewakkerd, gefinancierd en gevoed. Wat Hitler dus met harde hand deed om zijn rijk groter te maken, is nu onder de mom van handelovereenkomsten toch doorgevoerd. Langzamerhand wordt alle regelgeving en richtlijnen per land opgeheven en wordt het EU-regelgeving doorgevoerd. Ik zie het toch echt zo.
pi_58743026
Okee, dus onze materialisme is een blinddoek van de hogere heren om steeds meer macht over ons te krijgen.
Wat is hun einddoel? Een compleet andere samenleving opbouwen na de vernietiging van 80% van de mensheid? Waarom moeten er zo veel mensen vernietigd worden als je met mindcontrol al zo veel kunt bereiken? Een beetje subliminal messaging hier en daar, voer de mensen wat je wil met de tv-zenders die je in je macht hebt, verander hun manier van denken, voer ze met het ideaal wat jij voor ogen hebt in plaats van dat je ze afstompt. Of is die afstomping nodig om ze te laten hunkeren naar een echt doel?

Die depopulatie zal uiteindelijk wel nodig zijn aangezien de aarde gewoonweg te vol raakt en de reserves uitgeput raken, en het zal alleen maar erver worden voor de bom echt barst.
  zondag 18 mei 2008 @ 15:08:38 #292
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_58743236
Iets inhoudelijker posten mag ook!

[ Bericht 86% gewijzigd door ToT op 18-05-2008 15:27:25 ]
  zondag 18 mei 2008 @ 15:45:03 #293
52357 Lambiekje
pi_58743776
quote:
Op zondag 18 mei 2008 14:58 schreef ToT het volgende:
Okee, dus onze materialisme is een blinddoek van de hogere heren om steeds meer macht over ons te krijgen.
Wat is hun einddoel? Een compleet andere samenleving opbouwen na de vernietiging van 80% van de mensheid? Waarom moeten er zo veel mensen vernietigd worden als je met mindcontrol al zo veel kunt bereiken? Een beetje subliminal messaging hier en daar, voer de mensen wat je wil met de tv-zenders die je in je macht hebt, verander hun manier van denken, voer ze met het ideaal wat jij voor ogen hebt in plaats van dat je ze afstompt. Of is die afstomping nodig om ze te laten hunkeren naar een echt doel?
afstompen gebeurt al via onderwijs. We zijn gewoon een stel lemmingen.
quote:
Die depopulatie zal uiteindelijk wel nodig zijn aangezien de aarde gewoonweg te vol raakt en de reserves uitgeput raken, en het zal alleen maar erver worden voor de bom echt barst.
Een van de redenen.

Even wild doen ... Waarom denk je dat er een film als Matrix gemaakt wordt. Het idee dat mensen als batterijen fungeren moet ergens vandaan komen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 18-05-2008 16:00:12 ]
pi_58744163
Ja als je 80% van de bevolking uitroeit is het overgebleven groepje natuurlijk wel zo in shock dat ze eerder naar je zullen luisteren. Daarbij is een kleine groep makkelijker onder je controle te houden dan een grote, maar wat is "hun" DOEL met die wereldheerschappij? Wat voor wereld willen "ze" opbouwen? Ja eentje die compleet onder "hun" controle is, ik neem aan dat "ze" biochips bij iedereen geïmplanteerd enzo willen hebben, maar waarom zou een wereld vol volgzame slaven die volledig in de gaten worden gehouden zo veel beter voor "hen" zijn dan een wereld waarin iedereen lekker z'n eigen leventje leidt, een wereld zol van verschillende volkeren met verschillende culturen die je kunt bezoeken, waar je veel van kunt leren en van wiens gastvrijheid je kunt genieten?

Het enige voordeel van zo'n wereld die onder volledige controle van een select groepje mensen is, is mijns inziens dat er zo geen oorlogen zullen zijn en criminaliteit zal ook tot 0 teruggedrongen worden, maar wat boeit dat "hen"?

80% van de wereldbevolking uitroeien om een einde aan de oorlogen te laten komen en zelf macht over de resterende 20% te houden. Wat willen ze met die macht? Is het hebben van absolute macht een einddoel op zich? Dat lijkt me zo'n hol streven.
  zondag 18 mei 2008 @ 17:06:10 #295
52357 Lambiekje
pi_58745543
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef ToT het volgende:
Ja als je 80% van de bevolking uitroeit is het overgebleven groepje natuurlijk wel zo in shock dat ze eerder naar je zullen luisteren. Daarbij is een kleine groep makkelijker onder je controle te houden dan een grote, maar wat is "hun" DOEL met die wereldheerschappij? Wat voor wereld willen "ze" opbouwen? Ja eentje die compleet onder "hun" controle is, ik neem aan dat "ze" biochips bij iedereen geïmplanteerd enzo willen hebben, maar waarom zou een wereld vol volgzame slaven die volledig in de gaten worden gehouden zo veel beter voor "hen" zijn dan een wereld waarin iedereen lekker z'n eigen leventje leidt, een wereld zol van verschillende volkeren met verschillende culturen die je kunt bezoeken, waar je veel van kunt leren en van wiens gastvrijheid je kunt genieten?
Maar merk je niet dat we onze eigen cultuur flink aan het vernaggelen zijn door de islam hier zo sterk zijn gang te laten gaan. Sommige delen van plaatsen in Nederland lijkt wel Istanbul. Ik vind dat gewoon onacceptabel.
quote:
Het enige voordeel van zo'n wereld die onder volledige controle van een select groepje mensen is, is mijns inziens dat er zo geen oorlogen zullen zijn en criminaliteit zal ook tot 0 teruggedrongen worden, maar wat boeit dat "hen"?

80% van de wereldbevolking uitroeien om een einde aan de oorlogen te laten komen en zelf macht over de resterende 20% te houden. Wat willen ze met die macht? Is het hebben van absolute macht een einddoel op zich? Dat lijkt me zo'n hol streven.
Een goed beeld heb ik nog niet wat het doel is nadat het depopulatie is uitgevoerd.
pi_58745663
Klopt, de Nederlandse cultuur verdwijnt, maar ik denk dat dat ook wel zonder moslims zal gebeuren. We veramerikaniseren heel sterk, maar Amerika is ook sterk aan het veranderen: het materialisme en de oppervlakkigheid wordt daar erger en erger, en aangezien alles van Amerika hip & trendy is, wordt Nederland ook steeds materialistischer en oppervlakkiger.

Aan de andere kant is dat materialisme wel weer een stukje van de Nederlandse cultuur: denk bijvoorbeeld maar eens aan de bollenrazernij enzo.

Maar we gaan wel weer offtopic. Misschien moeten we een centraal topic aanmaken over het doel van de samenzweringen?
  zondag 18 mei 2008 @ 17:14:34 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58745713
quote:
Op zondag 18 mei 2008 14:23 schreef Lambiekje het volgende:
Een wereld vol met hardnekkige idioten heb je toch niets aan.
Goed gezegd. Dag Lambiekje .
2000 light years from home
pi_58746508
Even wat leugens voor je rechtzetten.
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
Even wild doen ... Waarom denk je dat er een film als Matrix gemaakt wordt.
Om geld te verdienen met F I C T I E
quote:
Vanaf dat moment beseften ook UK, Canada en USA dat en heeft men het een halt toe te geroepen.
UK heeft de oorlog aan Duitsland verklaard in 1939, nádat polen was binnengedrongen, de USA heeft de oorlog verklaard nadat Pearl Harbor was aangevallen in 1941.

Ik snap niet wat dit met jouw verzinsels te maken heeft.
pi_58746616
@ mensen als batterijen laten fungeren: lees "Tommyknockers" eens van Stephen King. (In 1987 als een meesterlijk boek geschreven en als zeer slechte film uitgebracht in 1993)
pi_58747420
quote:
Middeleeuwen, geloof en kerk heeft onze ontwikkeling zeer ernstige stagnatie opgeleverd.
Middeleeuwen bestaan niet. Je neemt een term over zonder die te begrijpen. Sinterklaas was ook geen Turk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')