Leg mij eens uit waarom het niet mogelijk zou zijn dat er op een live-stream objecten vertoonden worden die in het echt niet aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ook in 15 seconden kun je geen vliegtuigen in TV beelden plaatsen.
En die 15 seconden zijn van na 9/11.
Dus geef nou eens een linkje waaruit blijkt dat die benodigde techniek bestaat. Ik ben het nog nergens tegengekomen.
Hoezo, die ga je nu verzinnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik kom later terug met wat voor technieken het evenuteel gedaan zou kunnen worden.
Dat heb ik nu al diverse malen uitgelegd. Ga maar terug lezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom het niet mogelijk zou zijn dat er op een live-stream objecten vertoonden worden die in het echt niet aanwezig zijn?
Ik kom later terug met wat voor technieken het evenuteel gedaan zou kunnen worden.
waarom onmogelijk?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:28 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
En waarom zou ik jou nog geloven?
Je hebt al zo vaak gelogen en de meest bizarre verhalen verkondigd. Waarom zou ik jou zomaar geloven als je zegt dat er een digiwereld is gebruikt?
Het is gewoonweg ONMOGELIJK om op verschillende TV zenders LIVE een uitzending aan te passen.
M I N D C O N T R O Lquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef Hendrik_ het volgende:
Maar Lambiekje, laat het hele TV/CGI gebeuren nou eens liggen en vertel me hoe duizenden/miljoenen New Yorkers "gewoon" een vliegtuig naar binnen zagen vliegen?
Als het allemaal zo makkelijk is, waarom kun je dan niet gewoon een site laten zien waar iemand die techniek uitlegt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom onmogelijk?
Elk van de zenders had zijn eigen vliegtuig sjabloon.Buik en rug te gelijk in beeld. Vleugels die verdwijnen en terugkomen. Formaten die niet kloppen. Elk stations had zijn eigen flighpath. Rookrighting wat van windrichting wijzigd op verschillende kanalen ga zo maar door.
Mindcontrol, onwaarheden tot in de treure herhalen... Goh dat doet me denken aan een leuke anekdote; er was eens een persoon op een forumquote:
W E L K E D R U G S H E B J I J G E B R U I K T W A N T Z U L K E W A A N B E E L D E N W I L I K O O K W E L E E N S E R V A R E Nquote:
Niet weer met loze termen gaan smijten he, die fase heb je nou toch wel gehad?quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
@ Mindcontrol: kun je misschien vertellen hoe dat in z'n werk zou gaan, op zo'n grote schaal?
En dan geen filmpjes van mensen die zeggen "It looked just like a rocket or something!"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als het echt geen vliegtuigen waren, wil ik weleens bronnen zien waarin mensen beweren dat ze raketten hebben gezien.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
@ Mindcontrol: kun je misschien vertellen hoe dat in z'n werk zou gaan, op zo'n grote schaal?
Stoplichtindoctrine, mond-op-mondmessaging, baksteenwerpen, enz?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:14 schreef ToT het volgende:
Trillingsgolven? Subliminal messages? Iets met lichtflitsen?
Red Alert 2.quote:
Het zou 'm nog beter lukken als 'ie eens wat feiten had.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:26 schreef ToT het volgende:
Met in een woestijn roepen bereik je weinig. Ik begrijp dat je mensen wakker wil schudden, maar dat lukt beter door alle feiten rustig en overzichtelijk stapsgewijs door te nemen, met duidelijke achtergrondinformatie.
Beide fantasygames, toeval?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:26 schreef ToT het volgende:
Ah vandaar!Ik vond Dune en Warcraft veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |