Natuurlijk. Die bestaat al redelijk lang.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Van die verf wist je toch wel het bestaan?
Dat zou idd helpen ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zou 'm nog beter lukken als 'ie eens wat feiten had.
och och och Sinterklaas heeft echt bestaan in tegenstelling van God en Jezus.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:39 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Niet weer met loze termen gaan smijten he, die fase heb je nou toch wel gehad?
![]()
Wij hebben jaren gedacht dat Sinterklaas bestaat, maar daar komen we toch ook vroeg of laat achter?
(als jij dwaze vergelijkingen mag maken, mag ik dat ook)
Bekijk dit simpele voorbeeld hoe makkelijk we te beinvloeden zijn zonder dat je er bewust van bent.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb geen idee welk spel dat is!
Ik zat meer aan MIB te denken.
Maar misschien heeft Lambiekje nog een link naar sites die over theorieën daarover gaan? Trillingsgolven? Subliminal messages? Iets met lichtflitsen?
(Niet lullig bedoeld, gewoon interesse.)
Al het bewijs komt uit hetzelfde fantasieboek en geschriften. Geen van de andere schrijvers uit die tijd melden van eenquote:Op zondag 18 mei 2008 10:22 schreef ToT het volgende:
Heb jij bewijs dat Jezus nooit bestaan heeft? Er zijn hier op Fok topics waaruit blijkt dat meerdere bronnen over Hem geschreven hebben.
Why won't God heal amputeesquote:Het is alleen niet te bewijzen dat Hij inderdaad die krachten had en de Zoon van God is.
Over Zijn goddelijkheid is op een later tijdstip een keer veraderd, maar dat er iemand is geweest die Jezus heette en die een vlotte babbel had en die in de ogen van de mensen uit die tijd wonderen zou kunnen verrichten, is moeilijk te ontkennen.
Wat God betreft: ikzelf geloof niet in een externe godheid die we moeten aanbidden, maar meer in het Oerbron principe. Ook hier is weer geen bewijs tegen te vinden.
Ja turks, Myra.quote:Sint Nicolaas was geloof ik toch turks he?
1e filmpje gegeken: interessant, maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets ZO massaal werkt en zeker in zo'n extreme situatie.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bekijk dit simpele voorbeeld hoe makkelijk we te beinvloeden zijn zonder dat je er bewust van bent.
Geweldige docu idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
Je hebt toch het eerste halfuur van Zeitgeist gezien. Dan weet je toch dat Jezus een samenraapsel is van allerlei oudere geloven en rituelen en weet ik veel.
Onze Bijbel, Jezus en God is gewoon pure plagiaat.
En dan nu de hamvraag: hoe pas je dat toe op tienduizenden (of misschien wel honderdduizenden) mensen in zo'n korte tijd?quote:Op zondag 18 mei 2008 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bekijk dit simpele voorbeeld hoe makkelijk we te beinvloeden zijn zonder dat je er bewust van bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |