Ik deel hem met Yessequote:
quote:
Ja hequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet tot aan de zomervakantie. En ik loop stage bij de krant (Gelderlander).
Doe de opleiding Marketing en Communicatie.
Ik zal mn borst vast natmakenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En bereid je maar voor, want het gaat hard hier
Buhquote:Oorzaak Tussen Schiedam Centrum en Delft rijden minder treinen door een defecte trein.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 9:30 uur verholpen.
quote:
Nijmegen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet tot aan de zomervakantie. En ik loop stage bij de krant (Gelderlander).
Doe de opleiding Marketing en Communicatie.
quote:
Heejquote:
Ik weet niksquote:
Jij mag hetquote:
Achterhoekquote:
Edit: Piles wil graag die borst voor je nat maken hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:40 schreef Piles het volgende:
Cali, verzin jij eens wat
[..]
Jij mag het
Alleen lach ik straks wat minder leuk terug als ik een paar voortanden mis
Ik weetquote:
Dank jequote:Op donderdag 15 mei 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
Edit: Piles wil graag die borst voor je nat maken hoor![]()
Want ik word er niet lelijker opquote:![]()
![]()
jij mag minder leuk lachen
Veel plezierquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga eens tot uurtje of 10 ambtenarenrecht leren.. daarna 2 vergaderingen
Wie heb je daar nou weer zitten?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doetinchem, place to be![]()
Jij een mede-achterhoeker
Didam...quote:
quote:
quote:
[..]
Want ik word er niet lelijker op
In het weekend woon ik in Didamquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
Waarom wonen alle dames hier zo ver weg trouwens
Nijmegen, Groningen, Doetinchem, Barcelona
Ja!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Didam...![]()
Woon je echt in wehl???
quote:
Eindhoven meldquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
Waarquote:
Als je Piles kent (het figuurtje, zie icon), en je legt de link tussen tanden, mij en dat figuurtje, dan snap je mss hoe ik ooit aan die naam ben gekomenquote:![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar
[..]
Als je Piles kent (het figuurtje, zie icon), en je legt de link tussen tanden, mij en dat figuurtje, dan snap je mss hoe ik ooit aan die naam ben gekomen
quote:
Ja ik kom er ook niet dagelijks hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik niet![]()
Alleen in het weekend ben ik daar
quote:
Vriendinnetje van mn neef woont daarquote:
De wereld is kleinquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mn neef woont daar
Ik begin afkickverschijnselen te krijgenquote:
Inderdaadquote:
Zou haast nog denken dat je populair bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
InderdaadIk ken tegenwoordig bijna overal mensen, best eng
Ja doe ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen
[..]
Treinen nog lijkt me
Neuh meer toevalquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou haast nog denken dat je populair bent
quote:
Neehee! Winskootn! Nie Gronnquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
Gezondheid!quote:
Ja! Die vriend van mij kan ze sowieso niet direct regelen omdat hij Wacken niet doet, maar hij gaat nog ff kijken of hij het via collega's kan regelenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Bart heb jij nog kans gehad om te vragen naar die kaartjes voor Wacken
naja, nee heb ik. Ja kan ik krijgen dus ik wacht wel afquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Die vriend van mij kan ze sowieso niet direct regelen omdat bij Wacken niet doet, maar hij gaat nog ff kijken of hij het via collega's kan regelenMaar ik geef het weinig kans als ik eerlijk ben
quote:
tikibad FTW!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
meurning nico!
heb dinsdag kaartjes voor duinrell ontvangen.. binnenkort weer een keer met mn Lilly erheen..
quote:
Vlaardingenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
ja idd. heerlijk daar.. altijd genieten.. als het niet zo druk is..quote:
inderdaad.. dan is het goed te doen. Wij gaan regelmatig zo in de wintertijd een avondje ofzo. Best lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja idd. heerlijk daar.. altijd genieten.. als het niet zo druk is..
Yquote:
Niet zeurenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn nu jij het zegt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn nu jij het zegt
[..]
En we hebben een winnaar
heerlijk he! met gronings accent praten?quote:
Idd, maargoed zogauw ik meer weet meld ik hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
naja, nee heb ik. Ja kan ik krijgen dus ik wacht wel af![]()
Hoe ist met jou verder?
ik ga denk ik een keer weer op de woensdag. met een beetje geluk is het dan lekker rustig. alleen durft lilly niet van die snelle glijbanenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. dan is het goed te doen. Wij gaan regelmatig zo in de wintertijd een avondje ofzo. Best lachen.
waaaaaaaar....?quote:
Lilly heeft het liever langzaam?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ga denk ik een keer weer op de woensdag. met een beetje geluk is het dan lekker rustig. alleen durft lilly niet van die snelle glijbanen
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, maargoed zogauw ik meer weet meld ik het
Och verder is het drukdrukdruk maar wel primaMet jou dan?
ze is niet zo een durval.. terwijl ik dat wel super vind. ze is meer van de bandenbaan (die soort "wildwaterbaan") en de bubbelbaden..quote:
die bandenbaan gaat ook nog best hard als je met z'n vieren op zo'n tweepersoonsband gaatquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze is niet zo een durval.. terwijl ik dat wel super vind. ze is meer van de bandenbaan (die soort "wildwaterbaan") en de bubbelbaden..
Dan ben je Yesse niet tegengekomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik in Vlaardingen was, niet herinneren. Niet echt een indrukwekkende stad, blijkbaar
niet die glijbaan, maar die ene waar je langszaam met de stroming meegaat..quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
die bandenbaan gaat ook nog best hard als je met z'n vieren op zo'n tweepersoonsband gaat
lilly... van de VVVv... VVV vlaardingen dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vlaardingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist welquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik in Vlaardingen was, niet herinneren. Niet echt een indrukwekkende stad, blijkbaar
Dat is correctquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed
Waarom zou dat er op moeten staan danquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh yesse, waarom staat maasdijk wel op het plaatje, en De Lier niet?![]()
![]()
Vlaardingen is Nederland? of ligt dat in Belgie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vlaardingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vlaardingen is Nederland? of ligt dat in Belgie?
14 uur en 15 minuten?quote:
niet zo tactisch om dat plaatje je postcode te laten staan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom zou dat er op moeten staan danHet gaat om Vlaardingen
of ben ik nu een bitch?quote:Mercuriusstraat 2-62
Dorpjes zijn veel leuker dan een grote stadquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef G.Fawkes het volgende:
De LierAllemaal van die pokkegehuchten die tegen Rotterdam aanhurken
QFT!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dorpjes zijn veel leuker dan een grote stad
Wauw, jij bent scherpquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
niet zo tactisch om dat plaatje je postcode te laten staan...
Foutquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ff een vluggertje routenet levert op:
[..]
of ben ik nu een bitch?
Het was een googletje, ik woon daar niet eens in de buurtquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
of ben ik nu een bitch?
ik heb mn momenten..quote:
Blijkbaar nog een kopje bestellenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb mn momenten..
908 (cappuchino met suiker)
zo zie je dat een vluggertje niet altijd goed isquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
of ben ik nu een bitch?
Zoietsquote:
Ik lijk wel ziek. Jij verzint allemaal grappen, en ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
zo zie je dat een vluggertje niet altijd goed is
tja, meer info kan ik niet vinden... dus ik moest het hier maar mee doen...quote:
Altijd je hoofd erbij houden en het veilig doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo zie je dat een vluggertje niet altijd goed is
I'm your little grasshopper, my masterquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lijk wel ziek. Jij verzint allemaal grappen, en ik niet
wijze raad van onze Yessequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Altijd je hoofd erbij houden en het veilig doen
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lijk wel ziek. Jij verzint allemaal grappen, en ik niet
Bart, let je op! We zijn aangekomen bij Les 2quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
Altijd je hoofd erbij houden en het veilig doen
sterkte lieverdquote:
Binnenkort met een paar flessen soja richting Argentinie dusquote:Soja regulier betaalmiddel in Argentijnse bordelen
SAN FRANCISCO - In Argentijnse bordelen is soja een regulier betaalmiddel geworden voor vrachtwagenchauffeurs. De burgemeester van een plaatsje ten noorden van de hoofdstad Buenos Aires heeft zich beklaagd over de grote hoeveelheden sojabonen die op deze manier in het illegale circuit verdwijnen.
ANP
De eigenaren van de bordelen, die gemaskeerd zijn als bar langs de doorgaande wegen, verkopen volgens burgemeester Norberto Bergami de zakken soja op de zwarte markt.
Bergami kan niets tegen de zogeheten whiskeria's beginnen omdat ze buiten de gemeentegrens liggen.
Verliezen
Een vrachtwagenchauffeur die dertig ton sojabonen vervoert heeft een marge van maximaal 3 procent in wat hij moet afleveren. Dat betekent dat de chauffeur dan tot honderden kilo's soja onderweg kan 'verliezen'.
In 2007-2008 werd in Argentinië 47 miljoen ton soja geoogst, waarvan 90 procent voor export is bedoeld.
Naar wie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
ik ga weer verder googlen...
quote:
We?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Bart, let je op! We zijn aangekomen bij Les 2
nou grashopper, helaas vergis je je. het is geen sojasaus maar sojabonenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Binnenkort met een paar flessen soja richting Argentinie dus
inventarisatie en aanpassing van bedrijfsprocessenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar wie?
[..]
Maar ik ben er vanmiddag en vanavond ook al niet. Wordt een slechte dag vandaag
verpest mijn grap nou nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou grashopper, helaas vergis je je. het is geen sojasaus maar sojabonen
toch vind ik het een vaag bericht. bestuurders schijnen dus 300 kilo te kunnen verkopen omdat deze standaard als verlies-marge wordt gerekend.
Weet ik veel! Voor mij kan Vlaardingen net zo goed in België liggen als in Nederland!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Nederland .. Er staat Rotterdam!! Of ligt dat nu ook opeens in België
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 meisje krijgen, laat staan 2 zodat ik vreemd kan gaan
Jaquote:
Ze zeggen dat verliefde mensen meer aandacht krijgen .. Wel oplettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 meisje krijgen, laat staan 2 zodat ik vreemd kan gaan
Lieve schat kijk dan ook naar mijn plaatjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Weet ik veel! Voor mij kan Vlaardingen net zo goed in België liggen als in Nederland!
Ghehequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu wel![]()
Straks ga ik me echt nog depressief voelen
Ben ik de uitzondering die de regel bevestigd zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
Ze zeggen dat verliefde mensen meer aandacht krijgen .. Wel opletten
Je hebt toch nog geen vriendinquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik de uitzondering die de regel bevestigd zeker
achterlijk? Ik was fan van ze vroegerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk hoor het ook echt achterlijk. Damn I think I love you? Wat is daar damn aan?
Vroegah ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
achterlijk? Ik was fan van ze vroeger
Anna
sorryquote:
Ja maar je moet met zn 2en verliefd zijn anders werkt het nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan ik nog wel verliefd zijn
Of begrijp ik de opmerking weer verkeerd
Goed, als ik je zie dan maken we er een feest vanquote:
Oh zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Yesse het volgende:
Ja maar je moet met zn 2en verliefd zijn anders werkt het niet
Jeujquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed, als ik je zie dan maken we er een feest van!
Je kan ook met zn 3en verliefd zijnquote:
Ik houdt het dan ook maar bij de ochtendquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeuj![]()
ik win ik win ik win
Vanmorgen wordt een niet-doen-ochtend voel ik
Ik weet niet hoe jou lessen lopen maar les 2 was het veilig doen en les 3 is verliefd worden.. Dat klopt nietquote:
Wil wel, maar koppelen lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat? Eerst wil je wel een vriendin, dan niet, dan wel, dan niet..
Ik op Yessequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Goover het volgende:
Wie is er verliefd op wie?
En gecompliceerderquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan ook met zn 3en verliefd zijn! Maakt het allemaal een stuk pittiger
!
Vandaar dat ik geen vriendin heb, heb een beetje verkeerde volgordequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet hoe jou lessen lopen maar les 2 was het veilig doen en les 3 is verliefd worden.. Dat klopt niet
Ja, ik! Op iemandquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Goover het volgende:
Wie is er verliefd op wie?
neequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat kijk dan ook naar mijn plaatjes
zonder koppelen gaat het schakelen zo lastig. Dus dan kan je beter van de pook afblijvenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil wel, maar koppelen lijkt me niet zo'n goed idee
Maar wel een stukkie interesssanter voor de buitenwereld!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houdt houd het dan ook maar bij de ochtend!
Want..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil wel, maar koppelen lijkt me niet zo'n goed idee
mooie ballenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
starmaker.. k-otic.. Anna
[ afbeelding ]
Automaten zijn lastig verkrijgbaar zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
zonder koppelen gaat het schakelen zo lastig. Dus dan kan je beter van de pook afblijven
jij praat altijd in de 3e persoon?quote:
verliefdheid is niet noodzakelijk voor een vluggertjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jou lessen lopen maar les 2 was het veilig doen en les 3 is verliefd worden.. Dat klopt niet
"I don't know about you... But I have been thinking about myself the whole day!quote:
ja die komen pas als je getrouwd bent. Dat is een stuk saaierquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Automaten zijn lastig verkrijgbaar zeker
Ben en Jerrys?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Liefde is een ziekte
Jawel, het is weer tijd voor zo'n bui...
ik denk dat hij wiskey bedoeltquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"I don't know about you... But I have been thinking about myself the whole day!"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat hij wiskey bedoelt
ach, een schizofreen is nooit alleenquote:
* Renesite houdt van zichzelf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ach, een schizofreen is nooit alleen
loesquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
verliefdheid is niet noodzakelijk voor een vluggertje
ach meid... het kan allemaal nog wel een stukje sneller!quote:
Nee... dan hou ik het zeker niet meer bij...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach meid... het kan allemaal nog wel een stukje sneller!
Ik zou voor wodka gaan, krijg je minder koppijn van de volgende morgen!quote:
uh, als je sex hebt en je bent verliefd maar je wil geen relatie.. dan klopt er iets toch niet.. zorg dan dat je een relatie krijgt...quote:
Ja maar, daar heb ik toch geen tijd voorquote:
kom eens op msn! ik wil het je vragenquote:
Ik ben ook ooit gekoppeld. Werkt prima hoor, soms.. zelfs nog 7 maanden geduurdquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, geeft zo'n idee van dat ik het niet zelf kan enzo
Wat blijkbaar ook zo is![]()
Wij eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar, daar heb ik toch geen tijd voor![]()
Je hoeft ook niet bij te houden, gewoon een beetje mee typen is al genoegquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee... dan hou ik het zeker niet meer bij...
Wie zichzelf spaart eidnigd al gauw als postzegel...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zou voor wodka gaan, krijg je minder koppijn van de volgende morgen!
dan ben je niet meer te reddenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar, daar heb ik toch geen tijd voor![]()
Een vluggertje hoeft toch niet persé met iemand waar je geen relatie mee hebt..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uh, als je sex hebt en je bent verliefd maar je wil geen relatie.. dan klopt er iets toch niet.. zorg dan dat je een relatie krijgt...
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bij te houden, gewoon een beetje mee typen is al genoeg
[Holland Casino]quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
of eet je van 2 walletjes Piliewiliemonniewonnie?:p
owja, das waar. verwarde het met een 1night stand. my badquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een vluggertje hoeft toch niet persé met iemand waar je geen relatie mee hebt..
Maar daar ga je aan onderdoor... vooral als je 4-5 dagen in een rij gewoon door gaat drinken...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wie zichzelf spaart eidnigd al gauw als postzegel...
gewoon doordrinken
quote:
Heeft hij niet al genoeg gezegd dat hij niemand heeftquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
of eet je van 2 walletjes Piliewiliemonniewonnie?:p
Daar doe ik dan ook niet aanquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
owja, das waar. verwarde het met een 1night stand. my bad
Dan kan ie toch nog steeds van 2 walletjes eten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft hij niet al genoeg gezegd dat hij niemand heeft
inderdaad ;') zo hebben we in mijn stage tijd wel eens 5-6 topics op een dag gevuldquote:
Nou het zijn toch redelijk serieuze onderwerpen..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik ben heel serieus bezig hier
Meestal
Alleen maar gezelligquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad ;') zo hebben we in mijn stage tijd wel eens 5-6 topics op een dag gevuld
op het moment dat hij van 2 walletjes eet, zijn er in deze SC reeks ineens meer "potentiele partners".. dat bedoelde ik..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft hij niet al genoeg gezegd dat hij niemand heeft
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad ;') zo hebben we in mijn stage tijd wel eens 5-6 topics op een dag gevuld
Een echte vent is een passieve automutilatorquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar daar ga je aan onderdoor... vooral als je 4-5 dagen in een rij gewoon door gaat drinken...![]()
Die "chick" uit Barcelona is ook bezet toch.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op het moment dat hij van 2 walletjes eet, zijn er in deze SC reeks ineens meer "potentiele partners".. dat bedoelde ik..
nu ben jij en loes er alleen.. en die chick uit barcelona soms..
elke keer dat je doorgekoppeld wordt is een ergenis voor mij.. elke keer nieuwe website laden..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
als jullie een site bezoeken om daar route-informatie te vinden. WIllen jullie dat dat meteen in die site zien of is het lastig dat je dan doorgekoppeld wordt naar een nieuwe website???
Cali, Jipje, die nieuwe uit Doetinchem (sorry)quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
nu ben jij en loes er alleen.. en die chick uit barcelona soms..
geen idee of die chica iemand heeft...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die "chick" uit Barcelona is ook bezet toch.
Zelfde website, nieuwe is irritant, dan staat je startbalk zo snel vol...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
als jullie een site bezoeken om daar route-informatie te vinden. WIllen jullie dat dat meteen in die site zien of is het lastig dat je dan doorgekoppeld wordt naar een nieuwe website???
als je een dagje niets te doen hebtquote:
Wat? ik heb echt wel gewerkt bij dat bedrijf hoor! Denk maar niet dat het iedere dag feest was...!quote:
tsss niet eens?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Cali, Jipje, die nieuwe uit Doetinchem (sorry)
Maar het is niet iemand van hier eigenlijk
download Iexplorer 7... tabjes werken heerlijk..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zelfde website, nieuwe is irritant, dan staat je startbalk zo snel vol...
3equote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
Piliewiliemonniewonnie, verlos ons.. wie is de 3e?
niet???quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
hoe breed en lang..?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Renesite het volgende:Mijn nieuwe boxspring 2 persoonsbed
! Yesse
!
Ja maar als een website een nieuw iets wil openen is het altijd een nieuw scherm en nooit een nieuwe tab...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
download Iexplorer 7... tabjes werken heerlijk..
of bedoelde je die?![]()
Zelfde website. En niet zo google earth brakke shit, de classic.routenet.nl werkt perfectquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
Ok.. bedankt voor jullie bijdrages. Jullie ondersteunen mijn punt, dus dan doe ik dat
Cali?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
download Iexplorer 7... tabjes werken heerlijk..
of bedoelde je die?![]()
600 euro, 140 bij 2 meter, met mooie stoffen zijkant (dus geen bedombouw meer nodig) en topperquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoe breed en lang..?
en quanta costa?
venster killen, rechtermuis op link, open koppeling in nieuw tab.. works like a charm..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar als een website een nieuw iets wil openen is het altijd een nieuw scherm en nooit een nieuwe tab...
zoiets moet het worden ja, maar het is maar een prototype met een stuk meer optiesquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zelfde website. En niet zo google earth brakke shit, de classic.routenet.nl werkt perfect!
kan je instellen in je opties ergens.. 'links openen in nieuwe tab' moet een optie zijn ergensquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar als een website een nieuw iets wil openen is het altijd een nieuw scherm en nooit een nieuwe tab...
Ook om van elke stad gewoon rond te kunnen kijken, als je op een adres zoekt dat je niet de VAN moet optikken maar gewoon het adres in voert en je weet in welke buurt het is. Doe maar eens bij classic.routenet.nl Kreupelstraat 2 Groningen intikken, dat werkt ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
zoiets moet het worden ja, maar het is maar een prototype met een stuk meer opties
is dat geen twijfelaar? (een soort 1,5 persoonsbed)quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
600 euro, 140 bij 2 meter, met mooie stoffen zijkant (dus geen bedombouw meer nodig) en topper
Doe maar niet teruglezenquote:
Ik heb al mn eigen 2 persoonsbedquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Renesite het volgende:Mijn nieuwe boxspring 2 persoonsbed
! Yesse
!
2 losse matrassen, en een twijfelaar is 1,30 of 1,20 geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
is dat geen twijfelaar? (een soort 1,5 persoonsbed)
en 1 groot matras neem ik aan..?
Ja want een 2 persoonsbed is volgens mij 200 bij 200 of 180 bij 200 en dan heb je nog 240 bij 200 dat is lits-lumeauxquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
is dat geen twijfelaar? (een soort 1,5 persoonsbed)
en 1 groot matras neem ik aan..?
Dat weet ik ook wel... Maar ik klik meestal te snelquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
venster killen, rechtermuis op link, open koppeling in nieuw tab.. works like a charm..
nu nog iemand die hem opvultquote:
Ik heb opvullingquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nu nog iemand die hem opvult
Lilly heeft ook een twijfelaar. ik heb een 1P bed. mn ouders vinden het niet nodig. ach, ik slaap elk weekend bij haar...
Gast, ik lees alles in de StageSC, ik hang hier al zo langquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe maar niet teruglezen
En zeg het anders ff als je het wel doet, kan ik alvast het land uit vluchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |