mooie ballenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
starmaker.. k-otic.. Anna
[ afbeelding ]
Automaten zijn lastig verkrijgbaar zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
zonder koppelen gaat het schakelen zo lastig. Dus dan kan je beter van de pook afblijven
jij praat altijd in de 3e persoon?quote:
verliefdheid is niet noodzakelijk voor een vluggertjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jou lessen lopen maar les 2 was het veilig doen en les 3 is verliefd worden.. Dat klopt niet
"I don't know about you... But I have been thinking about myself the whole day!quote:
ja die komen pas als je getrouwd bent. Dat is een stuk saaierquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Automaten zijn lastig verkrijgbaar zeker
Ben en Jerrys?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Liefde is een ziekte
Jawel, het is weer tijd voor zo'n bui...
ik denk dat hij wiskey bedoeltquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
"I don't know about you... But I have been thinking about myself the whole day!"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk dat hij wiskey bedoelt
ach, een schizofreen is nooit alleenquote:
* Renesite houdt van zichzelf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ach, een schizofreen is nooit alleen
loesquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
verliefdheid is niet noodzakelijk voor een vluggertje
ach meid... het kan allemaal nog wel een stukje sneller!quote:
Nee... dan hou ik het zeker niet meer bij...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach meid... het kan allemaal nog wel een stukje sneller!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |