inventarisatie en aanpassing van bedrijfsprocessenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar wie?
[..]
Maar ik ben er vanmiddag en vanavond ook al niet. Wordt een slechte dag vandaag
verpest mijn grap nou nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou grashopper, helaas vergis je je. het is geen sojasaus maar sojabonen
toch vind ik het een vaag bericht. bestuurders schijnen dus 300 kilo te kunnen verkopen omdat deze standaard als verlies-marge wordt gerekend.
Weet ik veel! Voor mij kan Vlaardingen net zo goed in België liggen als in Nederland!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Nederland .. Er staat Rotterdam!! Of ligt dat nu ook opeens in België
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 meisje krijgen, laat staan 2 zodat ik vreemd kan gaan
Jaquote:
Ze zeggen dat verliefde mensen meer aandacht krijgen .. Wel oplettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 meisje krijgen, laat staan 2 zodat ik vreemd kan gaan
Lieve schat kijk dan ook naar mijn plaatjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Weet ik veel! Voor mij kan Vlaardingen net zo goed in België liggen als in Nederland!
Ghehequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu wel![]()
Straks ga ik me echt nog depressief voelen
Ben ik de uitzondering die de regel bevestigd zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
Ze zeggen dat verliefde mensen meer aandacht krijgen .. Wel opletten
Je hebt toch nog geen vriendinquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik de uitzondering die de regel bevestigd zeker
achterlijk? Ik was fan van ze vroegerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk hoor het ook echt achterlijk. Damn I think I love you? Wat is daar damn aan?
Vroegah ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
achterlijk? Ik was fan van ze vroeger
Anna
sorryquote:
Ja maar je moet met zn 2en verliefd zijn anders werkt het nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan ik nog wel verliefd zijn
Of begrijp ik de opmerking weer verkeerd
Goed, als ik je zie dan maken we er een feest vanquote:
Oh zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Yesse het volgende:
Ja maar je moet met zn 2en verliefd zijn anders werkt het niet
Jeujquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed, als ik je zie dan maken we er een feest van!
Je kan ook met zn 3en verliefd zijnquote:
Ik houdt het dan ook maar bij de ochtendquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeuj![]()
ik win ik win ik win
Vanmorgen wordt een niet-doen-ochtend voel ik
Ik weet niet hoe jou lessen lopen maar les 2 was het veilig doen en les 3 is verliefd worden.. Dat klopt nietquote:
Wil wel, maar koppelen lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef Yesse het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat? Eerst wil je wel een vriendin, dan niet, dan wel, dan niet..
Ik op Yessequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Goover het volgende:
Wie is er verliefd op wie?
En gecompliceerderquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan ook met zn 3en verliefd zijn! Maakt het allemaal een stuk pittiger
!
Vandaar dat ik geen vriendin heb, heb een beetje verkeerde volgordequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet hoe jou lessen lopen maar les 2 was het veilig doen en les 3 is verliefd worden.. Dat klopt niet
Ja, ik! Op iemandquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Goover het volgende:
Wie is er verliefd op wie?
neequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve schat kijk dan ook naar mijn plaatjes
zonder koppelen gaat het schakelen zo lastig. Dus dan kan je beter van de pook afblijvenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil wel, maar koppelen lijkt me niet zo'n goed idee
Maar wel een stukkie interesssanter voor de buitenwereld!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik houdt houd het dan ook maar bij de ochtend!
Want..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil wel, maar koppelen lijkt me niet zo'n goed idee
mooie ballenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
starmaker.. k-otic.. Anna
[ afbeelding ]
Automaten zijn lastig verkrijgbaar zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
zonder koppelen gaat het schakelen zo lastig. Dus dan kan je beter van de pook afblijven
jij praat altijd in de 3e persoon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |