nou grashopper, helaas vergis je je. het is geen sojasaus maar sojabonenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Binnenkort met een paar flessen soja richting Argentinie dus
inventarisatie en aanpassing van bedrijfsprocessenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar wie?
[..]
Maar ik ben er vanmiddag en vanavond ook al niet. Wordt een slechte dag vandaag
verpest mijn grap nou nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou grashopper, helaas vergis je je. het is geen sojasaus maar sojabonen
toch vind ik het een vaag bericht. bestuurders schijnen dus 300 kilo te kunnen verkopen omdat deze standaard als verlies-marge wordt gerekend.
Weet ik veel! Voor mij kan Vlaardingen net zo goed in België liggen als in Nederland!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Nederland .. Er staat Rotterdam!! Of ligt dat nu ook opeens in België
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 meisje krijgen, laat staan 2 zodat ik vreemd kan gaan
Jaquote:
Ze zeggen dat verliefde mensen meer aandacht krijgen .. Wel oplettenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 meisje krijgen, laat staan 2 zodat ik vreemd kan gaan
Lieve schat kijk dan ook naar mijn plaatjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Weet ik veel! Voor mij kan Vlaardingen net zo goed in België liggen als in Nederland!
Ghehequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu wel![]()
Straks ga ik me echt nog depressief voelen
Ben ik de uitzondering die de regel bevestigd zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Yesse het volgende:
Ze zeggen dat verliefde mensen meer aandacht krijgen .. Wel opletten
Je hebt toch nog geen vriendinquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik de uitzondering die de regel bevestigd zeker
achterlijk? Ik was fan van ze vroegerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaIk hoor het ook echt achterlijk. Damn I think I love you? Wat is daar damn aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |