quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar
[..]
Als je Piles kent (het figuurtje, zie icon), en je legt de link tussen tanden, mij en dat figuurtje, dan snap je mss hoe ik ooit aan die naam ben gekomen
quote:
Ja ik kom er ook niet dagelijks hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik niet![]()
Alleen in het weekend ben ik daar
quote:
Vriendinnetje van mn neef woont daarquote:
De wereld is kleinquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mn neef woont daar
Ik begin afkickverschijnselen te krijgenquote:
Inderdaadquote:
Zou haast nog denken dat je populair bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
InderdaadIk ken tegenwoordig bijna overal mensen, best eng
Ja doe ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen
[..]
Treinen nog lijkt me
Neuh meer toevalquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou haast nog denken dat je populair bent
quote:
Neehee! Winskootn! Nie Gronnquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
Waarom wonen alle dames hier zo ver weg trouwens
Nijmegen, Groningen, Doetinchem, Barcelona
Gezondheid!quote:
Ja! Die vriend van mij kan ze sowieso niet direct regelen omdat hij Wacken niet doet, maar hij gaat nog ff kijken of hij het via collega's kan regelenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Bart heb jij nog kans gehad om te vragen naar die kaartjes voor Wacken
naja, nee heb ik. Ja kan ik krijgen dus ik wacht wel afquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Die vriend van mij kan ze sowieso niet direct regelen omdat bij Wacken niet doet, maar hij gaat nog ff kijken of hij het via collega's kan regelenMaar ik geef het weinig kans als ik eerlijk ben
quote:
tikibad FTW!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
meurning nico!
heb dinsdag kaartjes voor duinrell ontvangen.. binnenkort weer een keer met mn Lilly erheen..
quote:
Vlaardingenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
Waarom wonen alle dames hier zo ver weg trouwens
Nijmegen, Groningen, Doetinchem, Barcelona
ja idd. heerlijk daar.. altijd genieten.. als het niet zo druk is..quote:
inderdaad.. dan is het goed te doen. Wij gaan regelmatig zo in de wintertijd een avondje ofzo. Best lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja idd. heerlijk daar.. altijd genieten.. als het niet zo druk is..
Yquote:
Niet zeurenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn nu jij het zegt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn nu jij het zegt
[..]
En we hebben een winnaar
heerlijk he! met gronings accent praten?quote:
Idd, maargoed zogauw ik meer weet meld ik hetquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
naja, nee heb ik. Ja kan ik krijgen dus ik wacht wel af![]()
Hoe ist met jou verder?
ik ga denk ik een keer weer op de woensdag. met een beetje geluk is het dan lekker rustig. alleen durft lilly niet van die snelle glijbanenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. dan is het goed te doen. Wij gaan regelmatig zo in de wintertijd een avondje ofzo. Best lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |