ik ga denk ik een keer weer op de woensdag. met een beetje geluk is het dan lekker rustig. alleen durft lilly niet van die snelle glijbanenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad.. dan is het goed te doen. Wij gaan regelmatig zo in de wintertijd een avondje ofzo. Best lachen.
waaaaaaaar....?quote:
Lilly heeft het liever langzaam?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ga denk ik een keer weer op de woensdag. met een beetje geluk is het dan lekker rustig. alleen durft lilly niet van die snelle glijbanen
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, maargoed zogauw ik meer weet meld ik het
Och verder is het drukdrukdruk maar wel primaMet jou dan?
ze is niet zo een durval.. terwijl ik dat wel super vind. ze is meer van de bandenbaan (die soort "wildwaterbaan") en de bubbelbaden..quote:
die bandenbaan gaat ook nog best hard als je met z'n vieren op zo'n tweepersoonsband gaatquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ze is niet zo een durval.. terwijl ik dat wel super vind. ze is meer van de bandenbaan (die soort "wildwaterbaan") en de bubbelbaden..
Dan ben je Yesse niet tegengekomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik in Vlaardingen was, niet herinneren. Niet echt een indrukwekkende stad, blijkbaar
niet die glijbaan, maar die ene waar je langszaam met de stroming meegaat..quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
die bandenbaan gaat ook nog best hard als je met z'n vieren op zo'n tweepersoonsband gaat
lilly... van de VVVv... VVV vlaardingen dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vlaardingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist welquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik in Vlaardingen was, niet herinneren. Niet echt een indrukwekkende stad, blijkbaar
Dat is correctquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed
Waarom zou dat er op moeten staan danquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh yesse, waarom staat maasdijk wel op het plaatje, en De Lier niet?![]()
![]()
Vlaardingen is Nederland? of ligt dat in Belgie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vlaardingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vlaardingen is Nederland? of ligt dat in Belgie?
14 uur en 15 minuten?quote:
niet zo tactisch om dat plaatje je postcode te laten staan...quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom zou dat er op moeten staan danHet gaat om Vlaardingen
of ben ik nu een bitch?quote:Mercuriusstraat 2-62
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |