quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Het is wel grappig eigenlijk. Ze weten wie ze de meeste en de minste punten willen geven.
Maar ervanuitgaand dat er inderdaad een staffel is, zullen er ook andere punten verdeeld moeten worden.
En Amanda die zo dicht bij Jaap zit qua popipoll zal hem NOOIT veel punten gunnen...sterker nog, ze gunnen alleen elkaar punten en de rest helemaal niet...en toch zijn dit tussenpunten heel belangrijk!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De enige die geld zou aannemen is Claire volgens mij. De rest denkt wel een redelijke kans te maken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat deze halve finale gewoon doorgestoken kaart is.
Onze sterverslaggeefster van NL heeft de hele dag met haar hondje rondjes gelopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
Is Mrs bridget Oud Belegen alweer gespot ? Die zal toch ook ongeschonden de villa proberen te verlaten ?
En het werd steeds duidelijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
misschien moeten we de dierenbescherming inschakelen voor het hondje van Rietje...
het is echt niet goed voor zo'n beestje om ineens zo veel te moeten lopen
zeker niet met deze warmte!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:41 schreef STAP01 het volgende:
Mensen, stop maar met gissen! Ik had net Brian aan de lijn! The game is over zei hij!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:45 schreef mazaru het volgende:
Jaap heeft heel spontaan, na lichte aandrang van Brian de koffer met geld gepakt.
En zo denken er veeeeeeeeel meer over!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:50 schreef yvonne het volgende:
Kom ik net terug van mn werk, is dit opeens hilarisch geworden, dit is eik nog leuker dan de streams
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:52 schreef Eg_Wel het volgende:
Telegraaf morgen:?
"Na mijn man kan niet dansen, en het succesvolle programma van de sympathieke zanger Gordon is de gouden kooi het derde slachtoffer van de opschoon woede bij de RTL programma leiding. Het programma is per direct gestopt en komt ook niet terug. De bewoners kregen bij het afscheid allen een buskaart uitgereikt alvorens de poort, in bezit van hun koffer, te verlaten."
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef chufi het volgende:
Ik had net contact met de redactie van het Twentse Volk:
Headliner voor morgen wordt: Huub weer thuus!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:14 schreef avonne het volgende:
Mag ik even de knuppel in het hoenderhok gooien?
Ik zou het wel passend vinden als Huub vandaag zou moeten vertrekken. De kroon op het werk van falende programmamakers. De laatste ultieme idiote beslissing van de Febo.
Ik heb eerder het gevoel dat we -eindelijk- een kutprogramma ten grave dragen dat allang niet meer was wat we er van hoopten dat het zou worden.
Hoe passend dan om nú, een week eerder, een gevoel van afscheid te hebben, en niet mee hoeven te gaan in een "feestelijke" finale
De reaktie van Eric!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
JOKO (Vandaag om 00:27:54) Reageren
Lid
(Online)
Hyves-berichtje van Ben (beste vriend Huub) aan Eric (ex-miljonair) - gestuurd om 23.11uur:
Hee Eric!!!
Wij waren zeker het leukste stel van die dag!!! haha
Met mij is alles goed. Volgende week komt Huub weer terug uit dat gekkenhuis als miljonair en dan gaan we weer een feestje bouwen!!!
gr Ben
Als Huub er echt uit zou zijn gegaan, dan zou Ben dit toch niet meer naar Eric hebben gestuurd?
Denk dus dat er nog helemaal niets bekend is.
Have Fun met deze COSquote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:50 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.
TY Petraaquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:29 schreef petraa het volgende:
Zo OP is klaar en aangezien er toch niks meer gebeurt op de STREAMS,ga ik afnokken!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
TY Petraa![]()
Op dat we haar niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
Die ogen hèquote:
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3252657#3252657]woensdag 14 mei 2008 @ 01:45[/target] schreef Juud79 het volgende:
Mja, mijn vermoeden na veel gehoord en gezien en bedacht te hebben, bij de Kooi maar ook op de terugweg naar huis is het volgende...
Ik denk dat Claire naar huis is. Ook denk ik dat het niet door een stemming is gegaan, maar dat Bridget voor de stemming een koffer met geld had en dat een van de miljonairs kon vertrekken met het geld ipv dat de andere zouden gaan stemmen. Ik zag namelijk een aantal keer een gouden koffertje langskomen in het huis. Dat verklaart ook dat Claire zou vertrekken.
Heb niemand daadwerkelijk zien vertrekken, wel Claire naar de poort zien lopen, er doorheen en weer terug, die shots werden alleen van haar gemaakt...
Ricardo zat heel de tijd van de opnames in de fitness en zat zo nu en dan te zwaaien naar ons. Beveiliging was flink over de zeik, probeerde ons even te intimideren met hun hond en weg te krijgen, maar ik laat me niet van openbaar terrein afsturen, wij hebben daar ons fatsoenlijk gedragen met een man of vijftien, later twintig en zijn heel de tijd rustig en beleeft geweest..
We zagen Bridget achter zitten bij de Buren. Zo nu en dan miljonairs door het huis lopen en na afloop van wat leek de opname hoorde we hard gejuich in de tuin, helaas was niet te horen wie dat waren, maar meerdere mensen in ieder geval.
Ik vraag me af of diegene er dan meteen uit magquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Binnen hoe veel uur zal uitgelekt zijn wie er uit is gegaan?
Jawel. Willem is eruit dus het wordt tussen Ruud en Bartquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:59 schreef blomst het volgende:
goedemorgen![]()
Dus helaas nog niet bekend wie er uit is gestemd
Als het maar niet weer een jeroen wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel. Willem is eruit dus het wordt tussen Ruud en Bart
het komt mij wel goed uit, verjaardag voorbereidingen voor mijn man en jongste dochter, alleen jammer dat mijn man nu net 15 mei jarig moet zijn. geen halve finale voor mij dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:08 schreef T-lex het volgende:
Goedemorgen...![]()
Hoe bevalt dat nou, zo'n reintegratie programma voor ons streamers.![]()
Moet toegeven dat ik de streams wel mis. Ben nu ook maar aan het werk gegaan hier op de zaak...puur uit verveling zeg maar.Sterkte allemaal....
Denk dat Huub niet zo blij was van de week omdat er wel degelijk iets besproken is met de mannen in die trant. Nu ze ineens de pijlen op Huub en Brian hadden gericht heeft de FEBO daar misschien een stokje voor gestoken daar ze geen van beide kwijt willen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
als claire eruit is was volges mij heel duidelijk dat brian wegzou gaan en dat ze claire omkopen want claire nu eruit is onlogisch en zit hier de febo achter .
En dat begrijpt ze sowieso!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:18 schreef T-lex het volgende:
Dan krijgen we gewoon een B&A vs. H&J......laten we eerlijk zijn Claire heeft in de finale niks te zoeken.
ik zou het juist prachtig vinden als Claire er met de winst vandoor zou gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat Huub niet zo blij was van de week omdat er wel degelijk iets besproken is met de mannen in die trant. Nu ze ineens de pijlen op Huub en Brian hadden gericht heeft de FEBO daar misschien een stokje voor gestoken daar ze geen van beide kwijt willen.![]()
Er werd ook al gepost dat Huub tegen Jaap zei..."toch samen naar de finale" daardoor werd de aanname gedaan dat Brian er uit zou gaan, maar denk dat dat de exit van Claire is. Dan krijgen we gewoon een B&A vs. H&J......laten we eerlijk zijn Claire heeft in de finale niks te zoeken.
wat zou jou uitkomst zijn DrsH?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
Na maanden niet meer te hebben meegelezen en meegepost, werd de prikkel zo groot, dat ik besloot om de halve finale en finale toch maar te volgen en soms zelfs mee te posten. Helaas geen streams dus geen rechtstreekse informatie. Wel allerlei heerlijke hersenspinsels van de mensen die De Gouden Kooi altijd trouw gevolgd hebben. Ik moet eerlijk toegeven dat de speculaties over de mogelijke afloop en de acties in Eemnes van de werkelijke fanatiekelingen ook wel zeer amusant zijn om te volgen. Kortom ik zal zeker de COS blijven volgen en verwacht een volkomen onverwachte uitkomst van De Gouden Kooi op het einde. Geniet van de paar dagen afkicken en blijf vooral verwachtingen uitspreken / neerschrijven.
He, DrsH, dat is lang geledenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:46 schreef DrsH het volgende:
Op dit moment ben ik nog bezig met een uitgebreide analyse waarvan de uitkomst nog niet helemaal vaststaat.
Zodra er meer zekerheden zijn en de validiteit van de analyse aantoonbaar is zal ik de uitkomst bekend maken
Maar die RAT ook nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat Huub niet zo blij was van de week omdat er wel degelijk iets besproken is met de mannen in die trant. Nu ze ineens de pijlen op Huub en Brian hadden gericht heeft de FEBO daar misschien een stokje voor gestoken daar ze geen van beide kwijt willen.![]()
Er werd ook al gepost dat Huub tegen Jaap zei..."toch samen naar de finale" daardoor werd de aanname gedaan dat Brian er uit zou gaan, maar denk dat dat de exit van Claire is. Dan krijgen we gewoon een B&A vs. H&J......laten we eerlijk zijn Claire heeft in de finale niks te zoeken.
Die is echt onbetaalbaarquote:
Ze zijn nu suikerklontjes aan het doorgevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
he dat is balen, ik kan de streams niet meer volgen.
Zijn ze nog steeds aan het fietsen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:23 schreef Prospera het volgende:
Huub mag zijn handjes dichtknijpen als hij genadig via de zijdeur wordt afgevoerd![]()
Brian moet zowiezo door tot de finale met zijn aanstaande ex; en hij krijgt al de glorie die hem toekomt in de buitenwereld
Genieten ? Genieten ? Dit is PUUR afzien ! Ik heb alle 20 nagels sinds gisteren zoverquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
Geniet van de paar dagen afkicken
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
goedemorgen, patient 105597 meldt zich voor de dagbesteding
Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
Bloemstukjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes maken![]()
Pilletjes al gehad?
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.quote:
Géén pillenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes maken![]()
Pilletjes al gehad?
Dan zet ik in op de pruik van Amanda, thema dood met wat levende haven erin. Ik kan er wel wat mee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.
Roze lint erbij met wat glimmers!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:11 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dan zet ik in op de pruik van Amanda, thema dood met wat levende haven erin. Ik kan er wel wat mee.
dichten?????? Die zoeken we op !quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel. Willem is eruit dus het wordt tussen Ruud en Bart
Misschien het hondje er tussen schikken, ik zeg, ik ga ervoorquote:
131591 hier, even een vraagje: zijn alle onderdelen verplicht of mag men vakken laten vallen??quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
Shadow ook uw Night-Shift als lid van NowLive.quote:Reactie aan Mevr Fintelman (Netty)
Geachte Mevr Fintelman ,
Een site met 20.000 leden zoals u zegt in het interview op de radio, ben even wezen zoeken kan geen Brian site zijn hoe graag u dit ook zou willen !
Ook het Talpa/ Tien forum is niet zo groot, toen ben ik gekomen op NOW-Live ! DE Gouden kooi site !.
Diezelfde site waar u een hele poos samen met uw andere zoon kenneth informatie vanaf haalde om die Brian te kunnen doorspelen tjdens bezoek of zijn optredens.
Was u bang om de naam te noemen op de radio ?
geeft niet hoor Now-Live is bekent genoegen daar hebben we u dus niet voor nodig.
U wilt geen antwoord geven op lastige vragen, maar onbewust gaf u toch antwoord !
Weet u, Brian wil ook nooit antwoordt geven op lastige vragen en laat ik nu uit een soort van belangstelling mezelf hebben afgevraagd van wie hij dit zou hebben ?
Misschien vraagt Brian het zichzelf ook wel eens af, in ieder geval kreeg ik vandaag het antwoord, en ook al had ik al en ander klein stukje klaar vind ik het leuk om weer even bij de realiteit te blijven vandaar deze open brief.
Maar goed op verdere lastige vragen wilt u niet antwoorden om Brian te beschermen, hiermee suggereert u dus dat indien u wel zou antwoorden dit Brian zou kunnen schaden !
Immers tegen leuke, lieve & aardige dingen behoef je iemand niet te beschermen Toch ?
Dus u voelde de bui al aankomen helderziend ? of gewoon een moeder die haar zoon goed kent en liever niet wil worden geconfronteerd met zijn mindere kanten ?
Nee ik moet toegeven Brian doet het toch heel wat beter met de pers, neem nu vanmiddag eens tijdens de persconferentie.
De verslaggever vroeg aan Brian als hij zou winnen of hij dan zou delen met Amanda die hem door dik & dun heeft gesteund en zijn letterlijke & figuurlijke dekking is geweest ( het laatste gedeelte is voor mijn rekening )
Na een kleine stilte, ( Erg slecht in een interview daar ik van iemand met een H.B.O. opleiding verwacht dat hij wel zo slim is om de vraag te herhalen om tijd te winnen om na te denken)
Zei hij : Niet te mogen delen ! Onzin natuurlijk ! er mocht/ mag geen afspraak tijdens het spel hierover worden gemaakt maar als je als winnaar naar buiten komt en het geld op je rekening hebt is dit jouw eigendom en bepaalt zelfs de Mol niet wat je er mee doet !
Al vaker heeft Brian aangegeven : Amanda in haar stadje Ik in mijn stadje en af en toe een etentje.
ook op de vraag of Amanda dan wellicht een auto van hem zou krijgen gaf hij geen antwoord en omzeilde de vraag met : Wat van mij is , is ook van haar dat geld dan misschien voor zijn hoestbui op 4 wielen maar niet op het miljoen ! of wat daar van overblijft, Want Brian deelt de liefde en een keer uit eten dat soort dingetjes, ik heb gehoort dat er Kermis is/was in Almere als hij lang genoeg blijft kunnen ze samen in het reuzenrad en de botsauto`s.
Ik ben absoluut geen fan van Amanda maar haar gevoel naar Brian toe is mijnsinziens oprechter in bovenstaande voorbeelden als andersom, En dat zien zelfs mensen die nog Brian nog Amanda fan zijn.
Dat zijn kritische & inhoudelijke vragen waar de fam niet zo goed mee overweg kan kennelijk.
u moet dan om uw gezondheid denken zegt u op de radio en dat, Mevr Fintelman, dat begrijp ik !
Als mijn zoon of dochter zou worden aangevallen zou mijn bloeddruk ook stijgen, En ja dat is slecht voor de gezondheid !
Maar weet u ...Ik zou mijn zoon of dochter dan ook wel vertellen wat hij of zij fout doet in mijn ogen, en dat heb ik u nog nooit zien doen.
Vervolgens zegt u op de radio dat Huub fans er voor zorgen dat Brian wordt geboycot, maar u ligt dit niet nader toe, dus permiteer ik me even te speculeren op datgene wat ik op de streams en op de site, Die met die 20.000 leden heb meegekregen.
Er was sprake dat Brian een optreden zou verzorgen op een school in Almere en daar een lezing zou houden over hoe goed hij zich heeft leren beheersen. Ik stel me zo voor dat hij dit zou kunnen doen met een gesponsord Talpa laptopje een beamer en dat hij dan bijv het laatste filmpje laat zien over hoe rustig en op een volwassen mannier hij Tommy de butler even op zijn plek zette na dat hij hem een vingertje had gegeven, Omdat hij verbaal niets in te brengen had, Waarbij als de leerlingen dit naar de leerkracht doen zich kunnen gaan melden bij de directeur/trice en eventueel een brief mee naar huis krijgen.
Een beetje bijdehante leerling zou vragen waar de camera staat om dat hij/zij denkt in Poets of Banana split te zitten.
Het is zeg maar een heroine junk een lezing laten geven over hoe slecht drugs voor je is, en onder de les een shotje in zijn arm zet.
Dat is waar een gedeelte van die 20.000 man op dat forum niet echt blij mee zijn en zodoende hebben er oproepen gestaan om die school te benaderen.
Kenneth maakte tijdens zijn bezoek duidelijk dat Brian beter geen naam had kunnen noemen
daar er gezeik was.
Ik weet niet of u hier op doelde met uw uitspraak over ze willen Brian Boycotten maar mocht ik het helemaal mis hebben bent u vrij om te reageren.
Ook weet ik niet of het daadwerkelijk is gebeurd, maar heb hier wel oproepen gezien hiervoor.
Dus de duidelijkheid die u niet wil verschaffen in een interview probeer ik dan maar in te vullen want loze kreten neemt misschien uw interviewer genoegen mee maar een beetje interviewer spit iets dieper en media-schuw bent u niet, en daar hoort dit bij.
Voorts wil ik nog wel even voor de leden vermelden dat Brian In Nederland is geboren en wel in Breukelen daar u daar zo aan hechte dit kwijt te willen, En dat Brian op zijn vierde ? of was het vijfde jaar naar Bonaire is gegaan u wist het zelf niet precies meer zal de zenuwen geweest zijn.
.
Ik zal eens voor je gaan zoeken!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je nog leuke of speciale(goede) afbeeldingen van dgk op je schijf staan, wil je deze dan mailen naar HiDiHo op gmail punt com
(eventueel ingepakt)
bvbd
Je mag ervan uitgaan dat alles wat we bieden zinvol is. Dus je doet maar lekker mee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
131591 hier, even een vraagje: zijn alle onderdelen verplicht of mag men vakken laten vallen??
Alhoewel, ik doe sowieso mee voor de koffie
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
Ja maar... ik moet vandaag ook nog....quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Je mag ervan uitgaan dat alles wat we bieden zinvol is. Dus je doet maar lekker mee.
Vooral raad het plaatje is erg aan te raden als braintraining. We zijn hier immers allemaal weer ouder geworden. Ik was nog zo jong en blue toen ik begon te streamen. Mooi was die tijd!!
Heb net twee haringen met uitjes weg zitten werken, sorry juf!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Vriendschapquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb net twee haringen met uitjes weg zitten werken, sorry juf!![]()
okee, ik heb een raadsel. Wat komt te voet , en gaat te paard?
Jij hoeft niet te gymmen, okee? (doe je wel mee aan de apenkooi???)quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar... ik moet vandaag ook nog....
Is het goed als ik mijn zoon een briefje laat schrijven voor de onderdelen waar ik niet bij aanwezig kan zijn??
Antwoord: Ik weet het niet!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb gvd om 09.30 al zeker 5 posts gedaan in 3 topics.... wat denk je zelf??quote:
Alleen als jij ook meedoetquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te gymmen, okee? (doe je wel mee aan de apenkooi???)
Good old Rietje. Razende reporter Rietje. Waar zouden we zijn zonder haar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef RSie het volgende:
Mogge saam'n
Net terug van een bakje koffie bij Rietje. was gezellig, en hebben net ff samen kleine rocco uitgelaten.
op dit moment is het weer rustig rondom de kooi, alleen bij de productie wordt er driftig heen en weer gerend.
ik kon 5 koppies tellen in de villa dus iedereen zit er nog.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vriendschap
Sjezus... Haring als ontbijt?
Ik ben ongesteldquote:
Heb Bram al gesproken vandaag. Volgens hem zit Claire thuis. Onder de bank. Niemand mag haar zien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Antwoord: Ik weet het niet!!
Raadsel: waar heb je Claire gelaten?
Ja ik weet het... ik heb m eerder gehoord maar ik weet gewoon niet meer wat het is....quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vriendschap lijkt me ook goed, maar er is een betere.
Ja, was een halve weddenschap. Iemand riep: "Bluf!" en voor ik het doorhad zat ik er mee. Koppie koffie erbij en het is prima te doen:)
kolere, noekje, je klinkt echt als een volleerde hulpverlenerquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Je mag ervan uitgaan dat alles wat we bieden zinvol is. Dus je doet maar lekker mee.
Vooral raad het plaatje is erg aan te raden als braintraining. We zijn hier immers allemaal weer ouder geworden. Ik was nog zo jong en bleu toen ik begon te streamen. Mooi was die tijd!!
Ehm... het antwoord is ook "reputatie"quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb Bram al gesproken vandaag. Volgens hem zit Claire thuis. Onder de bank. Niemand mag haar zien.
het antwoord was: vertrouwen... (past lekker bij dit spelletje ook)
Ik dacht eerder dat het antwoord Brian was, die als hoofdprijs Fries had gekozen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... het antwoord is ook "reputatie"![]()
En dat was degene die ik eerder gehoord had.
Duh, dat is jaren mijn werk geweest! Ik was goehoed!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:34 schreef avonne het volgende:
[..]
kolere, noekje, je klinkt echt als een volleerde hulpverlener
Of niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
Eh... dieenebart... voor mijn part maak je een kloon aan, maar als medeFokker ben je toch echt moreel verplicht om enige inside info over de actuele gebeurtenissen in DGK met ons te delen, hoor
Wij hebben jou ook flink gevoed met info, de afgelopen jaren. Toch?
Sinterklaas!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ook even gedold met Fries?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!
[ afbeelding ]
Hmm, wat was dit ook alweer?
dit meen je? oooo my gosh zo smorgens vroegquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zij had moeten winnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 02:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
TY Petraa![]()
Opdat we haar niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
sarah pruikenmaker mag ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Of niet?
Okee dan, tegen 'betaling' wil ik er wel over nadenken.
*maakt Kloon aan: Jopie Stekelhaar*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |