Als het maar niet weer een jeroen wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel. Willem is eruit dus het wordt tussen Ruud en Bart
het komt mij wel goed uit, verjaardag voorbereidingen voor mijn man en jongste dochter, alleen jammer dat mijn man nu net 15 mei jarig moet zijn. geen halve finale voor mij dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:08 schreef T-lex het volgende:
Goedemorgen...![]()
Hoe bevalt dat nou, zo'n reintegratie programma voor ons streamers.![]()
Moet toegeven dat ik de streams wel mis. Ben nu ook maar aan het werk gegaan hier op de zaak...puur uit verveling zeg maar.Sterkte allemaal....
Denk dat Huub niet zo blij was van de week omdat er wel degelijk iets besproken is met de mannen in die trant. Nu ze ineens de pijlen op Huub en Brian hadden gericht heeft de FEBO daar misschien een stokje voor gestoken daar ze geen van beide kwijt willen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
als claire eruit is was volges mij heel duidelijk dat brian wegzou gaan en dat ze claire omkopen want claire nu eruit is onlogisch en zit hier de febo achter .
En dat begrijpt ze sowieso!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:18 schreef T-lex het volgende:
Dan krijgen we gewoon een B&A vs. H&J......laten we eerlijk zijn Claire heeft in de finale niks te zoeken.
ik zou het juist prachtig vinden als Claire er met de winst vandoor zou gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat Huub niet zo blij was van de week omdat er wel degelijk iets besproken is met de mannen in die trant. Nu ze ineens de pijlen op Huub en Brian hadden gericht heeft de FEBO daar misschien een stokje voor gestoken daar ze geen van beide kwijt willen.![]()
Er werd ook al gepost dat Huub tegen Jaap zei..."toch samen naar de finale" daardoor werd de aanname gedaan dat Brian er uit zou gaan, maar denk dat dat de exit van Claire is. Dan krijgen we gewoon een B&A vs. H&J......laten we eerlijk zijn Claire heeft in de finale niks te zoeken.
wat zou jou uitkomst zijn DrsH?quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
Na maanden niet meer te hebben meegelezen en meegepost, werd de prikkel zo groot, dat ik besloot om de halve finale en finale toch maar te volgen en soms zelfs mee te posten. Helaas geen streams dus geen rechtstreekse informatie. Wel allerlei heerlijke hersenspinsels van de mensen die De Gouden Kooi altijd trouw gevolgd hebben. Ik moet eerlijk toegeven dat de speculaties over de mogelijke afloop en de acties in Eemnes van de werkelijke fanatiekelingen ook wel zeer amusant zijn om te volgen. Kortom ik zal zeker de COS blijven volgen en verwacht een volkomen onverwachte uitkomst van De Gouden Kooi op het einde. Geniet van de paar dagen afkicken en blijf vooral verwachtingen uitspreken / neerschrijven.
He, DrsH, dat is lang geledenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:46 schreef DrsH het volgende:
Op dit moment ben ik nog bezig met een uitgebreide analyse waarvan de uitkomst nog niet helemaal vaststaat.
Zodra er meer zekerheden zijn en de validiteit van de analyse aantoonbaar is zal ik de uitkomst bekend maken
Maar die RAT ook nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat Huub niet zo blij was van de week omdat er wel degelijk iets besproken is met de mannen in die trant. Nu ze ineens de pijlen op Huub en Brian hadden gericht heeft de FEBO daar misschien een stokje voor gestoken daar ze geen van beide kwijt willen.![]()
Er werd ook al gepost dat Huub tegen Jaap zei..."toch samen naar de finale" daardoor werd de aanname gedaan dat Brian er uit zou gaan, maar denk dat dat de exit van Claire is. Dan krijgen we gewoon een B&A vs. H&J......laten we eerlijk zijn Claire heeft in de finale niks te zoeken.
Die is echt onbetaalbaarquote:
Ze zijn nu suikerklontjes aan het doorgevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
he dat is balen, ik kan de streams niet meer volgen.
Zijn ze nog steeds aan het fietsen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:23 schreef Prospera het volgende:
Huub mag zijn handjes dichtknijpen als hij genadig via de zijdeur wordt afgevoerd![]()
Brian moet zowiezo door tot de finale met zijn aanstaande ex; en hij krijgt al de glorie die hem toekomt in de buitenwereld
Genieten ? Genieten ? Dit is PUUR afzien ! Ik heb alle 20 nagels sinds gisteren zoverquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
Geniet van de paar dagen afkicken
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
goedemorgen, patient 105597 meldt zich voor de dagbesteding
Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
goedemorgen, patient 105597 meldt zich voor de dagbesteding
Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen
Bloemstukjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes maken![]()
Pilletjes al gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |