Die is echt onbetaalbaarquote:
Ze zijn nu suikerklontjes aan het doorgevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
he dat is balen, ik kan de streams niet meer volgen.
Zijn ze nog steeds aan het fietsen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:23 schreef Prospera het volgende:
Huub mag zijn handjes dichtknijpen als hij genadig via de zijdeur wordt afgevoerd![]()
Brian moet zowiezo door tot de finale met zijn aanstaande ex; en hij krijgt al de glorie die hem toekomt in de buitenwereld
Genieten ? Genieten ? Dit is PUUR afzien ! Ik heb alle 20 nagels sinds gisteren zoverquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:25 schreef DrsH het volgende:
Geniet van de paar dagen afkicken
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
goedemorgen, patient 105597 meldt zich voor de dagbesteding
Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef avonne het volgende:
goedemorgen, patient 105597 meldt zich voor de dagbesteding
Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen
Bloemstukjes makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes maken![]()
Pilletjes al gehad?
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.quote:
Géén pillenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaag bloemetjes plukken en stukjes maken![]()
Pilletjes al gehad?
Dan zet ik in op de pruik van Amanda, thema dood met wat levende haven erin. Ik kan er wel wat mee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik leuk voor de middag. Met als thema, de dood. Creatief met graftakken.
Roze lint erbij met wat glimmers!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:11 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dan zet ik in op de pruik van Amanda, thema dood met wat levende haven erin. Ik kan er wel wat mee.
dichten?????? Die zoeken we op !quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jawel. Willem is eruit dus het wordt tussen Ruud en Bart
Misschien het hondje er tussen schikken, ik zeg, ik ga ervoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |