quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:24 schreef avonne het volgende:
daar wordt je toch simpel van... al die mensen die laten weten iets te weten, maar het nog stil willen houden
[..]
"terror"?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef Py het volgende:
[..]
Haha die 's cool
dgk medewerker en now live team
Maar wat nou als Huub er straks nog in blijkt te zitten, hoe lullen ze dit weer recht dan![]()
Hoe dan?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef Py het volgende:
[..]
Haha die 's cool
dgk medewerker en now live team
Maar wat nou als Huub er straks nog in blijkt te zitten, hoe lullen ze dit weer recht dan![]()
Hoe dan?
Ik zekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
hahahaha sorry mensen voor het kutgrapje op msn maar huub zit nog gewoon in de kooi!!! Aangezien ik zijn password heb voor msn dacht ik dat het wel een leuk geintje was om de boel wild te krijgen. HUUB IS DUS NIET NAAR HUIS MAAR ZIT NOG LEKKER IN EEMNES.
ik hoop dat jullie het geintje kunnen waarderen.
groeten Ben (the funnyman)
NowLive
Feit is dat Huub veel streken heeft uitgehaald en een grote mond heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel TV, dat zei ik al. Maar volgens mij zag ik op TV wel Brian met dat douche incident. Correct me if i'm wrong. En straks bij die finale, dan zie je allemaal flash backs denk ik. Maar even afwachten hoe het er dan uit ziet. Feit is dat Huub de meeste streken heeft uitgehaald en de grootste mond heeft. Brian is een sneaky motherfucker, dat afluisteren is volgens mij ook wel eens in beeld geweest.
Tja, 't is Nowlive dus dan krijg je Huub info en zijn er zat mensen die dat Huub forum wel eens even lekker met valse info willen pakken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik had ltoch liever dat er berichten binnenkwamen dat Brian vanavond zijn oude stiel had opgepakt en weer auitoradio's uit auto's aan het rossen was.
jaja hier het origineel:quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ja hij was offline gehaald dacht ik, maar hij staat er weer
[ afbeelding ]
Tja, 't leven is een pijpkaneel.......kan er ook niets aan veranderen. Ik vermoed dat zowel Brian als Huub niet gelukkig worden met het geld, dat is dan een schrale troost.....quote:
Wat een grapjas hé....die houdt Sly de hele avond van de straat...quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:32 schreef patist het volgende:
[..]
jaja hier het origineel:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Huub er niet uit is is het toch Breien
Ik verveelde me..that's allquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een grapjas hé....die houdt Sly de hele avond van de straat...
Zolang jij wakker blijft vast welquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:38 schreef Disana het volgende:
Ik ben benieuwd of we dit tempo twee dagen volhouden.
Onzin. Brian heeft in de recente interviews achteraf juist aangegeven dat zijn zelfbeheersing te wensen overliet, wat absoluut kwalijk is en bij de persconferentie zei hij dat hij "zeker geen good guy is maar een bad guy met een goed hart" . Valt dus enorm mee. Ook op tv wordt hij zeker niet als halve heilige neergezet. Alle minder leuke dingen die hij heeft gedaan zijn uitgebreid aan bod gekomen en de toon die de voice over zet als het om hem draait is zeker niet altijd positief.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian is een eikel maar wordt op tv en villa vandaag neergezet als een halve heilige. Elke vorm van zelfkennis is hem vreemd want hij plaatst zichzelf ook graag in die rol getuige eerdere vergelijkingen van hemzelf met "een echte ster", "Kofi Anan", "kindje van God" enz. Hij herkent dan ook niks van Huub in zichzelf want Huub is het grote kwaad terwijl Brian juist het goede op aarde vertegenwoordigt.
Ik kan vast niet slapen... afkickverschijnselen!quote:
Nou dan word je mooi bedankt.Gelukkig was ik de enige gek hier die erin trapte.Maar je had me goed te pakken zeg.Dacht echt dat Huub naar huis moestquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:38 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik verveelde me..that's allVerder vind ik NL een toffe site met goede artikelen
Jaap blaat wel meerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef feit het volgende:
¤ 500.000 naar goede doelen als Jaap wint
Jaap heeft in een interview beloofd dat er ¤ 500.000 naar goede doelen zal gaan.
Hij heeft daarvoor 5 goede doelen gekozen, die elk ¤100.000 zullen krijgen.
Het overige geld zal hij gebruiken als startkapitaal voor zijn nieuwe programma
Vast wel maar misschien dan niet als COS maar als ...... Mhhnn bedenken we nog welquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk. De cossen zijn zonder streams nog leuker.
Volgens mij kunnen we na de kooi best nog wel een maandje doorgaan
Alleen jouw gifjes ontbreken nu wel een beetje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk. De cossen zijn zonder streams nog leuker.
Volgens mij kunnen we na de kooi best nog wel een maandje doorgaan
Ik deed dit voor FOKquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan word je mooi bedankt.Gelukkig was ik de enige gek hier die erin trapte.Maar je had me goed te pakken zeg.Dacht echt dat Huub naar huis moest
Draait ie nu al weer dan ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan vast niet slapen... afkickverschijnselen!
En jij, zit je van ellende maar die ordi clip van Brian te cappen
Bij diezelfde persconferentie reageerde hij op de opmerking dat hij door sommigen gehaat werd met:quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:40 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin. Brian heeft in de recente interviews achteraf juist aangegeven dat zijn zelfbeheersing te wensen overliet, wat absoluut kwalijk is en bij de persconferentie zei hij dat hij "zeker geen good guy is maar een bad guy met een goed hart" . Valt dus enorm mee. Ook op tv wordt hij zeker niet als halve heilige neergezet. Alle minder leuke dingen die hij heeft gedaan zijn uitgebreid aan bod gekomen en de toon die de voice over zet als het om hem draait is zeker niet altijd positief.
Nee want Breien klinkt toch als een jankende rat ....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als die mensen die bij het hek van DGK staan een Hyena horen, dan is Brian er in ieder geval niet uit.
ja, zit daar niet iemand met een laptop?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als die mensen die bij het hek van DGK staan een Hyena horen, dan is Brian er in ieder geval niet uit.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jouw gifjes ontbreken nu wel een beetje.
Maar over 46 uur zijn we weer online.
Jups, en dan heb je ook nog een hoop mensen, waaronder Huub, die sociaal wenselijk gedrag vertonen omdat ze beseffen dat ze de goede dingen moeten zeggen, maar er vervolgens dan weer niet naar handelen. Lood om oud ijzer.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Daar hebben ze een mooie uitdrukking voor: De splinter in iemands ander oog wel zien, maar de balk in je eigen oog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |