quote:
Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[..]
Ik kijk niet veel TV, dat zei ik al. Maar volgens mij zag ik op TV wel Brian met dat douche incident. Correct me if i'm wrong. En straks bij die finale, dan zie je allemaal flash backs denk ik. Maar even afwachten hoe het er dan uit ziet. Feit is dat Huub de meeste streken heeft uitgehaald en de grootste mond heeft. Brian is een sneaky motherfucker, dat afluisteren is volgens mij ook wel eens in beeld geweest.
Feit is dat Huub veel streken heeft uitgehaald en een grote mond heeft.
De meeste streken en de grootste mond betwijfel ik.
Hoe dan ook, dat is geen van beiden waar het mij om gaat.
Huub is een eikel en wordt op tv en villa vandaag ook neergezet als een eikel. Dat hij desondanks toch zo populair is heeft hij waarschijnlijk te danken aan het feit dat hij zelf ook weet dat hij een eikel is en daar ook voor uitkomt. Hij heeft zelf vaker uitgesproken dat hij heel veel van zichzelf herkent in de negatieve kanten van Brian.
Brian is een eikel maar wordt op tv en villa vandaag neergezet als een halve heilige. Elke vorm van zelfkennis is hem vreemd want hij plaatst zichzelf ook graag in die rol getuige eerdere vergelijkingen van hemzelf met "een echte ster", "Kofi Anan", "kindje van God" enz. Hij herkent dan ook niks van Huub in zichzelf want Huub is het grote kwaad terwijl Brian juist het goede op aarde vertegenwoordigt.