quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef chufi het volgende:
Ik had net contact met de redactie van het Twentse Volk:
Headliner voor morgen wordt: Huub weer thuus!
Extra hoge kijkcijfers, lieverd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er nu gestemd wordt en alles opgenomen wordt en dat ze dan 2 dagen wachten met uitzenden. Begrijp niet waarom.
Ik kijk er vaak net iets anders tegenaan. Hoe het op TV zit weet ik niet, ik kijk nooit eigenlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toch ook wel inziet dat de ene "miljonair" wat positiever wordt neergezet in de tv-uitzendingen dan de andere "miljonair".
Ben jij die anonieme of die betrouwbare bron?? Of die anonieme, betrouwbare bron??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zal dat allemaal komen door mij, als 'bron' van Nowlive?
Kom je wat te kort?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gunst....kom es langs....in 't rood ook s.v.p.
Die stonden er nog van de afgelopen gereden wielerronde : rond om Oldenzaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Konden ze die dranghekken zo snel nog regelen??
Ik wel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er nu gestemd wordt en alles opgenomen wordt en dat ze dan 2 dagen wachten met uitzenden. Begrijp niet waarom.
ik schreef eerder al: dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:06 schreef mounirk het volgende:
[..]
Extra hoge kijkcijfers, lieverd.
Anders kijken de streamers geen TV. Want die hebben het dan allemaal al gezien...
Jaah, ze zijn soms wel slim daarzo
Indrukwekkende connecties wel... dat ze moeten uitgaan van een MSN-text....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly op Nowlive:
Op Huub zijn msn staat nu Huub toch naar huis met een huilend poppetje
quote:
Owquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
Sly op Nowlive:
Weet ze wel waar haar huis woont??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:11 schreef chufi het volgende:
De Zaandammer schrijft trouwens morgen:
Amanda, die van de Gouden Kooi, komt haar huis bezoeken.
Beetje verzorging op zijn tijd kan geen kwaad iddquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, een leuk verzorgingsarrangement voor een weekend, inclusief temperaturen.....
Dan zal ik je een heel simpel voorbeeld geven, niet eens geweld gerelateerd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk er vaak net iets anders tegenaan. Hoe het op TV zit weet ik niet, ik kijk nooit eigenlijk...
Dat is de vraag nog maar, Daniëlle moest ook met de trein naar Amsterdam, en ik geloof niet dat mama haar komt halenquote:
Je hebt een lulkick of niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dan zal ik je een heel simpel voorbeeld geven, niet eens geweld gerelateerd.
Het door Amanda geoganiseerde feest met zoveel mogelijk goedkope vrouwen zodat Huub weer eens vreemd zou gaan.
Hoe het verliep:
Amanda en Brian wilden aantonen dat Huub niet trouw is.
Huub vertelde tegen een van de vrouwen (Suzan heette ze geloof ik) dat hij zich heel erg moest inhouden, maar hij deed verder niets. Verder vertelde hij dat hij een donkere vrouw erg lekker vond.
Even later zat die donkere vrouw in de jacuzzi tegen Amanda en Brian op te rijden.
Hoe het smeuiig gebracht had kunnen worden in de uitzending:
Amanda en Brian beramen samen het plan over het organiseren van een feest met veel vrouwen om Huub te verleiden.
We zien wat beelden van eerdere feesten waar het uit de hand liep, namelijk Huub die met Amanda bezig is en Brian met de dame in de dop.
Even later zien we beelden van het nieuwe feest waar Huub grote moeite heeft zich in te houden, maar dit lukt hem uiteindelijk wel.
Tenslotte zien we de beelden in de jacuzzi van Brian, Amanda en de donkere vrouw.
Hoe het in de uitzending kwam:
Amanda en Brian beramen samen het plan over het organiseren van een feest met veel vrouwen om Huub te verleiden.
We zien een flashback van Huub op een eerder feest die met diverse andere vrouwen bezig is.
We zien beelden van Huub die het moeilijk heeft zich in te houden wat nog eens extra benadrukt wordt door de voiceover.
Maar Humberto, dat is toch ook Huub ten voeten uit? Zo heeft hij zich neergezet in DGK. Dat het wat uitvergroot wordt vind ik op zich wel logisch.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het door Amanda geoganiseerde feest met zoveel mogelijk goedkope vrouwen zodat Huub weer eens vreemd zou gaan.
<knip>
Wat een warrig forum is dat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly op Nowlive:
Is toch grappig, die strohalmen waaraan mensen zich vastklampen nu er geen nieuws is? Ik ga er lekker in mee hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Indrukwekkende connecties wel... dat ze moeten uitgaan van een MSN-text....
Dat er geen bevestiging kan komen van de familie van Huub is dan op z'n minst vreemd.
Het is zeker Huub ten voeten uit, vandaar dat ik dat ook uitvoerig naar voren liet komen in de suggestie hoe het ook gebracht had kunnen worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar Humberto, dat is toch ook Huub ten voeten uit? Zo heeft hij zich neergezet in DGK. Dat het wat uitvergroot wordt vind ik op zich wel logisch.....
Anyway, die kleuter stopt in ieder gaatje z'n leuter.....
Daar gebeurde nog wel meer dan een beetje rijdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:14 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hoe het verliep:
Amanda en Brian wilden aantonen dat Huub niet trouw is.
Huub vertelde tegen een van de vrouwen (Suzan heette ze geloof ik) dat hij zich heel erg moest inhouden, maar hij deed verder niets. Verder vertelde hij dat hij een donkere vrouw erg lekker vond.
Even later zat die donkere vrouw in de jacuzzi tegen Amanda en Brian op te rijden.
Hoe het smeuiig gebracht had kunnen worden in de uitzending:
We zien wat beelden van eerdere feesten waar het uit de hand liep, namelijk Huub die met Amanda bezig is en Brian met de dame in de dop.
Even later zien we beelden van het nieuwe feest waar Huub grote moeite heeft zich in te houden, maar dit lukt hem uiteindelijk wel.
Tenslotte zien we de beelden in de jacuzzi van Brian, Amanda en de donkere vrouw.
Hoe het in de uitzending kwam:
We zien een flashback van Huub op een eerder feest die met diverse andere vrouwen bezig is.
We zien beelden van Huub die het moeilijk heeft zich in te houden wat nog eens extra benadrukt wordt door de voiceover.
Je kunt allerlei scenario's loslaten, we weten het gewoon niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:14 schreef avonne het volgende:
Mag ik even de knuppel in het hoenderhok gooien?
Ik zou het wel passend vinden als Huub vandaag zou moeten vertrekken. De kroon op het werk van falende programmamakers. De laatste ultieme idiote beslissing van de Febo.
Ik heb eerder het gevoel dat we -eindelijk- een kutprogramma ten grave dragen dat allang niet meer was wat we er van hoopten dat het zou worden.
Hoe passend dan om nú, een week eerder, een gevoel van afscheid te hebben, en niet mee hoeven te gaan in een "feestelijke" finale
ik wil er eigenlijk gewoon vandaag al vanaf zijnquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt allerlei scenario's loslaten, we weten het gewoon niet.
Twee stelletjes tegen elkaar zou ook leuk zijn
Eén van de twee met de meeste fans zou ook spraakmakend zijn
De kortst zittende is ook weer heel plausibel
Ik kijk niet veel TV, dat zei ik al. Maar volgens mij zag ik op TV wel Brian met dat douche incident. Correct me if i'm wrong. En straks bij die finale, dan zie je allemaal flash backs denk ik. Maar even afwachten hoe het er dan uit ziet. Feit is dat Huub de meeste streken heeft uitgehaald en de grootste mond heeft. Brian is een sneaky motherfucker, dat afluisteren is volgens mij ook wel eens in beeld geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:19 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het is zeker Huub ten voeten uit, vandaar dat ik dat ook uitvoerig naar voren liet komen in de suggestie hoe het ook gebracht had kunnen worden.
Maar...
het is ook Brian ten voeten uit en het irriteert me mateloos dat dat de uitzending niet haalt.
Kan wel zijn, maar ik had ltoch liever dat er berichten binnenkwamen dat Brian vanavond zijn oude stiel had opgepakt en weer auitoradio's uit auto's aan het rossen was.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch grappig, die strohalmen waaraan mensen zich vastklampen nu er geen nieuws is? Ik ga er lekker in mee hoor
Ja eigenlijk wel idd nu het op deze manier gespeelt wordt is het niet meer leuk, zeker nu zonder streamsquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ik wil er eigenlijk gewoon vandaag al vanaf zijn
Dat van die MSN tekst slaat echt nergens meer opquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch grappig, die strohalmen waaraan mensen zich vastklampen nu er geen nieuws is? Ik ga er lekker in mee hoor
quote:spooky55 (Vandaag om 00:20:10)
weet je ik kwam even uit mijn bed om hier even te kijken of ze ak l wat wisten maar ik ga maar op mijn eigenzesde zintuig af die me heel wat anders steeds verteld ikm benheel rustig en kalm geworden vanmiddag was dat heel anders ik weet nu dat het goed zit ik wordt echt steeds stelliger dat dit de uitslag is jahhh die hou ik voor mezelf natuurlijk ik ben wel erg paranormaal heb meer vorspellingen gedaan die allemaal goed waren en ik ga nu weer naar bed slapen trusten
Haha die 's coolquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:24 schreef avonne het volgende:
daar wordt je toch simpel van... al die mensen die laten weten iets te weten, maar het nog stil willen houden
[..]
"terror"?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef Py het volgende:
[..]
Haha die 's cool
dgk medewerker en now live team
Maar wat nou als Huub er straks nog in blijkt te zitten, hoe lullen ze dit weer recht dan![]()
Hoe dan?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef Py het volgende:
[..]
Haha die 's cool
dgk medewerker en now live team
Maar wat nou als Huub er straks nog in blijkt te zitten, hoe lullen ze dit weer recht dan![]()
Hoe dan?
Ik zekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
hahahaha sorry mensen voor het kutgrapje op msn maar huub zit nog gewoon in de kooi!!! Aangezien ik zijn password heb voor msn dacht ik dat het wel een leuk geintje was om de boel wild te krijgen. HUUB IS DUS NIET NAAR HUIS MAAR ZIT NOG LEKKER IN EEMNES.
ik hoop dat jullie het geintje kunnen waarderen.
groeten Ben (the funnyman)
NowLive
Feit is dat Huub veel streken heeft uitgehaald en een grote mond heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel TV, dat zei ik al. Maar volgens mij zag ik op TV wel Brian met dat douche incident. Correct me if i'm wrong. En straks bij die finale, dan zie je allemaal flash backs denk ik. Maar even afwachten hoe het er dan uit ziet. Feit is dat Huub de meeste streken heeft uitgehaald en de grootste mond heeft. Brian is een sneaky motherfucker, dat afluisteren is volgens mij ook wel eens in beeld geweest.
Tja, 't is Nowlive dus dan krijg je Huub info en zijn er zat mensen die dat Huub forum wel eens even lekker met valse info willen pakken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik had ltoch liever dat er berichten binnenkwamen dat Brian vanavond zijn oude stiel had opgepakt en weer auitoradio's uit auto's aan het rossen was.
jaja hier het origineel:quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:25 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ja hij was offline gehaald dacht ik, maar hij staat er weer
[ afbeelding ]
Tja, 't leven is een pijpkaneel.......kan er ook niets aan veranderen. Ik vermoed dat zowel Brian als Huub niet gelukkig worden met het geld, dat is dan een schrale troost.....quote:
Wat een grapjas hé....die houdt Sly de hele avond van de straat...quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:32 schreef patist het volgende:
[..]
jaja hier het origineel:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Huub er niet uit is is het toch Breien
Ik verveelde me..that's allquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een grapjas hé....die houdt Sly de hele avond van de straat...
Zolang jij wakker blijft vast welquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:38 schreef Disana het volgende:
Ik ben benieuwd of we dit tempo twee dagen volhouden.
Onzin. Brian heeft in de recente interviews achteraf juist aangegeven dat zijn zelfbeheersing te wensen overliet, wat absoluut kwalijk is en bij de persconferentie zei hij dat hij "zeker geen good guy is maar een bad guy met een goed hart" . Valt dus enorm mee. Ook op tv wordt hij zeker niet als halve heilige neergezet. Alle minder leuke dingen die hij heeft gedaan zijn uitgebreid aan bod gekomen en de toon die de voice over zet als het om hem draait is zeker niet altijd positief.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian is een eikel maar wordt op tv en villa vandaag neergezet als een halve heilige. Elke vorm van zelfkennis is hem vreemd want hij plaatst zichzelf ook graag in die rol getuige eerdere vergelijkingen van hemzelf met "een echte ster", "Kofi Anan", "kindje van God" enz. Hij herkent dan ook niks van Huub in zichzelf want Huub is het grote kwaad terwijl Brian juist het goede op aarde vertegenwoordigt.
Ik kan vast niet slapen... afkickverschijnselen!quote:
Nou dan word je mooi bedankt.Gelukkig was ik de enige gek hier die erin trapte.Maar je had me goed te pakken zeg.Dacht echt dat Huub naar huis moestquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:38 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik verveelde me..that's allVerder vind ik NL een toffe site met goede artikelen
Jaap blaat wel meerquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef feit het volgende:
¤ 500.000 naar goede doelen als Jaap wint
Jaap heeft in een interview beloofd dat er ¤ 500.000 naar goede doelen zal gaan.
Hij heeft daarvoor 5 goede doelen gekozen, die elk ¤100.000 zullen krijgen.
Het overige geld zal hij gebruiken als startkapitaal voor zijn nieuwe programma
Vast wel maar misschien dan niet als COS maar als ...... Mhhnn bedenken we nog welquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk. De cossen zijn zonder streams nog leuker.
Volgens mij kunnen we na de kooi best nog wel een maandje doorgaan
Alleen jouw gifjes ontbreken nu wel een beetje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef mazaru het volgende:
Ik lig hier echt in een deuk. De cossen zijn zonder streams nog leuker.
Volgens mij kunnen we na de kooi best nog wel een maandje doorgaan
Ik deed dit voor FOKquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan word je mooi bedankt.Gelukkig was ik de enige gek hier die erin trapte.Maar je had me goed te pakken zeg.Dacht echt dat Huub naar huis moest
Draait ie nu al weer dan ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan vast niet slapen... afkickverschijnselen!
En jij, zit je van ellende maar die ordi clip van Brian te cappen
Bij diezelfde persconferentie reageerde hij op de opmerking dat hij door sommigen gehaat werd met:quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:40 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin. Brian heeft in de recente interviews achteraf juist aangegeven dat zijn zelfbeheersing te wensen overliet, wat absoluut kwalijk is en bij de persconferentie zei hij dat hij "zeker geen good guy is maar een bad guy met een goed hart" . Valt dus enorm mee. Ook op tv wordt hij zeker niet als halve heilige neergezet. Alle minder leuke dingen die hij heeft gedaan zijn uitgebreid aan bod gekomen en de toon die de voice over zet als het om hem draait is zeker niet altijd positief.
Nee want Breien klinkt toch als een jankende rat ....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als die mensen die bij het hek van DGK staan een Hyena horen, dan is Brian er in ieder geval niet uit.
ja, zit daar niet iemand met een laptop?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:44 schreef neehe het volgende:
Als die mensen die bij het hek van DGK staan een Hyena horen, dan is Brian er in ieder geval niet uit.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen jouw gifjes ontbreken nu wel een beetje.
Maar over 46 uur zijn we weer online.
Jups, en dan heb je ook nog een hoop mensen, waaronder Huub, die sociaal wenselijk gedrag vertonen omdat ze beseffen dat ze de goede dingen moeten zeggen, maar er vervolgens dan weer niet naar handelen. Lood om oud ijzer.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Daar hebben ze een mooie uitdrukking voor: De splinter in iemands ander oog wel zien, maar de balk in je eigen oog niet.
Klopt niet. Hij zei op de vraag of hij 'niet bang was voor reacties' dat zelfs Kofi Anan tegenstanders heeft. Daar probeert hij zijn eigen positie in dit gekke, vergaande programma gewoon mee te relativeren wat totaal onschuldig en niet kwaad of verkeerd bedoeld is. Hij bedoeld feitelijk "als zelfs zo iemand tegenstanders heeft, dan heeft iedereen die".quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Bij diezelfde persconferentie reageerde hij op de opmerking dat hij door sommigen gehaat werd met:
"Kofi Anan wordt ook door sommigen gehaat" (m.a.w. het ligt niet aan Sint Brian)
Piep - Piep ??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Breien klinkt toch als een jankende rat ....
Veel teveel zendtijd opgeist dat rare mens en dat als niet-speler. Vind ik dus niet echt een 'hoogtepunt'. Sowieso vind ruzies geen 'hoogtepunten', meer 'kenmerkende momenten' of missschien wel 'dieptepunten'.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:57 schreef Py het volgende:
Dit is trouwens voor mij wel 1 van de hoogtepunten qua flippende Palma:
Ja ze eiste haar plek wel op ja. En hoogtepunt is idd maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Veel teveel zendtijd opgeist dat rare mens en dat als niet-speler. Vind ik dus niet echt een 'hoogtepunt'. Sowieso vind ruzies geen 'hoogtepunten', meer 'kenmerkende momenten' of missschien wel 'dieptepunten'.
Dat klopt, hier hoefde Huub feitelijk totaal niets voor te doen. En ik moet zelfs toegeven dat ook ik hier hardop om Huubs acties gelachen hebquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:04 schreef Py het volgende:
[..]
Ja ze eiste haar plek wel op ja. En hoogtepunt is idd maar net hoe je het bekijkt.
Maar dit was met het hele Huub-Lieke-huishouding-ontslag-gebeuren een geweldige goeie actie van Huub. Ik heb me kapot gelachen om Palma die het haarzelf allemaal aandoet.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
JOKO (Vandaag om 00:27:54) Reageren
Lid
(Online)
Hyves-berichtje van Ben (beste vriend Huub) aan Eric (ex-miljonair) - gestuurd om 23.11uur:
Hee Eric!!!
Wij waren zeker het leukste stel van die dag!!! haha
Met mij is alles goed. Volgende week komt Huub weer terug uit dat gekkenhuis als miljonair en dan gaan we weer een feestje bouwen!!!
gr Ben
Als Huub er echt uit zou zijn gegaan, dan zou Ben dit toch niet meer naar Eric hebben gestuurd?
Denk dus dat er nog helemaal niets bekend is.
Dit vind ik ook zo'n leuke:quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat klopt, hier hoefde Huub feitelijk totaal niets voor te doen. En ik moet zelfs toegeven dat ook ik hier hardop om Huubs acties gelachen heb
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:19 schreef Py het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo'n leuke:
Omdat Lieke toen zo tof bijdehant liep te doen en iedereen heel sterk de consequenties van hun eigen daden wilde laten voelen. Lieke zou Jaap wel eens onder de Dreft spuiten en hem een lesje leren, zodat hij de troep die hij over haar bed heeft gegooid, op zou ruimen.![]()
En Jaap draaide dat weer gewoon om. En het is gewoon dikke lol
Goeie knul, jammer dat hij "op slot" zat. Nooit echt goed uit de verf gekomen, maar ik mocht hem wel. Eindelijk het haantje dat Huub een paar keer goed te grazen had in het begin...quote:
Nog niet bekend wie weg moet........zullen we gokken op Claire? Beetje goochelen met getallen, wat sjoemelen en opeens is Claire weg? Het blijft een beetje koffiedik kijken...quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit![]()
Dus als ik het goed begrijp zijn vandaag opnames gemaakt door Bridget voor de live van donderdag, maar Huub moet morgen weg![]()
Dat klopt Bridget was in de villaquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit![]()
Dus als ik het goed begrijp zijn vandaag opnames gemaakt door Bridget voor de live van donderdag, maar Huub moet morgen weg![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit![]()
Die hond van d'r weet niet wat hem overkomt, 20 keer per dag uitgelaten worden....quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Rietje gaat morgenvroeg eerst nieuw wc papier halen. De hele tuin staat vol tentjes
Claire: "Ik snap het heel goed"quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:43 schreef feit het volgende:
het is de manier waarop ik wegging! (claire)
Beter als Huub er morgen uit is! Dan hoeven we niet meer te kijken naar die corrupte zooi!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:40 schreef BarryK het volgende:
Zou wel kut zijn als Huub er daadwerkelijk uit moet morgen, ach maybe wordt het dan vrijdag weer (extra) leuk in de Zebra met Nena erbij
Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Beter als Huub er morgen uit is! Dan hoeven we niet meer te kijken naar die corrupte zooi!
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:50 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.
Idd Eric, gooi open die Flensput... (en we zullen echt niet verklappen, dat jij het heb gezegt..quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.
edit: Dus Eric gooi open die put!![]()
t beesie heb er bijna de Engelse ziekte van gekregenquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die hond van d'r weet niet wat hem overkomt, 20 keer per dag uitgelaten worden....
Wij verklappen echt niks!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:55 schreef FSR het volgende:
[..]
Idd Eric, gooi open die Flensput... (en we zullen echt niet verklappen, dat jij het heb gezegt..)
Huh zijn er nog streams dan?quote:
Dat kost hem waarschijnlijk heel veel geld als ie dat doet maar ik moet zeggen dat ik er best wat voor over zou hebben om de ware toedracht achter de kooi te weten te komen, dus als we allemaal meebetalen aan zijn boete voor contract breuk dan horen we het!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.
edit: Dus Eric gooi open die put!![]()
Het ware verhaal achter de kooi! Ik denk dat daar heeeeeel veel geld voor wordt geboden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat kost hem waarschijnlijk heel veel geld als ie dat doet maar ik moet zeggen dat ik er best wat voor over zou hebben om de ware toedracht achter de kooi te weten te komen, dus als we allemaal meebetalen aan zijn boete voor contract breuk dan horen we het!
quote:
je bedoeld daar kan die boete dan wel af?quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ware verhaal achter de kooi! Ik denk dat daar heeeeeel veel geld voor wordt geboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |