Klopt niet. Hij zei op de vraag of hij 'niet bang was voor reacties' dat zelfs Kofi Anan tegenstanders heeft. Daar probeert hij zijn eigen positie in dit gekke, vergaande programma gewoon mee te relativeren wat totaal onschuldig en niet kwaad of verkeerd bedoeld is. Hij bedoeld feitelijk "als zelfs zo iemand tegenstanders heeft, dan heeft iedereen die".quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Bij diezelfde persconferentie reageerde hij op de opmerking dat hij door sommigen gehaat werd met:
"Kofi Anan wordt ook door sommigen gehaat" (m.a.w. het ligt niet aan Sint Brian)
Piep - Piep ??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Breien klinkt toch als een jankende rat ....
Veel teveel zendtijd opgeist dat rare mens en dat als niet-speler. Vind ik dus niet echt een 'hoogtepunt'. Sowieso vind ruzies geen 'hoogtepunten', meer 'kenmerkende momenten' of missschien wel 'dieptepunten'.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:57 schreef Py het volgende:
Dit is trouwens voor mij wel 1 van de hoogtepunten qua flippende Palma:
Ja ze eiste haar plek wel op ja. En hoogtepunt is idd maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:00 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Veel teveel zendtijd opgeist dat rare mens en dat als niet-speler. Vind ik dus niet echt een 'hoogtepunt'. Sowieso vind ruzies geen 'hoogtepunten', meer 'kenmerkende momenten' of missschien wel 'dieptepunten'.
Dat klopt, hier hoefde Huub feitelijk totaal niets voor te doen. En ik moet zelfs toegeven dat ook ik hier hardop om Huubs acties gelachen hebquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:04 schreef Py het volgende:
[..]
Ja ze eiste haar plek wel op ja. En hoogtepunt is idd maar net hoe je het bekijkt.
Maar dit was met het hele Huub-Lieke-huishouding-ontslag-gebeuren een geweldige goeie actie van Huub. Ik heb me kapot gelachen om Palma die het haarzelf allemaal aandoet.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
JOKO (Vandaag om 00:27:54) Reageren
Lid
(Online)
Hyves-berichtje van Ben (beste vriend Huub) aan Eric (ex-miljonair) - gestuurd om 23.11uur:
Hee Eric!!!
Wij waren zeker het leukste stel van die dag!!! haha
Met mij is alles goed. Volgende week komt Huub weer terug uit dat gekkenhuis als miljonair en dan gaan we weer een feestje bouwen!!!
gr Ben
Als Huub er echt uit zou zijn gegaan, dan zou Ben dit toch niet meer naar Eric hebben gestuurd?
Denk dus dat er nog helemaal niets bekend is.
Dit vind ik ook zo'n leuke:quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat klopt, hier hoefde Huub feitelijk totaal niets voor te doen. En ik moet zelfs toegeven dat ook ik hier hardop om Huubs acties gelachen heb
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:19 schreef Py het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo'n leuke:
Omdat Lieke toen zo tof bijdehant liep te doen en iedereen heel sterk de consequenties van hun eigen daden wilde laten voelen. Lieke zou Jaap wel eens onder de Dreft spuiten en hem een lesje leren, zodat hij de troep die hij over haar bed heeft gegooid, op zou ruimen.![]()
En Jaap draaide dat weer gewoon om. En het is gewoon dikke lol
Goeie knul, jammer dat hij "op slot" zat. Nooit echt goed uit de verf gekomen, maar ik mocht hem wel. Eindelijk het haantje dat Huub een paar keer goed te grazen had in het begin...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |