quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef chufi het volgende:
Ik had net contact met de redactie van het Twentse Volk:
Headliner voor morgen wordt: Huub weer thuus!
Extra hoge kijkcijfers, lieverd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er nu gestemd wordt en alles opgenomen wordt en dat ze dan 2 dagen wachten met uitzenden. Begrijp niet waarom.
Ik kijk er vaak net iets anders tegenaan. Hoe het op TV zit weet ik niet, ik kijk nooit eigenlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toch ook wel inziet dat de ene "miljonair" wat positiever wordt neergezet in de tv-uitzendingen dan de andere "miljonair".
Ben jij die anonieme of die betrouwbare bron?? Of die anonieme, betrouwbare bron??quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Zal dat allemaal komen door mij, als 'bron' van Nowlive?
Kom je wat te kort?quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gunst....kom es langs....in 't rood ook s.v.p.
Die stonden er nog van de afgelopen gereden wielerronde : rond om Oldenzaalquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Konden ze die dranghekken zo snel nog regelen??
Ik wel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er nu gestemd wordt en alles opgenomen wordt en dat ze dan 2 dagen wachten met uitzenden. Begrijp niet waarom.
ik schreef eerder al: dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:06 schreef mounirk het volgende:
[..]
Extra hoge kijkcijfers, lieverd.
Anders kijken de streamers geen TV. Want die hebben het dan allemaal al gezien...
Jaah, ze zijn soms wel slim daarzo
Indrukwekkende connecties wel... dat ze moeten uitgaan van een MSN-text....quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Sly op Nowlive:
Op Huub zijn msn staat nu Huub toch naar huis met een huilend poppetje
quote:
Owquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Disana het volgende:
Sly op Nowlive:
Op Huub zijn msn staat nu Huub toch naar huis met een huilend poppetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |