abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58657443
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit

Dus als ik het goed begrijp zijn vandaag opnames gemaakt door Bridget voor de live van donderdag, maar Huub moet morgen weg
Nog niet bekend wie weg moet........zullen we gokken op Claire? Beetje goochelen met getallen, wat sjoemelen en opeens is Claire weg? Het blijft een beetje koffiedik kijken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 14-05-2008 01:46:44 ]
pi_58657448
Men, wat een heerlijke COSSEN, ze zijn nog leuker dan wanneer de streams het doen. Heb werkelijk waar een flink aantal keer dubbelgelegen om jullie speculasies!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58657453
quote:
Holy shit

Dus als ik het goed begrijp zijn vandaag opnames gemaakt door Bridget voor de live van donderdag, maar Huub moet morgen weg
Dat klopt Bridget was in de villa
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:37:47 #279
188345 Py
op zich
pi_58657455
quote:
Holy shit

Rietje gaat morgenvroeg eerst nieuw wc papier halen. De hele tuin staat vol tentjes
pi_58657456
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:18 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Stelletje roddelkutten
Rellen Hoe is het met jou?
pi_58657468
Zou wel kut zijn als Huub er daadwerkelijk uit moet morgen, ach maybe wordt het dan vrijdag weer (extra) leuk in de Zebra met Nena erbij
pi_58657480
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:37 schreef Py het volgende:

[..]

Rietje gaat morgenvroeg eerst nieuw wc papier halen. De hele tuin staat vol tentjes
Die hond van d'r weet niet wat hem overkomt, 20 keer per dag uitgelaten worden....
pi_58657486
het is de manier waarop ik wegging! (claire)
pi_58657508
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:43 schreef feit het volgende:
het is de manier waarop ik wegging! (claire)
Claire: "Ik snap het heel goed"

En trusten....
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:47:36 #286
168159 FSR
Just myself
pi_58657525
Nena: zegt tegen Bwian (over Bwian en Natasja) Jullie zijn echt heel gevaarlijk...... (Wat zou ze daar toch mee bedoeld hebben ?)
When exist, things are inévitable
pi_58657527
Van Juud van NL die de hele avond - tot ergernis van de bewaking - bij DGK heeft gestaan.

Mja, mijn vermoeden na veel gehoord en gezien en bedacht te hebben, bij de Kooi maar ook op de terugweg naar huis is het volgende...

Ik denk dat Claire naar huis is. Ook denk ik dat het niet door een stemming is gegaan, maar dat Bridget voor de stemming een koffer met geld had en dat een van de miljonairs kon vertrekken met het geld ipv dat de andere zouden gaan stemmen. Ik zag namelijk een aantal keer een gouden koffertje langskomen in het huis. Dat verklaart ook dat Claire zou vertrekken.

Heb niemand daadwerkelijk zien vertrekken, wel Claire naar de poort zien lopen, er doorheen en weer terug, die shots werden alleen van haar gemaakt...

Ricardo zat heel de tijd van de opnames in de fitness en zat zo nu en dan te zwaaien naar ons. Beveiliging was over de zeik, maar ik laat me niet van openbaar terrein afsturen, wij hebben daar ons fatsoenlijk gedragen en zijn heel de tijd rustig geweest..
We zagen Bridget achter zitten bij de Buren. Zo nu en dan miljonairs door het huis lopen en na afloop van wat leek de opname hoorde we hard gejuich in de tuin, helaas was niet te horen wie dat waren, maar meerdere mensen in ieder geval.
pi_58657542
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:40 schreef BarryK het volgende:
Zou wel kut zijn als Huub er daadwerkelijk uit moet morgen, ach maybe wordt het dan vrijdag weer (extra) leuk in de Zebra met Nena erbij
Beter als Huub er morgen uit is! Dan hoeven we niet meer te kijken naar die corrupte zooi!
pi_58657551
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:49 schreef petraa het volgende:

[..]

Beter als Huub er morgen uit is! Dan hoeven we niet meer te kijken naar die corrupte zooi!
Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.
pi_58657564
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:50 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.

edit: Dus Eric gooi open die put!
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:55:59 #291
168159 FSR
Just myself
pi_58657581
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.

Idd Eric, gooi open die Flensput... (en we zullen echt niet verklappen, dat jij het heb gezegt.. )
When exist, things are inévitable
pi_58657584

Wat een kutstreams.
  woensdag 14 mei 2008 @ 01:57:19 #293
188345 Py
op zich
pi_58657588
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die hond van d'r weet niet wat hem overkomt, 20 keer per dag uitgelaten worden....
t beesie heb er bijna de Engelse ziekte van gekregen
pi_58657590
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:55 schreef FSR het volgende:

[..]

Idd Eric, gooi open die Flensput... (en we zullen echt niet verklappen, dat jij het heb gezegt.. )
Wij verklappen echt niks!
pi_58657595
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:56 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Wat een kutstreams.
Huh zijn er nog streams dan?

Heb ze expres nie aangezet omdat ze op zwart zijn
pi_58657598
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat kost hem waarschijnlijk heel veel geld als ie dat doet maar ik moet zeggen dat ik er best wat voor over zou hebben om de ware toedracht achter de kooi te weten te komen, dus als we allemaal meebetalen aan zijn boete voor contract breuk dan horen we het!
pi_58657604
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:58 schreef trettie het volgende:

[..]

Dat kost hem waarschijnlijk heel veel geld als ie dat doet maar ik moet zeggen dat ik er best wat voor over zou hebben om de ware toedracht achter de kooi te weten te komen, dus als we allemaal meebetalen aan zijn boete voor contract breuk dan horen we het!
Het ware verhaal achter de kooi! Ik denk dat daar heeeeeel veel geld voor wordt geboden.
  woensdag 14 mei 2008 @ 02:01:24 #298
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58657608
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 01:18 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Stelletje roddelkutten

Er zijn geen geheimen op het internet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58657610
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 02:00 schreef petraa het volgende:

[..]

Het ware verhaal achter de kooi! Ik denk dat daar heeeeeel veel geld voor wordt geboden.
je bedoeld daar kan die boete dan wel af?
pi_58657614
welterusten allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')