Nog niet bekend wie weg moet........zullen we gokken op Claire? Beetje goochelen met getallen, wat sjoemelen en opeens is Claire weg? Het blijft een beetje koffiedik kijken...quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit![]()
Dus als ik het goed begrijp zijn vandaag opnames gemaakt door Bridget voor de live van donderdag, maar Huub moet morgen weg![]()
Dat klopt Bridget was in de villaquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit![]()
Dus als ik het goed begrijp zijn vandaag opnames gemaakt door Bridget voor de live van donderdag, maar Huub moet morgen weg![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Holy shit![]()
Die hond van d'r weet niet wat hem overkomt, 20 keer per dag uitgelaten worden....quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:37 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Rietje gaat morgenvroeg eerst nieuw wc papier halen. De hele tuin staat vol tentjes
Claire: "Ik snap het heel goed"quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:43 schreef feit het volgende:
het is de manier waarop ik wegging! (claire)
Beter als Huub er morgen uit is! Dan hoeven we niet meer te kijken naar die corrupte zooi!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:40 schreef BarryK het volgende:
Zou wel kut zijn als Huub er daadwerkelijk uit moet morgen, ach maybe wordt het dan vrijdag weer (extra) leuk in de Zebra met Nena erbij
Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Beter als Huub er morgen uit is! Dan hoeven we niet meer te kijken naar die corrupte zooi!
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:50 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub blijft voor de sms-opbrengst, denk ik. Claire kost ze het minste, qua sms'en. Want die sms'jes gaan naar Huub. Dus Claire is voor Talpa de 'beste keus'.
Idd Eric, gooi open die Flensput... (en we zullen echt niet verklappen, dat jij het heb gezegt..quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.
edit: Dus Eric gooi open die put!![]()
t beesie heb er bijna de Engelse ziekte van gekregenquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die hond van d'r weet niet wat hem overkomt, 20 keer per dag uitgelaten worden....
Wij verklappen echt niks!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:55 schreef FSR het volgende:
[..]
Idd Eric, gooi open die Flensput... (en we zullen echt niet verklappen, dat jij het heb gezegt..)
Huh zijn er nog streams dan?quote:
Dat kost hem waarschijnlijk heel veel geld als ie dat doet maar ik moet zeggen dat ik er best wat voor over zou hebben om de ware toedracht achter de kooi te weten te komen, dus als we allemaal meebetalen aan zijn boete voor contract breuk dan horen we het!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als Huub ziet hoe hij is neergezet in de tv uitzendingen of hij zich dan niet enorm genaaid voelt en wat hij daaraan kan doen! Want er zal natuurlijk wel het e..e.a in zijn contract staan. Ik hoop iig dat de BEERPUT opengaat, maakt niet uit door wie, als ie maar open gaat.
edit: Dus Eric gooi open die put!![]()
Het ware verhaal achter de kooi! Ik denk dat daar heeeeeel veel geld voor wordt geboden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:58 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat kost hem waarschijnlijk heel veel geld als ie dat doet maar ik moet zeggen dat ik er best wat voor over zou hebben om de ware toedracht achter de kooi te weten te komen, dus als we allemaal meebetalen aan zijn boete voor contract breuk dan horen we het!
quote:
je bedoeld daar kan die boete dan wel af?quote:Op woensdag 14 mei 2008 02:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ware verhaal achter de kooi! Ik denk dat daar heeeeeel veel geld voor wordt geboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |