Een noodremming door ingreep van de ATB?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef ghizzer het volgende:
wtf is een ATB'tje?
Ben erg benieuwd hoe ze aan binnenkant uit zien en de trappen zo breed zijn geworden dat je iemand goed passeren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste nieuwe VIRM is ook in het land, de 9548. Zag op Somda een link naar een filmpje:
Op 30 juni worden de eerste 2 nieuwe stellen officieel afgeleverd.
En voor de liefhebbers nog even een screencap van het stel:
[ afbeelding ]
Ze staan momenteel 300 stemmen achter dusquote:Beste museumstoomliefhebbers,
Bij deze wil ik jullie allemaal oproepen om te stemmen voor de VSM. We hebben alle stemmen nodig die we kunnen krijgen om de Louise de Brauwprijs van de gemeente Apeldoorn te winnen.
Deze prijs bedraagt ¤ 2500,=. De VSM heeft al jaren geen bijdragen gehad, we kunnen een extraatje goed gebruiken.
Om te stemmen klik je op de volgende link: http://www.apeldoorn.nl/verschilmakers Klik vervolgens op stem mee, en klik dan natuurlijk op de VSM!
Je kunt per computer maar 1 x stemmen.
dus zo veel mogelijk pc stemmen,
In 2007 waren er grofweg 96 ATB remmingen. Veelal veroorzaakt door technische storingen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn geen cijfers over het aantal ATB-remmingen per jaar. Alleen de keren dat het gevaar oplevert, zoals het passeren van een rood sein na een remming worden genoteerd.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:29 schreef Dammie het volgende:
Hebben jullie de EK trein, de oranje ICE van de NS al gezien? op treinennieuws.nl staat de neus afgebeeld.
EDIT:
hierbij ook de foto, van Wietze Boersma, hier afgebeeld:
[ link | afbeelding ]
"grofweg 96"?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:26 schreef UncleSam het volgende:
In 2007 waren er grofweg 96 ATB remmingen. Veelal veroorzaakt door technische storingen.
Dat zijn de geregistreerde ja. Het echte aantal ATB remmingen is er een veelvoud van. Alleen zorgen de meeste remmingen er niet voor dat of de dienstregeling verstoord wordt of dat er gevaar is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:26 schreef UncleSam het volgende:
In 2007 waren er grofweg 96 ATB remmingen. Veelal veroorzaakt door technische storingen.
Intressant dubbele 3 assige onderstelquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef sander89 het volgende:
Zag laatste loc rijden die ik nog niet kende, dus effe gezocht en gevonden wat het is.
Is de Voith Maxima 40 CC een dieselhydraulisch loc, volgens mij nog aardig onbekend in NL.
[ afbeelding ]
Weet niet wat ik er van moet vinden, mooi is die niet maar echt lelijk ook weer niet.
Ooow werk jij bij Prorailquote:
Ik vind het wel een vette locquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Intressant dubbele 3 assige onderstel, wel Diesel. Dat vind ik een erg punt met de komst van de betuweroute had ik toch wel 25 / 15 / 1,5 kV locs verwacht voor het werk.
En bij Winterswijk, Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Almelo, Zwolle, Rotterdam, Breda en Schipholquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
En waarom de treinen bij Eindhoven bijna altijd vertraging oplopen?![]()
Hele spoor net van NL bedoel jequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Willy84 het volgende:
[..]
En bij Winterswijk, Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Almelo, Zwolle, Rotterdam, Breda en Schiphol
Dat had-ie nou niet moeten zeggen iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:12 schreef Willy84 het volgende:
Ooow werk jij bij Prorail![]()
Weet je dan toevallig ook waarom je voor Amersfoort altijd moet wachten voor een rood sein?
Waarom de stroomstoringen bij Utrecht zijn iederen keer?
Waarom ze goederentreinen eerder laten vertrekken zodat ik in de intercity met stoptreinsnelheid ga?
Waarom ze de wissels op zomertijd hebben gezet?![]()
Ik heb nog veel meer vragen
Nu op DJ achtige praktijken op het antwoord wachtenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had-ie nou niet moeten zeggen idd
Gaafquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Morgen tot en met zondag treinen rond kopenhagen![]()
Dat moet wel lukken, Alexquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga solliciteren als manager bij prorail. Ik kan niks, ik wil niks, ik weet niks, ik doe niks, ik wil veel geld verdienen en veel vrij zijn.
Copycatquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Morgen tot en met zondag treinen rond kopenhagen![]()
Jammer. Er mist nog wat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga solliciteren als manager bij prorail. Ik kan niks, ik wil niks, ik weet niks, ik doe niks, ik wil veel geld verdienen en veel vrij zijn.
Ik ben mod op fok, dan hoef ik dat er toch niet apart bij te vermelden? Leek me duidelijk dat ik aan die kwalificaties al voldoeedquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer. Er mist nog wat.
Ik wil graag reizigers pesten
Ik wil graag om me heen in het rond blaffen hoe goed ik alles wel weet, ook al mag ik alleen maar koffie rondbrengen.
Oh ja, goed punt. En hang voor de zekerheid even een bordje om je nek met "Ik deug nergens voor"quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben mod op fok, dan hoef ik dat er toch niet apart bij te vermelden? Leek me duidelijk dat ik aan die kwalificaties al voldoeed
Die is de LUL, sterkte kerel, je zult het nodig hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef UncleSam het volgende:
Ik kan het cijfer niet garanderen nee, en dit zijn dus alleen geregistreerde ATB remmingen, het kan zijn dat er perongeluk andere incidenten in de zoekquerie zijn gevallen, maar van wat ik kan zien klopt het aardig.
Ik werk bij ProRail
TE LAAAAAAAAAAAATquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef UncleSam het volgende:
Zal ik er dan maar gelijk bij zeggen dat ik niet ga over verkeersleiding, seinen, storingen, bla die bla.
je bent de 1guy1brush van Prorail, en maakt de WCs schoon?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef UncleSam het volgende:
Zal ik er dan maar gelijk bij zeggen dat ik niet ga over verkeersleiding, seinen, storingen, bla die bla.
ah ok heel hartelijk thanx!(Y) nu zie ik dat de trein op de heenweg (Duivendrecht - Ede/W) over Utrecht/stopbus gaat (reisplanner NS). maar krijg ik geen gezeik met conducteurs als ik mijn alternatieve route over Amersfoort neem?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet de NS geloven, want er zijn werkzaamheden tussen Driebergen-Zeist en Utrecht dit weekend, maar het kan zijn dat het stukje tussen Driebergen en Utrecht de NS bus te nemen en dan vanaf daar je treinreis te vervolgen, sneller is dan omreizen via de kippenlijn
Kan wel zijn, maar voorlopig ga ik voor iets wat NAAST heet station ligt, en waar jij alleen maar naar kon kijkenquote:
Tivoli bedoel je? Ben ik in 2005 al in geweestquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan wel zijn, maar voorlopig ga ik voor iets wat NAAST heet station ligt, en waar jij alleen maar naar kon kijken![]()
![]()
Jij werkt op de afdeling P&Oquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef UncleSam het volgende:
Zal ik er dan maar gelijk bij zeggen dat ik niet ga over verkeersleiding, seinen, storingen, bla die bla.
Cool! Ik woon ook bij Amsterdam Amstelquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef ghizzer het volgende:
gassies, morgen reis ik van Doetinchem naar Amsterdam Amstel en zaterdag van Amsterdam Amstel naar Ede-Wageningen (retour). Ben van plan om rond een uur of 10 's avonds weer van Ede-Wageningen naar Amsterdam Amstel te reizen. 9292ov.nl geeft aan via Utrecht, maar NS (zonder dat ik de verklaring vinden kan) via de kippenlijn en dan Amersfoort/Duivendrecht. Wie moet ik geloven volgens jullie? thanx alvast voor de info! (oh ja, zondag ga ik dan weer van Amsterdam Amstel naar Doetinchem, nog niet gemeldde werkzaamheden gepland?)
quote:7. Ik heb een treinkaartje gekocht en afgestempeld voorafgaand aan de reis. Nu is de trein (door technische storing) niet geweest. Kan ik mijn geld terug ontvangen?
Nee, er wordt geen restitutie verleend. Technische storing en/of treinuitval door onverwachte (weers)omstandigheden vallen niet onder de aansprakelijkheid van Arriva. Tevens is vergoeding van een deel van de abonnementskosten niet mogelijk.
Volgens http://de.wikipedia.org/wiki/Voith_Maxima :quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:15 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vette locziet eruit alsof ie wel een aardig sleepje kan hebben
![]()
Weet alleen niet welk bedrijf hem heeft besteld en hoeveel?
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef dennistd het volgende:
er staat:
Mitte Februar 2008 sind 77 Exemplare der Maxima bestellt.
volgens mij wordt daar toch echt mee bedoelt dat er tot half februari 77 zijn besteld (in het totaal dus)
hmmmkayquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:51 schreef Zug-Chef het volgende:
in het geile [..] Grou-Jirnsum:
Nee ik ging die kant op vanwege de ACTS Bremen-trein, maarja dat kon ik nu dus niet meer halen dus maar thuis gebleven. Vanmiddag naar Steenwijk voor de VSM Stomert :--)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
Opvallende combiMaar wat wil je ook als bijna alle 1250 locs defect zijn.
En ik maar denken dat zug-chef inmiddels wel richting Leer was vertrokken.
SLT zal ingezet gaan worden vanaf aanvang dienstregeling 2009, ergens half december dus. Hopelijk betekent nog een half jaar testrijden ook dat ze dan wel zo'n beetje storingsvrij zijn tegen die tijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef Peterselieman het volgende: Met de SLT zijn ze nog in de testfase. Wanneer de eerste inzet daarvan is, is nog niet bekend.
Da's niks mis meequote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef tomme6 het volgende:
Tis feest in helmond! De laatste dagen staan zowel de SLT als de nieuwe treinen van arriva samen opgesteld! leuk om te zien!
Hij woont pas 2 jaar samen gekquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:05 schreef Willy84 het volgende:
[..]
We weten nu wel waar Zug zijn neukertje heeft![]()
Alternatieve en Historische bordjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:32 schreef Willy84 het volgende:
Wat is Altohistio?
Dat zijnquote:
Dat kan ik ook wel bevestigen. Ik was er ook namelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef Wadloper het volgende:
Gisteren volgens mij Zug-Chef gezien in Zuidbroek, toen hij om 18.43 met de trein richting Nieuweschans ging.
Okequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:23 schreef JeePee83 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel bevestigen. Ik was er ook namelijk
Ik kwam een fotograaf tegen bij Elst die ook die kant op wilde. Mocht meerijden :--)quote:Op maandag 26 mei 2008 05:33 schreef Socios het volgende:
Fraaie foto´s. Hoe ben je naar Emmerich gegaan? Er stoppen nauwelijks treinen vanuit Nederland.
Haarlem is in een film gebruikt als vervangend decor voor Amsterdam CS.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
welke stations lijken op elkaar/vind jij dat op elkaar lijken? evt. met foto's(Y)
Was een aanfluiting ja, zelfs voor de niet al te goede film Oceans Twelvequote:Op maandag 26 mei 2008 13:11 schreef JDude het volgende:
Haarlem is in een film gebruikt als vervangend decor voor Amsterdam CS.
Nu heb ik geen foto's bij de hand, maar Rai en Diemen zuid zijn toch duidelijk anders. Lijkt echt niet op elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
welke stations lijken op elkaar/vind jij dat op elkaar lijken? evt. met foto's(Y)
"TS" begint:
Diemen-Zuid en Amsterdam Rai
Deze zie ik niet zitten ,toevallig precies 2 van de 3 die ik erg goed kenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
welke stations lijken op elkaar/vind jij dat op elkaar lijken? evt. met foto's(Y)
"TS" begint:
's-Hertogenbosch en Amersfoort
wie volgt?
+ bla bla geld van de regering voor de inbouw van ATB bij historische treinen bla blaquote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
+ bla bla binnenkort afgelopen bla bla ATBverplichting bla huilverhaal bla
diemen-zuid is eigenlijk gewoon een kopie van amsterdam rai, alleen dan zonder glazen (bolle) zijwanden (deze zijwanden heeft naast amsterdam rai sporen 1 en 4 van duivendrecht ook). leuke kenmerkende details zijn het dak (v-vorm) en de schuin 'afgesneden' liftschacht met een blauw dak die boven het dak uitsteekt.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Nu heb ik geen foto's bij de hand, maar Rai en Diemen zuid zijn toch duidelijk anders. Lijkt echt niet op elkaar.
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:08 schreef Gutz het volgende:
station stadion is alleen nog in gebruik bij risicowedstrijden. (ado).
Zal er binnenkort toch eens opletten, maar de verschillen zijn ook groot.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:44 schreef ghizzer het volgende:
[..]
diemen-zuid is eigenlijk gewoon een kopie van amsterdam rai, alleen dan zonder glazen (bolle) zijwanden (deze zijwanden heeft naast amsterdam rai sporen 1 en 4 van duivendrecht ook). leuke kenmerkende details zijn het dak (v-vorm) en de schuin 'afgesneden' liftschacht met een blauw dak die boven het dak uitsteekt.
begin deze maand was ik bij de zlsm en toen heb ik het er nog over gehad met een conducteur.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
+ bla bla alleen kastje wordt vergoed bla bla inbouw niet bla bla inbouw ruim 2 keer zo duur als kastje bla
althans dat is het laatste wat ik ervan gehoord heb
Ik wou zeggen, ik ben er vorig jaar nog met een risicowedstrijd van de NVBS geweestquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
En volgens mij enkele LM ritjes van reizigersmat
Idd, Cargo en LM rijdt er standaard overheen. Omleiding via daar heb ik nog nooit van gehoortquote:
Vertel? Was dat weer zo'n leuke rondritquote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ben er vorig jaar nog met een risicowedstrijd van de NVBS geweest
Ja, was hipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel euro's was je eigenlijk kwijt?
Kreeg ook nog een mailtje over een afscheidsritjevan die Citysprinter.
Die lijn geeft ook een soort van sneltram idee iddquote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef ghizzer het volgende:
ok, zomaar ff als tussendoor, lijn Amersfoort - Ede-Wageningen heb ik bij deze genomineerd voor Grote Prijs Voor Grootste Pauperlijn van Nederland. Met name in Ede is het huilen met de pet op. Het gaat zo traag als dikke stront. Schiet geen reet op. Op de fiets ben je net zo snel!
Martenshoek - Sappemeer-Oost kan je op de fiets ook wel winnen van de trein hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef ghizzer het volgende:
ok, zomaar ff als tussendoor, lijn Amersfoort - Ede-Wageningen heb ik bij deze genomineerd voor Grote Prijs Voor Grootste Pauperlijn van Nederland. Met name in Ede is het huilen met de pet op. Het gaat zo traag als dikke stront. Schiet geen reet op. Op de fiets ben je net zo snel!
Nee maar zo kan ik nog 20 trajecten opnoemen.. of dat nou iets bijzonders is..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef Willy84 het volgende:
Vind het wel een gaaf traject maar is in niks te vergelijken met een hoofdtraject.![]()
Mmm nee is opzich niet bijzonder idd. Maar als je normaal nooit op zulke lijntjes komt sta je wel even te kijken dat je ongeveer in iemands achtertuin rijdt.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar zo kan ik nog 20 trajecten opnoemen.. of dat nou iets bijzonders is..
Oh ja, ik merk ook wel aan mezelf, en aan veel anderen, dat Almelo-Mariënberg ongeveer wel een verplicht nummertje is gewordenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:56 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Mmm nee is opzich niet bijzonder idd. Maar als je normaal nooit op zulke lijntjes komt sta je wel even te kijken dat je ongeveer in iemands achtertuin rijdt.
Ja, daar ben ik nog eens uitgestapt. Met een voetbaltrein over de Maliebaan, dat was ook wel grappigquote:Op maandag 26 mei 2008 22:20 schreef Willy84 het volgende:
De Arena heeft trouwens ook zijn eigen perron voor risico bezoekersdie kan je volgens mij alleen via de buitenste boog bereiken.
Vanavond. Opletten dusquote:240 Teletekst di 27 mei
*************************************
***************************** NED.2
*************************************
19.50-20.25 uur RAIL AWAY
Serie waarin markante spoorlijnen in
beeld worden gebracht.
Afl.:Zwitserland (2):Interlaken -
Junfraujoch.
Rail Away maakt een indrukwekkende reis
langs de Jungfraubahnen.De reis gaat
vanuit Interlaken naar Grindelwald,het
vertrekpunt van de Wengernalpbahn.
Na de grimmige wanden van de Eiger is
het tijd voor een overstap.Een tunnel
voert naar een station op 3450 meter.
Het uitzicht is overweldigend.
www.eo.nl/railaway
index tv 200 radio 250 EO 300
volgende nieuws index tv nu/straks
Enige nadeel altijd is dat de druk op je oren bij station Best nog hoger is met 2 treinen in die tunnel...quote:Op maandag 12 mei 2008 13:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb nog een Treinenwedstrijdje gedaan met Fles:
Vanaf het perspectief van Fles zag dat er zo uit:
En zo zag ik het:
Twee jaar terug was dat nog wel zo.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:54 schreef Socios het volgende:Wordt Rotterdam Stadion dan daadwerkelijk niet meer gebruikt in ´deze vorm´?
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:09 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Zo zit er bij Diemen Zuid gene metro station direct naast.
753 Teletekst di 27 meiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:37 schreef ReisT het volgende:
[..]
Twee jaar terug was dat nog wel zo.
[..]
Dus toch!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:11 schreef biertapper het volgende:
753 Teletekst di 27 mei
******************************** 7/7
S P O O R W E G E N extra
1 juni
Nederland - Wales in de Kuip
Aldus teletekst
In Rail Magazine 254 wordt gesproken over een heel reële kans op heropening Stadskanaal - Veendam en aanleg Stadskanaal - Emmen waardoor er een kortere spoorverbinding ontstaat tussen Emmen en Groningen.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:06 schreef Willy84 het volgende:
Vind van Almelo naar Emmen dan wel leuk. Alleen dan door naar Groningen met die bus..
Het is een mooie omgeving maar die rit duurt zo lang. Daar wordt je niet vrolijk van.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:17 schreef bork het volgende:
Geen treinverkeer van en naar Amsterdam??
zaak Rond Amsterdam Centraal rijden geen treinen door gevraagde politie-assistentie. om 17.11
Ontruiming CS![]()
Gelukkig snel opgelostquote:AMSTERDAM - Een verdacht pakketje heeft het treinverkeer rond Amsterdam dinsdagmiddag ernstig ontregeld. Tussen kwart voor vijf en kwart over vijf reden er helemaal geen treinen van of naar de hoofdstad.
Louis Sweekhorst
Daarna kwam het verkeer weer op gang. Reizigers moeten echter nog tot ongeveer half zeven rekening houden met vertragingen tot een uur.
Dat meldde spoorbeheerder ProRail. De politie trof het pakketje rond kwart voor vijf aan in een trein op het Centraal Station. Zij sloot een deel van het gebouw af. Onderzoek wees uit dat er sprake was van vals alarm. Een half uur later gaf de politie het station dan ook weer vrij.
Bron
Hmm tot Paris, en dan nog de TGV naar Besacon of niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht - Roterdam en dan gewoon doorrammen met de Thalys? Is wel een stuk sneller iig
Dordrecht vs. Zwollequote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
welke stations lijken op elkaar/vind jij dat op elkaar lijken? evt. met foto's(Y)
"TS" begint:
Aalten en Terborg
Diemen-Zuid en Amsterdam Rai
Olst en Rijssen (qua vorm en opstelling perrons)
's-Hertogenbosch en Amersfoort
wie volgt?
Maastricht - Luik - Luxemburg gaat volgens mij het snelst over Brussel aangezien de aansluiting in Luik vanuit Maastricht belabberd is. De route via Luik lijkt me wel mooier. Wil zelf ook nog eens naar Luxemburg.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef Tecnix het volgende:
Even een vraagje. Ik wil van de vakantie vrienden opzoeken in frankrijk. Maar nu wil ik via het spoor![]()
Ik heb even zitten denken hoe ik het best kan gaan maar misschien weten julie een betere route.
Soestdijk - Utrecht CS - Maastricht - Luik - Luxemburg - Nancy - Langres of Vesoul.
Maar nu ben ik benieuwd of jullie een betere of een andere route hebben
Volgens mij is dat het snelst, je kan ook via Duitsland naar Straatsburg reizen en dan naar Vesoul. Die route is ook redelijk snel, wel meer overstapjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Hmm tot Paris, en dan nog de TGV naar Besacon of niet?
Iets met gratis bier enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef JDude het volgende:
Op de terugweg ergens voor Utrecht stranden (iets met een 1800'je en bliksem) en pas om 2.00 in Arnhem staan was dan weer minder tof.
www.Bahn.de daar staat allesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef Tecnix het volgende:
Hmm tot Paris, en dan nog de TGV naar Besacon of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |