Ik kwam een fotograaf tegen bij Elst die ook die kant op wilde. Mocht meerijden :--)quote:Op maandag 26 mei 2008 05:33 schreef Socios het volgende:
Fraaie foto´s. Hoe ben je naar Emmerich gegaan? Er stoppen nauwelijks treinen vanuit Nederland.
Haarlem is in een film gebruikt als vervangend decor voor Amsterdam CS.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
welke stations lijken op elkaar/vind jij dat op elkaar lijken? evt. met foto's(Y)
Was een aanfluiting ja, zelfs voor de niet al te goede film Oceans Twelvequote:Op maandag 26 mei 2008 13:11 schreef JDude het volgende:
Haarlem is in een film gebruikt als vervangend decor voor Amsterdam CS.
Nu heb ik geen foto's bij de hand, maar Rai en Diemen zuid zijn toch duidelijk anders. Lijkt echt niet op elkaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
welke stations lijken op elkaar/vind jij dat op elkaar lijken? evt. met foto's(Y)
"TS" begint:
Diemen-Zuid en Amsterdam Rai
Deze zie ik niet zitten ,toevallig precies 2 van de 3 die ik erg goed kenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef ghizzer het volgende:
"TS" begint:
's-Hertogenbosch en Amersfoort
wie volgt?
+ bla bla geld van de regering voor de inbouw van ATB bij historische treinen bla blaquote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
+ bla bla binnenkort afgelopen bla bla ATBverplichting bla huilverhaal bla
diemen-zuid is eigenlijk gewoon een kopie van amsterdam rai, alleen dan zonder glazen (bolle) zijwanden (deze zijwanden heeft naast amsterdam rai sporen 1 en 4 van duivendrecht ook). leuke kenmerkende details zijn het dak (v-vorm) en de schuin 'afgesneden' liftschacht met een blauw dak die boven het dak uitsteekt.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:12 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Nu heb ik geen foto's bij de hand, maar Rai en Diemen zuid zijn toch duidelijk anders. Lijkt echt niet op elkaar.
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:08 schreef Gutz het volgende:
station stadion is alleen nog in gebruik bij risicowedstrijden. (ado).
Zal er binnenkort toch eens opletten, maar de verschillen zijn ook groot.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:44 schreef ghizzer het volgende:
[..]
diemen-zuid is eigenlijk gewoon een kopie van amsterdam rai, alleen dan zonder glazen (bolle) zijwanden (deze zijwanden heeft naast amsterdam rai sporen 1 en 4 van duivendrecht ook). leuke kenmerkende details zijn het dak (v-vorm) en de schuin 'afgesneden' liftschacht met een blauw dak die boven het dak uitsteekt.
begin deze maand was ik bij de zlsm en toen heb ik het er nog over gehad met een conducteur.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
+ bla bla alleen kastje wordt vergoed bla bla inbouw niet bla bla inbouw ruim 2 keer zo duur als kastje bla
althans dat is het laatste wat ik ervan gehoord heb
Ik wou zeggen, ik ben er vorig jaar nog met een risicowedstrijd van de NVBS geweestquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
En volgens mij enkele LM ritjes van reizigersmat
Idd, Cargo en LM rijdt er standaard overheen. Omleiding via daar heb ik nog nooit van gehoortquote:
Vertel? Was dat weer zo'n leuke rondritquote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ben er vorig jaar nog met een risicowedstrijd van de NVBS geweest
Ja, was hipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel euro's was je eigenlijk kwijt?
Kreeg ook nog een mailtje over een afscheidsritjevan die Citysprinter.
Die lijn geeft ook een soort van sneltram idee iddquote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef ghizzer het volgende:
ok, zomaar ff als tussendoor, lijn Amersfoort - Ede-Wageningen heb ik bij deze genomineerd voor Grote Prijs Voor Grootste Pauperlijn van Nederland. Met name in Ede is het huilen met de pet op. Het gaat zo traag als dikke stront. Schiet geen reet op. Op de fiets ben je net zo snel!
Martenshoek - Sappemeer-Oost kan je op de fiets ook wel winnen van de trein hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef ghizzer het volgende:
ok, zomaar ff als tussendoor, lijn Amersfoort - Ede-Wageningen heb ik bij deze genomineerd voor Grote Prijs Voor Grootste Pauperlijn van Nederland. Met name in Ede is het huilen met de pet op. Het gaat zo traag als dikke stront. Schiet geen reet op. Op de fiets ben je net zo snel!
Nee maar zo kan ik nog 20 trajecten opnoemen.. of dat nou iets bijzonders is..quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef Willy84 het volgende:
Vind het wel een gaaf traject maar is in niks te vergelijken met een hoofdtraject.![]()
Mmm nee is opzich niet bijzonder idd. Maar als je normaal nooit op zulke lijntjes komt sta je wel even te kijken dat je ongeveer in iemands achtertuin rijdt.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar zo kan ik nog 20 trajecten opnoemen.. of dat nou iets bijzonders is..
Oh ja, ik merk ook wel aan mezelf, en aan veel anderen, dat Almelo-Mariënberg ongeveer wel een verplicht nummertje is gewordenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:56 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Mmm nee is opzich niet bijzonder idd. Maar als je normaal nooit op zulke lijntjes komt sta je wel even te kijken dat je ongeveer in iemands achtertuin rijdt.
Ja, daar ben ik nog eens uitgestapt. Met een voetbaltrein over de Maliebaan, dat was ook wel grappigquote:Op maandag 26 mei 2008 22:20 schreef Willy84 het volgende:
De Arena heeft trouwens ook zijn eigen perron voor risico bezoekersdie kan je volgens mij alleen via de buitenste boog bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |